English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eliteserien 2020
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 34, 35, 36  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  

Hvem blir tøffeste utfordrer til seriegullet?
Bodø/Glimt
4%
 4%  [ 4 ]
Brann
3%
 3%  [ 3 ]
Haugesund
2%
 2%  [ 2 ]
Kristiansund
0%
 0%  [ 0 ]
Mjøndalen
2%
 2%  [ 2 ]
Molde
67%
 67%  [ 55 ]
Odd
0%
 0%  [ 0 ]
Sandefjord
0%
 0%  [ 0 ]
Sarpsborg
0%
 0%  [ 0 ]
Stabæk
3%
 3%  [ 3 ]
Start
0%
 0%  [ 0 ]
Strømsgodset
1%
 1%  [ 1 ]
Viking
13%
 13%  [ 11 ]
VÃ¥lerenga
0%
 0%  [ 0 ]
Aalesund
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 82

Author Message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 29.09.2020 15:26    Post subject: Reply with quote

Enga1913 wrote:
Jeg liker ikke Morten P, og Jens Petter Hauge er god, men fyren virker ganske dum. Står slesk, bondsk og liten, og slenger rundt seg med ren løgn. Men det er kanskje sånn du blir, når du er oppvokst i nord.

Du er jamen flink til å putte folk i bås. Og til å bekrefte hvorfor jeg liker Vålerenga særdeles dårlig, til tross for (eller kanskje nettopp derfor) at jeg har bodd rett ved Sota hjørnet. Som er mer enn de fleste klanmedlemmer har. Og at jeg har gått på VIF-kamper en del år, da de var på Bislett.

Problemet med Molde er klubben. Problemet med VIF er tilhengerne.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 29.09.2020 16:43    Post subject: Reply with quote

Men dette er ikke egentlig tråden for å rakke ned på andre lags supportere så lenge de oppfører seg relativt anstendig.

Ja, jeg snakker åpenbart ikke om Moldesupportere -
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 29.09.2020 17:56    Post subject: Reply with quote

Når begynte Engasupporterne å oppføre seg anstendig?
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 671

PostPosted: 29.09.2020 18:17    Post subject: Reply with quote

Enga1913 oppfører seg alt annet enn anstendig. De rasistiske utsagnene han kom med over flere innlegg i Vålerengen-tråden burde være nok til å få han utestengt fra forumet. Rosenborg-supportere bør ikke tolerere at andre lags supportere kommer til vårt forum og forsøpler det med rasisme og fremmedfiendtlighet.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 29.09.2020 21:05    Post subject: Reply with quote

Enga1913 wrote:
At man ikke ser hvor dumt det så ut her inne, når fakta var noe helt annet, overrasker ikke. Kanskje bare sånn det er i vårt langstrakte land, og det må bare respekteres.


Dette er jo Oblivion NPC-monolog på norsk. For et komplett surrealistisk innlegg.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 29.09.2020 21:33    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Men dette er ikke egentlig tråden for å rakke ned på andre lags supportere så lenge de oppfører seg relativt anstendig.


Tja, man høster som man sår, kanskje? It takes two to tango? Man ligger som man reder?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 29.09.2020 21:59    Post subject: Reply with quote

Bare å kaste ut Enga1913 ja. VIF har vært plaget med slike som ham, ref: taperne i Isko Boys.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 29.09.2020 22:09    Post subject: Reply with quote

Han er kanskje en av de fjolsene som stormet banen i fjor da Melgalvis prøvde å plante flagg?
Nivået tilsier noget slikt
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 29.09.2020 22:20    Post subject: Reply with quote

Nedrige greier, ja. Skuffende at han ikke har blitt fjerna herifra. De holdningene har ingenting her å gjøre. Rasistpakk burde bannes umiddelbart.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 29.09.2020 22:39    Post subject: Reply with quote

Enga1913 wrote:
Jeg liker ikke Morten P, og Jens Petter Hauge er god, men fyren virker ganske dum. Står slesk, bondsk og liten, og slenger rundt seg med ren løgn. Men det er kanskje sånn du blir, når du er oppvokst i nord.


Det er jo ikke løgn. VIF-spillerne skulle tøffe seg og dra frem ballene. Men det var skrale greier. Morten P føler seg vel mest av alt tråkket på.
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 01.10.2020 21:45    Post subject: Reply with quote

Hodor wrote:
Han er kanskje en av de fjolsene som stormet banen i fjor da Melgalvis prøvde å plante flagg?
Nivået tilsier noget slikt


Ja, la han uhindret få lov til å leke rundt midt på banen, gjerne med en lue i hånden selvsagt. Tanter.
Back to top
View user's profile Send private message
Humma
Proff


Joined: 13 Aug 2013
Posts: 383

PostPosted: 01.10.2020 22:25    Post subject: Reply with quote

Én av ulempene ved å flagge som nynazist er at alle forsøk på fornærmelser virker litt mot sin hensikt.. Hvem vil ha ros fra deg, liksom?

Tante, sier du? Jatakk!
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 03.10.2020 00:33    Post subject: Reply with quote

Kun mindre begavede mennesker, vil kalle en som ikke er så veldig begeistret for Islam eller muslimer, en nynazist. Jeg elsker og støtter jøder. Dette er ikke så vanskelig. Legg merke til, at det ikke var jeg som dro dette inn, igjen. Var ferdig med det, og folk vil nok skjønne etter hvert. Vil ha meg frabedt å bli kalt nynazist. Veldig langt i fra.
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 03.10.2020 00:58    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Bare å kaste ut Enga1913 ja. VIF har vært plaget med slike som ham, ref: taperne i Isko Boys.


Kast meg ut, det betyr ikke så mye. Det valget har dere. Taper? Godt betalt jobb, gode venner, noe søtt nå og da. Mulig du har det bedre selvsagt, og det unner jeg deg. Hardt.
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 03.10.2020 11:01    Post subject: Reply with quote

Erfaringsmessig, vil jeg tro at mange er veldig enige i synspunktene. Type, ekte. Men, det er vel vanskelig å stå frem. Da er det greit med folk som gir faen. Mjøndalen? Vi har et meget godt tak på dem, og alt annet enn seier, er skandale. Med seier, er vi med i medaljekampen. Endelig.

Viðar Örn Kjartansson, bør revansjere seg. Og det tror jeg han gjør.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 03.10.2020 11:06    Post subject: Reply with quote

Å være kritisk til islam er i seg selv ingen grunn til utkastelse. Som ateist er jeg like mye motstander av kristendom, islam og jødedom, og ble like mye provosert av den der "løft korset"-greia di. Jævelskap alt sammen.

Religionsdiskusjoner er lov - frem til man begynner å fremføre hat-synspunkter mot mennesker som har en bestemt religion. Det er ikke rasisme; men samme type "gruppetenking". La oss kalle det troisme. Sånn der "han tilhører en gruppe så han er fæl" er ikke så greit (med mindre det er gruppa 'moldesupportere').

Og Mjøndalen kan være en nøtt.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 03.10.2020 11:39    Post subject: Reply with quote

Mjøndalen kan bli tøft, men bør ikke bli det. Hvis vi da endelig skal være litt med. Vi er ikke akkurat bortskjemte, vi gutta fra Oslo Øst.
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 03.10.2020 22:27    Post subject: Reply with quote

Kan denne tråden penses tilbake til å handle om Eliteserien?
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
Platon.XI.XI
Senior


Joined: 09 Oct 2019
Posts: 204
Location: Trondheim

PostPosted: 04.10.2020 10:01    Post subject: Reply with quote

Eliteserien 2020 har vært forvirrende. Hver gang det ser ut som noen tukler med handa borti ballen innafor 16, ruller øya mine fram og tilbake i søken etter en VAR-innblanding. Hjernen går i vranglås. I øyeblikkets villfarelse kommer jeg på hvor hardt jeg elsker "tradisjonell" fotball. NEI til VAR i Eliteserien <3

SÃ¥nn Smile
_________________
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.


Nils A. Eggen
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 04.10.2020 10:14    Post subject: Reply with quote

Vi vinner 4-1 mot Mjøndalen, men matchen var, så der. Heldigvis har vi gjort et lite varp i Henrik Bjørdal. Hadde sett han altfor lite til å vite hva vi egentlig fikk, men han er meget god. Rett og slett. Over alt på banen, sterk og med tempo. Kommer seg til sjanser konstant, og i går setter han to også. Det blir en thriller om medaljene.
Back to top
View user's profile Send private message
Platon.XI.XI
Senior


Joined: 09 Oct 2019
Posts: 204
Location: Trondheim

PostPosted: 04.10.2020 12:25    Post subject: Reply with quote

Våleranga har skaffet seg et betydelig momentum, og det til et rimelig beleilig tidspunkt for dere. Spørsmålet er om dere evner å holde dette i gang. Om så, kan dette bli en gøyal innspurt på ES. I frykt for å banne i kirka og bli hudfletta her inne, så må jeg si at det hadde vært gøy å sett VIF i europa. Det er deres tur nå. Vi kan vel godt tåle å se hovedstads-laget representere Norge i Europa nå? Men dere får nøye dere med 3.plassen, vi er nr.2 selvfølgelig!
_________________
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.


Nils A. Eggen
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 04.10.2020 12:33    Post subject: Reply with quote

Enga1913 wrote:
Vi vinner 4-1 mot Mjøndalen, men matchen var, så der. Heldigvis har vi gjort et lite varp i Henrik Bjørdal. Hadde sett han altfor lite til å vite hva vi egentlig fikk, men han er meget god. Rett og slett. Over alt på banen, sterk og med tempo. Kommer seg til sjanser konstant, og i går setter han to også. Det blir en thriller om medaljene.


Ja, 1omgang var rett og slett begredelig av VIF. Ikke så mye sjanser. Mjøndalen burde vel hatt flere mål og snytt for straffespark om rett skal være rett.
Back to top
View user's profile Send private message
Enga1913
Senior


Joined: 23 Jan 2015
Posts: 168

PostPosted: 04.10.2020 12:40    Post subject: Reply with quote

Vi hadde nå en som ble reddet på strek, og en i stanga. Men ja, 1. Omgang var crap. I 2. Omgang har vi heldigvis nok kvalitet, til å avgjøre det ganske greit. Ubeseiret hjemme, og Odds, KBK og dere igjen, på Vålerenga Stadion. Kan bli spennende dette.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 04.10.2020 15:53    Post subject: Reply with quote

Ser det er på tide med en ny Brann-seier i kveld, sånn at prosjekt Kåre får nok tid på seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 04.10.2020 18:44    Post subject: Reply with quote

Kanskje Kåre går jackpot første sesong med nedrykk. Er vel nærmest eliteseriens dårligste lag siden han begynte i jobben?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 34, 35, 36  Next
Page 24 of 36

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb