English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 553, 554, 555 ... 582, 583, 584  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 22:07    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:
Joestlaachmkr wrote:
Gofoten wrote:
Jeg er medlem og gidder ikke å se på dette uprofesjonelle styret føre klubben lenger ned i søla. Hvor langt har klubben kommet etter at Koteng og Dyrhaug kom inn i RBK? Rbk har ikke gjort det bra i Europa siden 2007 og nå er vi ikke i nærheten av å vinne gull i egen liga engang. Nedgangen er like stor som frustrasjonen jeg sitter med nå.

Styret/ledelsen (ikke bare Koteng & co) har gjennom de siste 15+ åra vist at det ikke er noe annet enn inkompetente idioter som sitter i styret og gjør Rosenborg til latter. For og bli styremedlem i RBK så er det viktigste kravet at man er eks RBK-spiller (helst trønder) og har fullført Eggen-skolen.

En mer amatørmessig drevet klubb skal man virkelig lete lenge etter for og finne.

Jada, resultatene taler jo for seg selv.
Begynner å lure på om det klubben egentlig trenger er nye supportere.

Faen hvor naive enkelte RBK:ere er i forhold til ledelsen og måten som klubben blir styrt på... Se på f.eks Arsenal fansen i henhold til Kroenke og Wenger/Emery. Ekte fans skal alltid presse styret.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
waterfalls
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 22:14    Post subject: Reply with quote

Så et rykte på twitter om at Ralf Rangnick ikke tar over AC Milan allikevel, og det på samme dag som det kommer frem at Hareide ikke tar over Rosenborg allikevel. Tilfeldigheter? Jeg tipper Bratseth har ringt gitt beskjed om at Rosenborg-jobben er ledig allikevel.

Beskjeden om Rambo ut året er nok bare for å unngå mer mas og spekulasjoner tenker jeg. Dukker det opp en kandidat som er aktuell med engang tror jeg ikke de sier, nei vi har Rambo ut året du må vente til januar.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 22:16    Post subject: Reply with quote

Sjokkerende lesing av artikkelen som er presentert i vg.no, og verre som er i kommentarfeltet.

Det er kanskje naivt av RBK å vise til muntlig avtale da slike ting kan skje, og det skjer. Innad og etter kilder med informasjon som kom før helgen er jeg sikker på at Hareide hadde en muntlig avtale med RBK hvor de er enige om alle de personlige betingelsene. Av det jeg har hørt har Hareide gjort seg så uspislig (som bratseth sa det) at klubben må få hentet en annen uansett om eller hva Hareide bestemmer seg for.

At vg.no skal lage klikkannonse for en "misforståelse" fra klubben og Hareide, og Hareide indirekte latteliggjøring av RBK? Det er uspiselig.
Man kan si hva man vil om rbk, men at dette bunner i misforståelser, og samtidig ta det Hareide sier for fakta?
Og Hareide spyr ut at det er stor forskjell på om man spør hvordan det går med kneet og om man vil ha trenerjobben?
Er Hareide gjennomført dum? Problemet er at han virker smart og at medier biter rett på eller at medier skal ta "rbk" igjen. Kan ikke vente med å lese kronikken til morten p og dagbladet, selv om db faktisk har en mer objektiv artikkel.

Og det var flere telefonmøter med flere interessenter fra klubben som deltok i første "seriøse" møtene med Hareide...
Edit: og klubbfolka spurte ikke bare om hvordan det gikk med kneet til Hareide....

Helt enig at RBK legger saken død og søker etter noen andre... Hareide har ingenting på lerkendal å gjøre etter dette.
Back to top
El Duderino
Senior

PostPosted: 21.07.2020 22:18    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Sjokkerende lesing av artikkelen som er presentert i vg.no, og verre som er i kommentarfeltet.

Det er kanskje naivt av RBK å vise til muntlig avtale da slike ting kan skje, og det skjer. Innad og etter kilder med informasjon som kom før helgen er jeg sikker på at Hareide hadde en muntlig avtale med RBK hvor de er enige om alle de personlige betingelsene. Av det jeg har hørt har Hareide gjort seg så uspislig (som bratseth sa det) at klubben må få hentet en annen uansett om eller hva Hareide bestemmer seg for.

At vg.no skal lage klikkannonse for en "misforståelse" fra klubben og Hareide, og Hareide indirekte latteliggjøring av RBK? Det er uspiselig.
Man kan si hva man vil om rbk, men at dette bunner i misforståelser, og samtidig ta det Hareide sier for fakta?
Og Hareide spyr ut at det er stor forskjell på om man spør hvordan det går med kneet og om man vil ha trenerjobben?
Er Hareide gjennomført dum? Problemet er at han virker smart og at medier biter rett på eller at medier skal ta "rbk" igjen. Kan ikke vente med å lese kronikken til morten p og dagbladet, selv om db faktisk har en mer objektiv artikkel.

Og det var flere telefonmøter med flere interessenter fra klubben som deltok i første "seriøse" møtene med Hareide...

Helt enig at RBK legger saken død og søker etter noen andre... Hareide har ingenting på lerkendal å gjøre etter dette.

100 % enig.
Back to top
El Duderino
Senior

PostPosted: 21.07.2020 22:22    Post subject: Reply with quote

Joestlaachmkr wrote:
El Duderino wrote:
Joestlaachmkr wrote:
Gofoten wrote:
Jeg er medlem og gidder ikke å se på dette uprofesjonelle styret føre klubben lenger ned i søla. Hvor langt har klubben kommet etter at Koteng og Dyrhaug kom inn i RBK? Rbk har ikke gjort det bra i Europa siden 2007 og nå er vi ikke i nærheten av å vinne gull i egen liga engang. Nedgangen er like stor som frustrasjonen jeg sitter med nå.

Styret/ledelsen (ikke bare Koteng & co) har gjennom de siste 15+ åra vist at det ikke er noe annet enn inkompetente idioter som sitter i styret og gjør Rosenborg til latter. For og bli styremedlem i RBK så er det viktigste kravet at man er eks RBK-spiller (helst trønder) og har fullført Eggen-skolen.

En mer amatørmessig drevet klubb skal man virkelig lete lenge etter for og finne.

Faen hvor naive enkelte RBK:ere er i forhold til ledelsen og måten som klubben blir styrt på... Se på f.eks Arsenal fansen i henhold til Kroenke og Wenger/Emery. Ekte fans skal alltid presse styret.

Enig i at "ekte fans" Skal presse styret ja. Desverre ikke mange av de på RBK Web. Og Arsenal har jo mye å vise til de siste årene..
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 22:26    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Så et rykte på twitter om at Ralf Rangnick ikke tar over AC Milan allikevel, og det på samme dag som det kommer frem at Hareide ikke tar over Rosenborg allikevel. Tilfeldigheter? Jeg tipper Bratseth har ringt gitt beskjed om at Rosenborg-jobben er ledig allikevel.

Beskjeden om Rambo ut året er nok bare for å unngå mer mas og spekulasjoner tenker jeg. Dukker det opp en kandidat som er aktuell med engang tror jeg ikke de sier, nei vi har Rambo ut året du må vente til januar.

Laughing
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 22:27    Post subject: Reply with quote

Ser virkelig ikke frem til Welhavens og Pedersens kommentarer i morgen. Lurer på hva som egentlig er årsaken i Hareides retrett. Nekter å tro at Dorsin lyver om kontraktsmøte imorgen. Tiltredelsen kunne man helt sikkert justert på, så «kneet» har jeg liten tro på som reell unnskyldning.
Brødsmula
Veteran

Er det nødvendig å sitere så mye? Denne tråden er nesten uleselig.
Back to top
Pinne69
Senior

Dessverre ble dette som fryktet: Hareide flørtet med RBK en periode og avviste oss ved ytterdøra med en aldri så liten "Jeg er trøtt og må tidlig opp". Han vil ikke ha jobben. Dersom han ville det hadde man nå fått høre at han tar over etter sesongen. Håper Dorsin skjønner dette og ikke kaster bort mer tid på han.

Hva skal vi gjøre nå? Med et kompetent styre kunne vi håpt på en god trener fra Skandinavia. Med et meget kompetent styre kunne vi fått en flink trener fra et annet sted i Europa. Dessverre har vi et meget inkompetent styre og får en trener som alle kjenner til og som er norsk. Styret blir blendet av "det nye i media" og det er per nå Knutsen. Denne gangen er det ikke sikkert det er så dumt. Om vi blar opp etter sesongen kan vi hente han. Dersom vi skal se på realistiske alternativer er dette det beste vi kan håpe på.

Bare så synd at vi må lide oss gjennom nok en mellomsesong i år.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 22:29    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:

Enig i at "ekte fans" Skal presse styret ja. Desverre ikke mange av de på RBK Web. Og Arsenal har jo mye å vise til de siste årene..

Hvilke kriterier har du for å være "ekte fan" da ? At man sitter og tiljubler opplagt dårlig arbeid i klubben ? At man jubler for at landets soleklart største klubb er redusert til middelhavsfarer som følge av slett arbeid i ledelsen over alt for mange år ? At man smiler fornøyd fordi laget greide å skape _1_ sjanse mot Sandefjord på Lerkendal ?

Du lirer av deg så mye vås at jeg håper for din skyld at du troller.
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 22:32    Post subject: Reply with quote

El Duderino wrote:
Joestlaachmkr wrote:
El Duderino wrote:
Joestlaachmkr wrote:
Gofoten wrote:

Ja, det mener jeg. Ikke bare Arsenal-fans som viser sin missnøye når ting ikke går på skinner. Man United, Wimbledon, Newcastle, Chelsea, Liverpool, Aston Villa, Inter, Lazio, Porto, Dynamo Kiev og Hammarby fans har alle gjort lignende saker. Rosenborg supportere er alt i alt for naive i henhold til ledelsen/treneren i klubben.
Back to top
El Duderino
Senior

PostPosted: 21.07.2020 22:41    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
El Duderino wrote:

Hvilke kriterier har du for å være "ekte fan" da ? At man sitter og tiljubler opplagt dårlig arbeid i klubben ? At man jubler for at landets soleklart største klubb er redusert til middelhavsfarer som følge av slett arbeid i ledelsen over alt for mange år ? At man smiler fornøyd fordi laget greide å skape _1_ sjanse mot Sandefjord på Lerkendal ?

Du lirer av deg så mye vås at jeg håper for din skyld at du troller.

Hvorfor du håper det for min skyld skjønner jeg ikke. Registrerer at med en gang man mener noe som avviker fra menighetsrådet her inne så blir man beskyldt for trolling. Prøv å ta klubbens side for en gangs skyld!!! Hareide er en lykkejeger som dere har gaulet på i månedsvis, og han bløffer. Prøv å tenk selv, og ikke ta alt Avfallsli, Morten P. , Welhaven, Jonsson etc. for god fisk. Mao. Prøv å tenke som voksne.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2020 22:44    Post subject: Reply with quote

Veldig interessant å lese om hvem som er ekte fans og ikke, men ta dette i Garderoben. Hold dere til tema!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Willoch
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 22:56    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvem løfaldli omtaler som mirakeltreneren?

Dersom den nye treneren er norsk, svensk eller dansk, hvem kan være aktuelle?

Hans Backe, Erik Hamren, Trond Sollied,?
KitWalker
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:01    Post subject: Reply with quote

Kjetil Knudsen.
Back to top
Bomaan94
Junior

PostPosted: 21.07.2020 23:11    Post subject: Reply with quote

Birger Løfaldli mener at Åge ikke er tapt for RBK, men. en joker!

https://www.vg.no/sport/f...pt-for-rbk
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:19    Post subject: Reply with quote

Åge Hareide bør nå være Persona non grata på lerkendal.
enojado
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 23:26    Post subject: Reply with quote

Bomaan94 wrote:

For dumt til å være sant...
Back to top
waterfalls
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 23:29    Post subject: Reply with quote

Om Hareide er aktuell med det første er vel tvilsomt for begge parter, men hvis høsten går og klubben føler de ikke kommer nærmere å lande en god kandidat, og Hareide ikke får det tilbudet han (mest sannsynlig) ønsker seg så kan det hende noen kryper til korset.
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 21.07.2020 23:30    Post subject: Reply with quote

Bomaan94 wrote:

Laughing Rolling Eyes
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:40    Post subject: Reply with quote

vegardj wrote:
Frem til pressemeldingen var Åge Hareide sin versjon at det ikke hadde vært dialog mellom han og Rosenborg "når det gjelder det å trene et fotballag". Og han hadde ingen kommentar til om Rosenborg hadde kontaktet ham.

Det hadde ikke skadet Rosenborg å bare la det ligge.

Jo, veldig.

Kritikerne av styret hadde konkludert med at de er udugelige som ikke har snakket med den åpenbare kandidaten Hareide.

Pressen og andre supportere hadde konkludert med at "ingen" vil trene RBK, de er ikke attraktive lenger.

Nå vet alle at det faktisk var dialog med den mest åpenbare kandidaten, og det er rekonvalens etter en kneoprasjon som er årsaken til at han sier nei.
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:41    Post subject: Reply with quote

Marti Cifuentes neste.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:42    Post subject: Reply with quote

Flere som nå ser for seg Løfaldli si «Vil du vri eller vil du vrenge?»😂
everlong
Senior

PostPosted: 21.07.2020 23:50    Post subject: Reply with quote

Forstår ikke hvordan folk kan kjøpe at kneoperasjonen til Hareide er grunnen til at han takker nei. Greit nok at kneet kanskje ikke har leget i det tempo han håpet og forventet, og at derfor kommer 1. august for tidlig til å ta over RBK, men hvis han virkelig hadde vært motivert for å blir Rosenborg-trener må det da vel være mulig å bli enige om et senere oppstartstidspunkt.

Jeg tror Hareide har noe annet, bedre betalt, mer spennende på trappene, og gjorde derfor retrett. At Dorsin satt klar med kontrakten i morgen er ikke noe han ville gjort om de bare hadde hatt innledende samtaler. Det nekter jeg å tro.
Det stinker av Hareide i denne situasjonen.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 21.07.2020 23:52    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Utrolig kreative forsøk her inne for å gjøre Hareide til syndebukken her... men altså, det blir for dumt. Mannen har jo bare vært ærlig og erkjent at utviklingen med kneet ikke går som det skal og at han derfor ikke har mulighet til å trene laget nå. Det er bare å takke og bukke for at han er ærlig på det... og ikke gjøre noe nummer ut av det utad. Ingen skulle visst om dette, men nå har Rosenborg selv sørget for å invitere hele Norge inn i dette røret.

Du bommer vel på rekkefølgen her.

Alle avisene var fulle av artikler lenge før det kom noe fra klubben.

Og Hareide hadde allerede et par tre forskjellige forklaringer til forskjellige media.

Så klubben inviterte ingen inn. De reagerte når nyheten var ute i media, og ga den forklaringen de mener Hareide har gitt dem.

Klubben har heller ikke sagt noe som helst negativt om Hareide. De sier bare at det er synd at helsa fører til at han må si nei-
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 553, 554, 555 ... 582, 583, 584  Next
Page 554 of 584

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb