English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 462, 463, 464 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 28.03.2020 14:16    Post subject: Reply with quote

Trondhjemsen wrote:
Hvem skulle trodd...

Tidligere Rosenborg-spiller Besart Berisha er den mestscorende spilleren i den australske ligaen gjennom tidene.

https://www.nettavisen.no...41149.html


Artig all den tid Steffen Iversen kalte han den absolutt dårligste fotballspilleren han noensinne har spilt med. Smile
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 28.03.2020 14:56    Post subject: Reply with quote

Zahora og Alas må i så fall ha gjort stort innrykk på Ivers.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 28.03.2020 14:59    Post subject: Reply with quote

Om ikke annet så kunne jo Zahora løpe. Bestemorra mi hadde jo høyere toppfart en Berisha, og hu har ei titanium hofte.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 28.03.2020 16:59    Post subject: Reply with quote

Er fra en gammel episode av Heia Fotball Steffen nevner det. Utdrag fra 24:55 her. Ekstra artig at han og Marek Sapara tok etter Berisha som til stadighet fomlet og datt med ball i beina på trening.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.03.2020 16:43    Post subject: Reply with quote

Det har gått litt over en måned siden haugalendingen forlot giganten RBK til fordel for ikke like kjente Häcken.

– Starten her har vært veldig fin. Det er en klubb med alt på stell som spiller fin fotball. Den er jo ikke på størrelse med Rosenborg, men de har et spennende prosjekt hvor de ønsker å komme seg mot toppen. De har vunnet cupen to av de siste fire årene, og kommet topp seks. Det er en helt ny start for meg, og det føles godt, sier Søderlund.

Overgangen kom brått på for mange. Det tok ikke mange dagene fra ryktene gikk til 32-åringen hadde signert.

– Jeg har vært med på en del overganger før. Det dukker opp muligheter, og så kan ting skje fort. Jeg pratet med Häcken, og det var en såpass interessant at jeg følte det var noe jeg ønsket å være med på. Et prosjekt som pirret meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å angre på den avgjørelsen.

Les mer: Forlot RBK i februar – nå får han gjøre noe ingen fotballspillere i Norge har mulighet til
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.03.2020 19:50    Post subject: Reply with quote

Tobias Mikkelsen har været uden kontrakt, siden at han brød med Helsingborgs IF i november 2019. Den 33-årige midtbanespiller har efterfølgende prøvet at finde en klub, men den jagt stopper nu.

Han har nemlig besluttet at stoppe karrieren endegyldigt. Det fortæller Tobias Mikkelsen til bold.dk.

- Status er, at jeg er stoppet. Efter min tid i Helsingborg, hvor det ikke blev til mere, og i og med at jeg er ret kræsen, i forhold til hvor jeg bor, og det hele skal hænge sammen med min kone, så var der ikke så mange alternativer. Derfor har jeg besluttet, at det var det, siger Tobias Mikkelsen til bold.dk.

Mikkelsen fortæller, at han havde nogle bestemte krav til en kommende klub, og de kunne ikke indfries.

- Som jeg så det, skulle det enten være Helsingborg eller Lyngby. Det var én af de to, og så var jeg oppe i Helsingør for at se, hvordan det var. Dem hørte jeg dog aldrig fra igen. Derfor besluttede jeg mig for, at det var dét.

Læs mere: Tobias Mikkelsen stopper karrieren

- Hvor godt kroppen tåler den kontrakten, vet jeg ikke. Men i 2021 er det slutt, sier Tettey.

Å returnere til en norsk klubb som spiller er med andre ord uaktuelt, sier han selv.

- Da er jeg for gammel. Kroppen min tåler det ikke. Slik det er nå, så får jeg ikke trene på kunstgress, det ene kneet må passes på ekstremt godt og det krever dessuten mye å være gammel og spille med det. Det ville ikke vært bra, sier han og fortsetter:

- Det er en helsemessig avgjørelse jeg har tatt, og det er helt greit. Jeg har spilt i Norge i mange år før jeg dro til utlandet, så det føles ikke bittert. Men jeg tenker å reise hjem til Norge med familien når kontrakten er ferdig.

Les mer: - I 2021 er det slutt

I podcasten avslører også Søderlund hvor han kunne havnet for en liten stund siden, da en engelsk storklubb var på telefonen.

Den klubben føyer seg inn i en rekke av interesserte lag de siste årene.

Nå åpner spissen opp om en tid med mye tankevirksomhet, og hvor han fort kunne ha falt for en utenlandsk fristelse, som han ville ha angret etterpå.

Les mer: Forlot RBK i vinter: Nå avslører «Søder» at han var nære engelsk storklubb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 01.04.2020 10:49    Post subject: Reply with quote

Det kan muligens tenkes at han var nære å få sitte på benken til en engelsk klubb?
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 01.04.2020 18:35    Post subject: Reply with quote

Ser KBK-RBK på Eurosport. Kjenner jeg savner drivet og teknikken til Midtsjø. Konstaterer forøvrig at Lædre Bjørdal var en begrenset stopper og Hedenstad bare er marginalt bedre defensivt i dag enn i 2017.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.04.2020 19:00    Post subject: Reply with quote

For mens spillere i årgangene før Sørloth, som Markus Henriksen, Jonas Svensson og Ole Selnæs tok Lerkendal med storm, klarte aldri kraftspissen å følge opp. I «Indre Bane» forteller han om den tøffe perioden.

– Det handlet nok en del om at noen posisjoner på banen er vanskeligere å slå gjennom i. Skal du bli spiss i et topplag, er du gjerne nødt å ha erfaring og levere 20 pluss scoringer i ligaen. Da må man gjerne ta et mellomsteg på veien, som i mitt tilfelle var Bodø/Glimt. Å gå rett fra junior- til seniorlag i et topplag som spiss er veldig vanskelig, sier Sørloth.

For landslagsspissen var heller ikke fysikken helt utviklet når han først kom opp i RBKs A-lagstropp.

– Jeg var stor og sterk, men farta var ikke på plass. Jeg var fryktelig hengslete. Så jeg trengte tid.

Les mer: Åpner opp om RBK-exiten: – Det gikk en liten «faen» i meg

Litt typisk at østlandsk nettjournalist glemmer overnevnte Midtsjø - og muligens Bakenga - i oppramsinga.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.04.2020 15:36    Post subject: Reply with quote

There was nothing flashy about Sibaya’s game. In fact it was his simplicity that saw him being crowned the best player in his debut season for Kazan.

He was also a stalwart for the national team and formed part of the 2002 and 2010 FIFA World Cup squads. The 42-year-old featured an impressive 62 times for Bafana Bafana.

Sibaya called it a day in 2013, while still on the books of Moroka Swallows.

He hasn’t been lost to football either, Sibaya has ventured into coaching and featured as the coach of SuperSport United’s MDC team and is currently furthering his coaching badges.

Read more: MacBeth Sibaya, Mr Nice And Simple

Det var altså Sunderland som var svært nær å kjøpe Søderlund fra St. Etienne i januar 2018. Overgangen strandet da han ventet på å få tilsendt flybilletter.

Syns forresten Lyng igjen tuller med spørsmål til Søderlund om hvorvidt Bendtner ødela for ham i RBK. Søderlund ble tross alt kjøpt som reserve/erstatter til dansken. Virker som om Adressa tror det var motsatt rekkefølge.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.04.2020 15:32    Post subject: Reply with quote

– Jeg har jo hele tiden sagt at jeg vil spille til jeg blir 40 år. Som keeper er det mulig hvis man tar vare på kroppen og trener godt. Jeg vil gjerne spille et par år til i Hertha og utlandet, forteller Jarstein.

Ser du for deg å avslutte karrieren i Norge?

– Nå har vi bygget hus i Skien, så det hadde vært gøy å få avslutte karrieren i Odd. Jeg er veldig glad i byen.

Hertha-keeperen utelukker å spille for noen annen norsk klubb etter eventyret i Hertha. På spørsmål om en retur til Norges største klubb (Rosenborg, som han har spilt for tidligere, journ. anm.), dersom muligheten byr seg, svarer han at Odd er eneste aktuelle klubb i Norge.

Les mer: Landslagskeeperen kunne spilt for verdens største klubb. Derfor sa han nei

Forrige lørdag la Tettey ut en video av seg selv på Instagram. Med en oksygenmaske over nese og munn, kjørte fotballspilleren en kondisjonsøkt på en ergometersykkel. Tettey opplyste i billedteksten at han drev med høydetrening.

(...)

Tettey har ikke ønsket å kommentere saken. Norwich opplyser på sin side at det er de som har gitt nordmannen utstyret for å holde seg i form. I England er det fullt lovlig å drive med simulert høydetrening. Ifølge TV 2 er det et apparat av merket Hypoxico som Tettey bruker i videoen, noe som skal kunne simulere trening på opptil 3800 meters høyde.

– Jeg skal ikke gjøre noe intervju. At jeg blir brukt til debatt, synes jeg ikke noe om, skriver Tettey i en SMS til VG.

Les mer: Norsk idrett maktesløs mot Tetteys «høydetrening»

Det har stilltiende blitt sett på som opplest og vedtatt at «høydehus er forbudt», men virkeligheten er at dette er en sannhet med betydelige modifikasjoner.

Det er også absurd å se at den norske idrettspolitikken fremstår hullete som en sveitserost når en betent sak dukker opp.

Temaet er Alexander Tetteys bruk av pustemaske for «høydetrening hjemme». Denne atferden, som TV 2 først omtalte, er etter all sannsynlighet ikke i tråd med «NIFs lov» (som i virkeligheten er et regelverk og ikke en lov).

Men dette kan visst Tettey fint holde på med. Den underkommuniserte sannheten er nemlig at rekkevidden av NIFs bestemmelser slår voldsomt ulikt ut for forskjellige norske idrettsutøvere.

Les mer: Høydehusdebatten: Forbudet fremstår som en vits
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.04.2020 23:37    Post subject: Reply with quote

Riseth said:

“I had played for Rosenborg, who are such a professional club, and when I went to Luton I thought they would be professional too.

“But there was a different culture. For example, we won an away game on Saturday and took the bus back to Luton and the players would drink and drink and drink.

"They wanted to party and the coach would just say ‘it’s no problem’.

“Some of the players would not even go home - they would just go straight to training on Monday!

Read more: Former Celtic star Vidar Riseth admits British drinking frustrations and explains Henrik Larsson's key signing role
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 06.04.2020 11:24    Post subject: Reply with quote

Tidenes beste lag fra Namdalen de siste 50 årene ble kåret i går.

Noen kjente navn også for dere her.

Keeper: Per Olav Glømmen.

Forsvar: Leif Nordli, Kolbjørn Ekker, Kevan Bird, Yngve Helmersen.

Midtbane: Jan Ove Gulstad, Jan Laugen, Pål Furre, Torger Geving.

Angrep: Håvard Moen, Per Ivar Fornes.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.04.2020 18:53    Post subject: Reply with quote

Omonia vil kjøpe Akintola.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.04.2020 15:19    Post subject: Reply with quote

Rashanis Odd-avtale utløper 31. desember, noe som betyr at han kan signere kontrakt med andre klubber 1. juli, gjeldende fra nyttår.

- Jeg går ikke rundt og tenker på kontrakten. Jeg vil bare tilbake til den vanlige hverdagen med fotballøkter og kamper. Nå får man god tid til å stoppe og tenke, og da setter man enda større pris på at man får holde på med fotball, sier Rashani, som i vinter sto på blokka til amerikanske Real Salt Lake og spanske Sporting Gijon.

(...)

Elba Rashani avslo et tilbud fra Sporting Gijon like før han fikk sin første sønn i vinter.

- Sporting kom på banen én dag før fødselen. Da ble det ikke noe. Jeg tenker at det ikke var «meant to be», og at det er en grunn til at det ikke skjedde, sier landslagsspilleren til Kosovo.

- Er det kjipt at vårsesongen ikke blir spilt med tanke på at man ikke får vist seg fram for andre klubber?

- Jeg ser ikke slik på det. Det kjedeligste er at man ikke får holdt kampformen ved like. Uansett hvor godt man trener nå, blir det ikke det samme som når man har kamptrening. Jeg er spent på hvordan det vil se ut når vi kommer i gang igjen, selv om vi i Odd alltid har trent bra og gjør det nå også, sier Rashani.

Les mer: Snart kan han signere for ny klubb

Russell is in first year as an ER resident in the University of Virginia medical system after graduating from medical school at George Washington University last year. That is likely to put him near the front lines of the medical response to the coronavirus pandemic in the weeks and months ahead, which has brought normal life to a halt across the world.

"It’s definitely going to be a part of our experience, in terms of our first year as physicians," Russell said during an interview with Extratime on Monday.

"We will be the physician generation that kind of experienced [COVID-19] and that sort of thing. And it kind of effects our training where everyone is adjusting. It’s a process of adjustment. It helps coming from my background as an athlete, you’re used to kind of adjusting. You don’t know what any day is going to bring, and it helps kind of having those strengths and having those resources in your back pocket because it keeps you on your toes."

Read more: Robbie Russell, former MLS defender, describes his life as an ER intern in era of COVID-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.04.2020 13:19    Post subject: Reply with quote

Skiftet hjem til Danmark har været en stor gevinst for Nicklas Bendtners rolle som far.

Så stor, at det er lykkedes den danske fodboldstjerne at få lov til at se mere til sin niårige søn.

»Jeg har langt om længe fået Nicholas på en 10/4-ordning til at starte med,« siger den 32-årige angriber i sjette afsnit af serien 'Bendtner og Philine', der kan ses på Dplay.

Læs mere: Bendtner jubler: Har langt om længe fået aftale med Caroline Fleming

Nicklas Bendtner vil stå i spidsen for et fodboldhold.

(...)

»En af de ting, jeg ville være dygtig til, var at være manager. Det at kunne tage uddannelsen og få det, der skal til, er noget, jeg stiler efter og gerne vil.«

Og hvis man skal tro Nicklas Bendtner, så ligger manager-drømmen faktisk ikke så langt ude i fremtiden.

»Jeg tror, at jeg på et tidspunkt, inden jeg er 40-45 år, vil have været i spidsen for min første klub,« lyder det selvsikkert fra den tidligere Arsenal- og Juventus-spiller.

Læs mere: Bendtner afslører fremtidsplan: Vil være manager inden for 10 år

»Jeg har brugt nogle millioner om året,« fortæller han om sit enorme forbrug af 'hoteller, restaurantbesøg og fede biler'.

Hele hans liv blev vendt på hovedet, da de første millioner begyndte at rulle ind på kontoen, og derfra kunne han ikke styre det.

»Det er jo klart, at hvis du som ung knægt går fra at have ingen penge til lige pludselig at have en masse, så er man nødt til at få hjælp. Det fik jeg ikke, og jeg derfor kunne jeg ikke holde styr på min økonomi;« siger Nicki Bille i TV 2-serien, hvor han forsøger at få en ny start på livet.

Læs mere: Nicki Bille blev millionær som 18-årig - fik ingen hjælp

Vidar Riseth er ukas gjest hos Rasmus&Saga.

Mannen med nesten 200 kamper i svart og hvitt leverer historier fra et svært innholdsrikt fotball-liv på løpende bånd: Som da han vraket bilen til Nils Arne Eggen. Som fra tida i England, hvor han møtte en kultur som ble for tøft for selv en frosting. Som bragdene mot Valencia og Chelsea.

Han snakker også om den spesielle forhistorien til at han forlot RBK igjen - og endte opp på hos rivalene på Åråsen.

Les mer: RBK-helten totalvraket Nils Arne Eggens bil: – Var nære ved å dø
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 09.04.2020 13:22    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
En af de ting, jeg ville være dygtig til, var at være manager.


Haha, for en total mangel på selvinnsikt.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 10.04.2020 00:21    Post subject: Reply with quote

Ser frem til det om 5-10 år. Riise vs Bendtner i managerduell i Premier League.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.04.2020 16:34    Post subject: Reply with quote

Kåre Ingebrigtsen forteller om hva han sitter igjen med etter Nicklas Bendtner sin tid i Rosenborg. Se Kampene vi husker: Rosenborg-Molde på Eurosport Norge direkte fra klokken 17:45 fredag.

Les mer: Tidligere RBK-trener Kåre Ingebrigtsen om Nicklas Bendtner sin siste periode i Trondheim.

Men drømmen om en dag at vende tilbage til Brøndby, den lever tydeligvis fortsat hos 32-årige Mike Jensen.

For se bare, hvordan han reagerer, da han i Viaplay Sport Live får spørgsmålet omkring, om han drømmer om et muligt comeback på vestegnen.

-Det helt enkle svar er, selvfølgelig gør jeg det, siger Mike Jensen til TV3 SPORT med et saligt smil.

Læs mere: 'Det ville være perfekt' - Mike Jensen drømmer om at gøre comeback i Brøndby

Christian Gytkjær er topscorer i Polen, og til sommer har angriberen udløb med sin klub Lech Poznan.

(...)

Gytkjær havde allerede i januar et par tilbud på hånden, men mavefornemmelsen var der ikke.

- Det er jo lidt med mavefornemmelse, og den var der ikke, så jeg er egentlig tilfreds nok med mit valg. Det føltes ikke rigtigt, og det skal det gøre, før jeg siger ja til noget, siger Gytkjær.

- Jeg kunne sagtens skrive under med nogle klubber nu også, men jeg vælger at tage det stille og roligt og ser, hvordan tingene udvikler sig.

Læs mere: Gytkjær: Nok ikke så dumt at være gratis
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 11.04.2020 19:04    Post subject: Reply with quote

VG papir kåret de 50 beste norske spillerne fra 90-tallet.

3 RBKere på topp 5:

1: Bratseth
2: Myggen
3: Ø.Berg
4: T.A Flo
5: Hoftun
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 11.04.2020 20:15    Post subject: Reply with quote

Myggen RBK’er?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 11.04.2020 20:44    Post subject: Reply with quote

*Av de topp 5 er 3 av dem RBK'ere; Bratseth, Berg og Hoftun.
Back to top
View user's profile Send private message
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 15.04.2020 08:29    Post subject: Reply with quote

Vanskelig med sånne kåringer siden kriteriene ikke er helt glassklare, men uansett riktig med Bratseth øverst. Antakelig den mest komplette spilleren landet har hatt, blottet for svakheter, og kunne spilt i den klubben han hadde villet. Etter ham blir det en avveining - er det å være jevnt over veldig god i lengre tid som gjelder, eller er det "peak" nivå? Hvis det er det første er jeg enig i valget av Myggen, hvis det er toppnivå er det soleklart Ørjan. 99-sesongen hans var den beste jeg har sett av en norsk fotballspiller, og den høsten var han blant de aller beste spillerne i Champions League, uansett lag. Mye av tiåret brukte han imidlertid i tysk og sveitsisk 2. divisjon og på å være god, men ikke dominant, på et ordinært Glimt-lag. Sånn sett, hvis Myggen rangeres foran Ørjan fordi han var god i lengre tid, tror jeg at jeg også ville valgt Erik Hoftun foran ut fra samme kriterier.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 17.04.2020 15:57    Post subject: Reply with quote

VG+: Historien om Nicki Bille Nielsens voldsomme nedtur

Frykter for fremtiden hans, i grunnen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.04.2020 18:47    Post subject: Reply with quote

Søderlund:

– Jag har spelat som ensam anfallare i många år så det var inga problem att komma in i det. Sen är det extra fint att ha någon så nära i ”tia-rollen”, det har jag inte haft tidigare. Vi spelar väldigt fin fotboll här också vilket är väldigt kul, i Rosenborg är det mer ”maskin-fotboll" – direkt och rakt på, medan här är det mer tekniskt och mycket kombinationer, det känns väldigt spännande, säger han.

(...)

– Om vi bara törs att säga att vi ska vinna något så kan man klara det. Man måste ha en starkt tro, att vi är här för att vinna. Jag har inte spelat mot de bästa lagen i Sverige men jag är säker på att vi har kvalitet att vinna mot alla lag. Tekniskt är Häcken bättre än Rosenborg till exempel. Det gäller att vi tar för oss och bröstar upp oss. Jag går gärna in i dueller och hjälper till att visa vägen under matcherna.

Läs mera: Søderlund: ”Zlatan ville ha min tröja”

Søderlund forlot FK Haugesund til fordel for Rosenborg tilbake i 2013. Spissen har de siste årene både kjøpt hus og investert i et treningssenter i byen, så signalene har også indirekte vært der.

Han legger heller ikke skjul på at han skal tilbake til byen og forhåpentligvis også FKH.

– Nei, det er jo 100 prosent sikkert. Så må jeg bare komme meg tilbake i best mulig form slik at jeg er god nok til å spille for FKH.

Les mer: Søderlund med tydelig hint om retur til gamleklubben
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 462, 463, 464 ... 536, 537, 538  Next
Page 463 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb