English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 270, 271, 272 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
VÃ¥r Herre
Proff


Joined: 25 Aug 2017
Posts: 361

PostPosted: 23.05.2019 22:06    Post subject: Reply with quote

Det er så uverdig det som foregår i klubben for tiden at det er helt jævlig. Det oser frustrasjon i alle ledd. I stedet for å løfte klubben et steg opp profesjonelt og sportslig som det ble messet om i fjor, har man rævkjørt omdømmet, patriotismen og all entusiasme slik at vi sitter med en klubb det er veldig lett å mislike - også for lojale trøndere. Og uvhengig av hvordan Bendtner har opptrådt på trening er situasjonen klubben nå har satt han i en skam. Dette skal en profesjonell fotballklubb takle på en bedre måte. Og selv om Kåre-sparkingen var tvingende nødvendig ble også den prosessen en skam. Klubben takler ikke motgang, press eller konflikter for fem flate øre.
_________________
Herre går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:09    Post subject: Reply with quote

Vel det jeg først og fremst sikter til er at Bjørnebye virker å ha lite peiling på tempen blant supporterne når han tror en slik uttalelse vil bare seile forbi. Hvis det er å ulme opp om konspirasjoner etc så får det så være. Men jeg mener at han tror folk er idioter, om han tror folk ikke har fått med seg hva som har skjedd det siste drøye året.

Du kan jo heller fortelle hvorfor du mener Bjørnebye gjør ting riktig, og hvorfor, istedet for å kun påpeke at du mener jeg tar feil.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Lamagu
Senior


Joined: 30 Mar 2018
Posts: 108

PostPosted: 23.05.2019 22:11    Post subject: Flere mÃ¥ ut Reply with quote

Stiller meg tvilende til at det er riktig å kvitte seg med lagets beste spiller, den med størst potensiale, bare fordi klubben har ansatt en middelmådighet av en trener, som ikke takler ham. Hvis Bendtner selges, er det mange andre som også skal ut i sommer. I mine øyne er det bare Andre Hansen, Birger Meling, Anders Trondsen, Mike Jensen og Samuel Adegbenro som holder mål på høyt nivå. De Lanlay og Helland kan også vurderes. Resten er stallfyll.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:17    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Vel det jeg først og fremst sikter til er at Bjørnebye virker å ha lite peiling på tempen blant supporterne når han tror en slik uttalelse vil bare seile forbi. Hvis det er å ulme opp om konspirasjoner etc så får det så være. Men jeg mener at han tror folk er idioter, om han tror folk ikke har fått med seg hva som har skjedd det siste drøye året.

Du kan jo heller fortelle hvorfor du mener Bjørnebye gjør ting riktig, og hvorfor, istedet for å kun påpeke at du mener jeg tar feil.


Som sagt synes jeg svaret vi startet med å diskutere - fra dagbladet er helt ok og ganske balansert. Jeg har ikke noe behov for å mene noe om hva Bjørnebye egentlig tror og vikarerende agendaer, men kjør gjerne på.... Man trenger da ikke lese hva folk sier for å fortelle forumet hva de egentlig tenker. Det er vel egentlig bare å gjenta spekulasjoner om hva du tror de egentlig tenker mange nok ganger? Synes for eksempel det er interessant at du kjenner tempen blant supporterne bedre enn SL.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:23    Post subject: Reply with quote

Haha insinuerer du at jeg har en agenda her? Razz

Men uansett, greit, jeg ser poenget ditt, uten at jeg helt ser hvor du vil med dette. Er det viktigste her at jeg antok hva Bjørnebye tenker? Eller var alt dette en veldig tungvindt og salty måte å si du er uenig med meg på?
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:23    Post subject: Reply with quote

Quote:
Men jeg mener at han tror folk er idioter, om han tror folk ikke har fått med seg hva som har skjedd det siste drøye året.


Her på forumet er det en ganske høy konsentrasjon av folk med interesse for RBK. Kan du med utgangspunkt i forumsdiskusjonene fortelle hva folk mener har skjedd det siste drøye året?

Hvilken uttalelse/uttalelser får deg til å mene at Bjørnebye tror folk er idioter?
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 23.05.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

Det blir nok litt for enkelt å idioterklære alle på brakka, jeg tror faktisk de fleste beslutninger er tatt i beste mening. Når det likevel synes å gå galt nå nesten ved hver korsvei så tror jeg at det har manglet ett sportslig fundament i klubben over tid. Når det går godt så legger ingen merke til det, går det dårlig så kommer ting frem i lyset. RBK’s akilleshæl har nok vært at beslutninger har blitt tatt litt ad-hoc, Kotengs handlekraft burde vært balansert av mer kjølige hoder i styret, noe som åpenbart ikke har skjedd
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 22:27    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Så du har en magefølelse på at det ligger noe grums bak her, selv om du ikke kan begrunne dette med gode kilder eller tilkjennegi hvorfor du er så flink til å analysere organisasjoner....

Du er på ingen måte verre enn meg på dette, men vi kan kanskje begge moderere oss litt i forhold til å analysere ting vi egentlig ikke kan noe om slik fanden leser bibelen.


Ok, hvis man ikke kan argumentere ut i fra åpenbare sammenhenger, slik jeg forsøker å gjøre rede for uten egentlig å møte motargumenter, men kun referere til 'gode kilder', hvem nå det måtte være (adressa kjørte blant annet sak på dette i dag) eller flashe en utdannelse eller jobberfaring man enten har eller ikke, så kan man jo egentlig legge ned forumvirksomheten og logge inn på rbk.no for den hele og fulle sannhet.

Jeg hevder én enkel ting: det ligger mer bak enn den planlagte avviklingen av Bendtners tid i Rosenborg som Bjørnebye fronter (som jeg for øvrig tror er helt sannferdig i seg selv, men unnlatelsessynden er bevisst forsøksmessig villedende). Som støtte for det synspunktet legger jeg en større adressasak i dag, diskrepansen i hva som uttales fra trener og spillere, klubbens versus Bendtners versjon, og ikke minst det pr-marerittet klubben har hatt oppå sitt eksisterende pr-mareritt. Det er nok til at jeg mener det postulatet åpenbart holder vann.

Holder ikke det for deg? Ok. Men det er virkelig ingen løs konspirasjonsteori.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:28    Post subject: Reply with quote

Okei, vel Bjørnebye sikter her ofte til at planen hele tiden har vært dette, at Bendtner skulle videre osv. Men hvis man tenker seg om har ingenting gått etter planen. Skade før VM, påfulgt av ikke utak til VM, bytur i køben og nå denne suppa av murring i klubben rundt fyren og dagens adressa-sak Jeg tror ikke det hadde skadet og vært ærlig om at situasjonen og at man ser etter løsning som er akseptabel for alle parter. Denne tåkeleggingen om at alt nærmest er som planlagt er for dum for meg i hvertfall.

Det har brent på dass rundt Bendtner og RBK i flere uker nå, og først nå dukker han opp med en slik forklaring. For meg holder det ikke. For meg er det pinlig
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:29    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Haha insinuerer du at jeg har en agenda her? Razz

Men uansett, greit, jeg ser poenget ditt, uten at jeg helt ser hvor du vil med dette. Er det viktigste her at jeg antok hva Bjørnebye tenker? Eller var alt dette en veldig tungvindt og salty måte å si du er uenig med meg på?


Jeg kommenterer ut fra det jeg faktisk ser. Jeg har aldri påstått at jeg har kontakter sentralt i klubben, spesielt god fotballforståelse eller at jeg på annet vis er spesielt egnet til å analysere klubb og debatt rundt klubb. Jeg forteller hva jeg opplever rundt RBK. Når jeg nå er skeptisk til Horneland, er det fordi jeg ikke liker spillet - ikke fordi jeg tror jeg kan se at Bjørnebye tenker at du er idiot.

Jeg insinuerer at du tar debattsnarveier for å virke mer kompetent og interessant enn oss andre. Jeg tror ikke du vet mer enn det hvem som helst kan lese i media, og spekulasjoner om hva Bjørnebye egentlig tenker synes jeg er litt komiske.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:32    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Okei, vel Bjørnebye sikter her ofte til at planen hele tiden har vært dette, at Bendtner skulle videre osv. Men hvis man tenker seg om har ingenting gått etter planen. Skade før VM, påfulgt av ikke utak til VM, bytur i køben og nå denne suppa av murring i klubben rundt fyren og dagens adressa-sak Jeg tror ikke det hadde skadet og vært ærlig om at situasjonen og at man ser etter løsning som er akseptabel for alle parter. Denne tåkeleggingen om at alt nærmest er som planlagt er for dum for meg i hvertfall.

Det har brent på dass rundt Bendtner og RBK i flere uker nå, og først nå dukker han opp med en slik forklaring. For meg holder det ikke. For meg er det pinlig


Dette er vel alltid et dilemma. Bendtner er stjernespiller med millionlønn, men han er også arbeidstaker. Tipper man etter Kåresaken har bestemt seg for å ha is i magen med tanke på avvikling av kontrakter og kommentarer til media rundt dette.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:33    Post subject: Reply with quote

Det er fair enough det, det skal du få lov å mene. Jeg har heller ikke påstått at jeg vet mer enn andre, jeg spekulerer på et forum, det tenker jeg må være lov. Dette har bare blitt en rar debatt om min måte å formidle på. Det kan vi heller ta på DM om det er ting du vil plukke på, det er nok lite interessant for resten. Alltid åpen for innspill jeg.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:38    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
sidney wrote:
Så du har en magefølelse på at det ligger noe grums bak her, selv om du ikke kan begrunne dette med gode kilder eller tilkjennegi hvorfor du er så flink til å analysere organisasjoner....

Du er på ingen måte verre enn meg på dette, men vi kan kanskje begge moderere oss litt i forhold til å analysere ting vi egentlig ikke kan noe om slik fanden leser bibelen.


Ok, hvis man ikke kan argumentere ut i fra åpenbare sammenhenger, slik jeg forsøker å gjøre rede for uten egentlig å møte motargumenter, men kun referere til 'gode kilder', hvem nå det måtte være (adressa kjørte blant annet sak på dette i dag) eller flashe en utdannelse eller jobberfaring man enten har eller ikke, så kan man jo egentlig legge ned forumvirksomheten og logge inn på rbk.no for den hele og fulle sannhet.

Jeg hevder én enkel ting: det ligger mer bak enn den planlagte avviklingen av Bendtners tid i Rosenborg som Bjørnebye fronter (som jeg for øvrig tror er helt sannferdig i seg selv, men unnlatelsessynden er bevisst forsøksmessig villedende). Som støtte for det synspunktet legger jeg en større adressasak i dag, diskrepansen i hva som uttales fra trener og spillere, klubbens versus Bendtners versjon, og ikke minst det pr-marerittet klubben har hatt oppå sitt eksisterende pr-mareritt. Det er nok til at jeg mener det postulatet åpenbart holder vann.

Holder ikke det for deg? Ok. Men det er virkelig ingen løs konspirasjonsteori.


Greit nok. Mitt standpunkt er at det er mulig at Bjørnebye har forberedt et svar etter beste evne, at han prøver å løse dette til klubbens beste og samtidig skjerme Bendtner og klubben mest mulig. Jeg kan ikke bevise dette, men det blir litt som utfordringa jeg pleier gi elevene mine - om du mener jorda ikke er flat - bevis det.. Jeg velger å tro at alle i klubben ønsker at vi skal lykkes og at men er mer eller mindre god på jobben sin; ikke enten idiot eller geni.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 23.05.2019 22:39    Post subject: Reply with quote

20 murrende mannfolk som smeltende snowflakes i maisola på treningsfeltet er ikke en klubb som RBK verdig.

Også her var alt bedre i gamle dager: https://youtu.be/Is0gwuRpN60
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 22:54    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Jeg kan ikke bevise dette, men det blir litt som utfordringa jeg pleier gi elevene mine - om du mener jorda ikke er flat - bevis det...


Very Happy

Prøver du på utrolig subtilt vis å antyde at jeg er en middelalderens flat-earther, og du en misforstått Galilei i denne diskusjonen?

Det er mulig jeg er noe forutinntatt, men i mine øyne er det snarere du som følger troen og godtar det verdensbildet presten presenterer her, til tross for en stigende haug indikasjoner på det motsatte.

I denne metaforen, altså Wink
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:57    Post subject: Reply with quote

Er det nå jeg skyter inn at intet oppegående menneske siden den greske antikken har trodd at jorda var flat? (Bortsett fra et knippe idioter i vår tidsalder selvsagt)
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 23.05.2019 23:08    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig i at når Bjørnebye later som alt er i skjønneste orden, at det renner over med telefoner for å kjøpe Bendtner, og at alt som har skjedd det siste året er "helt etter planen", da tror han vi er idioter.

Bjørnebye vet utmerket godt at han er delansvarlig i flere av de uholdbarlige situasjonene vi har havnet i de siste åra. Håndteringen av sparkingen rundt Kåre, leitingen etter en erstatter, kaoset rundt kontrakten til Horneland med Haugesund og nå enda et stykke drama rundt Bendtner. Ingen røyk uten ild, sier jeg, og når det har vært så mye drama rundt RBK på et knappe år er det noen som trår feil, og Bjørnebye er nok en av de.

At han da står og påstår at alt "går etter planen" (men viker unna hver gang journalister vil ha svar på ting som IKKE går etter planen) er helt latterlig. Hvis Bjørnebye snakker sant om at det er så mye interesse for Bendtner bør han svare godt for seg om vi ender opp med å gi han bort gratis til sommern, etter å ha betalt sikkert 3-4 millioner i lønn nå i vår mens han kun sitter på benken.

Jeg forventer at vi får gode penger her, mister bjørnebye.
Back to top
View user's profile Send private message
Burglar
Senior


Joined: 22 Oct 2015
Posts: 108

PostPosted: 23.05.2019 23:12    Post subject: Reply with quote

TL;DR: RBK har ikke råd til å betale for bendtner eller hans potensielle bonuser, og fryser han ute.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 23.05.2019 23:21    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Greit nok. Mitt standpunkt er at det er mulig at Bjørnebye har forberedt et svar etter beste evne, at han prøver å løse dette til klubbens beste og samtidig skjerme Bendtner og klubben mest mulig. ...


Det er Horneland han skjermer med dette røykteppet, ikke Bendtner.
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 24.05.2019 00:06    Post subject: Reply with quote

VÃ¥r Herre wrote:
Det er så uverdig det som foregår i klubben for tiden at det er helt jævlig. Det oser frustrasjon i alle ledd. I stedet for å løfte klubben et steg opp profesjonelt og sportslig som det ble messet om i fjor, har man rævkjørt omdømmet, patriotismen og all entusiasme slik at vi sitter med en klubb det er veldig lett å mislike - også for lojale trøndere. Og uvhengig av hvordan Bendtner har opptrådt på trening er situasjonen klubben nå har satt han i en skam. Dette skal en profesjonell fotballklubb takle på en bedre måte. Og selv om Kåre-sparkingen var tvingende nødvendig ble også den prosessen en skam. Klubben takler ikke motgang, press eller konflikter for fem flate øre.


Bortsett fra at jeg er en av de som mener at Kåre ikke burde vært sparka på det tidspunktet han ble (jeg ville gitt ham ut året), så er jeg 100% enig. Jeg mener hodet på slangen, Ivar Koteng, og hans lakeier må gå av. Det er de som i bunn og grunn er ansvarlig for å styre retningen på denne klubben og det er tydelig at de ikke fikser å skape en sunt miljø. Med tanke på hvordan klubben har blitt drevet de siste ti månedene har det blitt gjort så mange feil at jeg ikke kan forstå annet enn at et mistillitsforslag må være på sin plass. Snakk om å ikke gjøre jobben sin! Kanskje det er fotballkompetanse i det styret (Rune Bratseth, Heggem, Winsnes, er vel alle i styret?), men hvor er lederegenskapene? Er det han brautende tullingen som klarer å krangle på seg halve fotball-Norge som skal være vår lederstjerne, vår store diplomat og forbilde? Det er noe fryktelig urosenborgsk over vårt nåværende styre: det er hverken folkelig eller åpent. Døra er dønn stengt og kritikk møtes med en uforstående arroganse. Og den holdningen smitter ned i hvordan klubben drives. Selvfølgelig.

Kanskje ikke bare Ivar Koteng og styret bør byttes ut. Kanskje SIB bør sparkes, kanskje noen andre innad i klubben. Men det må i så fall et nytt og kompetent styre finne ut av.
Back to top
View user's profile Send private message
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 24.05.2019 09:09    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Kanskje det er fotballkompetanse i det styret (Rune Bratseth, Heggem, Winsnes, er vel alle i styret?), men hvor er lederegenskapene?

Blir litt Off Topic så admin må gjerne flytte til mer passende tråd, men hvor er den direkte sammenhengen mellom god spillerkarriere og evner i et styre?
Det finnes da nok av eksempler på glitrende fotballspillere som har vært udugelige trenere/managere, og sannsynligvis mange eksempler på det motsatte og gode trenere som ikke fungerer som daglige ledere osv.

F.eks Bratseth, strålende spiller. Men det var jo under sterke lederpersonligheter som Rehagel og Drillo han virkelig blomstret.
Samme som direktør. Han gjorde vel en grei jobb når Eggen fortalte han hva han skulle gjøre, tildels også Hareide, men når de sterke trenerpersonlighetene var borte var han en stor del av vinglingen som foregikk fram til han sluttet, der avkastningen fra CL-eventyrene begynte å sløses bort.
Back to top
View user's profile Send private message
glimt
Senior


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 214

PostPosted: 24.05.2019 09:14    Post subject: Reply with quote

Som en utenfra, og strålende fornøyd med tingenes tilstand er det utrolig rart å lese denne tråden. Mens enkelte andre spillere får pepper og kjerringkjeft uansett hvordan de måtte prestere på banen, så har en Bendtner som stort sett har dassa rundt et år nå, og som genierklæres av enkelte uansett hvor ræva han spiller. Millionlønn, voldsdom og glamour-insta som tyder på at han stikker til Køben eller Berlin så ofte han kan mellom kamper.
Så snakkes det om at det er Horneland og andre spillere som er problemet, og at en ikke har turt å si dette direkte til Bendtner. Hvor klart skal det sies? Spillere forlater laget hans på grunn av innsatsen på trening. Greit han er dansk, men han er vel ikke et barn? Noen som ikke skjønte det var NB Andre Hansen snakka om i det intervjuet hvor han pekte på manglende innsats? At Mike og Samuel uttaler seg diplomatisk er vel ikke noe rart. De skjønner vel hvilken drittstorm som venter hvis akkurat de skulle slippe "nyheten" om hvor føkka situasjonen virkelig er.
En skulle tro en spiller med 80 landskamper, og PL, Bundesliga og Serie A på merittlista ville klare å heve laget, eller gjøre ting på egen hånd i stakkarslige Eliteserien, men noen mener åpenbart at det er alle andre rundt ham som feiler når de ikke evner å spille ham god. Som evig Glimtsupporter har vi jommen hatt vår andel spillere som helt åpenbart ikke har vært gode nok, men det som får blodtrykket til å stige er når spillere simpelthen ikke gidder å legge ned innsatsen som kreves.
Når klubben allerede har spilt høyt og føkka opp, så må det da være helt åpenbart at det ikke er verdt det å betale Forest/NB femten millioner(?!) for at han skal surre rundt og havne på 62 kamper istedet for 57? Om en kinesisk klubb skulle være så dum å punge ut masse penger, så er det jo helt åpenbart at det er pga gammel storhet. Sikkert mer fristende å kjøpe en "misforstått, utfryst stjerne" enn en som har starta alle kampene i ES og gang etter gang bevist hvor lite innsats og gøts det bor i ham.
_________________
Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!"
Back to top
View user's profile Send private message
Pjoltergeist
Senior


Joined: 13 Aug 2018
Posts: 136
Location: Trondheim

PostPosted: 24.05.2019 09:19    Post subject: Reply with quote

Fytti grisen for et sirkus!

Regner med at skandalen toppes i sommer med at ingen klubber melder interesse for Bendtner og at vi dermed ikke får solgt han...

RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 24.05.2019 09:30    Post subject: Reply with quote

glimt wrote:
Som en utenfra (...)


Da gjør vi en real opptelling av antall seriemesterskap til glimt de siste 5 årene. Hvem tar seg av tellejobben?
Back to top
View user's profile Send private message
glimt
Senior


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 214

PostPosted: 24.05.2019 09:37    Post subject: Reply with quote

@Konesseur
Har allerede skjønt at du er forumets store nevne-magnet og Bendtner-apologet, men det der var vel litt slapt, selv til deg å være?
_________________
Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!"
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 270, 271, 272 ... 297, 298, 299  Next
Page 271 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb