English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
JA TIL KRIG!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Synes du det er greit å hate andre motstandere, deres byer og alt som har med de å gjøre?
Nei, dette har ingen ting med å heie på sitt eget lag!
28%
 28%  [ 4 ]
Tja, men bare så lenge det gjelder Molde eller LSK
42%
 42%  [ 6 ]
Ja, dette hører med til fotballen
28%
 28%  [ 4 ]
Total Votes : 14

Author Message
Ludakris
Senior


Joined: 07 Sep 2002
Posts: 188

PostPosted: 15.02.2003 12:41    Post subject: JA TIL KRIG! Reply with quote

Dette er et innlegg om krig - ikke mot Irak eller andre nasjoner, men mot HAT. En krig mot det hatet som har begynt å bre seg i enkelte RBK-kretser. Særlig dreier dette hatet seg om Molde.

En ynkelig moldenser har ytret sine synspunkter om RBK. Han hater RBK. Det han skriver er patetisk og stakkarslig, men dessverre ikke noe ensartet for moldensere!
For jeg har vært noen ganger i Rosenes By, og sett Molde-RBK. Men dessverre har dette vært en pinlig opplevelse for en sindig trønder. Ikke det som skjer ute på banen (for vanligvis vinner vi!), men det som skjer utenfor. Det er hundrevis av trøndere som rakker ned på alt som har med Molde å gjøre, Molde by, moldenserne (gamle som unge), hele Romsdal, Daniel Berg Hestad, Bernt Hulsker og jazzfestivalen. Det er like patetisk og stakkarslig som moldenseren som skrev at han hatet RBK.

Poenget med å holde med et fotballag er IKKE å rakke ned på motstanderen, men å heie på sitt eget lag!

Denne hatkulturen tar jeg sterk avstand fra. Den viser RBK fra en meget dårlig side. Dette er vi ikke tjent med, for Rosenborg er, og skal være, en folkelig klubb, hvor slikt ikke hører hjemme. Vi skal holde med laget som spiller fotball, følge det i tykt og tynt, hjemme og borte. Alt annet skal vi ikke bry oss noe om!

Jeg vil derfor oppfordre alle som deltar på forumet - si JA TIL KRIG.
Ja til krig mot HAT!

Og forresten... Molde er faktisk en flott by!
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 18.02.2003 09:53    Post subject: Reply with quote

Dust, skal du fortelle oss hva vi skal føle?

Jeg HATER Molde og Lillestrøm... Jeg har også ett spesiellt hatforhold til Byåsen og Aalesund.

Først og fremst elsker jeg Rosenborg, men jeg HATER enkelte lag av forskjellige grunner. OG det har jeg lov til, uten at du skal legge deg opp i det!

OG når kampen er i gang, ja da hater jeg motstanderfansen og motstanderen på banen, det er de som står i veien for det vi vil ha, menlig seier til Rosernborg.

Jeg hater enkelte litt mer enn andre da, Morten Berre og Petter Rudi er blant verstingene, men i utgangspunktet er alle som ikke spiller på Rosenborg horer som ikke fortjener å leve, iallefall ikke akkurat mens kampen spilles!

Likevel, etter kampen kn jeg gå ned på Arena1 og ta en øl med en motstandersupporter og diskutere kampen med ham, som venner!

(Unntaket er Moldensere og Lillestrømfans)
Back to top
View user's profile Send private message
Eirik
Junior


Joined: 15 Feb 2003
Posts: 45
Location: Andøya

PostPosted: 21.02.2003 09:11    Post subject: Ja til krig mot hat Reply with quote

Jeg synes det er tull og snakke om denne tingen. Very Happy
Det er greit når jeg kommer til Bodø, Tromsø, Oslo Bergen osv.. så hater jeg de andre lagene. Jeg HATER Brann og Molde. Særlig en homse bernt Hulsker. Jeg er en veldig stor supporter av RBK medlem av`Kjernen, men dessverre bor på Andøya. Så Rosenborg supportere stå på for ROSENBORG! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb