English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 326, 327, 328  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.08.2005 13:45    Post subject: Reply with quote

He-he, kom tilfeldigvis over dette bildet nå: Perry i aksjon for Selånger FK i svensk 4. divisjon i 2003:

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 18.08.2005 22:03    Post subject: Reply with quote

Så forøvrig i Brønnøysunds avis at Perry rundet 40 i går.
Store hilsener fra den svært så entusiastiske mora hans, som jeg hadde den store glede av å hilse på i sommer. Det skulle Perry visst det... Razz
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.08.2005 22:12    Post subject: Reply with quote

Jepp, slenger meg med på den: Gratulerer med stordagen, Per Joar!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.09.2005 20:46    Post subject: Reply with quote

Perry har takket nei til å ta over Levanger: Jakter på nye trenere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 22.09.2005 00:43    Post subject: Reply with quote

Han var tøff som stod i mot presset fra media så lenge, jeg håper han tar erfaringene med seg til neste klubb, og jobber på seg en skikkelig CV, som det står respekt av..
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 22.09.2005 02:24    Post subject: Reply with quote

Perry er og var en Stor Mann Cool
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ssjovold
Proff


Joined: 30 Aug 2003
Posts: 380

PostPosted: 22.09.2005 05:49    Post subject: Perry Reply with quote

Perry har vaert hovedtrener med suksess i Sverige. Han hadde noe av forutsetningene for aa bli bra, og kan framdeles bli bra. Jeg legger ALL skyld paa Aage Hareide. Og Rune for ikke aa toerre aa punge ut for Trond Sollied.

Ola var doemt til aa mislykkes, han maatte vri skuta tilbake fra hva Aage gjorde med samhandlingen. Haade de tort aa gi Ola nok et aar, hadde det blitt bra!

Det kan framdeles bli bra, Hoegmo har autoriteten. Og Perry har store ting foran seg.
_________________
Svein Sjovold
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 22.09.2005 10:37    Post subject: Re: Perry Reply with quote

ssjovold wrote:
Perry har vaert hovedtrener med suksess i Sverige. Han hadde noe av forutsetningene for aa bli bra, og kan framdeles bli bra. Jeg legger ALL skyld paa Aage Hareide. Og Rune for ikke aa toerre aa punge ut for Trond Sollied.

Ola var doemt til aa mislykkes, han maatte vri skuta tilbake fra hva Aage gjorde med samhandlingen. Haade de tort aa gi Ola nok et aar, hadde det blitt bra!

Det kan framdeles bli bra, Hoegmo har autoriteten. Og Perry har store ting foran seg.


Perry hadde ikke akkurat så mye suksess i sverige da. En god sesong etterfølgt av en dårlig. Dess lengre han hadde spillerne dess dårligere gikk det...stemmer ikke det ?

Ola var heller ikke dømt til å mislykkes. Han hadde ett vanskelig utgangspunkt iog med at han tok over jobben som andrevalg og at han hadde slitasjeproblemer i forhold til spillerne fra tida som assistent.

Hadde Ola vert flinkere til åpen kommunikasjon og ikke stilt kabinettspørsmål så hadde han nok fremdeles vert trener. Endel av Ola`s problemer skyldes Bratseths manglende tillit/kommunikasjonsevne/støtte, endel sterke spilleres makt/innflytelse og endel Ola`s evner til å takle kritikk og kommunisere godt.

Å gi Hareide skylda for annet enn egoisme/avtalebrudd er tåpelig. Å skylde på at Åge prøvde å modernisere RBK-stilen oved å introduserte andre spillebevegelser og taktiske valg er IKKE det spm førte RBK-skuta på feil kurs. Åge lykkes med sine endringer, og klubben hadde en av sine beste resultatmessige sesonger noen gang.

Når de andre tok over etter Åge så var det ett endret lag de tok over og de kunne ikke lenger flyte på den kollektive innlæringa som satt igjen etter Eggen. De måtte selv ta initiativ og forme laget kollektivt og de hadde de ikke faglig kapasitet nok til, noe som ble ganske tydelig.

Jeg vet ikke om en eneste faktor som Perry lykkes med å tilføre laget.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2005 11:58    Post subject: Reply with quote

- Jeg ser i ettertid at det var en del spillere som ikke burde vært tatt med videre. Jeg arvet en spillergruppe hvor flere slet med prestasjonene. Jeg har et godt forhold til spillerne, men jeg begynte å se på kroppsspåket deres at noe var grunnleggende galt. Tilliten må gå begge veier. Du må ha tro på spillerne du sender ut i krigen. En del klarte ikke å gjennomføre på banen det de fikk beskjed om. Vi hadde en energilekkasje, og da må lederen si at dette går ikke! Jeg var aldri nær å gå på et tidligere tidspunkt. Spillerne uttrykte tillit. Hadde de ikke trodd på meg, hadde jeg gitt meg for lenge siden, sier Per Joar Hansen.

Les mer: - RBK må bli mer ydmyk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2005 12:29    Post subject: Reply with quote

Siste nytt:

Per-Mathias Høgmo har varslet til dels store utskiftninger av spillerstallen til vinteren, og nå skal Perry hjelpe ham og resten av den sportslige ledelsen med å finne de rette forsterkningene.

- Per Joar skal gjøre forskjellige observatørjobber for oss i tiden framover, og han har allerede vært ute på sitt første oppdrag, forteller Bratseth.

Les mer: Perry tilbake på jobb i RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.09.2005 13:43    Post subject: Reply with quote

Perry talentspeider ???

Sikker på at dette er oppgaven han er satt til ?

Isåfall så er jeg ikke overbevist. En av de områdene jeg syns Perry var direkte svak på var spillervalg og måten han brukte ulike spillere på, og jeg er noe skeptisk til Perry`s vurderingevne av spillere...

Høres sikkert sur ut nå, så om andre har andre oppfatninger så kom med dem.

Det positive er at noen i det hele tatt skal kikke på andre spillere da.. Smile

Perrys blinde tro på F.Johnsen, midtbaneankeret Solli og manglende tro/forståelse av Braaten, Helstad og Ødegaards potensiale og andvendbarhet gjør meg skeptisk.

Muligens så er det targetmann og defensiv midtbanemann han kikker etter og da er vel ikke "blindheten" på offensive spillere så nøye ?

Husker også at Perry på lik linje med Bratseth uttalte i sommer at INGEN i Norge var god nok for RBK.

Tenker ca 20 spillere er gode nok jeg.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.09.2005 13:56    Post subject: Reply with quote

da ser vi nok kjell roar kaasa i rbk om ikke lenge Wink . skulle gjerne sett noen utenfra som kom inn som speider.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.09.2005 14:02    Post subject: Reply with quote

I Tyskland er det forøvrig ett prosjekt på gang der 22.000 unge spillere blir analysert for utviklingspotensiale gjennom en flertrinns utsilingsprosess. De som blir med videre gjennom de første rundene blir så data-analysert ved at de må spille med sensorer der alle bevegelser blir registrert og analysert, og spesialsydde treningsopplegg for hver utøver med potensiale blir tilrettelagt for maksimal utvikling.

Alle data ender opp i fotballforbundets database for å sikre at en fanger opp samtlige talent med utviklingspotensiale.

Moderene speiding har alstå tatt ett langt steg fra å stå på sidelinja med blokk og blyant.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 24.09.2005 15:33    Post subject: Reply with quote

Det der kaller jeg ikke fotball, det der kaller jeg idioti.. Fotball skal være gøy..
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 07.11.2005 00:07    Post subject: Reply with quote

Perry høyaktuell for Ålesund.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 07.11.2005 00:35    Post subject: Reply with quote

Grei farmerklubb Aafk. Hint-hint. Glimrende treningsfasiliteter, passe nivå og mye entusiasme og ok by å trives i for RBK`s unge 2ndrevalg...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 07.11.2005 00:50    Post subject: Reply with quote

Men direkte velkommen er han ikke blandt Aafk supporterne: http://www.aafk.no/forum....pic=195296
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Candyman
Proff


Joined: 05 Jun 2005
Posts: 314
Location: Trondheim

PostPosted: 07.11.2005 01:08    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
He-he, kom tilfeldigvis over dette bildet nå: Perry i aksjon for Selånger FK i svensk 4. divisjon i 2003:



www.svenskidrott.se var mistenkelig likt n3sport.no gitt.

Forøvrig spilte jeg mot Perry i Rosenborg sponsorcup for ikke så veldig lenge siden. Kula satt som limt til foten hans gitt (og han spilte den jo aldri fra seg da), han hadde noen syke finter.


Last edited by Candyman on 07.11.2005 01:10; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 07.11.2005 01:09    Post subject: Reply with quote

Ansetter de'n fordi de synes synd på'n?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 07.11.2005 16:09    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
I Tyskland er det forøvrig ett prosjekt på gang der 22.000 unge spillere blir analysert for utviklingspotensiale gjennom en flertrinns utsilingsprosess. De som blir med videre gjennom de første rundene blir så data-analysert ved at de må spille med sensorer der alle bevegelser blir registrert og analysert, og spesialsydde treningsopplegg for hver utøver med potensiale blir tilrettelagt for maksimal utvikling.

Alle data ender opp i fotballforbundets database for å sikre at en fanger opp samtlige talent med utviklingspotensiale.

Moderene speiding har alstå tatt ett langt steg fra å stå på sidelinja med blokk og blyant.

det samme bør gjøres i norge her vi har mange færre talenter i utgangspunktet.. Hvorfor kjøre hest og kjerre når man kan ta en jumbojet?
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 07.11.2005 17:56    Post subject: Reply with quote

Og hvem i allverden skulle gjøre det ? Perry ? Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.11.2005 12:36    Post subject: Reply with quote

- Ingenting er avgjort. Det kan i prinsippet bli hva som helst, og jeg får ikke abstinensproblemer om jeg ikke blir fotballtrener, sier han.

Les mer: Fremdeles i RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 13.11.2005 18:58    Post subject: Reply with quote

Det ryktes om/ sies at at Per Joar Hansen OG Sture Fladmark har vert observert på ColorLine stadion samtidig.

Om ryktene skulle stemme så blir da Fladmark sportslig leder og Perry hovedtrener. Om de da ikke tar sjansen og lar de jobbe i team da...

Men som sagt...kun rykter....
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.11.2005 08:17    Post subject: Reply with quote

Per Joar Hansen og Otto Ulseth er aktuelle til å danne nytt trener-team i Molde foran neste sesong.

Les mer: "Perry" og Ulseth til Molde?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
GoldFish
Veteran


Joined: 23 Apr 2005
Posts: 1219

PostPosted: 17.11.2005 11:47    Post subject: Reply with quote

2 trenere som har fått sparken i tippeligaen i samme sesong. Høres litt skummelt ut...Tror ikke det er noe lurt valg av Molde.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 326, 327, 328  Next
Page 2 of 328

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb