English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 287, 288, 289 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 18.06.2020 13:41    Post subject: Reply with quote

ambiguous wrote:
Om vi skal beholde Horneland, hadde det rett og slett vært bedre å si "spill hvordan du vil så lenge du maksimerer troppen", så ser vi til neste treneransettelse for 4-3-3 og offensiv fotball?


Det var jo det de gjorde da de kom i fjor vinter. Etter noen treningskamper og en håndfull seriekamper forsto de at de ikke klarte å innføre Haugesund-fotball for denne gruppen av spillere, og de forsto at publikum forventet å se 4-3-3 og et spillende lag... det hadde visstnok ingen fortalt Horneland og Emberland før de sa ja til å bli Rosenborg-trenere. Det var ingen stillingsinstruks om spillestil, så i teorien kan de innføre 4-5-1 med lange baller eller et svenskt 4-4-2 om de vil det nå på dagem, men verken publikum eller den kjernen av spillere som (forsøkte) å spille 4-3-3 og rosenborg-fotball under Kåre og Rini likte nok ikke en omlegging til gampefotball og lange baller.

Det er nok vinn eller forsvinn nå. 10 kamper, ligg i topp 3 med få poeng opp til lederlaget, og et spillende lag med godt gjenkjennelig samhandling for den trofaste RBK-supporteren (slik at fansen får trua igjen). Og helst kvalifisere seg inn til EL.

Spiller vi fremdeles dårlig etter 10-12 kamper, relativt dårlig poeng-uttelling, og vi blir slått ut i cup/EL, da tror jeg Horneland forsvinner i høst.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 18.06.2020 14:26    Post subject: Reply with quote

Det realistiske best case-scenariet med denne ansettelsen har vel helt siden starten vært at han skulle gjennomføre en fornyelsesprosess som gir neste trener gode arbeidsbetingelser. Å forvente at en trener av NFF-skolen skulle bare snu i sitt fotballsyn - eller enda vanskeligere: bygge spillestil på tvers av egne verdier - var jo aldri realistisk. Og dette nevner jo også Horneland selv i sesongstartintervjuet med adressa: de er opptatte av å bygge noe som har livets rett, selv om de selv skulle måtte ta hatten og gå. Det er det ikke alle trenerne våre som har gjort.

For det skal de ha, Horneland og Emberland: de har helt tydelig fått inn en større ærgjerrighet og disiplin i hvordan enkeltspillerne jobber for å gjøre seg selv og gruppa bedre. Mindre støy (utad) og en sterkere følelse av at de som er der nå ønsker å lykkes som et lag. Så må vi kanskje, på typisk Rosenborgsk vis, ombestemme oss nok en gang, være mer offensive, og tillate litt mer avvik fra den norske malen før vi klarer å bli gode og underholdende igjen.

Men det fordrer jo faktisk at klubben selv holder i tømmene for å bevare en struktur rundt A-lagets disponeringer som fortsatt støtter opp under klubbens verdier. Det vil si at vi holder oss med en ungdomsavdeling som fotballfilosofisk bidrar til å utvikle Rosenborg-spillere, at spillerlogistikken overordnet støtter spillere som (også) passer inn i et mer Rosenborgsk lag, og at det ikke gjøres kortsiktige valg som skader mulighetene våre til å bygge videre på det fysiske og strukturelle fundamentet som bygges.

Her er det stor grunn til å tvile på om de valgene som gjøres nå fungerer slik, eller om det bare kastes stadig mer egg oppi den kurven Horneland og en mer norsk/skandinaviskinspirert fotballstil representerer. Har vi egentlig noen som helst i styre og stell som kan ses på som garantister for de verdiene vi tradisjonelt står for på banen? Dorsin sammenfaller vel omtrent perfekt med "ikke særlig Rosenborgsk" i sin lange periode som spiller. De andre 'ressurspersonene' har jo for eksempel unnfanget og dyrket den idéen vi ser nå.

Og da er spørsmålet nok en gang: Hvem er det som har ansvaret for å følge den filosofiske røde tråden i klubben? Styret? Sportslig ledelse? Trenerteamet? Sist gang vi fikk stilt det spørsmålet til styreleder, så var svaret omtrent 'Salmar-akademiet, vår tankesmie for utvikling av spillestil' - der er alle involverte nå tatt av nordavinden, så hvem er det nå for tiden? Og hva er denne røde tråden egentlig? Er fargen den samme som den var for to år siden?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 18.06.2020 14:29    Post subject: Reply with quote

Sukk, 10-12 kamper til med dette her.
NItrist!!!

Takk og lov at Premier League har startet også, får bare glemme RBK til det står bye bye horneland i media Sad
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 18.06.2020 14:40    Post subject: Reply with quote

Quote:
Etter noen treningskamper og en håndfull seriekamper forsto de at de ikke klarte å innføre Haugesund-fotball for denne gruppen av spillere, og de forsto at publikum forventet å se 4-3-3 og et spillende lag... det hadde visstnok ingen fortalt Horneland og Emberland før de sa ja til å bli Rosenborg-trenere.


Det er så sykt. Men det er langt sykere at 2 nordmenn som har vokst opp med og jobber fast i norsk fotball ikke er klar over at 4-3-3 angrepsvillig fotball står noe spesielt i Trøndelag! haha må jo ha bodd under en stein for å unngå å ha plukket opp det. Er jo typisk noe de fleste random folk vil svare om de blir spurt på gata.
Back to top
View user's profile Send private message
Snorkel
Veteran


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 1015
Location: Trondheim

PostPosted: 18.06.2020 15:06    Post subject: Reply with quote

Nå kan jo dette enda snu, men må si jeg mistet tro på dette onsdag. Så da er det egentlig bare noen få spørsmål som står igjen for min del.

Så framt det ikke blir en klar bedring over tid i spill og poeng for RBK, og med tanke på det tette kampprogrammet.

Hvor raskt bør styret ta grep?
Hvor lang tid tar det før styret faktisk tar grep?
Hvem kan komme inn som den midlertidige løsningen denne gangen?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 18.06.2020 15:11    Post subject: Reply with quote

Styret som er nå bør vel helst ikke få ta noen grep. Da ender vi opp med Trond Nordsteien som ny trener med Perry som assistent deltid.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 18.06.2020 15:30    Post subject: Reply with quote

Ja, har tenkt tanken selv. Usikker om han har nok «brumlebasse»-faktor til å tøyle garderoben men slår meg som faglig dyktig og veldig engasjert. God mix.

Når det er sagt så skal vi jo ikke hente trener fra de små klubbene i Norge der man ikke har bevist noe som helst (les: vunnet titler). Vi skal visst vente til de er utenfor vår rekkevidde.
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3338
Location: Sandnes

PostPosted: 18.06.2020 15:36    Post subject: Reply with quote

Blir Roar Stokke som tar over skal dere se Very Happy
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 18.06.2020 15:49    Post subject: Reply with quote

Nå går jeg bare ut ifra at vi skal ut i en ny trenerjakt i og med at KBK-kampen mer eller mindre var som tatt fra fjorårssesongen. Det blir "spennende" å se hvorvidt Dorsin inntreden gjør en forskjell kontra SIB. Signeringene på spillersiden syntes jeg har vært kloke og interessante, så gjenstår det å se hva som skjer på trenersiden. Det var vel SIB som i sin tid mente at Horneland var en veldig god kandidat basert på NFF-meritter. Styret er selvsagt ikke uten skyld, langt ifra. Er det sånn at sportslig leder setter premissene for en trenerjakt, eller er det styret som helhet?

I en eventuell/kommende trenerjakt mener jeg at tidligere erfaring i større klubber bør ha særlig betydning. Kåre kom inn etter ganske marginal erfaring og gjorde ett eller annet riktig i 2015. Spillestilsmessig ble det svakere og svakere, men noe riktig skjedde der i starten. Det absolutt første kravet en trener skal oppfylle MÅ være at underholdende og offensiv Rosenborg-fotball skal være grunnmuren. Jeg vil heller ha en Svein Maalen eller Kjetil Knutsen enn en eller annen nisse som har trent en drøss av helt mediokre klubber i 10-15 år.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 18.06.2020 17:06    Post subject: Reply with quote

Gleder meg veldig til august. Da har vi sannsynligvis (dessverre) spilt nok dårlige kamper til at det er legitimt å endelig sparke ham.

Jeg ble halshugd av enkelte her inne da jeg ga uttrykk for at man burde droppe å fornye kontrakten og heller utnytte koronapausen til å innlede ny trenerjakt, evt bruke denne sesongen til å jakte ny trener. Argumentet mitt var at vi egentlig ikke trenger å se mer av Horneland. Onsdag var en bekreftelse, vi står fortsatt der vi stod.

Kanskje Horneland kan lykkes, men det ser så dårlig ut at det for meg er åpenbart at det eneste fornuftige er å få inn en ny trener.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 18.06.2020 17:20    Post subject: Reply with quote

Horneland har vært RBK trener i 18 måneder og byttet ut 20ish spillere, og vi er fortsatt akkurat like søppel som etter at han hadde ledet oss i 3 uker.

Jeg gidder ikke "tro på at dette kan snu" eller lignende. Faen meg helt uforståelig å kunne prestere så rævva etter 18 måneder og tidenes lengste oppkjøring for å sette angrepsspillet. Men, trenerne ønsker dette, dette er fotballen. Vi blir ikke bedre enn det her, for det her er hva Horneland og Emberland prøver å få til. De lykkes nå - de har implementert ønsket fotballfilosofi. De bare skjønner nok ikke hvorfor ikke nullrisiko søplefotball ikke tar 2.9 poeng i snitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 18.06.2020 18:21    Post subject: Reply with quote

Jeg tror dessverre ikke det er viljen eller ideologien det står på, det er kompetansen. De er ikke i stand til å innføre strukturert angrepsspill av den typen vi vil se, noe som ikke er rart hvis vi ser på erfaringen de har, men av en eller annen grunn så har Koteng og styret veldig tru på "prosjektet".
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 18.06.2020 20:12    Post subject: Reply with quote

Det er jo en klassisk firkantet kloss i rundt hull-situasjon, dette. Vi tar et stykk NFF-utdannet og -inspirert trener som egentlig står for fysisk og arbeidsintensiv 4-4-2 med risikoavers og disiplinert struktur som handler om å kontrollere og angripe når vi får sjansen, og håper han kan bli det omtrent motsatte - om han finner døra til Eggen på egenhånd, vel og merke.

Talentutvikling er vel og bra, men det virker noe lite gjennomtenkt å ansette folk i flere ansvarsroller som skal utvikles til det vi vil ha. Jeg har aldri skjønt tankegangen, men dette er gjentatt etterhvert fryktelig mange ganger med assistenttrenere som rykker opp, trenere utenfra som har alt for tynn CV og/eller en filosofi som i utgangspunktet ikke er det supporterne vil se, og sportslige ledere uten relevant erfaring eller meritter. Det har vært med vekslende hell, for å si det forsiktig. Vi nærmer oss Einsteins definisjon på galskap om vi ikke er der allerede, og dette tankegodset ser ut til å overleve alle endringer og utskiftninger i styre og stell.

Hvorfor henter vi ikke trenere til A-laget vi vet har "rett" tankegang og kanskje til og med meritter - slik vi fikk til på SalMar? Hvorfor henter vi ikke en sportslig leder med bevist teft i forhandlinger og nettverk? Hvorfor henter vi så sjelden rollespillere som passer inn i klassisk nederlandsk 4-3-3? Det er jo ikke rakettkirurgi dette, å gi folket det de vil - eller i det minste gjøre et ærlig forsøk. Men det fordrer riktige folk på rett plass, noe vi kun unntaksvis har fått til, og aldri mer enn én av gangen.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
SverreTrd
Senior


Joined: 09 Apr 2019
Posts: 140
Location: Trondheim

PostPosted: 18.06.2020 20:49    Post subject: Reply with quote

Hvis vi spoler litt tilbake, så hadde vi noen nederlendere i akademiet med RBK filosofi og KI som tross alt fikk oss på sporet igjen. Da sistnevnte fikk en brå avskjed, fikk Coolen prøve seg som hovedtrener. Han fullførte sesongen med gode resultater.

At Horneland som måtte kjøpes fri fra Haugesund ble foretrukket framfor ham, er et mysterium. Resultatet av dette i tillegg til miséren i 2019 (og nå oppstart 2020) er at alle nederlenderne som faktisk stod for RBK fotball er ute såvidt jeg har forstått? Dersom vi hadde fått en topptrener med klar visjon og gjennomføringskraft (og helst 4-3-3) kunne jeg skjønne det.

Som alle her inne sannsynligvis håper, snur alt dette og Horneland og spillerne motbeviser all klaging og skepsis her inne. Men jeg sender jo inn Lotto-kupong og håper på gevinst også...
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 18.06.2020 20:51    Post subject: Reply with quote

Jepp. Det handler om en kultur som har blitt råtten. Den beholdes av typisk eldre medlemmer i klubben som kan svært lite fotball, eksrbkere som har heltestatus uansett, styremedlemmer (les: Terje Svendsener) og ledelsen. Det blir en etablert sannhet. Skal man få bort dette må det renskes bort de meningsbærere som bærer dette råtne kulturen.

Konsekvensen av det er for eksempel at Rune Bratseth aldri mer bør være i noen verv eller posisjon i klubben, men han har heltestatus uansett hva som skjer. Beskyttet av eldre medlemmer som ikke kan fotball i dag og som forhøyer eksrbkere fordi de var så gode spillere.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 18.06.2020 21:33    Post subject: Reply with quote

Eurosport-studio. Slakt av Rosenborgs offensive spill. "Oser 2019 av dette".


Ekspertenes knallharde RBK-dom: – Rett og slett urovekkende:

https://www.eurosport.no/...WzKB2_IHMU
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 18.06.2020 21:45    Post subject: Reply with quote

De ser jo det samme som mange her inne gjør, og det er jo vanskelig å argumentere mot det. Det var særdeles svakt offensivt i den første kampen. Personlig mener jeg mye av grunnen ligger på midtbanen. Ikke nødvendigvis at spillerne er så jævlig dårlige, men den er dårlig komponert i forhold til hvilke styrker og ferdigheter de besitter. Det er for mye løp og duell, og for lite kvalitet med ball.

Sammenlikner man med midtbanen i 2015, som kanskje er vår beste sesong offensivt de siste 15 årene (kanskje sammen med høsten 2010) så var Midtsjø-Selnæs-Jensen vanvittig mye mer komplimentær. Man hadde ballfordeleren i Selnæs, Midtsjø som hadde teknikk og ferdigheter med ball, og Jensen som den klassiske løpsmaskina. I dag har vi en ryddegutt sentralt, som bidrar minimalt offensivt, ingen spillende midtstoppere og 2 løpsmaskiner i Zachariassen og Konradsen på midtbanen. Da blir det problematisk å spille ut lavtliggende lag. Skal vi gjøre det så må vi ha mer kvalitet med ballen i beina, både i forhold til teknikk og pasningskvalitet.

Midtbanen vår i dag er mer egnet på et kontringslag, ikke et lag som stort sett må føre kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 18.06.2020 22:02    Post subject: Reply with quote

Uten at vi skal hente hele Bodø/Glimt eller noen som helst derifra (av ikke-spillere) så trenger vi ikke å se lengre enn dit for øyeblikket, der finner vi en klubb som ser ut til å ha skjønt dette med en rød tråd gjennom klubben og som henter spillere som passer inn i det systemet de vil spille eller utvikler de selv. Og de har en trener som har klart å få printet inn en filosofi som er såpass sterkt banket inn at om de mister nøkkelspillere så klarer de å erstatte de på en god måte. Der har det blitt jobbet godt de siste årene, men det gjenstår jo å se om de klarer å opprettholde både resultatene og filosofien eller om de blir fristet til snarveier om det skulle oppstå litt motgang igjen nå.

Dorsin kjenner klubben RBK godt og han er på mange måter en legende, han har erfaring fra forhandlinger (andre siden av bordet riktignok) og har nok et visst nettverk/kontakter. Men spørsmålet er jo hvor god han er på den filosofien vi skal spille, kjenner han igjen hvilke ferdigheter som trengs for at spissen skal lykkes eller hva slags egenskaper bør indreløperne besitte? Dino Islamovic ser ut til å være en flopp, men var vi ikke interessert i han i fjor sommer også da?

Det snakkes mye om at man må kjenne 'RBK-kulturen' og at det er tydeligvis et viktig kriterie i mange stillinger. Jeg tenker såpass at egenskapene til å fylle den rollen som skal fylles er viktigst, så får man heller gjøre undersøker både eksternt og i intervjuer med aktuelle kandidater så finner man ut om personen matcher den kulturen man ønsker å ha.

Og det tar meg over til et nytt punkt om dette med å kjenne 'RBK-kulturen'. For selv om en tidligere spiller kjenner kulturen er det ingen automatikk i at han passer til kulturen i en administrativ sjefsrolle hvor han skal være et eksempel på nevnte kultur (som jo forøvrig virker å være veldig abstrakt, skulle gjerne sett de konkretiserte den når de snakker om den). I rollen som sportslig leder skulle jeg gjerne sett større fokus på om personen har den rette filosofien, på samme måte som en trener.

I Bodø/Glimt så rykket vel Aasmund Bjørkan opp fra å være trener til å være sportslig leder, og i Viking er vel planen at Bjarne Bernsten gjør det samme om kort tid. Poenget mitt er at det er personer som har riktig filosofi i den klubben de er ansatt i, ikke at vi skal ansette Horneland eller en annen trener i den rollen.

Kort oppsummert: Viktig med rød tråd gjennom hele klubben, ansette folk som har riktig filosofi og egenskaper i stedet for å ha fokus på at man kjenner 'RBK-kulturen'. Den kan man både bli kjent med og passe godt inn i selv om man kommer utenfra.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 18.06.2020 22:25    Post subject: Reply with quote

KBK kampen var en varslet katastrofe, svake og målfattige treningskamper mot OBOS lag ga ingen signaler om at laget skulle spille god fotball eller i det minste ha ett gjenkjennbart system.
Horneland er nok ferdig i løpet av ett par måneder, men årsaken ligger mye dypere enn bare han. De største feilene er mangel på rød tråd fra akademi til a-lag,helt hårreisende spillerlogistikk og en rekrutteringsprosess basert på at man må kjenne klubben som om det er en kvalifikasjon i seg selv.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2760

PostPosted: 18.06.2020 22:37    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det konspirerers og spekuleres ekstremt mye. Spillerstallen vår er best/nest best i Norge. Om man får det beste ut av dem vi har så er vi best eventuelt nest best. Horneland er problemet. Han er dessverre ikke i stand til å få det beste ut av laget. Bytt nissen ved roret og ansett en trener som vet bak frem på seg selv så er problemet løst.
_________________
"- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller."
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 18.06.2020 23:34    Post subject: Reply with quote

Horneland vil få sparken i år. Spørsmål et er hvem som skal ta over? Sollied, Reka, Bruttern???

Personlig tenker jeg Bruttern. Det er størst sjanse for suksess...
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1842
Location: Stjørdal

PostPosted: 18.06.2020 23:40    Post subject: Reply with quote

Helt ærlig så heller jeg mot å la han Nederlenderen som er ferdig etter sesongen få muligheten i så fall. Mest sannsynlig vil vi ha lite til ingenting å tape på det tidspunktet Horneland evt. får sparken, og han fremstår som den mest spennende av de som er i klubben og virker til å ha en filosofi som passer klubben bra. Kanskje noen får seg en liten vekker.

Men tipper Trond Henriksen får ansvaret ut sesongen, mens vi er på trenerjakt.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 18.06.2020 23:41    Post subject: Reply with quote

Ja? Har vi faktisk best stall? Jeg er usikker på om ikke både Molde og Glimt i alle fall er pari. Legger man inn parameteret komplementære ferdigheter er vi i alle fall ikke best.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 19.06.2020 07:17    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Horneland vil få sparken i år. Spørsmål et er hvem som skal ta over? Sollied, Reka, Bruttern???

Personlig tenker jeg Bruttern. Det er størst sjanse for suksess...


Med tanke på de folka vi har i sportslig ledelse blir det vel sikkert Ullsokk, Perry eller Keiko...
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3457
Location: Trondheim

PostPosted: 19.06.2020 09:38    Post subject: Reply with quote

Vi får håpe Horneland lykkes selv om lite tyder på det nå. Det vil bli store utfordringer hvis dette går dårlig og vi må bytte han ut midt i sesongen. Vi får be til høyeremakter at det plutselig vil endre seg og at vi spiller som B/G og feier over dårlige eliteserie lag
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 287, 288, 289 ... 335, 336, 337  Next
Page 288 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb