English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 538, 539, 540
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5188

PostPosted: 24.04.2024 20:46    Post subject: Reply with quote

Her om dagen, da han for n'te gang serverte oss en "reportasje med Onkel reisende Mac" hvor han forklarer hvor mye bedre alt er akkurat der han er (altså storslagne Apollon Limassol denne gangen) og hvor trauste og egentlig ganske stusslige vi er i Norge, måtte jeg faktisk le! Det må være minst den tiende gangen hvor han foreleser i akkurat dette. Helt siden starten har han hatt en sånn herlig motbydelig skinnhellighet.
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 952

PostPosted: 24.04.2024 20:53    Post subject: Reply with quote

Helt greit at han avslører seg selv ved å gi ut bok.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11731

PostPosted: 25.04.2024 21:13    Post subject: Reply with quote

Ser ut til å ha funnet en klubb på nivå sitt nå Botheim. 3 mål på 5 for Malmö. Matchvinner på overtid borte mot Djurgården i dag.

For øvrig rødt kort på norske Tokmac for Djurgården etter 83 min.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.04.2024 22:36    Post subject: Reply with quote

Peter Ankersen lægger dog ikke skjul på, at det især er udlandet, der kunne trække i ham.

- Vi kigger bredt, og vi kigger mod udlandet. Lige pt. ikke sat mig ned og virkelig tænkt tingene igennem. Jeg ser, hvad der kommer, når der kommer noget, og så tager vi den derfra.

- Det (udlandet, red.) ligger i hvert fald højt oppe på listen og vi kigger på, om der skulle være nogen, der har brug for en erfaren herre, siger Ankersen, der uddyber, at det ikke umiddelbart tyder på det helt eksotiske skifte til eksempelvis USA eller Asien.

Læs mere: Kryptisk Ankersen: Kigger mod udlandet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.04.2024 22:47    Post subject: Reply with quote

Totalt har [Jon Inge Høiland] spilt for åtte toppklubber i Norge, Sverige og Tyskland. Han har tatt gull både i Norge og Sverige, og fått gullklokka etter 25 landskamper. Når vi spør om hva han husker best fra sitt lange proffliv må han tenke seg om.

– Det har vært en reise uten like, men skal jeg trekke fram noen spesielle år må det bli tiden i Malmö FF. Her kan du trygt si at det var «en by, ett lag» som gjaldt. Fansen var helt ville, og i gjennomsnitt spilte vi for 20 000 publikummere på hver hjemmekamp, forteller han.

Høiland trekker fram det sterkeste minne.

– Jeg scoret målet som avgjorde finalekampen i Allsvenskan foran 27.000 tilskuere. Da vi kunne gå i garderoben som vinnere måtte vi løpe så raskt vi kunne for å ikke bli overfalt av den ville fansen. Men så manglet vi den ene lagkameraten. Han rakk ikke å komme seg unna, og da han endelig fikk seg løs fra tilskuerne, sto han kun i boksershortsen. Resten av klærne var revet av. Jeg ser det for meg den dag i dag, sier han og skratter.

Les mer: Jon Inge Høiland: – Jeg har ikke angret et sekund

I treningskampen mot Häcken i februar gikk [Morten] Konradsen i bakken med en smell i kneet. Siden har vi ikke sett ham i aksjon i kamp. Før nå. For når FKH møter Molde søndag, er midtbanespilleren i troppen for første gang denne sesongen.

(...)

– Det er ingen drømmestart, men jeg har forsøkt å bruke tida godt. Så kom jeg hit for å spille fotball. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang, sier Konradsen.

Han har lyst å ta på seg en lederrolle i det unge FKH-mannskapet.

– Det er litt meg som spiller nå, med den erfaringen jeg har. Jeg vil bidra med alt, både prat og gjøre de andre rundt meg bedre og trygge. Det blir et viktig bidrag fra meg, sier Konradsen.

Les mer: Endelig er nysigneringen klar: – Vi har savnet ham
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.04.2024 23:00    Post subject: Reply with quote

Skjelbred snakker ut
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18512

PostPosted: 01.05.2024 10:54    Post subject: Reply with quote

Kom meg ikke gjennom den podden, de R&S-poddene med gamle stjerner har en tendens til å bli utrolig kjedelige, "Ja, det var mye oppmerksomhet rundt deg også da du var 17-18, hvordan var det å stå i det koket?".
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6753
Location: South-west coast exile

PostPosted: 01.05.2024 11:01    Post subject: Reply with quote

Det var faktisk overraskende lite av det denne gangen. Noen må derimot telle antall ganger PCS sier «guttan».
Back to top
View user's profile Send private message
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 326
Location: Landet

PostPosted: 01.05.2024 11:47    Post subject: Reply with quote

Bytta ut «skjønne du?» med «guttan» altså. Bitt meg merke i at Henriksen også bruker mye «skjønne du?».
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.05.2024 21:50    Post subject: Reply with quote

Frigård har vært Kjetil Rekdals assistenttrener i HamKam, Rosenborg og kypriotiske Omonia de siste årene.

Nå går han over til en rolle som sportssjef i Lørenskog. Han starter i jobben 1. august.

Les mer: Kjetil Rekdals tidligere assistent Geir Frigård har fått ny jobb

Helland scoret for KIL/Hemne i 6-4-seieren over Tiller 2 i kveld. Han scoret også i 3-1-seieren over Ranheim 2, visstnok fra midtbanen mot sine egne elever.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1059

PostPosted: 02.05.2024 22:45    Post subject: Reply with quote

Har han ikke fått med seg Anders Konradsen på laget også?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.05.2024 20:41    Post subject: Reply with quote

Bare plakathelt inntil videre. Sist observert på vei ut av Glimt-garderoben forrige lørdag.

Ellers:

[Brattbakk] ble ansatt i RivAir høsten 2022. Han er også oppført som Business consultant i Bewi Invest, som er et datterselskap av Bekken Invest.

(...)

- Det er artig. Jeg har jo jobbet i Norwegian i mange år, og har erfaring fra tung luftfart som er fin å ha med seg. Det at jeg også er ansatt i Bewi Invest er en fin kombinasjon for meg. Jeg har jo økonomisk utdanning fra tidligere, selv om den er gammel. Frem til nå har min hovedoppgave vært å få flyet på vingene, og få det satt i system. Men nå går det an å se på om det er andre oppgaver i Bewi-systemet jeg kan være med på. Det er veldig interessant og artig, sier Brattbakk.

Les mer: Brattbakk er pilot i Bekken og Måsøval sitt flyselskap
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.05.2024 08:23    Post subject: Reply with quote

For første gang på 23 år, dro Rune Almenning Jarstein (39) på seg Herkules-drakta igjen.

Torsdag kveld gjorde den tidligere landslagsprofilen comeback på fotballbanen - for moderklubben. Jarstein fikk på seg kapteinsbindet og gikk rett inn fra start - som utespiller - da Herkules 2 møtte Storm 4 i syverfotball. Herkules' nye nummer 14 tok plass som spiss, og selv om et humpete underlag ødela den første touchen, ble comebacket en suksess.

(...)

Herkules vant 7-2 over Storm, og Jarstein scoret to mål i debutkampen. Den første goalen kom da han snudde på en femøring og banket ballen inn bak Storms keeper, mens det andre målet kom på straffe.

- Jeg var kanskje litt rusten. Jeg må få noen flere kamper. Jeg kunne hatt fem-seks mål, men det var godkjent, sier han som i sin tid ble toppscorer som utespiller i Romjulscupen.

Les mer: Slik gikk det da Jarstein gjorde comeback - på sida satt jentene og heiet fram pappa

I flere år har Franklin Daddys Boy Nyenetue (23) slitt med smerter i leggene når han spiller fotball. Nå blir det sannsynligvis nødvendig med en operasjon for å bli kvitt plagene.

Det er ikke satt noen dato på når trønderen må under kniven. Det kan bli i sommerpausen i juni, eller det kan bli før. Det positive er at denne type problemer, som har det medisinske navnet muskellosjesyndom, vanligvis forsvinner helt etter et lite kirurgisk inngrep.

– Det er ikke sånn at jeg blir ute så veldig lenge etter denne type operasjon. Man kan være tilbake i trening etter bare noen uker, sier Franklin Daddys Boy Nyenetue, som kom til KBK fra Sandefjord som Bosman-spiller i vinter.

Les mer: Må trolig operere for å bli smertefri
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 538, 539, 540
Page 540 of 540

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb