View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Legende

|
Posted: 13.11.2020 22:37 Post subject: |
|
|
Ralle høres ut som en uføretrygda (tidligere) østfolding i 30-årene som lever på en diett bestående av XL kebabtallerken med ekstra dressing , Battery, ostepop, Dworek (eller 3-liter smuglevodka i kartong når det er tilgjengelig) og Tiedemanns Rød 3. Han kjører Volvo [x]40 med Wunderbaum-klase i bakspeilet, senkesett, kontrastfarge på panseret, felger lakkert i høyglans lilla med glitterpigmenter, og baksetet fullt av - utover tomflasker, isskraper og sjokoladepapir - lubne jenter i slutten av tenårene med rundhalset college-genser med merker som CAT, Suzuki eller Fox; merch-hoodies fra Eddie Meduza, Plumbo, eller Staysman; eller ensfarget høyhalset genser under det utvaskede neonrosa håret med solid ettervekst. Sjøl har han svart "fuck you, I drive a Volvo"-t-skjorte under en skinnvest han ikke kan lukke, påsydd jernkorset, sørstatsflagget og brodert patch fra en rånefestival i Sverige ca 2013. Den slitte Henry Choice-olabuksa henger i folder over nøytrale svarte joggesko med oljeflekker og åpninger hvor såla har sluppet "læret", og holdes oppe av et fake Diesel-belte kjøpt på Kreta som kjemper en langvarig og desperat kamp mot en kombinasjon av bukfett og gravitasjon, og får null hjelp av ei ræv som er så flat, slapp og føyelig som en tipo-00-deig.
Vi må finne noe annet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 14.11.2020 07:28 Post subject: |
|
|
Du vant internett i dag 😁 _________________ I have spoken. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.11.2020 17:10 Post subject: |
|
|
Zorac  _________________
Lomaxx wrote: | Merker at jeg ikke er redd i det hele tatt når Tavares har ballen. Mannen er jo så treg at han får Besart Berisha til å se ut som bippe stankelbein |
|
|
Back to top |
|
 |
RoSolum Senior
|
Posted: 14.11.2020 19:45 Post subject: |
|
|
Her er du på ball, Zorac!
Denne typen har du vært borti en gang eller to før, skjønner jeg _________________ Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment
Feite Kvisvik - Han vagge når han går! |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.11.2020 15:30 Post subject: |
|
|
Veldig underholdene innlegg fra Zorac. Men du mislyktes med intensjonen om å drepe kallenavnet Ralle. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Legende

|
Posted: 15.11.2020 22:33 Post subject: |
|
|
Hvis jeg sniker inn "han harvet over mora di", da?
Jeg gjorde et forsøk, i det minste. Jeg kommer i hvert fall aldri til å bruke det selv. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Legende

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 10014 Location: Ciljans lekegrind
|
Posted: 16.11.2020 11:27 Post subject: |
|
|
Jeg klarte jo ikke å si det på podden engang, regregerte til det lite tilfredsstillende "Wiedesheim-Paul". Så langt er det dét muntlig, og RWP skriftlig. Får se hvordan det utvikler seg. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Legende

|
Posted: 18.11.2020 22:49 Post subject: |
|
|
Breaking news: Jeg har svært gode kilder på at ingen i klubben kaller vår nye svenske spiss "Ralle", ikke en gang svenskene. Rasmus er tydeligvis det det går i.
Klubben har sagt sitt. Er du større enn klubben? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5148 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 18.11.2020 22:58 Post subject: |
|
|
INGEN er større enn klubben!
Rasmus it is! Eventuelt Rasse... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.11.2020 22:12 Post subject: |
|
|
- Jeg trener hver dag for å bli bedre og få mer og mer spilletid. Det hadde så klart også vært flott å få et mål. Men det viktigste er at vi avslutter serien på topp tre og får europacupplass, innleder den nyinnkjøpte spissen til rbkweb.no.
- Hvordan var det sist å debutere mot Viking?
- Det var flott å hoppe inn og gjøre debut. Kampen var derimot ikke så morsom siden vi tapte 0-3. Jeg ser fram til forhåpentligvis å få mer spilletid i eliteserien framover.
Les mer: - Hadde vært flott å få et mål |
|
Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 24.11.2020 22:27 Post subject: |
|
|
Håkan |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Veteran

|
Posted: 24.11.2020 23:29 Post subject: |
|
|
Burde skaffe seg nye sko til neste kamp. Sklei jo rundt utpå banen i dag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.01.2021 22:46 Post subject: |
|
|
Han var en av de första i Halmstads BK som drabbades av coronaviruset i höstas.
Tre och halv månad senare har målkungen Rasmus Wiedesheim-Paul – numera i norska Rosenborg – fortfarande problem att känna lukt och smak.
– Jag hoppas bara att det kommer tillbaka snart, säger han.
Läs mera: Förre HBK-stjärnan blir inte av med coronabesvären |
|
Back to top |
|
 |
|