English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stoltidis, fuck you!
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 23.11.2005 23:28    Post subject: Stoltidis, fuck you! Reply with quote

Mad Mad Mad Det bobler a sinne i meg i dette øyeblikk. Hvorfor, tenker noen kanskje da.. Rosenborg vant jo.
Å ja, jeg følte en enorm glede i det fløyta gikk for siste gang på lerkendal i kveld. Jeg hadde for et øyeblikk glemt helt av grunnen til at jeg nå er så fly forbanna. Nå var jeg dessuten i det ganske øyeblikk sikker på at kjære Ciljan var tilbake om et par måneder.

Jeg lager meg noen brødskiver, før jeg igjen går å setter meg forran tv'en, der går de gjennom det "sportslige" enda. Etter noen intervju, dukker klippet av Ciljan opp på skjermen igjen. Jeg ser den forbanna jævelen ta springfart å hoppe inn i stakkars Per og brekke foten hans nærmest tvers av. Jeg kjenner innvollene vrenge seg, og det sinnet jeg nå sitter inne med begynte å boble opp.
Episoden blir etterfulgt av et intervju av Kjetil Holen. Han ymter frampå at Ciljan nok ikke er tilbake før utpå senvinteren.. Jeg kjenner den følelsen jeg så ofte får etter at RBK har sluppet inn et mål: Nei, det der skjedde ikke, det er ikke sant. Er senvinteren i Trondheim bare fram til januar februar? Men nei, Solers hint om at man snakker om utpå sommeren, bekrefter at senvinteren ikke kommer tidlig i år. Men ut mot seriestarten... Sinnet bobler mer opp.
Holen intervjuet blir etterfulgt av et Trond Sollied intervju: Han var borti ballen først, det var overhodet ikke med vilje. I samme øyeblikk ser man klippet på nytt.. Snakk om å forvrenge fakta. Han står jo å lyver alle oss tv seere rett opp i trynet!Å nei, Sollied, han var like mye nært ballen først, som Stoldidis er velkommen til Trondheim..Sinnet når en absolutt topp! Her står vår tidligere helt og forsvarer en slik gjerning!

Her er det en mann som kanskje, bank i bordet, har ødelagt en strålende ung 18 årings fotball karriere. Å han blir ikke en gang utvist! Selvfølgelig både håper å tror jeg at han kommer sterkt tilbake. Men sikker kan man jo aldri være...

Og forresten. Nei jeg spiste ikke opp den brødskiva.
Og hvordan i helvette får jeg laget en vote. Tenkte jeg skulle spørre hvem som har lyst til invitere Stoltidis hjem på et hyggelig kaffeselskap.
Takk. Evil
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Johnny W
Veteran


Joined: 31 Aug 2005
Posts: 1908
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.11.2005 23:58    Post subject: Reply with quote

Håper da virkelig Rosenborg klager til UEFA og virkelig gjør sitt ytterste for at Stoltidis ikke kommer på en fotballbane i overskuelig framtid.
Back to top
View user's profile Send private message
GoldFish
Veteran


Joined: 23 Apr 2005
Posts: 1219

PostPosted: 24.11.2005 00:07    Post subject: Reply with quote

Var på trening og fikk bare sett klipp i pausen av episoden.

Så hvordan reargerete Stoltidis etterpå? Gikk han bort og unnskyldte seg til Per? Klaget han på det gule kortet?
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 24.11.2005 00:08    Post subject: Reply with quote

Han var veldig sympatisk på TV3 intervju for 15 min siden.. Han var nesten på gråten..
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 24.11.2005 00:08    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/s...50264.html
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.11.2005 00:11    Post subject: Reply with quote

Er dere idioter alle sammen? Å komme med slikt etterpå er da ikke vanskelig- han gjør det jo for å slippe straff. Tilogmed h*lsk*r er lei seg og bekymret etterpå- det koster de jo ingenting! Gjør du slikt er du et verdiløst svin - uansett!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
snørrat
Junior


Joined: 23 Nov 2005
Posts: 71
Location: Botswana

PostPosted: 24.11.2005 00:49    Post subject: RBK SKAL FORFØLGE STOLTIDIS Reply with quote

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=297556
Back to top
View user's profile Send private message
airone
Junior


Joined: 24 Nov 2005
Posts: 3

PostPosted: 24.11.2005 00:56    Post subject: Reply with quote

Noen som har epostadressen til Sollied? Den jævla møkkhaugen av en Rana-væring, som til og med har en fortid i Rosenborg, burde få høre det av samtlige som er glad i fotball generelt, og RBK og Per Ciljan spesielt!
At det går an å påstå at det var et uhell, og at "Sånt desverre skjer i fotball" og at det "ikke er noe å gjøre med". Og jeg som var av de som ønsket meg fyren tilbake som RBK-trener i fjor vinter...
HÃ¥per Greker-helvete Stoltidis, og Trond Sollied, brenner i helvete etter det de gjorde med Per i kveld.

UEFA-cup, poeng og alt det der blir underordnet så det holder.
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.11.2005 00:59    Post subject: Reply with quote

trond.sollied@olympiacos.org

Se tråden nedenfor kalt "trond sollieds mailadresse".
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jomer
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 590
Location: Trondheim

PostPosted: 24.11.2005 01:55    Post subject: Reply with quote

Dø stoltidis dø!!! Enkelt å greit.
_________________
ultras nidaros
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.11.2005 02:48    Post subject: Reply with quote

En angrende SYNDER gråter som regel alltid for seg SELV. Han bør utestenges og bøtelegges kraftig!! Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.11.2005 07:09    Post subject: Reply with quote

http://webtv.tv2.no/webtv...ogId=66448

TV2s reporter: "Hensikten er åpenbar: ta ut RBKs kreative midtbanespiller!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.11.2005 09:17    Post subject: Reply with quote

Kan ikke forstå at RBK kommer noen vei med "forfølgelse av saken". Dommeren mente det var gult kort, og da kan ikke UEFA i ettertid endre dette. De eneste dommeravgjørelsene som kan overprøves er røde kort, hvor den obligatoriske karanten kan "inndras".

Om overfallet derimot hadde skjedd bak ryggen til dommeren, hadde saken vært annerledes, jf. NFF sine uttalelser ifm. Kippe/Sigurdsson-saken i april.


Last edited by 2mas on 24.11.2005 09:22; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.11.2005 09:19    Post subject: Reply with quote

Med mindre han dummer seg ut som Keane og inrømmer overlegg. Det skjer vel ikke.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 24.11.2005 09:26    Post subject: Reply with quote

Krøvel Vellevold wrote:
Er dere idioter alle sammen? Å komme med slikt etterpå er da ikke vanskelig- han gjør det jo for å slippe straff. Tilogmed h*lsk*r er lei seg og bekymret etterpå- det koster de jo ingenting! Gjør du slikt er du et verdiløst svin - uansett!

Klart han var ute etter å sende PCS ut av kampen, men han var nok neppe interessert i å skade han så hardt. Når du sammenligner med molde-klysa så gjør jo han mye dritt, men han har vel aldri skadet noen på en slik måte. Odd I Olsen hadde jo grisetaklinga si på Øren mens han var i Molde, det fikk hvertfall han til å innse at det er IDIOTI å drive på slik.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran


Joined: 04 Oct 2005
Posts: 3291
Location: Kristiansand

PostPosted: 24.11.2005 09:58    Post subject: Reply with quote

Den taklinga der er så jævlig unødvendig! HELT klart for å fa ciljan ut av kampen, er så ufortjent, han er liksom verdens mest retferdgie fotballspiller!!

Bra rbk vil ta det opp, og det er noe jævla galt med fotballverdenen om man kan takle så hodeløst uten å få straff!!

Hadde jeg vært i ciljans sko og han hadde ringt, hadde bedt han pent gå til helvete! bare for å slippe straff..

å skade en spiller fordi han er best, bare for å få han ut av kampen? Kast ut sånne spillere..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 24.11.2005 14:07    Post subject: Reply with quote

Jeg er villig til å være medmenneskelig, jeg. Mulig jeg er dum og naiv og en stor idiot når jeg gjør det. Men jeg velger å gi Stoltidis en viss respekt for at han kan fremstå såpass ydmyk som han gjør i TV-intervjuer. Og dersom han ringer og ber Per om unnskyldning, så synes jeg det er flott.

Hvis du sammenligner Stoltidis med råtassen Materazzi i Inter, så skjønner vi fort at Stoltidis sannsynligvis mener alvor, og at grekeren sannsynligvis er et ærlig menneske. Du får ikke Materazzi på eget ansvar til å ringe en spiller han har kvestet og be vedkommende om unnskyldning. Materazzi er en spiller som bør henges. Synes vi inntil videre bør gi grekeren ros for den ydmykheten han fremviser. Han får mer respekt hos meg han, enn sin sjef. Og akkurat det overrasker meg en tanke.

Men for all del, taklinga var brutal. Og med fullt overlegg. Jeg nekter å tro at han mente å kveste beina til Skjelbred, men at han mente å ta spilleren og ikke ballen er det liten tvil om. Og det er en aldri så liten skandale at ikke dommeren plukker opp det røde kortet. Jeg tror han må ha glemt det igjen i garderoben i første omgang.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.11.2005 14:34    Post subject: Reply with quote

Totalt uenig. Hvor billig er det ikke å stå der som en "angrende synder" å be om godt vær etterpå?
Heller da et ærlig rasshøl som Materrazzi.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 24.11.2005 15:06    Post subject: Reply with quote

Helt enig med deg Recon. Det koster så jævli lite å stå å unnskylde seg etterpå. Da er allerede skaden gjort og fuckingstoltidis gjør alt han kan får å unngå straff.

Å hva anngår deg Sollied. dra til hælvette med deg å stoltidis. At du fortsatt står for det du sa, og ikke en gang ha kommet med en unnskyldning er hårreisende. Du kan bare glemme Rosenborg når du blir sparket i Olympiacos. Her er du ikke velkommen! Evil
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.11.2005 15:25    Post subject: Reply with quote

Jeg har nå printet ut bilder av både Stoltidis og Sollied. Disse bildene kommer jeg til å ta med på skolen i morgen. I et friminutt tenner jeg lighteren min under bildene mens mange står å ser på. Det er planen for mårradagen! Mad
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 24.11.2005 15:28    Post subject: Reply with quote

Ring nrk og informer om protesten. Pressen har gått på slikt før... Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.11.2005 15:30    Post subject: Reply with quote

Vis til dem du ønsker alt vondt: Skjelbred vs. Stoltidis
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Svennie
Senior


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 170
Location: Oslo

PostPosted: 24.11.2005 15:43    Post subject: Reply with quote

Jævla svin Mad har aldri vært så forbanna eller hatet noen så sinnsykt mye som det jeg hater Stoltidis. Og for ikke å snakke om Trond Sollied. Tenk å stå på tv etterpå og forsvare han og påstå at han var "uheldig" og at han bare gikk etter ballen. Han gikk faen meg ikke etter ballen i det hele tatt. Han var kun ute etter å skade Per Ciljan. Han tok 10-meter løpe fart og gikk bare rett på han uten å se på ballen i det hele tatt. Jeg har hatt inntrykk av at Sollied er en ganske sympatisk person, men da tok jeg tydeligvis veldig feil. Han burde være mann nok til å innrømme sannheten. Og at Stoltidis ber om unnskyldning er bare bullshit. Det er noe han har fått beskjed om av klubben å gjøre for å slippe straff. Jeg tviler sterkt på at han angrer på det han gjorde. Håper virkerlig at han får en lang straff for det han gjorde. Slike svin som han hører ikke hjemme på en fotballbane.
_________________
Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid.
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.11.2005 17:08    Post subject: Slaktinga - Bildebeviset ??? Reply with quote




Her er den beste bildesekvensen jeg fikk fatt i til å "bevise" om slaktinga er med forsett eller "ett uhell".

Det en kan legge merke til er ballens bevegelse, Skjelbreds fot og slakterens fot.

Før denne situasjonen så tar slakteren 10 meter rennfart, men det beviser ingenting.

Det jeg finner interresant er at slakteren mest sannsynelig hadde bommet på ballen også om Skjelbred ikke hadde lykkes i å vippe ballen 15 cm vekk i det tidelet slakteren treffer.

Dersom slakteren hadde gått etter ballen så hadde jeg forventet en annen type tackling, og jeg hadde også forventet at han hadde truffet annerledes om han først skulle tackle på denne måten...

Din mening ? Hva kan en se utav bildene ?

Er ikke det naturlig for en spiller å "sveipe" langs bakken dersom han prøver å gå etter ballen i denne situasjonen ?
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Nerdal
Junior


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 25
Location: Mo i Rana

PostPosted: 24.11.2005 17:08    Post subject: Reply with quote

kjenner jeg får grøsninger ned over ryggen hver gang jeg ser bildene.
Fuck you Stotidis Mad

Men når sant skal sies så forstår jeg også Trond Sollied som forsvarer spilleren. Han er tross alt en av hans menn og hans jobb er å beskytte de, men samtidig å si at han tok ballen, den var litt vell drøy.
Rolling Eyes
_________________
Den dagen du slutter å ville bli bedre,den dagen slutter du å være god
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb