English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Engelsk fotball 2018/19
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 23.12.2018 00:42    Post subject: Reply with quote

Enig, det hadde vært fryktelig digg med et runk-be-gone-script til nettavisene. Det er jo ikke måte på hvor mye nasjonalhelten har revolusjonert på noenogfemti timer.

Jeg klarer bare ikke engasjere meg, men det er ingen måte å slippe unna, med mindre man er på ei hytte uten dekning for telefon, TV og DAB. Huleboer-TVen er det eneste Solskjærfrie underholdningskanalen som er igjen.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 01:44    Post subject: Reply with quote

Denne kampen ville sannsynligvis endt 2-1 til Cardiff, 1-1 eller max 0-1 eller 1-2 med Mourinho. Takk og lov at det viruset er ute av klubben. Det er fortsatt bare Cardiff. Men det er som natt og dag.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 23.12.2018 09:34    Post subject: Reply with quote

Nå er ikke jeg noen Mourinho fan, men så ufattelig dårlig som manager er han ikke. Slik at det kan fort vær at han kunne vunnet med flere mål borte mot det som kanskje er PL(s) svakeste mannskap.

Nå tror jeg Solskjær kommer til å få en del ved at han ikke er Mourinho og spillerne til United helt tydelig har fått nok av portugiseren og ikke har orket å yte før. Så blir det spennende å se hvordan det går når denne effekten ivaretar og Solskjær må begeistre og inspirere laget på egenhånd. Videre mot bedre motstand da stallen til United er den svakeste av topp 6.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 23.12.2018 11:58    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Enig, det hadde vært fryktelig digg med et runk-be-gone-script til nettavisene. Det er jo ikke måte på hvor mye nasjonalhelten har revolusjonert på noenogfemti timer.


Jeg er ikke interessert i Manchester United eller engelsk fotball. Jeg har ikke noe særlig godvilje til overs for Ole Gunnar, men dette er jo uten tvil ganske stort og dermed forståelig at det får mye oppmerksomhet. Når Ole Gunnar gjør jobben sin i Molde ønsker jeg han alt vondt, men artig om det går bra for han i Man U.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3533
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 23.12.2018 12:37    Post subject: Reply with quote

En ting er at det er stort. Men å bortimot poste en ny sak i timen om ett eller annet med solskjær og United er helt latterlig.

Klart det er litt gøy å se en norsk manager kunne lykkes i PL, men dekningen om dette har jo vært helt av skaftet.
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 12:38    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Nå er ikke jeg noen Mourinho fan, men så ufattelig dårlig som manager er han ikke. Slik at det kan fort vær at han kunne vunnet med flere mål borte mot det som kanskje er PL(s) svakeste mannskap.

Nå tror jeg Solskjær kommer til å få en del ved at han ikke er Mourinho og spillerne til United helt tydelig har fått nok av portugiseren og ikke har orket å yte før. Så blir det spennende å se hvordan det går når denne effekten ivaretar og Solskjær må begeistre og inspirere laget på egenhånd. Videre mot bedre motstand da stallen til United er den svakeste av topp 6.


" Så ufattelig dårlig som manager er han ikke " - Skal vi dømme alle basert på wikipedia-siden deres eller faktisk resultater og arbeid i nåtiden (?) og nei, Mourinho har aldri pleid å vinne mot noen lag med flere mål som manager for man united. Tydelig at du ikke er en man united fan og har fulgt med, for da hadde du visst dette.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 23.12.2018 12:48    Post subject: Reply with quote

Fin start for Ole. Men Man United trengte ærlig talt bare å avløse en syk mann, så ser en at det frigir energi nok til å rulle greit over lag som Cardiff. Hadde klart å ta ut et bedre lag en José selv.
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5315

PostPosted: 23.12.2018 14:22    Post subject: Reply with quote

https://www.thesun.co.uk/...sfer-news/

Sunnyboy vil hente King. Gjett hvem som er agenten til King. NÃ¥ er skurkestrekene i gang igjen...
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 23.12.2018 14:26    Post subject: Reply with quote

Haha, ja - det var overraskende, gitt. Er ansatt som caretaker og har vært i klubben i tre kvarter, så skal han begynne å hente sine "egne". Det er vel ikke først og fremst den hylla MU bør hente fra, men hva gjør man ikke for gode venner og sannsynligvis solide kickbacks.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 23.12.2018 15:03    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
Keenoir wrote:
Nå er ikke jeg noen Mourinho fan, men så ufattelig dårlig som manager er han ikke. Slik at det kan fort vær at han kunne vunnet med flere mål borte mot det som kanskje er PL(s) svakeste mannskap.

Nå tror jeg Solskjær kommer til å få en del ved at han ikke er Mourinho og spillerne til United helt tydelig har fått nok av portugiseren og ikke har orket å yte før. Så blir det spennende å se hvordan det går når denne effekten ivaretar og Solskjær må begeistre og inspirere laget på egenhånd. Videre mot bedre motstand da stallen til United er den svakeste av topp 6.


" Så ufattelig dårlig som manager er han ikke " - Skal vi dømme alle basert på wikipedia-siden deres eller faktisk resultater og arbeid i nåtiden (?) og nei, Mourinho har aldri pleid å vinne mot noen lag med flere mål som manager for man united. Tydelig at du ikke er en man united fan og har fulgt med, for da hadde du visst dette.


Jeg er ikke noe Man Utd fan, eller Mourinho fan for den del. '

Mourinho har tross alt vunnet og hatt suksess med alle klubber han har trent om ikke langsiktig og bærekraftig suksess. Ut i fra det dere skriver skulle en tro at det har vært en imbesil som har trent laget de siste årene.

Det som var overtydelig var at Mourinho sin relasjon til klubben og spillerne var ødelagt slik at en ville fått en reaksjon samme hvem som kom inn da det er noe annet enn Mourinho. Slik at det å genierklære Solskjær nå blir veldig rart og det er først når den effekten er borte at en kan si noe om hvor god Solskjær er som manager for United.

Mannskapet er ikke mer enn det må vær når en snakker normal United standard og få spillere ville fått plass hos noen av de andre topp 6 lagene. Slik at jeg tror problemet sitter lenger opp enn Mourinho.
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 15:48    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
tombur wrote:
Keenoir wrote:
Nå er ikke jeg noen Mourinho fan, men så ufattelig dårlig som manager er han ikke. Slik at det kan fort vær at han kunne vunnet med flere mål borte mot det som kanskje er PL(s) svakeste mannskap.

Nå tror jeg Solskjær kommer til å få en del ved at han ikke er Mourinho og spillerne til United helt tydelig har fått nok av portugiseren og ikke har orket å yte før. Så blir det spennende å se hvordan det går når denne effekten ivaretar og Solskjær må begeistre og inspirere laget på egenhånd. Videre mot bedre motstand da stallen til United er den svakeste av topp 6.


" Så ufattelig dårlig som manager er han ikke " - Skal vi dømme alle basert på wikipedia-siden deres eller faktisk resultater og arbeid i nåtiden (?) og nei, Mourinho har aldri pleid å vinne mot noen lag med flere mål som manager for man united. Tydelig at du ikke er en man united fan og har fulgt med, for da hadde du visst dette.


Jeg er ikke noe Man Utd fan, eller Mourinho fan for den del. '

Mourinho har tross alt vunnet og hatt suksess med alle klubber han har trent om ikke langsiktig og bærekraftig suksess. Ut i fra det dere skriver skulle en tro at det har vært en imbesil som har trent laget de siste årene.

Det som var overtydelig var at Mourinho sin relasjon til klubben og spillerne var ødelagt slik at en ville fått en reaksjon samme hvem som kom inn da det er noe annet enn Mourinho. Slik at det å genierklære Solskjær nå blir veldig rart og det er først når den effekten er borte at en kan si noe om hvor god Solskjær er som manager for United.

Mannskapet er ikke mer enn det må vær når en snakker normal United standard og få spillere ville fått plass hos noen av de andre topp 6 lagene. Slik at jeg tror problemet sitter lenger opp enn Mourinho.


Det er en imbesil som har trent laget de siste årene. Relasjonen er ødelagt ja. Jeg geni-erklærer ikke Sunny og det skal meget gode resultater til for at jeg vil ønske at han blir ved sesong-slutt. Mannskapets standard har Mourinho utrolig mye skyld for... Hans favoritter er klubbens dårligste spillere. Mourinho er mannen som tigde fellaini om å signere en ny kontrakt. Mange spillere i United ville sklidd fint inn i de andre lagene. Grunnen til at de ikke ville gjort det per dags dato er pga Mourinho. Pogba, martial, de gea, sanchez, rashford og bailly ville lett glidd rett inn i hvilket som helst annet topp 6 lag. Tar det som trolling at du presterer å benekte dette og later til å ikke forstå hvor gode disse spillerne er.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 23.12.2018 16:15    Post subject: Reply with quote

Pogba mener jeg er fryktelig oppskrytt. En veldig god spiller, men mitt inntrykk er at det er litt luksusspiller med gode ferdigheter, men når det skal kjempes så forsvinner han litt.

Martial er et helt rått talent som har blitt fullstendig ødelagt av United.
Hadde lett tatt til Liverpool og temmelig sikker på at Klopp kunne utført mirakler med han.

De Gea er vanvittig god, men best i et lavt liggende lag.

Sanchez har tatt ut pensjonen sin, greide å lure Woodward å co til tidenes pensjonskontrakt. Finnes ikke sult lenger.

Rashford, spennende ferdigheter, men tallene er ikke spesielt bra og er litt av og på spiller. Får han stabilitet er han bra.

Bailly det samme som Rashford, stort talent, men litt Rolls Royce.

Hvis en ser på City laget så er det flere av disse som ville fått spilletid, men heller tvilsomt om de hadde vært faste innslag i første ellver.

Det samme kan en si om Liverpool sitt lag. Pogba hadde nok fått mye spilletid på midtbanen, men ingen av United sine bakover eller helt fremst i banen hadde kommet seg inn på laget basert på prestasjoner i United trøyen.
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 16:27    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Pogba mener jeg er fryktelig oppskrytt. En veldig god spiller, men mitt inntrykk er at det er litt luksusspiller med gode ferdigheter, men når det skal kjempes så forsvinner han litt.

Martial er et helt rått talent som har blitt fullstendig ødelagt av United.
Hadde lett tatt til Liverpool og temmelig sikker på at Klopp kunne utført mirakler med han.

De Gea er vanvittig god, men best i et lavt liggende lag.

Sanchez har tatt ut pensjonen sin, greide å lure Woodward å co til tidenes pensjonskontrakt. Finnes ikke sult lenger.

Rashford, spennende ferdigheter, men tallene er ikke spesielt bra og er litt av og på spiller. Får han stabilitet er han bra.

Bailly det samme som Rashford, stort talent, men litt Rolls Royce.

Hvis en ser på City laget så er det flere av disse som ville fått spilletid, men heller tvilsomt om de hadde vært faste innslag i første ellver.

Det samme kan en si om Liverpool sitt lag. Pogba hadde nok fått mye spilletid på midtbanen, men ingen av United sine bakover eller helt fremst i banen hadde kommet seg inn på laget basert på prestasjoner i United trøyen.


Hvis du betviler at Bailly og De Gea ville utkonkurrert John Stones, Nicolas Otamendi og Ederson så er det dessverre ikke mye håp for at du noensinne skal bli rasjonell. Bailly ville også gått lett inn og tatt plassen ved siden av Virgil Van Dijk og De Gea ville tatt plassen til Allisson om det ikke hadde hvert for at han er man united keeper... For han er en mye bedre keeper.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 16:43    Post subject: Reply with quote

Så er jo hovedpoenget her at ingen av dem foruten De Gea har vist noe særlig under Mourinho, og det er jo også poenget.... Mourinho spiller destruktiv dritt-fotball og selvfølgelig skinner ikke spillere da som de ville gjort under f.eks Klopp...
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 23.12.2018 16:52    Post subject: Reply with quote

Allisson har levert bedre enn De Gea på objektive målekriterier og er en type keeper som passer Klopp fotball bedre enn De Gea. Det samme gjelder for Ederson i City.

Gomez er omtrent på nivå med Van Dijk og Lovren har levert bra over en lengre periode. Så hadde ikke kommet inn der.

Bailley er himmel eller helvete som sagt og slike spillere vil en ikke ha forsvaret. Minner i så måte om Sakho som Liverpool hadde tidligere.

Det er ikke bare Mourinho sin feil at United er 20 poeng bak Liverpool og City på tabellen.
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 17:25    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Allisson har levert bedre enn De Gea på objektive målekriterier og er en type keeper som passer Klopp fotball bedre enn De Gea. Det samme gjelder for Ederson i City.

Gomez er omtrent på nivå med Van Dijk og Lovren har levert bra over en lengre periode. Så hadde ikke kommet inn der.

Bailley er himmel eller helvete som sagt og slike spillere vil en ikke ha forsvaret. Minner i så måte om Sakho som Liverpool hadde tidligere.

Det er ikke bare Mourinho sin feil at United er 20 poeng bak Liverpool og City på tabellen.


Hvis det ikke bare er Mourinho sin feil, vennligst forklar hvem andre som har skylden... Ja, enig i at styret har skylden for å ha ansatt han i det hele tatt. Men hellers så har han alt ansvar. For det er tross alt manageren sin jobb og få det beste ut av laget sitt. Man skal være jævlig dum og litt til for å påstå at Mourinho har levert optimale resultater med stallen han har til rådighet. Om du mener at noen spillere ikke har spilt for Mourinho i det hele tatt er det likevel han som har skylden. For det er hans jobb å få spillerne sine til å kjøpe opplegget sitt. Man selger ikke en hel stall for at Mourinho skal få hente inn Flere Fellainier, flere Jones, flere lukaku, flere mctominay, flere ashley young, og ødelegge klubben enda mer.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 23.12.2018 17:28    Post subject: Reply with quote

Ederson og Alisson passer bedre inn i City og LFC enn De Gea ville gjort, selv om sistenevtne har vært en bedre keeper.

Men å påstå at Bailly ville gått inn på laget til en av de to? Da er du enten rusa, fotballdum eller begge deler.
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 23.12.2018 17:33    Post subject: Reply with quote

Du er dum om du klarer å påstå at Otamendi er bedre enn Bailly.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9663
Location: Drammen

PostPosted: 23.12.2018 17:44    Post subject: Reply with quote

Og nå som vi har slått fast at alle er dumme kan vi ønske god jul og holde det sivilisert. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 23.12.2018 19:41    Post subject: Reply with quote

Tar kun imot irettesettelser fra Haavarl og mine gode venn, 2mas.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 24.12.2018 23:13    Post subject: Reply with quote

Ian Rush da?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 26.12.2018 19:14    Post subject: Reply with quote

Ole, Ole, Ole ! Very Happy
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 26.12.2018 19:27    Post subject: Reply with quote

Pinlig.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 26.12.2018 20:37    Post subject: Reply with quote

Hvis man ikke blir flau av å være norsk nå...
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3533
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 26.12.2018 20:41    Post subject: Reply with quote

Så Krim Jim på tribuna i dag å i samtale med Giggs.
Skulle vel til Woodward etterpå.
Jimmern i full gang med å selge André Hansen eller Wolf Eikrem til United Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 2 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb