English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 326, 327, 328  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mcmort
Senior


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 157
Location: Lade

PostPosted: 14.12.2012 13:43    Post subject: Reply with quote

Det at jeg fikk vite dette for over en uke siden tyder vel på at det har vært en slags skinnprosess.

Tror ikke akkurat de har sett utover egen navle i jakten på ny trener.

Om det skulle slå feil denne gangen også - må det få konsekvenser for flere enn treneren. (Selv om jeg ikke i min villeste forstand kan se at det kommer til å skje).
Back to top
View user's profile Send private message
jarln
Veteran


Joined: 13 Nov 2005
Posts: 1089

PostPosted: 14.12.2012 13:46    Post subject: Reply with quote

Nå som det er gjort, så må man nesten se på det positive. Perry har blitt mann siden sist. Han har skaffet seg ballasten han ikke hadde i 05'. Han har klart å utvikle både et system og resultater internasjonalt med U21. Dessuten har han løst utfordringer ok i Ranheim.

Jeg har trua på at vi kan klatre en plass neste år. Om han er mannen til å ta igjen Molde, tja..? da må han få med alle mann i spillergruppa.. Om alle mann der har respekten som trengs til det er usikkert. Av en eller annen grunn ville jeg hatt større tro på Perry om ikke Hoftun var ansatt i klubben!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 14.12.2012 13:47    Post subject: Reply with quote

Hvor lenge må vi blø for feilansettelsen av Hoftun?
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1980

PostPosted: 14.12.2012 13:47    Post subject: Reply with quote

Rart ingen journalist har noen bilder av perry i byen, på vei inntil brakka etc? Skulle jo tro noen forfølger rbk om dette spm om dagen. Dette er mitt eneste halmstrå på at det ikke blir han..

Uansett: lykke til. Håper du gjør det bra perry.

Edit: ser koteng bekrefter perry på vg

http://touch.vg.no/articl...d=10071883


Last edited by doffen on 14.12.2012 13:50; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 14.12.2012 13:49    Post subject: Reply with quote

Perry er et vågalt valg av et styre og sportslige ledelse som ikke er direkte høykompetent, og heller ikke har bidratt med mye positivt for klubben tidligere. Vi får håpe at lykken er bedre enn forstanden denne gang. Uansett er dette siste gang dagens styre og sportslige ledelse ansetter en hovedtrener viss Perry blir en fiasko.
Back to top
View user's profile Send private message
Kaize
Proff


Joined: 11 Jan 2011
Posts: 269

PostPosted: 14.12.2012 13:49    Post subject: Reply with quote

RBKs ønskeliste skal etter det VG kjenner til kun ha inneholdt ett navn og de skal heller ikke ha hatt kontakt med andre trenere enn Hansen. sakset fra dagens VG.
Synes styret i klubben snakket om en liste som inneholdt 10 navn, løgn og bedrag igjen
_________________
Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 14.12.2012 13:53    Post subject: Reply with quote

Løgn, fortielse osv er ofte vanlig pga strategi,taktikk for å nå målet. Slik er det bare.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 13:56    Post subject: Reply with quote

En liste med 10 navn, der Perry tydeligvis stod øverst, slik at han var den eneste de gikk i reelle samtaler med, tyder på at det kan ikke ha vært mange merittene på de andre på listen.

Det er en fullkommen fadese og en miserabel, elendig jobb styre og ledelse i RBK har gjort rundt treneransettelsen.

Alle som en i styret bør få misttillitsforslag mot seg på årsmøtet, og om ingen andre lederkandidater melder sin interesse der og da, er jeg sikker på at gamle sirkushester som Rolf Aarland, Kåre Rønnes, Eldar Hansen, Rune Bratseth og Nils Arne Eggen kan tre støttende til i et interimstyre for å redde klubben.

Herre jesus for et idioti av en ansettelsesprosess. Hoftun ut av klubben bør være førsteprioritet for det nye styret.
Back to top
View user's profile Send private message
Frodo
Rutinert


Joined: 18 Feb 2006
Posts: 859

PostPosted: 14.12.2012 14:00    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Skjønner ikke logikken i å si opp JJ for å erstatte ham med Perry.


Jeg er ikke overrasket. Hovedgrunnen til at jeg ikke ønsket JJ sparket var at

1) Jeg anså sannsynligheten for at det som kommer inn ikke er noe bedre for å være høy.
2) Det koster penger å sparke en trener.

Man har altså betalt en solid sum for å trolig ikke få noe som er bedre enn det man hadde.
Back to top
View user's profile Send private message
fysiotore
Senior


Joined: 27 Jul 2011
Posts: 153

PostPosted: 14.12.2012 14:15    Post subject: Reply with quote

Perry var ikke mitt førstevalg til trenerjobben, men nå som det synes at han er vår nye trener bør enhver RBK-tilhenger positivt støtte han og klubben videre. Hvis resultatene uteblir er jeg sikker på at det raskt vil bli raslet med både sabler og øks fra en mengde med supportere, og flere hoder vil bli krevd fjernet fra den enkeltes kropp. Perry har vokst siden sist han var trener her, den siste tiden med mye negativt fokus har han taklet meget bra. Dette kombinert med at flere spillere omtaler han som tydelig på treningsfeltet, og at han har stilt krav til styret om midler til nye spillere kan tyde på at dette kan gå bra. Jeg ønsker Perry velkommen, og på grunn av min enorme kjærlighet til RBK så håper jeg han og klubben lykkes utmerket neste sesong. Av samme hensyn til klubben håper jeg at vi alle kan roe ned våre kritiske røster nå til det eventuelt begynner å gå galt igjen senvinter / vår 2013.
Back to top
View user's profile Send private message
gonnagetchaa
Veteran


Joined: 19 Aug 2011
Posts: 1387
Location: Son

PostPosted: 14.12.2012 14:20    Post subject: Reply with quote

Kaize wrote:
RBKs ønskeliste skal etter det VG kjenner til kun ha inneholdt ett navn og de skal heller ikke ha hatt kontakt med andre trenere enn Hansen. sakset fra dagens VG.
Synes styret i klubben snakket om en liste som inneholdt 10 navn, løgn og bedrag igjen


Blir så forbanna når vi blir servert den ene løgnen etter den andre! Er så drit lei nå Mad
_________________
Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
udepowah
Senior


Joined: 30 Mar 2010
Posts: 154
Location: Stavanger

PostPosted: 14.12.2012 14:21    Post subject: Reply with quote

Det positive jeg ser ved å ansette Hansen er at OM han lykkes(tvilsomt) så har vi sannsynligvis en trener i mange år framover, i tillegg blir det kanskje litt enklere å hente u21 spillere med han som trener.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 14.12.2012 14:21    Post subject: Reply with quote

Det beste er vel å være nøytral i forhold til Perry sånn i utgangspunktet, å gå ut med full støtte til han nå, er vel å gjøre klubben ei bjørnetjeneste.
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Kal-El
Junior


Joined: 06 Jan 2012
Posts: 36

PostPosted: 14.12.2012 14:23    Post subject: Velkommen Perry! Reply with quote

Jeg er også enig at det er en merkelig avgjørelse å sparke Jönsson for så å erstatte han med Perry, spesielt mtp. historikken. Nå som det er gjort MÅ vi stille oss 100%. bak vår nye trener. Å dømme han for det han oppnådde (eller ikke oppnådde) i 2005 blir urettferdig. I 2005 var RBK midt oppe i et generasjonsskifte. Et heftig generasjonsskifte. Det var tross alt spillere som Hoftun, Basma, Berg, Skammelsrud (la opp i 2003/4) som sang på siste verset og skulle skiftes ut. Vi pekte da ut Bratseth som ”synderen”, som hadde gjort et for dårlig forarbeid for å forhindre at overgangen skulle komme så brått.

Hoftun var spiller i RBK i 2005, og hadde Perry som trener. Hvis fyren var håpløs ville han jo ikke ansatt han, tenker jeg. Jeg har alltid hatt troen på Perry som trener. Det er noe ”Eggen” over han. Hvis ryktene er sanne har Perry ikke bare satt navnet sitt på kontrakten, men har krevd å selv få et større ansvar for spillerlogistikk – og dessuten mer midler til spillerkjøp. Hvem minner dette om? RBK har behov for en sjef, en som tar litt plass. Jeg tror vi og håper vi har funnet han i Per Joar Hansen.
_________________
My grammar is bad, but my meaning is good.


Last edited by Kal-El on 14.12.2012 14:25; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 14.12.2012 14:24    Post subject: Reply with quote

Veldig skeptisk. Men valget er tatt, så får vi bare gi Perry og hans team en sjans - vi har ikke akkurat så mye valg. Jeg synes vel i hvertfall at teamet Perry-Wiggen på papiret ser hakket sterkere ut enn Jönsson-Rambo. Men jeg håper virkelig det er mer enn assistentreneren som trekker opp fra forrige sesong.

Ei lita trøst er det i alle fall at såpass store navn som Bratseth, Eggen og Hansen tilsynelatende stiller seg bak valget:

Quote:
Bratseth hevder Nils Arne, Bjørn Hansen og han selv er helt omforent om hvem som bør bli ny trener.

- Vi tre snakket sammen da vi skjønte at det kunne gå mot en endring, at Jönsson kunne være på vei ut. Da spilte Nils Arne umiddelbart opp et navn. Og det var den samme kandidaten som både jeg og Bjørn Hansen tenkte på, sier han.

Bratseth vil ikke si hvem dette er, men etter det Adresseavisen erfarer, er det Per Joar Hansen.


Hele saken
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 14.12.2012 14:24    Post subject: Reply with quote

Det er vel vanlig at nye trenere henter noen av sine gamle elever til sin nye klubb. Så vi kan kanskje vente oss en strøm av Ranheim-spillere til RBK i månedene som kommer?
Back to top
View user's profile Send private message
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 318
Location: Landet

PostPosted: 14.12.2012 14:27    Post subject: Reply with quote

Lykke til Per Joar RBK Håper og tror du er en mann med stigende kurve i karrieren, og nå er klar for denne oppgaven. Trenger en mann med klar filosofi og gjennomslags styrke i spillergruppen. 2013= RBK
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 14:29    Post subject: Reply with quote

Hvis Perry skal hente noen av sine "gamle elever" til RBK, håper jeg på noen av de mest lovende fra U21-landslaget.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Oddis
Senior


Joined: 09 Nov 2007
Posts: 133

PostPosted: 14.12.2012 14:32    Post subject: Reply with quote

Da Jönsson ble sparket, hadde jeg ikke i min villeste fantasi tenkt tanken på at Perry skulle komme tilbake. Dette er en av de største overraskelsene for meg dette året. Så det skal bli spennende å se hvordan det går. Personlig tror jeg det går dårlig. Det skal ikke mye motgang til før det igjen stilles spørsmålstegn.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 14:34    Post subject: Reply with quote

fysiotore wrote:
Av samme hensyn til klubben håper jeg at vi alle kan roe ned våre kritiske røster nå til det eventuelt begynner å gå galt igjen senvinter / vår 2013.


Åja, er det da vi skal ansatte Trond Henriksen igjen, fordi han har vokst siden sist han ledet A-laget i 2008, og hatt godt av å vært litt borte fra assistent-rollen. Med Hoftun og Koteng på hver sin side. Eller kanskje Koteng har vett til å trekke seg da, ettersom han kan se langt etter det seriegullet han har signalisert. Da blir det Hoftun og Loktu...
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 14:38    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
Hvis Perry skal hente noen av sine "gamle elever" til RBK, håper jeg på noen av de mest lovende fra U21-landslaget.


Var det ikke Joakim Austnes Perry var så utrolig begeistret for mens han var i Aalesund. Han er ikke eldre enn 29 år, og jeg er sikker på at HaNo FK er villig til å tjene noen kroner på en overgang.
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 14.12.2012 14:38    Post subject: Reply with quote

Hvis noen fortsatt skulle være i tvil: Perry er observert på Stjernens kontor på brakka!
Back to top
View user's profile Send private message
udepowah
Senior


Joined: 30 Mar 2010
Posts: 154
Location: Stavanger

PostPosted: 14.12.2012 14:43    Post subject: Reply with quote

Lurer på om det var ansettelsen av PJH Mayaene så på som dommedag eller verdens undergang Confused
Back to top
View user's profile Send private message
csk
Senior


Joined: 29 Jul 2011
Posts: 132
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 14:45    Post subject: Reply with quote

Jeg var aller mest sugen på Sollied må jeg si.
Det jeg var mest skeptisk til da Perry ble nevnt, var at han ville fremstå som veik og uengasjerende.
Det har han på mange måter motbevist allerede i måten han håndterte banner-saken, uttalelser som at 4-3-3 har utviklet seg fra Eggen-epoken og den med to små karer med hockeysveis, og at han stiller krav til økonomi osv fra styret for å ta jobben.

Nå blir jeg mer og mer interessert i Perry, og tror vi kan ha gode ting i vente.
Han fremstår som tøffere, og med mer autoritet enn jeg hadde forventet.
Bare det at han sier ja til jobben oppi alt dette sier meg at mannen har baller og tro på at han kan fikse dette. Han har humor, og tør å si det han mener. ingen tørr nja-njo-njei-type.
Og nå føler jeg egentlig at hele organisasjonen står bak dette valget, fundamentert med "godkjennelser" fra Eggen, Hansen og Bratseth.
Styret tenker nå helhetlig, fra juniorer og opp til A-laget. De vil gjennomføre dette på en skikkelig måte nå, og Perry vil stå sterkere og få mer makt enn Jønsson tror jeg.
Hvis han for lov til å fremtre som en topp-sjef, med full oppbacking på det han trenger fra Hoftun, Stjernen og styret, så tror jeg vi vil se den utviklingen vi ønsker. Og Eggen vil nok bidra med innspill i kulissene, men de har jo lært siden sist. Jeg tror ikke han er uønsket, tvert imot så tror jeg Perry, Stjernen, Hoftun og Koteng vil melke Eggen for kunnskap (hvis det er lov å si) hvis de trenger det. Hvis noen er motvillige til det, så vil nok Koteng sørge for at det blir gjort.
Jeg tror til og med vi kan leve med sølv i 2013 hvis alt annet slår til.
Gleder meg til å se laget i 4-3-3.
Og nå har jeg trua på gull igjen!
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 14:47    Post subject: Reply with quote

Du vet vel at han dro det samme billige poenget om 90-tallsepoken, hockeysveis og bakrom allerede i 2005.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 326, 327, 328  Next
Page 36 of 328

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb