English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 546, 547, 548 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 21.07.2020 17:31    Post subject: Reply with quote

danielsk wrote:
Om så RBK sin versjon skulle stemme er det totalt uforståelig at de venter i månedsvis på å få noe skriftlig på plass. Å sitte på gjerdet med bare en muntlig avtale er risikosport av mange grunner, andre kan kuppe avtalen osv og man sitter med skjegget i postkassa som nå. Uansett utilgivelig å drive på den måten.


Ja, det var sikkert Rosenborg som sa "la oss vente i en måned med å skrive kontrakt". Det er selvsagt Hareide som ikke har klart å binde seg her og trakk seg når det endelig skulle formaliseres.
Back to top
View user's profile Send private message
WillyO
Junior


Joined: 22 Apr 2019
Posts: 52

PostPosted: 21.07.2020 17:32    Post subject: Reply with quote

Zorniger er fortsatt arbeidsledig...
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.07.2020 17:35    Post subject: Reply with quote

hello wrote:

Ja, det var sikkert Rosenborg som sa "la oss vente i en måned med å skrive kontrakt". Det er selvsagt Hareide som ikke har klart å binde seg her og trakk seg når det endelig skulle formaliseres.


Ja, det er åpenbart. Men feilen fra RBK er at de har lagt alle eggene i den kurven. Det e gjør idag i media er bare helt ufattelig, de gjentar jo 2018 fadesen bevisst.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2020 17:35    Post subject: Reply with quote

Hareide begynner å bli den nye Sollied.

Selvfølgelig vil jeg trene RBK, bare ikke akkurat nå..... Timing vet dere
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 21.07.2020 17:38    Post subject: Reply with quote

Nå har altså Hareide byttet ut hele kneet sitt og det krever mye opptrening. Blant annet sliter han med å stå og gå.

Jeg har STOR forståelse for at Hareide som ikke er en desperat arbeidstaker sier "hei, la oss se situasjonen første august som er datoen jeg har tentwtivt fått beskjed om at jeg kan være tilbake"

Den pressemeldinga fra brakka er krise. Glade amatører hele gjengen.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 21.07.2020 17:38    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
hello wrote:

Ja, det var sikkert Rosenborg som sa "la oss vente i en måned med å skrive kontrakt". Det er selvsagt Hareide som ikke har klart å binde seg her og trakk seg når det endelig skulle formaliseres.


Ja, det er åpenbart. Men feilen fra RBK er at de har lagt alle eggene i den kurven. Det e gjør idag i media er bare helt ufattelig, de gjentar jo 2018 fadesen bevisst.


Helt enig. Ufattelig at de bare buser ut med at Rambo blir trener ut hele sesongen når det er nå på sommeren, i offseason i alle andre ligaer omtrent, det er enklest å hente trenere. Skal se vi står der i desember og vil hente en danske fra Nord-, Sør- eller Midt-Jylland og må vente til neste sommer fordi han må gjøres seg ferdig med sesongen. Hva skal vi med en agent som sportssjef om ikke slike ting kan gjøres litt kjappere?
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.07.2020 17:40    Post subject: Reply with quote

Ja og som en bonus så annonserer de gledelig at alle andre enn Hareide er 2. valg. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13675
Location: Namsos

PostPosted: 21.07.2020 17:42    Post subject: Reply with quote

Sportslig leder Micke Dorsin ønsker ikke å kommentere om Hareide fortsatt er RBKs førstevalg.

– Men er Åge Hareide fortsatt aktuell for trenerjobben etter sesongen?

– Nå kom dette på grunn av helsa. Vi har ikke presset på om det er aktuelt. Nå har det blitt slik. Utgangspunktet vårt er at Trond leder laget ut året, men i fotball kan jo alt skje, sier Dorsin.

https://www.adressa.no/10...3289b.html

Kanskje Hareide ikke ønsker å ta over midt i sesongen, og heller vil ta over når sesongen er ferdig?
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2020 17:42    Post subject: Reply with quote

Hello:

Det slår deg ikke at det å si at Henriksen er trener ut året, gir mer ro fra journalister, så de kan jobbe mer i stillhet.

Å si at da mp vi finne en annen så snart som mulig, ville jo gjort at journalistene hadde beleiret brakka for få nyheter.

Husk alltid at det som sies til pressen i beste fall er bare deler av sannheten, og svært ofte løgn for å få ro omkring overganger.
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 21.07.2020 17:42    Post subject: Reply with quote

som ekte RBK supporter så stoler jeg på RBK's versjon framfor Hareides versjon. Fyren er en sleiping, og bli ikke overasket om han innen kort tid dukker opp med kontrakt et annet sted.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 21.07.2020 17:42    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Nå har altså Hareide byttet ut hele kneet sitt og det krever mye opptrening. Blant annet sliter han med å stå og gå.

Jeg har STOR forståelse for at Hareide som ikke er en desperat arbeidstaker sier "hei, la oss se situasjonen første august som er datoen jeg har tentwtivt fått beskjed om at jeg kan være tilbake"

Den pressemeldinga fra brakka er krise. Glade amatører hele gjengen.

Så du mener ikke at Harede like godt kunne sagt nei først som sist? Alt er også RBKs feil, ikke Hareides?
Det positive med dette er at BEGGE har brent broene til hverandre og med det så er et navn strøket fra lista en gang for all fremtid over aktuelle trenerkandidater.
Se det positive i det Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 21.07.2020 17:42    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Hareide begynner å bli den nye Sollied.

Selvfølgelig vil jeg trene RBK, bare ikke akkurat nå..... Timing vet dere


Hva er prognosene for kneoperasjonen hans? Virker som du har oversikt over dette.

Har stor sympati med Hareide her, og nå som han blir hengt ut i media av en gjeng amatører skjønner jeg ham godt hvis han aldri vil ha noe med oss å gjøre. Ser du virkelig ikke dette, Per? Denne blinde lojaliteten du forfekter er alt annet enn kledelig.


Last edited by Francisco Clementine on 21.07.2020 17:46; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
danielsk
Veteran


Joined: 12 Jul 2013
Posts: 1271

PostPosted: 21.07.2020 17:43    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
danielsk wrote:
Om så RBK sin versjon skulle stemme er det totalt uforståelig at de venter i månedsvis på å få noe skriftlig på plass. Å sitte på gjerdet med bare en muntlig avtale er risikosport av mange grunner, andre kan kuppe avtalen osv og man sitter med skjegget i postkassa som nå. Uansett utilgivelig å drive på den måten.


Ja, det var sikkert Rosenborg som sa "la oss vente i en måned med å skrive kontrakt". Det er selvsagt Hareide som ikke har klart å binde seg her og trakk seg når det endelig skulle formaliseres.


Man skriver en intensjonsavtale i slike tilfeller, er ikke den andre parten villig så vet man at den muntlige ikke er verdt stort.
Back to top
View user's profile Send private message
XChrisX
Rutinert


Joined: 12 Nov 2006
Posts: 599

PostPosted: 21.07.2020 17:43    Post subject: Reply with quote

Faen for en uspiselig oppførsel av hvem det nå er som har gått god for den pressemeldingen. Det er rett og slett flaut å være RBK-supporter nå. Det er trist at det ikke blir noe deal med Hareide, men RBK burde hatt en plan B og holdt seg for god til å gå ut med driten sin i media.

Last edited by XChrisX on 21.07.2020 17:46; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.07.2020 17:44    Post subject: Reply with quote

Hva i all verden hadde de å tjene på pressemeldingen ? Hevn?
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3533
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 21.07.2020 17:45    Post subject: Reply with quote

Dette begynner å bli så flaut nå at jeg tror jeg vil avstå fra å lese sportsnyheter en stund

Last edited by Hodor on 21.07.2020 17:45; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2020 17:45    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
PerO wrote:
Hareide begynner å bli den nye Sollied.

Selvfølgelig vil jeg trene RBK, bare ikke akkurat nå..... Timing vet dere


Hva er prognosene for kneoperasjonen hans? Virker som du har oversikt over dette.


Tror kanskje du ikke tok poenget. Sist var det landslaget som var mer aktuelt for Hareide. Hva er det nå. For Sollied har det vært alle andre lag i utlandet, bortsett fra nå når han ikke har annen jobb.

Kneet har jeg ikke greie på, men åpenbart har Hareide holdt RBK varm nok til at de ikke har lett etter andre... Akkurat som Sollied ved flere anledninger
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 21.07.2020 17:46    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Hva i all verden hadde de å tjene på pressemeldingen ? Hevn?

Noen ganger må det være greit å si at nok er nok.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 21.07.2020 17:46    Post subject: Reply with quote

Ser ikke helt problemet med at det blir annonsert at vi har jobbet med Hareide og det endte i null, men problemet er at vi sier "vel det blei ikke førstevalget. Vi har ikke peil på hvor vi skal gå herfra så da blir det Rambo ut sesongen mens vi ser på hvordan vi skal kjøpe ut Norges mest spennende trener fra kontrakten hans med Discovery"
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2020 17:46    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Hva i all verden hadde de å tjene på pressemeldingen ? Hevn?


Stoppe spekulasjonene i pressen.

Men det er amatørmessig å ikke snakke med Hareide, så de kunne ha en felles versjon. (eventuelt: Hareide ville ikke innrømme det som var avtalt)
Back to top
View user's profile Send private message
El Duderino
Proff


Joined: 04 Feb 2020
Posts: 254

PostPosted: 21.07.2020 17:48    Post subject: Reply with quote

Nå slipper spillerne i RBK å bekymre seg for mødrene sine i alle fall.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 21.07.2020 17:49    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:
Montana wrote:
Hva i all verden hadde de å tjene på pressemeldingen ? Hevn?

Noen ganger må det være greit å si at nok er nok.


Dette er bare flaut.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 21.07.2020 17:50    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Montana wrote:
Hva i all verden hadde de å tjene på pressemeldingen ? Hevn?


Stoppe spekulasjonene i pressen.

Men det er amatørmessig å ikke snakke med Hareide, så de kunne ha en felles versjon. (eventuelt: Hareide ville ikke innrømme det som var avtalt)


Den er skrevet i affekt. Åpenbart i fortvilelse over at de nok en gang har kjøpt katta i sekken som i sist trenerjakt. De prøver nok å si at dette var Hareides feil, ikke vår til omverden. Absolutt ingenting å tjene på dette. De bare ødelegger enda mer for seg selv. Det er helt utrolig .
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 859

PostPosted: 21.07.2020 17:50    Post subject: Reply with quote

Negativiteten blant enkelte her inne er helt uforståelig og idiotisk. Den eneste som kan klandres i denne saken er Hareide. Selvfølgelig har ikke RBK jobbet for andre løsninger når de har fått et muntlig ja fra førstevalget sitt. Uprofesjonelt fra Hareide som nok en gang snur 180 grader.

Når det er sagt synes jeg det er merkelig at de allerede sier at Trond Henriksen leder laget ut 2020. Satser på at KK kommer etter sesongslutt, men er vell lite sannsynlig mtp hvor kort tid det er mellom Hareide bruddet og pressemeldingen.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 21.07.2020 17:50    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
machiavelli wrote:
Nå har altså Hareide byttet ut hele kneet sitt og det krever mye opptrening. Blant annet sliter han med å stå og gå.

Jeg har STOR forståelse for at Hareide som ikke er en desperat arbeidstaker sier "hei, la oss se situasjonen første august som er datoen jeg har tentwtivt fått beskjed om at jeg kan være tilbake"

Den pressemeldinga fra brakka er krise. Glade amatører hele gjengen.

Så du mener ikke at Harede like godt kunne sagt nei først som sist? Alt er også RBKs feil, ikke Hareides?
Det positive med dette er at BEGGE har brent broene til hverandre og med det så er et navn strøket fra lista en gang for all fremtid over aktuelle trenerkandidater.
Se det positive i det Very Happy


Jeg mener at Hareide har mer troverdighet enn amatørene på brakka. Og jeg mener det er logisk at Hareide har vært positiv men avventende.

Hva som faktisk er sant vet vel kun de involverte, men stoler jeg på Åge som hele tida har vært ute i Media og vært 100% tydelig på at han skal opereres og at det er en stor prosess og at han kan ikke være trener før han vet hvordan det blir. Mot team "møtes" på andre siden.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 546, 547, 548 ... 772, 773, 774  Next
Page 547 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb