English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Legia Warszawa - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 23.08.2012 21:56    Post subject: Reply with quote

Servette kampen er ferdig, historie og begravet. Hva har den med dagens kamp og gjøre? Jo, fuck all. Rosenborg var jevngode mot Legia, på bortebane, i en heksegryte. Rosenborg er i førersetet og det overrasker meg ikke om vi går videre, på en fortjent måte hjemme neste uke. For all del, vi kan ryke hjemme på Lerkendal mot Legia, men ikke ta noe i fra gutta når det gjelder dagens innsats. De fortjener bedre enn at folk skal rakke ned på de i dag!
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.08.2012 21:56    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
DelPiero wrote:
Attach og Harald: Halvfullt eller halvtomt glass?


Ja det var lidt det som var mit poeng, når man argumenterer på den måten Smile

Jaha, så det går altså ikke an å ha et fullt glass såfremt en ikke klarer seg godt mot Barcelona? For ingen kan vel angripe bedre? Et alternativ er å se på hvordan vi faktisk står i forsvar, se på mottrekkene våre. Vi var gode defensivt. Punktum.

EDIT: Forferdelig formulert, men la det stå. Smile


Last edited by attach on 23.08.2012 22:03; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2030
Location: Bodø

PostPosted: 23.08.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Hvorfor?

Fins grenser på hvor kritisk man skal være når man vet hvor landet ligger. Bra av Rosenborg og få til 1-1 i den polske gryta. Legia vil garantert, både statistisk sett og logisk sett, bli lettere på Lerkendal uten den enorme gale støtten fra tribunen, som tradisjonelt lag med gale supportere blir når de spiller borte.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6498
Location: Trd

PostPosted: 23.08.2012 22:01    Post subject: Reply with quote

Finfint resultat dette, men fikk ikke sett kampen. Hvordan fremsto vi? Børs/kommentarer?
Back to top
View user's profile Send private message
biffen
Proff


Joined: 15 Jul 2011
Posts: 469

PostPosted: 23.08.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvordan ball possession var i kampen?
_________________
biffen
Back to top
View user's profile Send private message
Sylta
Veteran


Joined: 23 Mar 2010
Posts: 1406
Location: Trondheim

PostPosted: 23.08.2012 22:09    Post subject: Reply with quote

Når man ser de elendige bildene fra oppsumeringen til TV2, så skjønner man at ingen prøvde å skaffe TV-rettighetene.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10637

PostPosted: 23.08.2012 22:14    Post subject: Reply with quote

biffen wrote:
Noen som vet hvordan ball possession var i kampen?

Har ikke noe på det, men kanskje dette fra UEFA.com kan belyse bedre enn intet?
    TOTAL ATTEMPTS
    15 11
    Attempts on target
    6 5
    Saves
    5 4
    Goals
    1 1
    Attempts off target
    8 5
    Attempts against woodwork
    1 1
    ATTACKING & DEFENDING

    Corners
    6 4
    Dangerous attacks
    56 42
    Good chances
    1 0
    Offsides
    3 3
    Fouls committed
    17 17
    Fouls suffered
    17 16

EDIT: Legias tall i normal skrift - RBKs i fet.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
DelPiero
Proff


Joined: 27 Jul 2011
Posts: 403

PostPosted: 23.08.2012 22:17    Post subject: Reply with quote

biffen wrote:
Noen som vet hvordan ball possession var i kampen?


Ikke sett noen tall, men om tipper rundt 55 - 45 i favør legia.

skyt meg om det er mye feil.
_________________
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best-
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2030
Location: Bodø

PostPosted: 23.08.2012 22:18    Post subject: Reply with quote

Og det er fortsatt ikke for sent å etterpåmelde en spiller selv om første kamp i runden er spilt? Tenker på Gamboa.

EDIT: Kom helt i villrede om hvilken tråd jeg begynte å skrive i, dette ble kanskje ikke helt rett, men la gå.
Back to top
View user's profile Send private message
biffen
Proff


Joined: 15 Jul 2011
Posts: 469

PostPosted: 23.08.2012 22:20    Post subject: Reply with quote

Fant de tallene fra uefa, og så kampen, men syntes det likevel hadde vært interessant å vite ball possession. 55-45 i favør Legia er nok ikke så galt, da kampen var ganske så jevnspilt.
_________________
biffen
Back to top
View user's profile Send private message
abjoern
Veteran


Joined: 16 Aug 2008
Posts: 4332

PostPosted: 23.08.2012 22:23    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
Servette kampen er ferdig, historie og begravet. Hva har den med dagens kamp og gjøre? Jo, fuck all. Rosenborg var jevngode mot Legia, på bortebane, i en heksegryte. Rosenborg er i førersetet og det overrasker meg ikke om vi går videre, på en fortjent måte hjemme neste uke. For all del, vi kan ryke hjemme på Lerkendal mot Legia, men ikke ta noe i fra gutta når det gjelder dagens innsats. De fortjener bedre enn at folk skal rakke ned på de i dag!


1. Er det noen som har hevdet at Servette-kampen har noe med dagens kamp å gjøre?

2. Er det noen som har rakket ned på gutta? Har i hvert fall selv argumentert for at innsatsen var helt på topp og at vi ikke holdt noe tilbake.

Sånn apropos positivet/negativitet og rasjonalitet. Vi klarte 1-1; et kjemperesultat. Dersom polakken hadde skåret på 100%-sjansen på slutten hadde det blitt 2-1 (han som headet over). Det er heller ikke slik at vi absolutt kunne forvente et mål ut i fra våre egne sjanser(ikke at man kunne forvente det motsatte heller...), men vi fikk nå det takket være Dockal.

Er det rasjonelt å ha den noenlunde samme vurderingen av kampen/prestasjonen om det så ender opp med 0-1, 1-1 eller 2-1, tre fullt sannsynlige utfall ut i fra kampforløp? eller er det mer rasjonelt å være i skyene over prestasjonen for 1-1, men å slenge seg på et hylekor etter 0-1 eller 1-2? Kan naturligvis ikke være sikker på sistnevnte, men det er slik det fungerer etter min erfaring.

For ordens skyld, det er *ingen* som har hevdet at resultatet var svakt, tvert i mot.


Last edited by abjoern on 23.08.2012 22:25; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Podgy
Senior


Joined: 02 Aug 2012
Posts: 165
Location: Trondheim sør

PostPosted: 23.08.2012 22:23    Post subject: Reply with quote

Om forumet hadde en "like-funksjon", skulle du fått en del fra meg, Jannesbart! Så latterlig at gleden ved seier og en god bortekamp i Europa skal dras ned av surmaga kritikk. Om man kun skal sammenligne dagens lag og prestasjoner mot de beste prestasjonene fra glansdagene, vil man aldri bli fornøyd.

Fotballen var annerledes den gang, og vi hadde et samspilt lag med spillere som ikke nødvendigvis brukte Rosenborg som et springbrett for å komme seg til utlandet. Nå er realiteten en annen, og unge spillere vil heller være "proff" i Belgia, Nederland og Østerrike enn å skape et flaggskip for norsk fotball.

Det var dårlige kamper, perioder og enkeltmannsprestasjoner den gang også, men det ser ikke ut til at så mange her husker det..
Back to top
View user's profile Send private message
Asbøll
Proff


Joined: 12 Mar 2009
Posts: 276

PostPosted: 23.08.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

YES! Fy faen så godt Smile

Vært nærvøs i 10 dager nå.

Torsdag KNUSER vi de med heit Mix og Tarik!
_________________
Troa!


Last edited by Asbøll on 23.08.2012 22:27; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 23.08.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

shadwell wrote:
herrefred langt inn i helvete hvor dårlig prica var ...igjen.


Var vel ikke så mange minuttene han fikk... Gjorde seg ikke bort etter min mening.

Kampen sett under ett var kanon, kan ikke skjønne de som mener noe annet. Bortebane og 1-1 er bra.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 23.08.2012 22:40    Post subject: Reply with quote

Podgy wrote:
Om man kun skal sammenligne dagens lag og prestasjoner mot de beste prestasjonene fra glansdagene, vil man aldri bli fornøyd.


Litt enig i den, men også litt enig med dem som fremdeles ikke er med på at vi skal trekke ned lista.

Men uavgjort 1-1 mot Legia på bortebane lar seg absolutt høre resultatmessig. Mye bedre enn 2-0 i sekken borte mot Molde, som noen stakkars nederlendere må ta til takke med for eksempel.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.08.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Dersom polakken hadde skåret på 100%-sjansen på slutten hadde det blitt 2-1 (han som headet over).

Om du kaller det for en 100%-sjanse, så skjønner jeg mer av hva du mener.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.08.2012 22:56    Post subject: Reply with quote

Fikk med meg litt av første og hele andre omgang. Denne gangen var det morsomt å se på, og dét er en klar forbedring.

Helt akseptabelt resultat!
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 23.08.2012 23:03    Post subject: Reply with quote

Jeg så riktignok kampen på mobil mens jeg var på jobb, på en litt utstabil stream.. men det var jo ikke overkjøring fra Legias side.
RBK framsto jo som godt organiserte bakover (med unntak av tellefeil når Høiland selger seg på 1-0 målet).

Vi skaper jo flere store sjangser på skudd, og Høilands markkryper inn i feltet mot Fredheim Holm kunne jo fort ha gitt RBK ledelsen også.

Nei alt i alt en kanonkamp av gutta, og dette tar vi på Lerkendal:D
_________________
Fremad, menn av Nidaros! Til Europa!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 23.08.2012 23:06    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Daniel Örlund=


loooool. kanon!!!! lo godt Very Happy

Børs var etterspurt ja.

kan prøve meg selv om Coolsport var litt uklart.

Daniel: 4

redder et par fine sjangser imot men er pissredd hver gang han er nær ballen ><

Høiland: 3

Vises knapt offensivt og svak markering på målet imot der laget går på en good old tellefeil

Strandberg: 5

solid. et par fine pasninger, men i dag allllt for mange lange.

T.R: 5

rock solid også, men ikke så synelig egentlig.

Dorsin: 4

løper mye fremover og blir tidvis litt overløpt og tatt med buksa nede da han er VELL langt fremme. Men han prøver!!

Mix: 4

mye "nesten", og ser at han har det inne, men synes selv om han er bra med ball i dag at det mangler litt på det konstrukltive offensivt. Synes han orienterer seg litt dårlig i forkant av mottak slik at vi går glipp av et par overganger, men for all del duracellkanin han også!

J.S: 3

løper mye, men i dag blir det for mye vims desverre..

DFH: 4

Synes han er bra med ball, men kan ikke få sagt det mange nok ganger. hadde fyren hatt litt akselrasjon og ikke hatt skuddvegring så hadde han vært en av norges aller beste offensive spillere!

Dockal: 3

Tja.- hva skal man si, redder skinner vårt, men ser ham knapt utpå der i dag. Mye fordi laget ikke skaper mye etablert spill offensivt.

Henrix: 5

Ja 5 var kansje å ta av, men pluss for at han nesten scorer og tørr å skyte igjen. Er et aktivum og tror ikke Celtic fikk mindre lyst på ham i dag, selv om han ikke brillierer.

Tarik: 4

Forsvinner i lange baller, men strekker forsvaret bra med løp og har fin innsats og et par skikkelig heftige involveringer der han viser kvalitet!

Rade: 2

Byttet inn, men tja njaa joo njaaa.......

Janne: 3

gjør det han kom for.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
biffen
Proff


Joined: 15 Jul 2011
Posts: 469

PostPosted: 23.08.2012 23:07    Post subject: Reply with quote

Spillerbørs, anyone? Razz

Edit: Hehe, der kom det visst en rett før jeg postet innlegget.
_________________
biffen
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 23.08.2012 23:10    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Vises knapt offensivt og svak markering på målet imot der laget går på en good old tellefeil


Enig at han bidro lite offensivt, men han skal ikke lastes for målet. Som høyreback i den situasjonen, med to mann å dekke opp alene, så gjør han det eneste riktige. Han markerer rett mann, og når forskyvingen ikke fungerer må han ruse ut i et forsøk på å avverge skuddmuligheten.
Back to top
View user's profile Send private message
vegardj
Rutinert


Joined: 31 May 2009
Posts: 764

PostPosted: 23.08.2012 23:31    Post subject: Reply with quote

Merket meg denne kommentaren fra Legias hjemmeside:

Google translate wrote:
Flere programmer oppstÃ¥r etter kampen ... Rosenborg er langt overlegen taktisk og fysisk! Til slutt, kontrollerte de kampen, FC ikke lenger hadde depnąć ... Nordmenn spilte som om de hadde øvd hver handling, ofte de ikke trene en spiller, men spilte konsekvent og ikke deres lenge lurt pÃ¥ hvordan du skal spille ballen ... automaticity sett i dem i spillet. Som for Legion vi bare kunne motsette dem og vÃ¥r Ułańska fantasy spille noen strÃ¥lende individuelle prestasjoner av spillere som Ljuboja, noe hyggelig binær handling ... og ikke noe hjerte Ã¥ kjempe for hver ball ... I et ord, har Legion bedre spillere og et bedre lag Rosenborg ... Selv om det ikke ganske sÃ¥ fÃ¥ spillere i laget vÃ¥rt skiller seg ut teknisk. Rosenborg har individualitet som Ljuboja men hele teamet er pÃ¥ et godt medium teknisk nivÃ¥ ... Totalt, fortjente løpet av spillet uavgjort. Men jeg har inntrykk av at Ã¥ miste et mÃ¥l i slutten vi mistet en stor mulighet for avansement! Legia svært komplisert sitt liv og selv hvordan Ã¥ spille returkampen pÃ¥ sitt høyeste nivÃ¥, er jeg ikke sikker pÃ¥ om det gjør en forskjell, fordi Rosenborg viste at han vet hva som skjer i spillet av fotball ...


(min utheving)
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 23.08.2012 23:32    Post subject: Reply with quote

Har etterhvert kommet meg hjem igjen etter å ha sett kampen med flere. Har nå lest igjennom denne kamptråden, og må si jeg blir litt forbløffet, for en gangs skyld. Fram til side 21-22, hvor vi scorer ved Dockal, er så og si alt negativt. Noen få som synes at vi spiller bra, skal nevnes.

Stikkord: Mix, Dockal, Ørlund, Svensson og Høiland. Alle i omtalt stort sett i negativ forstand.

Kampen: Synes vi åpnet de første 5-10 minuttene litt svakt. Etterhvert så begynte vi også å spille. Syntes å se et lag som virkelig er på vei oppover. Vi var relativt trygge med ballen og vi sto veldig høyt oppe på banen. Ikke minst syntes jeg å se at lagdelene stod samlet og at vi spilte en god del langs bakken. Jeg fornemmet en type kamp vi kunne ha spilt mot f.eks. Sogndal, en liten stund. Vi hadde også rimelig bra kontroll bakover. De innleggene som kom, ordnet vi rimelig greit opp i. I hvert fall hadde ikke Legia-angriperne noe de skulle ha sagt i luftrommet. Vi ryddet unna i stor stil. Likeledes, syntes jeg at vi i angrep «faktisk» led av å ikke ha en targetspiss eller en som hadde hodestyrke. Men ikke før vi begynte å nærme oss de siste 10-15 min. Så kom målet, rett før slutt. Har ikke så mye å si på det, men fikk noen tanker etterpå hvor jeg lurte på hvor Høiland var i situasjonen. Har vel i løpet av tråden forstått at det ikke var hans feil. 1-0 altså.

2. omgang fortsatte i samme stil. Og det syntes at spillerne ble tryggere og tryggere ute på banen. Vi skapte riktig nok ikke all verden av sjanser, men det gjorde ikke Legia, heller. At det ble Dockal på sedvanligvis som avgjør til et fordelaktig 1-1 resultat, var ikke veldig overraskende, men desto hyggelig og fortjent.

Mix: Kan ikke forstå skepsisen til ham. Én stund ut i 1. omgang styrte han hele midtbanen og laget. Dét etter sin første kamp fra start. At han ikke holder helt inn, kan man umulig laste ham for. Syntes han var solid!

Ørlund: Syntes han gjorde en grei kamp, igjen. Sto i veien for det meste. Husker vi diskuterte den første episoden tidlig i første omgang hvor Ørlund står på mellomdistanse og skuddet går i tverrliggeren og ut. Ørlund din kuk! og flere slengbemerkninger kom fort fra sofaen. Vel, jeg syntes han sto riktig i forhold til spillet. At ballen fikk en så flott bue, rett over nevene hans, skal ikke han lastes for. Veldig godkjent kamp.

Dockal: Ikke helt med i hele kampen, men som som vi har blitt kjent med ham i år, virker han utilnermelig når det kommer til å avgjøre kamper. Uvurderlig for laget i år. Stort minus for å snakke på seg gult kort, dog. Skjerpings på det området, Dockal.

Svensson: Jeg mener han spilte greit i denne kampen. Han begynner å finne sin rolle på laget. Tror det blir lenge til han spiller en kantrolle igjen. Han hadde rett, han er bedre på midtbanen. Ser også ut som han og Mix har funnet tonen.

Høiland: Akk, ja... Han er vel den som først får pes og den siste som får pes... Bra kamp av ham også, men det som irriterer mest med ham, er de lange ballene som går til angrepet. At han ikke skjønner at det ikke lønner seg i lengden? Vi har vel ikke scoret én eneste gang etter angrep som er begynt med en langpasning fra ham i år. Dessverre blir jeg heller aldri i fyr og flamme når han kommer seg fri fra kant og legger inn. Har vi noen gang scoret med ham som innlegger? Heldigvis er han ganske så trygg i forsvaret. Han har rutinen, og det er vel det JJ ser i ham.

Syntes også å fornemme at før kampen idag, var så og si alle enige at dette kom til å bli et helvete og her blir det tap/stortap. Om det ikke ble skrevet med storbokstaver, så lå det i luften. Bare noen få gjorde fåfengte forsøk på å si at dette ordner seg. Uansett var det stor spenning på gang.

Utgangspunktet for denne kampen var - slik som jeg ser det - at vi skulle ned til en heksgryte. Fanatiske fans - noen sågar farlige også, har vi fått opplyst. Enormt trykk på stadionen og et vanskelig/godt lag å møte på hjemmebane. Klart dette hadde noe å si for spillerne. Ikke minst etter dette overgangsvinduet hvor vi har fått flere spillere inn - som igjen gjør at vi faktisk må føle oss frem litt. Vi var - med spillerne - spent på hvordan dette ville utvikle seg. Og det var nesten som man kunne fornemme det også, vi ble tryggere og tryggere i løpet av kampen. Isolert sett, i hvert fall.

Tenkte også en stund i løpet av 2. omgangen at: Fy faen, får vi samspilt dette laget, så er det ingen som kommer til å slå oss i TL. Rar tanke egentlig, etter å ha ligget nede med brukket rygg i hele år. Men heldigvis, så ser jeg nå et lag i utvikling. Et lag som virkelig er i framgang og som er kapable nok til å ta seriegull og ta oss til et etterlengtet gruppespill i en europacup.

Òg, vi skulle ikke underholde og vinne stort mot dette laget! Vi skulle ut i europa og skaffe oss et resultat. Noe vi klarte. Dette var første akt av to. Jeg er ikke i tvil lengre på at vi nå kommer oss til EL. For nå ser jeg bare fremover, og at laget blir sterkere og sterker utover høsten. Så får det heller være at laget er på nivå med Sogndal og denslags motstandere, som noen vil ha det til. Jeg er veldig fornøyd og takknemmelig for prestasjonen og resultatet idag. Very Happy
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
abjoern
Veteran


Joined: 16 Aug 2008
Posts: 4332

PostPosted: 23.08.2012 23:42    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
abjoern wrote:
Dersom polakken hadde skåret på 100%-sjansen på slutten hadde det blitt 2-1 (han som headet over).

Om du kaller det for en 100%-sjanse, så skjønner jeg mer av hva du mener.


Da skjønner du mer enn meg, for jeg ser ikke at det er så relevant hvor stor akkurat den sjansen blir vurdert til å være.

Så kampen på polsk stream, men synes den så rimelig grei ut. Klarte å heade over fra to meter med Örlund på etterskudd slik jeg husker den, men tar gjerne i mot highlights som viser noe annet.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 23.08.2012 23:45    Post subject: Reply with quote

Er enig i at det ble vel mye negativitet her nå. Syns rosenborg presterte bedre enn jeg hadde forventet i dag, selv om det såklart var langt fra perfekt og mye fortsatt kan forbedres. Jeg hadde forventet en ekstremt kjip kveld etter pansertap. Isteden ble det altså 1-1 og intet annet enn godt humør utover kvelden.

Kan noen forresten forklare gul-kortet til Dockal litt bedre? Jeg forstår det sånn at han krangla på seg et gult kort, men fra det jeg så var det ikke noe mer enn den vanlige misnøyen man viser dommer når man ikke er enig i en avgjørelse. Og utover det, hvorfor fikk Legia frispark når henriksen ble felt på siden av 16-metern til Legia?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Next
Page 28 of 29

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb