English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 291, 292, 293 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Buss
Senior


Joined: 16 May 2019
Posts: 189

PostPosted: 21.06.2020 11:20    Post subject: Reply with quote

Han kan gjerne gå "frivillig" slik Bjørnebye gjorde..
Om jeg ikke så feil i går så startet vi kampen uten en eneste fra akademiet og uten en eneste trønder.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 21.06.2020 11:30    Post subject: Reply with quote

Styret sparket KI grunnet stagnert spill, manglende nye talenter som fikk sjansen og man ønsket å utvikle laget videre. Ingen ting skjedde i fjor. I år er Horneland på en måte så presset at han ikke har noe annet valg å la ceide, tagseth og reitan få sjansen. Smått utrolig at Holse fikk starte i går. Han er ikke nærheten av ceide. Fikk sett så vidt på noen treninger hvor god ceide egentlig er. Han kommer til å bli klasseving om han får spilletid.

Etter de to første kampene og vel vitende om at alle lag har hatt dønn like vilkår er jeg bekymret. Vinnerkulturen og stoltheten er visket bort og man er avhengig av enkeltmannsprestasjoner.
Uforståelig at Molde skal ligge så langt foran oss.

Horneland må vekk. Mest dødfødte prosjektet jeg har sett i rbk og slår den 2. perioden til perry og høgmo med god margin. Det her er flaut!
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 21.06.2020 11:36    Post subject: Reply with quote

[quote="Enga1913"]Hva med han der Fagermo i Odds? 4-3-3 til fingerspissene, streng men lun, og nokså fotballkyndig. Et alternativ.[/quote]
Han fikk visstnok tilbudet, men takka nei, og er nå hovedtrener å vaalerengens idrætsforening.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 21.06.2020 11:50    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært positiv og ment at det var air å vente å se i år, men det som har ligget i bakhodet kommer mer og mer frem.
... Eggen sa at varsellampene bør blinke om man ikke klarer å overføre det man gjør på trening til kamp og om Treningene er full av trøkk, fine offensive trekk og mye mål, vell da sier det seg selv...

Jeg synes Laget ser ganske solid ut sånn bakover, men vi har spilt 180 minutt + tillegg og knapt produsert noe som heldst offensivt.

Mot KBK så vi tendenser til Overlapp, men det ble spilt for ofte på fot og på første bevegelse.
Mot MFK så vi ingen tendenser til overlapp og det ble spilt på førstrebevegelse og på fot, samt kom det tydelig frem at presset overhode ikke fungerte. Man presser en og en og ligger å "låser" av rommet mellom midtbanen og forsvaret til Molde, men alikevell gang på gang pga feil plassering i press så får molde spilt opp til midtbanespillerne med 30 meters pasninger.

Jeg er bare trist og lei.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 21.06.2020 11:59    Post subject: Reply with quote

Sletto wrote:
Enga1913 wrote:
Hva med han der Fagermo i Odds? 4-3-3 til fingerspissene, streng men lun, og nokså fotballkyndig. Et alternativ.

Han fikk visstnok tilbudet, men takka nei, og er nå hovedtrener å vaalerengens idrætsforening.


Heldiggris.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 21.06.2020 12:18    Post subject: Reply with quote

Litt morsomt, faktisk.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 21.06.2020 15:16    Post subject: Reply with quote

Greit at vi slapp Fagermo. Han kan 4-3-3 og har stort sett levert brukbar fotball med grå-Odd, men snakker om usympatisk fyr som bruker hersketeknikker og hoverer ved HVER mulighet på TV. Etter mitt syn HELT usmakelig.
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.06.2020 15:20    Post subject: Reply with quote

Nå fremsto vel strengt tatt ikke Nils Arne Eggen så himla sympatisk på TV bestanding heller da, i allefall ikke for andre lags supportere. Journalistene var jo livredde for han også, fordi han dreit de ut om de stilte spørsmål han syntes var teite Very Happy Selv nå på årsmøtet sist så sto de jo oppstilt som skolegutter og ventet på at han skulle bli ferdig med en privat samtale. Var litt morsomt å se Razz

Er mest opptatt av at treneren får laget vårt til å funke jeg dog. Om Fagermo hadde fått det til er jeg dog usikker på, men det hadde vel neppe gått værre enn det har blitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1864
Location: Selsbakk

PostPosted: 21.06.2020 15:31    Post subject: Reply with quote

Hvor var vi på tabellen, da Bruttern fikk sparken? Noen som husker? Tenker at historikken til bruttern var langt bedre enn Horneland sin... Når bruttern fikk sparken, burde vel kanskje Horneland også kunne få sparken? Selv om Horneland er enkel å ha med å gjøre - mens Bruttern er vanskelig.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.06.2020 15:35    Post subject: Reply with quote

Jeg klarer ikke å forstå at noen vil ha tilbake en trener som ikke var interessert i å holde treninger. Uansett hva slags tull vi har gjort senere - jeg kan ikke skjønne at noen skulle ønske seg Kåre nå.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 21.06.2020 16:32    Post subject: Reply with quote

Horneland har trukket seg!
Back to top
View user's profile Send private message
pappabrun
Senior


Joined: 27 Nov 2014
Posts: 119
Location: San Giljan, Malta

PostPosted: 21.06.2020 16:33    Post subject: Reply with quote

Tyholt wrote:
Horneland har trukket seg!


Jeg har hørt samme rykte
Back to top
View user's profile Send private message
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 21.06.2020 16:34    Post subject: Reply with quote

Ny trener er klar. Jobber ikke i RBK fra før av
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 21.06.2020 16:34    Post subject: Reply with quote

Da blir det champagne i kveld om det skulle stemme.
Back to top
View user's profile Send private message
uptherosens
Junior


Joined: 29 Jul 2014
Posts: 68

PostPosted: 21.06.2020 16:35    Post subject: Reply with quote

Er vi bønnhørt? Kilde? Hvem overtar … og ikke si Henriksen (edit: postet samtidig m/ Tyholt)!
Back to top
View user's profile Send private message
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 21.06.2020 16:37    Post subject: Reply with quote

Offentliggjøring i kveld.
Back to top
View user's profile Send private message
Crannypack
Junior


Joined: 20 Jun 2020
Posts: 32

PostPosted: 21.06.2020 16:37    Post subject: Reply with quote

Dette er selvfølgelig bare tull.
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 21.06.2020 16:40    Post subject: Reply with quote

Bare bullshit. Han gir seg ikke etter 2 kamper, men vi kan jo håpe. At RBK samtidig skal ha en ny ekstern trener klar uten et eneste rykte, ser jeg som like usannsynlig som at griser lagd av snø flyr inn i helvete...
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 21.06.2020 16:52    Post subject: Reply with quote

Nekter å tro at Horneland selv skal ha gitt seg bare etter to kamper.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Tyholt
Senior


Joined: 17 Sep 2016
Posts: 228

PostPosted: 21.06.2020 16:53    Post subject: Reply with quote

Meget troverdig kilde tett på RBK
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 21.06.2020 16:56    Post subject: Reply with quote

Tror ikke på det før det kommer fra mer troverdig hold. Ikke noe vondt ovenfor dere som har hørt/spredt dette ryktet, men jeg vil ikke få opp noe forhåpninger for så å bli skuffet.

Handler bare om at jeg ikke har noen formening om deres troverdighet fra før av, viser det seg at dette stemmer så er det større sjanse for at jeg tror på det neste gang dere kommer med rykter.


Last edited by waterfalls on 21.06.2020 16:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 21.06.2020 16:57    Post subject: Reply with quote

Nå er eneste sjanse Koteng har at Horneland trekker seg. Slik Koteng har uttalt seg så kan han ikke sparke han uten å måtte trekke seg. Overrasker meg ikke om Horneland skvises til å trekke seg, men ikke etter kun 2 kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 21.06.2020 17:00    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg klarer ikke å forstå at noen vil ha tilbake en trener som ikke var interessert i å holde treninger. Uansett hva slags tull vi har gjort senere - jeg kan ikke skjønne at noen skulle ønske seg Kåre nå.


Vanskelig å være uenig i det. Bruttern ble til slutt så høy på seg selv at han droppet relativt mange treninger - spesielt våren før han fikk sparken. Laget fungerte ikke på slutten, omtrent ingen omsetning på spillere og ingen talenter var på vei opp.
Han kom inn til dekket bord med knall gode talenter og spillere som trengte en humørspreder og slippe seg løs i en offensiv 433-formasjon og kalte prosjektet "tilbake til røttene".

At Horneland trekker seg må være for godt til å være sant.

MEN.
Jeg var en av de som ville gi Horneland tid, og gi han tid ut våren i fjor, og over sommeren. Og grunnet all støyen som er internt så ville jeg gi han enda litt mer tid.
Hadde litt tro på prosjektet nå i vinter grunnet noen gode resalutater i treningskamper.
Det rbk har vist de to siste kampene er så begredelig dårlig at jeg ikke tror det er sant. Meling og Adeg klarte ikke sette opp et eneste godt angrep mot Molde, og mot enkeltspillere som er dårligere. Meling og Adeg tilhører europeisk middelsklasse som enkeltspillere og to av de beste spillerne i eliteserien.

Jeg skiter en lang vei i at resultatene er dårlige i to kamper, og at vi kun har scoret et mål. Men vi skaper ingen verdens ting. Null nada niks. Ingen underholdning, ingen sjanser, ingen plan over spillet. Det er flaks at vi ikke slipper inn flere mål. Hadde vi hatt 1 poeng etter 2 kamper hvor vi har vært det førende laget og skapt mange sjanser og spilt tildels underholdende fotball, i det minste vært på høyde med kbk og molde eller bedre så skulle ikke jeg ha sagt noen ting. Men dette prosjektet er ferdig for meg, og tviler på at jeg orker å se neste kamp...
Back to top
View user's profile Send private message
WanAn
Proff


Joined: 28 Feb 2012
Posts: 333
Location: Karmøy Rogaland

PostPosted: 21.06.2020 17:12    Post subject: Reply with quote

Tror ikke på at Horneland har trekt seg. Da burde de med 10 000 innlegg+ og kilder i RBK ha hørt noe. Vanligvis så vett gamlegutta på forumet noe når slike ting skjer...
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 21.06.2020 17:13    Post subject: Reply with quote

pappabrun wrote:
Tyholt wrote:
Horneland har trukket seg!


Jeg har hørt samme rykte


Er jo et interessant rykte, som rykte betraktet. To ganske anonyme brukere er imidlertid ikke verdens mest troverdige kilde.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 291, 292, 293 ... 335, 336, 337  Next
Page 292 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb