English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ã…ge Hareide
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 95, 96, 97  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 05.08.2020 20:01    Post subject: Reply with quote

ai ai. dette forstår jeg svært lite av. Først i adressa, og nå i egen reportasje i TV2. Er de på brakka så hårsåre at han må kommunisere via nyhetene?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2972

PostPosted: 05.08.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

Dette skjønner jeg lite av... Når Hareide nå går så direkte ut, hvorfor avtales da møtet i slutten av august?? Er det ikke bare å ta møtet NÅ? Få signert den kontrakten og så starter Hareide 100% som trener når kneet er restituert?
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.08.2020 20:14    Post subject: Reply with quote

Neida, RBK bruker Tv2 for offentliggjøring nå fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 05.08.2020 20:22    Post subject: Reply with quote

Kanskje RBK ikke lenger ønsker Hareide ??
Kanskje de( les Koteng/Bratseth) ble sure/ irriterte og nå ser etter andre trenere ?
Det skulle ikke forundre meg. Vi ender vel opp med en ny, Norges beste trener, som har gjort det greit med et lite eliteserielag...
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 05.08.2020 20:24    Post subject: Reply with quote

Når begge parter vil, er det på tide å formalisere det hele, med tiltredelse når kneet er gangbart. Må jo gå ut fra at de snakker sammen, og at de er enige om intensjonene. Synes det er rart om Hareide må bruke TV2 som brekkstang for å få jobben. Om så er tilfelle, legger han jo press på RBK som først som sist kan skrinlegge andre kandidater. Du kommer ikke med (sett inn navn) når Hareide har meldt interesse.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 05.08.2020 20:33    Post subject: Reply with quote

Var da bare intervjuet som de har sitert på nettsidene tidligere. Ikke noe nytt der.
Back to top
View user's profile Send private message
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 903
Location: Norway

PostPosted: 05.08.2020 20:34    Post subject: Reply with quote

Det her er mildt sagt merkelig. For et intervju. Har aldri sett noe lignende. Livredd for at dette ikke går i boks grunnet klønete/barnslig oppførsel fra Rosenborgs side nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 05.08.2020 20:35    Post subject: Reply with quote

Da er det vel bare å ønske Hareide velkommen tilbake. Klarer på ingen måte å se hvorfor dette ikke skal bli en realitet. Virker som om det er noe begge parter virkelig ønsker. Very Happy
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 05.08.2020 20:35    Post subject: Reply with quote

Få signert mannen nå! Jeg er redd det sitter en viss Bratseth å setter sitt ego foran klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 05.08.2020 20:36    Post subject: Reply with quote

Ingen grunn til bekymring. Dette går i orden.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 05.08.2020 20:36    Post subject: Reply with quote

Umulig at det kan bli noen andre nå. Det skal ikke være mulig å rote bort dette.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 05.08.2020 20:37    Post subject: Reply with quote

Altså hvis de ikke klarer å lande dette, og kommer med en ny tulletrener, så skal ikke et eneste styremedlem overleve neste årsmøte. Hvis folk i klubben begynner å sette personlig prestisje foran å gjøre en best mulig jobb for klubben så har de ingen verdens ting i RBK å gjøre.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.08.2020 20:39    Post subject: Reply with quote

Finnes det noe klipp og få sett dette?
Back to top
View user's profile Send private message
Skrulledude
Senior


Joined: 20 Jun 2015
Posts: 134

PostPosted: 05.08.2020 20:40    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg så nettopp reklame for innslaget. I klippet sier han at han vil bli RBK-trener og at det er opp til Rosenborg. Litt rart at han går ut så tydelig?


"Jeg vil trene RBK, gitt at mine betingelser innfris".

Da får vi se hvor langt vi er villige til å strekke oss for å signere Hareide. Dette blir spennende.
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 05.08.2020 20:45    Post subject: Reply with quote

Så Tv2 innslaget og tenkte "Hva er det som foregår?" Ett eller annet høyt spill er det i allefall. Jeg har aldri sett en trener som er aktuell for en jobb gjøre lignende stunt. Dette er typen stunt som Sollied og andre som ikke er aktuelle setter igang for å prøve å bli vurdert. Har RBK sagt nei pga innledende utsettelse pga kneet? "Du får ha det så godt Hareide! Vi fortsetter prosessen!" Vi er verdens tristeste sirkus som ikke gjør noe på normal eller riktig måte for tiden. Helt ufattelig! Håper gjøkene i styret havner under nok press til å bla opp det som kreves. Tror det er Hareides tanke med det intervjuet.
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 05.08.2020 20:53    Post subject: Reply with quote

Hovedpoenget i dette intervjuet er vel at Hareide er såpass sikker på seg selv, både mtp. det fotballtaktiske, men ikke minst håndtering av media. Han vet godt at dette er noe vi Rosenborgsupportere ønsker å høre, og at det i tillegg skaper litt positiv blest rundt klubben. Tror egentlig alt er banket og klart, men de avventer med å kommunisere det utad.

Han sa vel også at det som kom ut i den pressemeldingen på rbk.no var en misforståelse, og grunnen kunne være at det var en tredjepart som skrev meldinga. Han virker som en veldig positiv og energisk sjel som ønsker jobben Very Happy
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 05.08.2020 20:55    Post subject: Reply with quote

Ingen grunn til å lage konspirasjonsteorier. Det er ingen som blir fornærmet pga. en fillesak i media for et par uker siden.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 05.08.2020 20:59    Post subject: Reply with quote

Får media legge ut et intervju med RBK angående dette nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Pinne69
Proff


Joined: 15 Aug 2018
Posts: 297

PostPosted: 05.08.2020 21:14    Post subject: Reply with quote

Det finnes ingen god grunn til å ikke informere om ansettelsen dersom alt er klart. Jeg håper også at dette går i boks, men med vårt styre er ikke dette sikkert. Dersom noen tror dette er en normal ansettelsesprosess og at dette går som det skal, tror jeg man bør se på hvordan dette gjøres av alle andre klubber. Dette er dessverre et spill fortsatt. Krysser fingrene
_________________
"Kvikk i røttern"
Back to top
View user's profile Send private message
stenex
Rutinert


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 628

PostPosted: 05.08.2020 21:35    Post subject: Reply with quote

RS wrote:
Ingen grunn til å lage konspirasjonsteorier. Det er ingen som blir fornærmet pga. en fillesak i media for et par uker siden.


Har du avklart dette med Senador?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.08.2020 21:53    Post subject: Reply with quote

mirar wrote:
Finnes det noe klipp og få sett dette?


TV2 er tydeligvis så opptatte med Solskjær vs. Solbakken at de ennå ikke har laget noen nettsak, men f.eks. Sumo og Get har hele nyhetssendinga - for abonnenter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 05.08.2020 22:03    Post subject: Reply with quote

Får håpe det endelig går i boks snart. Jeg er veldig positiv med tanke på å få Hareide inn. I den situasjonen vi er i nå så må vi treffe med trenervalget og hva er da bedre enn en som har rutine og autoritet, fremfor en ung trener ala Horneland som ikke har noen av delene.

Får han ting på stell så vil klubben forhåpentligvis være i en god posisjon om 3-4 års tid når Hareide er i ferd med å legge opp og vi må se etter en ny trener. Da kan man begynne å se på yngre og mer spennende alternativ, når fundamentet i klubben er der.

Det er vanskelig for trenere å sette preg på laget med engang, og spesielt for yngre, mindre rutinerte trenere. Skal ikke glemme at Kjetil Knutsen nesten fikk sparken i Glimt i sin første sesong, der han vant kun 6 av 30 kamper, men berget plassen til slutt. Henter man inn en trener som han nå så vil han fort ende opp som Horneland. Kommer han dermed mer til "dekket bord" så vil det være enklere å få til ting med et lag, når ting allerede går på skinner.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 05.08.2020 22:14    Post subject: Reply with quote

Enig i det Vegard skriver. Ordet timing har frustrert meg voldsomt siden Sollied lanserte det i en våre mange trenerjakter for 10-15 år siden. Men nå er det endelig klaff. Hareide er rett mann og vil det selv. Klubben vil ha ham, majoriteten av supporterne ser fram til å få ham. Endelig styring, tenker jeg. Endelig en mann med rutine og kvalitet som matcher det klubben skal være. Det er lov å være optimist igjen etter to års ørkenvandring. Det skal bli utrolig artig og interessant å se hvordan klubb og lag utvikler seg framover.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 05.08.2020 22:15    Post subject: Reply with quote

Jeg gleder meg til sagaen er over. Jeg har aldri vært spesielt fan av fyren Hareide, men typen tror jeg som sagt er akkurat det vi trenger nå; få opp igjen klubb og apparat til godkjent eller bedre standard verdig en klubb av brukbar størrelse i 2020.

Når det er sagt forstår jeg ikke helt dette med kneet. Som klubbygger bør det være plenty å drive med frem til kneet er i orden, så kan Rambo og co stå på feltet frem til det. Hareide kan jo allerede nå legge en del føringer i treningsregime og laguttak/roller som vil pense laget mer inn på hans spor før han står på sidelinja.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 05.08.2020 22:20    Post subject: Reply with quote

Som sagt tidligere, det kan fort handle om at han vil være sikker på at han er i stand til å gjøre jobben han signerer på. Litt kjipt om han hadde signert i juli, og så fått en eller annen komplikasjon som hadde gjort at han måtte opereres på nytt f.eks. Plutselig står klubben uten trener i mange måneder ekstra.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 95, 96, 97  Next
Page 7 of 97

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb