English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Legia Warszawa - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Orkdal1
Rutinert


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 584

PostPosted: 10.08.2012 13:40    Post subject: Reply with quote

Er vell usansynlig å evt. fådd Bakenga klar til denne vill jeg tro?
Om han kommer..
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 10.08.2012 13:40    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
ZOOlander wrote:
Genialt med hjemmekamp til slutt, men da må taktikken være en annen - kan ikke ligge oss til suksess denne gang Rolling Eyes

Det spørs vel helt på utkommet av bortekampen?

Selvfølgelig! Men taktikken må være en annen uansett - det er så trist å være RBK-fan når de ikke spiller fotball!!!
Tror rammene er lagt for to spennende oppgjør - med mye folk! Kan bli godt trykk - en skikkelig følelse av e-cup for nye og mer erfarne spillere!

Hedon er ikke fornøyd.. Jeg synes nå tross alt vi kunne hatt en langt verre vei enn den vi har fått!
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 10.08.2012 13:44    Post subject: Reply with quote

Sammendrag av kampen mellom Legia - Ried

Legia har mange sjanser, men sliter med å score. Ried hadde en kjempesjanse til å score 5 minutter før slutt. Hadde de gjort det, hadde Legia vært ute. Selv om Legia har mange målsjanser, ble jeg ikke veldig skremt av dette sammendraget.

Her kan dere se litt Legia-fotball. Så får dere bedømme om vi har vært heldige eller uheldige.
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 10.08.2012 13:47    Post subject: Reply with quote

Kan ikke fatte og begripe at vi kan ha noen som helst mulighet i denne kampen, gitt hvordan laget har fremstått i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 10.08.2012 13:47    Post subject: Reply with quote

Det som er ekkelt er at alle veit at Rosenborg spiller for spiller enkelt burde greid å slå ut Legia over to kamper. Det som er trist, er at vi har en trener som ikke ser ut til å verken kunne sette sitt eget spill over på laget eller få ut det beste av hver enkelt spiller.

Jønsson er det jeg vil kalle en lite tilpassningsdyktig trener, både når det gjelder strategi gjennom en sessong, og i kamp.

I motsetning til Hamren og Eggen, så ser det ikke ut til at Jønsson har god Plan B i kampene. I flere av de kampene vi havner under taper vi, den snuoperasjonen laget hadde hjemme mot Brøndby i 2008 tror jeg vi aldri vil se lignende til under Jønsson desverre.
_________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 10.08.2012 13:48    Post subject: Reply with quote

Ikke den bedste trækningen, men ikke den værste heller. Jeg er småt optimistisk på gruppespil hvis vi klarer og hæve niveauet et hak eller to.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 10.08.2012 13:55    Post subject: Reply with quote

KenMan wrote:
Sammendrag av kampen mellom Legia - Ried
Grusomt forsvarsspill av Ried gjennom hele kampen. Andre målet forærer de jo Legia, ene spillern får stå alene bak deres forsvar. En del av sjansene på slutten kommer nok som en følge av at Ried jakter utligning.

Bet meg merke i at angrepsspillerne til Legia har ålreit fart. Det passer oss veldig dårlig. Defensivt er de slurvete.
Back to top
View user's profile Send private message
LanoX
Rutinert


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 548
Location: Fannrem

PostPosted: 10.08.2012 13:57    Post subject: Reply with quote

Ser fansen deres virker storfornøyde, men det kommer vel av at de potensielt kunne trekke tøffere motstand enn det vi kunne? Ser de nevner Liverpool/Inter bl.a.
_________________
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
aero
Proff


Joined: 10 Aug 2012
Posts: 345
Location: Nardoskrenten

PostPosted: 10.08.2012 14:01    Post subject: Reply with quote

LanoX wrote:
Ser fansen deres virker storfornøyde, men det kommer vel av at de potensielt kunne trekke tøffere motstand enn det vi kunne? Ser de nevner Liverpool/Inter bl.a.
Er nok mye av grunnen ja. Tror ikke vi skal stå så mye tilbake for de, egentlig. Rent ferdighetsmessig, iallefall.
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 10.08.2012 15:02    Post subject: Reply with quote

Det sier seg jo selv at Legia kunne møtt bedre motstand enn oss, all den tid vi er seedet og de er ikke det.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 10.08.2012 15:11    Post subject: Reply with quote

Noen som vet om de har forsterket seg siden i fjor? Og hvor langt bak Slask endte de?

Om Slask er bedre, så bør vi virkelig klare dette..
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 10.08.2012 15:25    Post subject: Reply with quote

Slask var jo bedre forrige sesong. Men vet ikke hvordan de er nå. Slask tapte jo 6-1 sammenlagt mot Helsingborg, Ruch Chorzow som ble nr 2 i ligaen tapte 7-0 sammenlagt mot Viktoria Plzen i forrige runde. Lech Poznan som endte 1 p bak Legia tapte 3-1 sammenlagt mot AIK. Det var 4 p fra Lech Poznan til Slask forrige sesong,Legia var 3 p bak og Chorzow 1 p bak. Veldig overraskt over at de polske lagene har gjort det så dårlig, får håpe trenden fortsetter neste runde Wink
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 10.08.2012 15:27    Post subject: Reply with quote

Hvor hardt rammet er Polen og polsk fotball av finanskrise? Det er ikke sikkert det er all verdens av penger i polsk fotball om dagen, og at de bedre spillerne fort er i andre ligaer. Bare en tanke...
Back to top
View user's profile Send private message
LarsP
Proff


Joined: 11 Dec 2006
Posts: 295

PostPosted: 10.08.2012 15:28    Post subject: Reply with quote

Det er virkelig ikke rart at Legia er fornøyde, da de kunne ha møtt lag som CSKA Moska og Lazio.

For RBK sin del så er dette et lag som bør slås på en god dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 10.08.2012 15:43    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Noen som vet om de har forsterket seg siden i fjor? Og hvor langt bak Slask endte de?

Om Slask er bedre, så bør vi virkelig klare dette..


Skrev litt på første siden her. Med de var vel 3 poeng bak Slask og 2 bak det andre laget. Poenget forran Lech Poznan.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 10.08.2012 17:24    Post subject: Reply with quote

Walkover. Det her blir nesten for lett, men bra er jo det.
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 10.08.2012 17:35    Post subject: Reply with quote

Hva er poenget med disse trolleinnleggene dine? Du har sett årets RBK-kamper håper jeg? Kun TRE kamper i årets sesong har vist seg å være enkle, det er to runder i cupen, samt Aafk nå sist. I Europa har RBK ALDRI enkle kamper utenom den første runden hver sesong.

Å forsøke og skru opp forventningene blant supporterne (ubegrunnet) eller ønske at laget tar lett på motstand, eller hva nå agendaen din er, kan ikke føre noe godt med seg for RBK.

Klart, for alt jeg vet ønsker du at RBK skal undervurdere både Sogndal (ref. Sogndaltråden) og Legia.
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 10.08.2012 17:44    Post subject: Reply with quote

Tror du overvurderer min betydning. Jeg kan berolige deg med at den betydningen eksisterer ikke. Når det gjelder trollinga som du kaller det, eller min mening slik jeg velger å se det, mener jeg at det er fullt legitimt å mene at kampene mot Sogndal og Legia er såkalte lette kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 10.08.2012 17:46    Post subject: Reply with quote

Av en eller annen grunn er jeg roligere nå enn før de tre første rundene..
Det er et eller annet svææært mystisk med RBK og svak motstand.

Det går litt for ofte langt under forventningene.

Med et godt offensivt lag som angriper skapes det mer rom for oss, kanskje det er derfor. Her har jeg faktisk litt trua.

Ikke minst har minst halve laget vårt ambisjoner om å spille for Barcelona etc i europa, så innsatsen vil nok også komme mot bra motstand. Wink
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 10.08.2012 17:56    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi får grisebank i bortemøtet med dette laget. De har jo flere bevegelser samtidig. Tipper henholdsvis 4-0 og 0-0, dvs 4-0 til Legia Smile Sad
_________________
"- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller."
Back to top
View user's profile Send private message
Willoch
Veteran


Joined: 22 Dec 2009
Posts: 1662

PostPosted: 10.08.2012 18:04    Post subject: Reply with quote

Tror nok det er noe arrogant å tro at Legia er noen walkover.
_________________
Willoch
Back to top
View user's profile Send private message
krist2
Rutinert


Joined: 19 Jul 2007
Posts: 749

PostPosted: 10.08.2012 18:05    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det er så morsomt at Rosenberger at deres fans tror laget er bedre enn FC og alt basert på Rosenberger resulterer for 15 år siden? Dette elimineres Rosenberger seasson sjette Kasakhstan team av ligaen ved heldige mål i 96min ..
og elimineres heldig trekning Genew .. Er dere seriøse Trondheim? Cmon slutte å leve i de siste Rosenberger Fans ..


He he Smile
Får håpe han/hun tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 10.08.2012 18:13    Post subject: Reply with quote

Hva som venter Svensson & co.

Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 10.08.2012 18:15    Post subject: Reply with quote

Folk suttra over at vi kom til å bli rundjult av Jagodina, men Ordabasy slo dem og vi slo de på tross av en horribel 2.omgang på Lerkendal. Også Servette skulle bli altfor tøff ifølge hylekoret. Jeg er selvfølge ikke fornøyd med prestasjonene våre(!), men fytti katta disse lagene vi har møtt har vært absolutt møkk!

Bra sikker på at de fleste som kommer med den ene dommedagsprofetien etter den andre, er relativt optimister når de kjenner etter. Men det er mye letter å si "Hva var det jeg sa?", enn å si "Dette klarer vi, kjør på!" og en sjelden gang må man svelge ordene sine Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2004
Location: Bodø

PostPosted: 10.08.2012 18:18    Post subject: Reply with quote

Blir ikke imponert over Legia av det man kan se av dem på sammendraget mot det Østerrikske laget. Ried lar dem spille godt, for Ried er jo helt håpløse, og så håpløse er ikke RBK, tross alt. Likevel ender det til sammen 4-3. RBK er bedre, men på en middels dag som mot Servette hjemme, ja, da taper de.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Next
Page 3 of 29

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb