English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Brann
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Faye
3%
 3%  [ 1 ]
Reitan
6%
 6%  [ 2 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Eyjolfsson
3%
 3%  [ 1 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 1 ]
Zachariassen
24%
 24%  [ 8 ]
Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelbred
48%
 48%  [ 16 ]
Holse
3%
 3%  [ 1 ]
Islamovic
0%
 0%  [ 0 ]
E. Ceide
6%
 6%  [ 2 ]
Wiedesheim-Paul
3%
 3%  [ 1 ]
Total Votes : 33

Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.11.2020 00:12    Post subject: Reply with quote

- Det skulle være første seriekamp, så det skal bli veldig gøy å møte Brann her på Lerkendal. Det er utrolig kjedelig at vi ikke får fylt opp stadion, men dette er en kamp som jeg har gledet meg til veldig, veldig lenge. Så det skal ose energi av meg og hele laget når vi spiller på tirsdag, smiler Kristoffer Zachariassen til rbkweb.no.

Les mer: - Har gledet meg veldig, veldig lenge [

Kaptein Daniel Pedersen (28) skadet leddbåndet under trening torsdag. MR-undersøkelsen viser at han blir ute resten av sesongen.

Les mer: Mister resten av sesongen

Ingebrigtsen i Bergensavisen:

- Jeg har ikke noe dårlig forhold til Rosenborg, definitivt ikke. Jeg har hatt mine uenigheter med enkeltpersoner i klubben, men forholdet til Rosenborg og omgivelsene der føler jeg er veldig bra, svarer han.

- Vil du hilse på alle der oppe?

- Ja, det vil jeg. Det er mange fine folk der. Men det er ikke sikkert at alle vil hilse på meg, sier han og ler.
Han sier det vil være helt fantastisk å slå Rosenborg, men han nekter for at han er revansjesugen før møtet med gamleklubben.

- Nei, det vil jeg ikke kalle det. Det vil være fantastisk fordi det kanskje er den aller vanskeligste banen å vinne på. Men jeg skulle like gjerne tatt de tre poengene hjemme mot Haugesund.

- Jeg har vært med på å vinne på Lerkendal mot Rosenborg tidligere, med Bodø/ Glimt. Men jeg har vært med på å tape også.

Til alt overmål blir det også Eirik Hornelands første møte med Lerkendal etter at han måtte gå fra jobben som hovedtrener tidligere denne sesongen. Nå er han absurd nok sin forgjengers assistenttrener i Brann. Pratingen lar han Ingebrigtsen ta seg av, haugesunderen vil ikke snakke med BA før tirsdagens kamp.

-Jeg skjønner at det litt spesielt for dere i mediene at vi to har en Rosenborg-fortid, men det er ikke noe Eirik og jeg kommer til å bruke noe energi på. Når kampen er i gang er det bare en helt vanlig fotballkamp, bedyrer Ingebrigtsen.

_____________

Det er fortsatt uavklart om Hansen blir pålagt forlenget karantene, men mye tyder på det. Han skulle egentlig være ferdig søndag klokka 13.

Les mer: Utsetter ikke Brann-kampen på ny

Jeg har ikke fått ny oppdatering i dag, sjøl om jeg har forsøkt.

Ser at VG har oppdatert saken sin, der landslagslegen i går slo fast at Hansen sjøl måtte avklare om han kunne regnes som nærkontakt til Henriksen m.fl. den siste uka.

Fasiten kommer vel på treninga i morra. Om Hansen dukker opp, er han ute av karantenen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 22.11.2020 02:45    Post subject: Reply with quote

Bør ikke ta risken. Hansen bør holde seg i Oslo ut karantenen. Så får Julian stå de to neste kampene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.11.2020 19:28    Post subject: Reply with quote

André Hansen trente ikke i dag og spiller etter all sannsynlighet ikke mot Brann.

Markus Henriksen har blitt koronasyk, og fraværet til Hansen tyder på at han har blitt pålagt forlenget smittekarantene etter nærkontakt. Rosenborg har imidlertid ennå ikke bekreftet dette.

(...)

Julian Faye Lund er naturlig erstatter mellom stengene, mens Edvard Tagseth ser ut til å få tillit på sentral midtbane.

Les mer: Mangler også Hansen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 22.11.2020 20:53    Post subject: Reply with quote

Får håpe de ikke roter i denne kampen. Odd tap gjør at vi dermed kan øke til 6 p forsprang + bedre målforskjell på de med 5 kamper igjen.

Ville begynt å sett bra ut da. Så lenge man ikke taper mot både Glimt og Molde riktignok.

Odd har jo selv noen tøffe kamper igjen. Spesielt Kristiansund borte og Molde hjemme.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2550

PostPosted: 22.11.2020 21:08    Post subject: Reply with quote

For noe tull fra KI i det intervjuet. Han har ikke en god tone med rbk. Bruker enhver anledning til å spytte på og tråkke på alt som omhandler Rosenborg. Håper han rykker ned, får fyken i Brann, tar over Molde og rykker ned der og.

edit: forøvrig er Brann nå ett poeng fra kvalikkplassen, 5 fra direkte nedrykk. Heia Mjøndalen, start og Godset fremover!
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8287

PostPosted: 22.11.2020 23:19    Post subject: Reply with quote

Har RBK noen reservekeeper på benken mot Brann? Jr og sr utgjør to forskjellige kohorter....
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1227

PostPosted: 23.11.2020 00:22    Post subject: Reply with quote

Da vet en hva KÃ¥re tenker..

Kan Jamtfall meldes inn..
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 23.11.2020 16:10    Post subject: Reply with quote

Denne sesongen er vel egentlig ferdig, i alle fall er jeg ferdig med den. Kan vi skippe til neste please
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
avtrekkeren
Proff


Joined: 13 Sep 2014
Posts: 304
Location: Norway

PostPosted: 23.11.2020 16:41    Post subject: Reply with quote

Savner en "Go on holiday"-modus slik som i Football Manager...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.11.2020 17:27    Post subject: Reply with quote

Først i timene før avspark får Rosenborg vite om André Hansen kan spille mot Brann.

Det blir nemlig først i morgen avklart om Hansen blir pålagt forlenget smittekarantene for eventuell nærkontakt med koronasmittede Markus Henriksen.

Det gjenstår uansett å se om RBK velger å starte med Hansen, som i påvente av avklaringa ikke har trent med lagkameratene. Han var i utgangspunktet i går ettermiddag ferdig med smittekarantene etter nærkontakt med koronasmittede Omar Elabdellaoui i forbindelse med de avlyste kampene mot Israel og Romania.

Les mer: Fortsatt uavklart for Hansen

Helland har trent som vanlig de siste dagene, etter å ha vært ute i noen uker med en ankelskade.

Han er derfor med stor sannsynlighet tilbake i kamptroppen mot Brann, hvor altså gamletrenerne Ingebrigtsen og Horneland sitter på bortebenken.

Les mer: RBK-stjernen: - KÃ¥re har en plass i hjertet mitt

Ahamada kom tilbake til Norge forrige fredag, og har karantene i ti dager fra da. Det betyr at både kampen mot Rosenborg (tirsdag 24. november) og Aalesund (28. november) ryker. Robert Taylor og Gilli Rolantsson var også på landslagsoppdrag, men de slipper karantene på grunn av UEFA-protokollen. De er testet flere ganger underveis på samlingen, og ved hjemkomst. Rolantsson har hatt korona, og kunne dermed gå rett tilbake i trening.

Brann mangler også keeper Markus Olsen Pettersen som har operert i kneet og må gå på krykker de kommende ukene. Det betyr at Hermann Ræstad (20) blir med som den andre keeperen i troppen, sammen med Håkon Opdal.

Les mer: Mister to kamper på grunn av karantene

Kaptein Daniel Pedersen (28) skadet leddbåndet under trening torsdag. MR-undersøkelsen viser at han blir ute resten av sesongen.

Les mer: Mister resten av sesongen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2584
Location: Heimdal

PostPosted: 24.11.2020 18:08    Post subject: Reply with quote

Nesten litt rart å tenke på at jeg i noen år "forgudet" Kåre som vår trener. Nå ønsker jeg han ikke noe godt som fotballtrener. Tror jeg aldri har endret oppfatning av en person så fundamentalt noen gang.

Rykk ned!
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 24.11.2020 19:08    Post subject: Reply with quote

Den beste måten å rasere sin egen legendestatus klubben du har spilt for nesten hele karrieren, er å bli trener for samme klubb.
Uansett hvor stor du en gang var, er trenerjobben nesten dømt til å gå til helvette, så lenge du ikke heter Nils Arne Eggen.
Etter alt som har skjedd etter Kåres sparking, er han uansett «død» for alle som elsker RBK
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.11.2020 19:28    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Den beste måten å rasere sin egen legendestatus klubben du har spilt for nesten hele karrieren, er å bli trener for samme klubb.
Uansett hvor stor du en gang var, er trenerjobben nesten dømt til å gå til helvette, så lenge du ikke heter Nils Arne Eggen.
Etter alt som har skjedd etter Kåres sparking, er han uansett «død» for alle som elsker RBK


Han kunne tatt sparkingen med fatning og vært ærlig. «Ja, jeg har ikke gjort en god nok jobb de siste årene». Problemet er at Kåre ikke forstår at i en klubb som rbk må du være en aktiv trener og man kan ikke leve på historien. Historien er neste kamp, ikke forrige seriegull.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 24.11.2020 19:32    Post subject: Reply with quote

Fin startoppstilling. Stusser litt på at Hedenstad starter for Konate, men
Back to top
View user's profile Send private message
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 24.11.2020 19:36    Post subject: Reply with quote

Brann med ny formasjon som de knapt har fått trent på pga karantenetiden. Det må vel love bra for vår det. Kåre melder at Brann skal spille Rosenborg lave...
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 24.11.2020 19:57    Post subject: Reply with quote

Liker lagoppstillinga, men skjønner ikke hvorfor Hedenstad starter som venstreback på bekostning av Konate. Har det noe med kontraktsforlengelse å gjøre, kanskje?
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 24.11.2020 20:00    Post subject: Reply with quote

Tore Hansen er dommer. Bra.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 24.11.2020 20:04    Post subject: Reply with quote

Kjempebra, snytt for straffe etter 3 minutter Tommel'n opp!
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
sunnset1
Senior


Joined: 31 Dec 2013
Posts: 159
Location: Flatåsen

PostPosted: 24.11.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

Flabbergast wrote:
Tore Hansen er dommer. Bra.


Snytt for klar straffe etter tre min. Bra jinx
_________________
Hvorfor?
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 24.11.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

Straffe! Mer soleklar straffe etter de nye reglene, og gamle skal man F*** lete lenge etter!
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 24.11.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

Ikke lett å snakke seg unna den etter kampen Hansen!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 24.11.2020 20:05    Post subject: Reply with quote

Per reglene straffe, selv om jeg ikke er veldig stor fan av den regelen.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 24.11.2020 20:06    Post subject: Reply with quote

Snytt for hjørnespark!!! Hvor er DOMMERNE??
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 24.11.2020 20:07    Post subject: Reply with quote

Det der er en soleklar hands, men om det er nok til å dømme på, må fanden vite.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 24.11.2020 20:08    Post subject: Reply with quote

Mye armer på Islamovic, samtidig som han ser ut til å være 0.2 knepp tregere enn samtlige stoppere i ligaen til enhver tid. Ingen kjempekombo.
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
Page 4 of 12

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb