English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 303, 304, 305  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 27.07.2012 23:02    Post subject: Reply with quote

Gratulerer til MFK for igjen å se fremover og planlegge. Nok et eksempel på at Solskjær jobber imot å bygge det laget han ønsker seg for å prestere maksimalt. Nå mangler de bare en kantspiller så har de den bredeste og beste troppen i tippeligaen.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
DonRevie
Proff


Joined: 18 Feb 2012
Posts: 413
Location: Hallingdal

PostPosted: 27.07.2012 23:05    Post subject: Reply with quote

Faen, faen, faen..
Back to top
View user's profile Send private message
Ryujin
Veteran


Joined: 17 May 2008
Posts: 1221
Location: Oslo

PostPosted: 27.07.2012 23:13    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Gratulerer til MFK for igjen å se fremover og planlegge. Nok et eksempel på at Solskjær jobber imot å bygge det laget han ønsker seg for å prestere maksimalt. Nå mangler de bare en kantspiller så har de den bredeste og beste troppen i tippeligaen.


Vi har en ting molde ikke har og det er Hoftun og hans visjon for fremtiden. Jeg føler meg tryggere bare ved tanken.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
OzzeyH
Proff


Joined: 04 May 2011
Posts: 315

PostPosted: 27.07.2012 23:22    Post subject: Reply with quote

Molde er ute etter det samme som oss, en klassespiss

Her nede i møre snakker ikke moldenserne om noe annet en at man håper det en super spiss kommer inn i dette vinduet.

For guds skyld håper jeg ikke det!
Back to top
View user's profile Send private message
cbas10an
Senior


Joined: 18 May 2009
Posts: 220

PostPosted: 27.07.2012 23:38    Post subject: Reply with quote

En på Twitter som skal ha hørt på NRK Radio at Sapara er på vei tilbake til RBK.. Helt sikkert fullstendig bullshit, men.. Noen som har hørt det samme?
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 27.07.2012 23:43    Post subject: Reply with quote

haha tviler jeg sterkt på
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 27.07.2012 23:47    Post subject: Reply with quote

Hadde han hørt det på NRK så hadde det nok stått på tekst-tv, nrk.no etc...

Kunne kanskje fått litt fart på Iversen igjen. Men neppe reelt. Kanskje hvis vi hadde hentet Knut Tørum tilbake i trenerteamet. Han var vel en av Saparas viktigste støttespillere. Tror Sapara tok det veldig tungt da Tørum fikk sparken.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1917
Proff


Joined: 25 Feb 2012
Posts: 450
Location: Ranheim

PostPosted: 27.07.2012 23:52    Post subject: Reply with quote

hvem og i hvilken posisjon tror dere blir første inn porten dette vinduet? utenom alas.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 27.07.2012 23:59    Post subject: Reply with quote

KÃ¥lrabi anyone?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 28.07.2012 00:09    Post subject: Reply with quote

Håper på en spiss og en stopper. Om enn bare Brede Moe. Men det kommer vel noen vi ikke har hørt om.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 28.07.2012 00:14    Post subject: Reply with quote

1917 wrote:
hvem og i hvilken posisjon tror dere blir første inn porten dette vinduet? utenom alas.

Tipper det blir en keeper. Vi får bare be til høyere makter det ikke blir en som går på den allerede pressede utenlandskvoten og som er tiltenkt en rolle som backup. All fornuft tilsier at ryktene bare er tull for å minske fallhøyden og forhåpentlig skape ro rundt en overgang for f eks den prøvespillende nigerianske spissen, men overraskelsene/skuffelsene/sjokkene kommer oftere enn man liker om man er RBK-fan med litt innsikt.

Fryktelig at Molde snappet opp Hussain. Hvis vi svarer med å plukke opp han iren blir jeg veldig, veldig skuffet over den stadige mangelen på ambisjoner.

Vi scoret et mål på overtid mot Ordabasay, men det burde ikke gi noe større rom for å sette seg ned og være tilfreds med tingenes tilstand.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gonnagetchaa
Veteran


Joined: 19 Aug 2011
Posts: 1387
Location: Son

PostPosted: 28.07.2012 00:20    Post subject: Reply with quote

cbas10an wrote:
En på Twitter som skal ha hørt på NRK Radio at Sapara er på vei tilbake til RBK.. Helt sikkert fullstendig bullshit, men.. Noen som har hørt det samme?


leste en kommentar om det samme i en facebook-gruppe idag og hun mente også at hun hadde hørt det på radioen idag.. tviler sterkt på at det er noe hold i det men...
_________________
Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 28.07.2012 00:31    Post subject: Reply with quote

Før åpnet jeg alltid adressa.no med forventning. Ofte spennende nyheter, referat fra fine seire, gode spillere på veg inn osv.

NÃ¥ er det helt annerledes. Hussain til Molde. EL runde halv mill i minus.
Hoftun vurderer 2.div keeper, eller andre avdankede midt på treet spillere.
Godset leker med svake motstandere og øker forspranget.

Beklager negativ holdning. Er bare så lei av totalt fravær av fremgang.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 28.07.2012 00:40    Post subject: Reply with quote

Ingen rykter er en bra ting. Plutselig dukker en storfisk opp.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Løkkagutt
Proff


Joined: 04 Feb 2012
Posts: 311
Location: Jessheim

PostPosted: 28.07.2012 00:50    Post subject: Reply with quote

Håper inderlig at vi slenger oss fort rundt og får snappet opp Hussain foran Molde. Det gjenstår personlige betingelser fortsatt så det er mulig selv om sannsynligheten er veldig liten.

Må innrømme at jeg ikke helt ser hvordan Solskjær tenker ved dette kjøpet. Det er uten tvil et stort talent og en veldig bra spiller. Men de har allerede mange som spiller i hans rolle, Bl.a. Eikrem, Hoseth og Thioune. I tillegg går han vel på kvota og Molde har vel allerede 1 eller 2 kvotespillere for mye i stallen. Noen må ut derifra i dette vinduet med andre ord.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 28.07.2012 00:59    Post subject: Reply with quote

Eksil wrote:
Før åpnet jeg alltid adressa.no med forventning. Ofte spennende nyheter, referat fra fine seire, gode spillere på veg inn osv.

NÃ¥ er det helt annerledes. Hussain til Molde. EL runde halv mill i minus.
Hoftun vurderer 2.div keeper, eller andre avdankede midt på treet spillere.
Godset leker med svake motstandere og øker forspranget.

Beklager negativ holdning. Er bare så lei av totalt fravær av fremgang.


Haha, god bedring.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Erlendr
Veteran


Joined: 22 Dec 2006
Posts: 2640
Location: Trondheim

PostPosted: 28.07.2012 01:26    Post subject: Reply with quote

Rimelig innlysende hva årsakene til at RBK ikke tiltrekker seg de beste spillerne og største talentene lenger.
Middelmådig sportlig ledelse og middelmådig trener.

Prøver man å se det fra et nøytralt ståsted så er ikke RBK særlig attraktive lenger. Sportslig sett er det masse kålrabi, en trener som annenhver kamp ikke kjenner igjen laget sitt og en sportslig ledelse som i noe som ligner på fyllevrøvl mener spillertroppen er godt besatt når man knapt nok greier å fylle benken. Skjønner Hussain godt at han velger Molde, i hans sted hadde 99 av 100 valgt det samme, om alternativene var Molde og RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 671

PostPosted: 28.07.2012 01:44    Post subject: Reply with quote

Lurer på om selv jeg hadde dratt til Molde med dagens situasjon.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 28.07.2012 01:53    Post subject: Reply with quote

Løkkagutt wrote:
I tillegg går han vel på kvota og Molde har vel allerede 1 eller 2 kvotespillere for mye i stallen. Noen må ut derifra i dette vinduet med andre ord.


Neinei. Han kom hjem såpass tidlig at akkurat det går greit.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2547

PostPosted: 28.07.2012 01:53    Post subject: Reply with quote

Molde vil for alltid forbli en pissby som er ferdig som fotballklubb dagen Røkke går lei.. Gleder meg til Solskjær drar til England og Molde får et "Eggen"-syndrom, slik vi opplever nå.

Off topic, men det er også de tre foregående innleggende.

Forøvrig syns jeg vi bør gi Molde kamp til døra om Hussein, i verste fall øker vi lønna hans litt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 28.07.2012 02:43    Post subject: Reply with quote

OzzeyH wrote:
Her nede i møre snakker ikke moldenserne om noe annet


Du er da vel for faen ikke mye i MØRE om du er omringet av så mange moldensere! Moldensere er og kommer aldri til å være annet enn Romsdalinger. Og jeg kommer aldri til å bli en Nordmøring som ikke tar meg nær av at noen sier feil når det kommer til at molde liksom er en del av Møre. Litt off topic.

Uansett er det helt latterlig om vi ikke var på banen for Hussain. Skal vi forsterke midtbanen så er det vel få bedre talenter å hente. Hadde vi malplassert Hussain på venstreving hadde jo han hatt et venstrebein som hadde fått utrettet masse der. Neste rykte er vel at MFK skal hente Tarik.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 28.07.2012 02:50    Post subject: Reply with quote

Jeg tror kanskje ikke vi søker å forsterke midtbanen heller da. Om stallen vår er tynn, er det ikke akkurat på midtbanen det er prekært med åtte spillere på fire plasser, ni om vi tar med Fredheim Holm som potensiell kantspiller. Med Alas-signeringen uttrykker vi vel også at vi skal få ytterligere konkurransen sentralt, og at vi skal være godt forspent selv om Henriksen forsvinner.

Hadde vi kjøpt Hussain ville det vel vært et skritt i retning av færre sjanser for Midtsjø, Selnæs, Svensson og Berntsen.

Jeg vil heller se at man satser på Midtsjø enn å kjøpe jevnaldringer utenfra.

Der mener jeg også RBK gjorde en feil etter årtusenskiftet, man begynte å kjøpe unge spillere som ikke hadde bevist for mye fra andre kanter av landet, istedet for å se til sine egne.

Det er naturligvis ikke helt sikkert at Trøndelags egne ville vært god nok heller, men det ble ikke mye av de vi kjøpte utenfra heller.

Jeg husker også jeg ble fortalt her inne i NT for noen år siden da unge nordmenn begynte å gjøre sitt store inntog på norske fotballag (mange var tvunget til/valgte å gjøre dette et par år før oss) og fikk mye skryt - at RBK-spillerne som fortsatt ikke hadde fått spille så mye som alle spillerne i alle de andre klubbene som ble rost så mye - var bedre enn de som viste seg fram i eliteserien.

Det synes jeg også ettertiden har vist.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6525
Location: Heaven

PostPosted: 28.07.2012 03:09    Post subject: Reply with quote

Enig med kristobal,vi trenger først og fremst nye forsvarspillere og spisser!

Forsvaret er jo krise,mener vi må ha flere med bedre kvalitet,vi trenger spiss som kan og skåre mål.

Vi må prøv og få en bredere stall,men det hjelper lite når hoftun selger alle som gjør det litt bra.


Vi trenger en erstatter for issah også,men det er jo ikke krise,så lenge sælnes og svensson kan utvikles videre.

Samme gjelder keeper plassen,ørlund er grei på kort sikt.

Vi hadde ikke keeper i nå høy klasse i glans dagene heller,men et bra lag ellers.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17347
Location: Stavanger

PostPosted: 28.07.2012 10:56    Post subject: Reply with quote

I dette vinduet bør fokuset være på å få inn en hurtig og duellsterk midtstopper (Nordvik) som kan utfylle Strandberg på en god måte. På kort sikt fungerer Rønning, Wangberg og Høiland som kurrant backup. Videre trenger vi en hurtig spiss som liker å spille med nesen mot motstanderens mål kontra mot vårt eget mål.

Klarer vi å kvitte oss med dyre spillere som ikke bidrar med noe som f.eks Iversen og Prica bør vi gjøre det.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 28.07.2012 11:14    Post subject: Reply with quote

Haha, mener du virkelig at Nordvik er duelleterk og en forsterkning?? Han er like dårlig som Wangberg, litt mer fart, men ingen duellstyrke og svak markeringsevne. Skal ikke forundre meg om Hoftun ønsker nok en dårlig trønder tilbake.


Det er ganske lett å forstå at norske spillere i norge foretrekker Molde. De har et proffesjonelt støtteapparat i motsetning til en gjeng innavla eksrbkere som ikke har noe spesielt å vise til.

Det eneste RBK kanskje har en bedre sjanse på er naive utlendinger utenfor Europa som ikke helt har fått med seg RBK sitt fall. Men den fordelen er også i ferd med å viskes ut.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 303, 304, 305  Next
Page 267 of 305

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb