English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tippeligaen 2013
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 83, 84, 85  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 08.02.2013 16:09    Post subject: Reply with quote

Viking under Jonevret i fjor tok mye poeng og det tror jeg vil fortsette denne sesongene. Dette blir året hvor Viking omsider leverer i forhold til optimismen som finnes foran hvert eneste år.
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1584
Location: Trondheim

PostPosted: 08.02.2013 16:15    Post subject: Reply with quote

Syns det er vanskelig å vurdere enga i år, de har jo forsterket siden fjoråret, og kommer sikkert til å forsterke enda mer. Samtidig er det noe med Rekdal og de spillerne de har signert hittil som gjør meg veldig pessimistisk på deres vegne.
At de får et løft i forhold til fjoråret tror jeg nok ganske sikkert de får, men de skal handle mange klassespillere før jeg tror de kan ta kampen opp med Rosenborg og Molde.
Jeg tenker de i beste fall kjemper om en bronse, tipper en plass mellom 3-6.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.02.2013 16:24    Post subject: Reply with quote

CSKA Moskva spilte mot LSK på La Maga i går, og kjørte mer eller mindre over romerikingene etter hva jeg har forstått.

CSKA har møtt flere lag i TL hittil i oppkjøringa, men det er (som vanlig) vanskelig å få noe helhetlig inntrykk.

Fasit er som følger (om jeg ikke har gått glipp av noe):

CSKA - RBK 2 - 0
CSKA - Godset 1 - 2
CSKA - VIF 1 - 3
CSKA - Lillestrøm 2 - 0

Veldig variabelt, altså. Selvsagt vanskelig å veie kampene opp mot hverandre, da tidspunktet i oppkjøring, kampbilde i form av utvisninger osv varierer.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6472
Location: Heaven

PostPosted: 16.02.2013 18:09    Post subject: Reply with quote

http://www.fotballsonen.c...lassering/

Barmen mener Brann har en god nok stall til å kjempe om seriegull.
– Som Brann-supporter og naiv bergenser tror jeg selvfølgelig at vi tar gull, og i hvert fall medalje. Etter det jeg har sett så langt i år, ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal være så ambisiøse, sier Barmen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.02.2013 20:31    Post subject: Reply with quote

Større reportasje i VG:





Strandberg ringte rundt til 15 av lagkameratene og fikk medhold, før han ringte Semb og slo fast at spillerne ville ha Skullerud ansatt.

Forresten er Strandberg, Berget og Pedersen så sammensveiset at de krevde ekstra seng for å få dele (et trangt) rom.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 27.02.2013 10:42    Post subject: Reply with quote

Jeg lurer på om noen godt opplyste sjeler vet hva som antagelig er den billigste måten å få tilgang til årets seriekamper i tippeligaen. Er det å bite i det sure eplet og kjøpe seg et cmore-abonnement? Eller heller satse på å se enkeltkamper jeg ellers kanskje ikke får sett, ved å kjøpe sporadiske ukesabonnementer på nett (Cmore der også?)

Eventuelt er det noe annet jeg ikke har tenkt på? Per tidspunkt ligger jeg an til å faktisk vurdere å kjøpe cmore, får jo sett en god del filmer også så...
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
1917
Proff


Joined: 25 Feb 2012
Posts: 450
Location: Ranheim

PostPosted: 27.02.2013 10:54    Post subject: Reply with quote

Tenkte også på det samme. Men tilbyr cmore ukesabo da? Ser at de har sportspakken for 269 i mnd. Om du legger til 20 kr får man sport og filmpakken
_________________
Roma ble ikke bygget på èn dag, ei heller nye Rosenborg!
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 27.02.2013 20:03    Post subject: Reply with quote

Vet ikke 1917, men mener de hadde dette i fjor. Behøver selvfølgelig ikke å bety at de kommer til å ha det i år, og helst vil at flest mulig skal kjøpe minimum en månedsabonnement.

Er det noen som har ordnet seg på en annen, og litt billigere måte?

Det haster forsåvidt litt med eventuelle alternativer, for i morgen er siste dagen man kan bestille et årsabonnement på cmore til 2600 kr, fra 1.mars vil det koste nærmere 4000 kr...
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 27.02.2013 21:37    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Er det noen som har ordnet seg på en annen, og litt billigere måte?


Ser de åpne kampene hjemme, og betaltv kanalene på puben. Vet ikke om det er billigere, men å betale for øl er definitivt bedre enn å betale til c-more Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 27.02.2013 21:46    Post subject: Reply with quote

PerO Tommel'n opp!

Sosialisering liker vi! Cool
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 27.02.2013 21:54    Post subject: Reply with quote

Attaboy

Du liker det kanskje ikke like godt hvis jeg sier at det blir på stampuben til Godset unionen Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 27.02.2013 21:59    Post subject: Reply with quote

Samma faen, bare du sitter der i Rosenborg-drakta eller i hvert fall bekjentgjør omverdenen hvilket lag du heier på! Cool
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
1917
Proff


Joined: 25 Feb 2012
Posts: 450
Location: Ranheim

PostPosted: 27.02.2013 22:05    Post subject: Reply with quote

virker som om de alt har skrudd opp prisen. sportspakken kosta 269 før i dag, 299 nå. snakker for altibox alternativet nå jeg da.
_________________
Roma ble ikke bygget på èn dag, ei heller nye Rosenborg!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 27.02.2013 22:09    Post subject: Reply with quote

Vær trygg på at alle på Puben vet hvem jeg holder med.

I motsetning til hvordan det ser ut i debattforumene, så er det faktisk veldig hyggelig å være RBK supporter i Drammen. Klubben og Kjernen er vel ansett blant flertallet av Godset supporterne. Kampene mot RBK er et av høydepunktene her i byen Smile

Rakk ikke kjernens arr. før kampen i høst, så jeg tok sønnen med dit, og han var i drakta. Ikke noe problem å stå der i RBK utstyr 30 min før kamp når puben var full av supportere, og drikke en vennskapelig skål med motstanderne Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 27.02.2013 22:16    Post subject: Reply with quote

Spørs vel i år, når de nå har vokst, tilsynelatende blitt voksen og ikke lengre er lillebror?!
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 27.02.2013 22:19    Post subject: Reply with quote

Tror ikke det betyr så mye. De var jo der i fjor høst også.

Bare for å vise forskjellen: Molde ble avspist med eksakt antall billetter de hadde krav på, og halve bortesvingen ble solgt lokalt, så flere drammensere skulle få sett kampen.

Når RBK kom 2 uker etterpå, fikk de hele bortesvingen. beskjeden fra klubben var: RBK er alltid et toppoppgjør, og de fyller alltid opp stadion, så det endrer vi ikke på.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 27.02.2013 22:23    Post subject: Reply with quote

Skulle bare mangle, at vi får VIP- behandling! Wink
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 27.02.2013 22:24    Post subject: Reply with quote

Jepp, og enda bedre når Molde ikke får det Razz
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 28.02.2013 15:38    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Ser de åpne kampene hjemme, og betaltv kanalene på puben. Vet ikke om det er billigere, men å betale for øl er definitivt bedre enn å betale til c-more Very Happy


Tja, jeg pleide å dra en del på stadion, men med en nyfødt prioriterer jeg å bli en del hjemme. Ser ut til at jeg blar opp pengene til C-more.

1917: CanalDigital er veldig fair på prisen ihvertfall. De holder fortsatt 269 pr måned (siste dag før prishoppet i dag). Greit å legge på 20 kr i måneden for å få med film og seriekanalene, så blir nok dette på meg.

Problemet med CanalDigital, er at jeg ikke får sett de RBK-kampene som Tv2 kommer til å sende på Zebra. Men nå misliker jeg Tv2 ganske mye. Sterkt RBK-kritiske følte jeg de var, og som underholdningskanal har de tapt seg stort. Jeg holder også med CD i konflikten med Tv2, så jeg skal vel ikke klage. Siden jeg har en annen nettleverandør, har jeg alltids muligheten til å betale ekstra for å se en og annen kamp der innimellom (blir dyrt denne sesongen).
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 28.02.2013 15:42    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Tja, jeg pleide å dra en del på stadion, men med en nyfødt prioriterer jeg å bli en del hjemme.


Som du sikkert så, så er stadion litt for langt unna for meg i de fleste tilfeller.

Men det er definitivt flere alternativer med en sønn som kjører bil, eller kan bli med på en øl enn det er med en nyfødt ja Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 28.02.2013 15:56    Post subject: Reply with quote

Jo, jeg skjønner du er i Drammensområdet, og at det er et lite stykke fra Lerkendal. Poenget mitt var også å delvis svare litt på den Attaboy tar opp om sosialisering også. Jeg synes det er kjempekoselig å være på stadion eller ute for å se ulike kamper som ellers er vanskelige å se, men blir litt andre prioriteringer akkurat nå.

Forøvrig vil jeg bare si ifra til andre som har CanalDigital og vuderer å betale for C-more, at de har et bra tilbud som ender i dag. Tre måneder gratis og redusert pris ved årsabonnement nå, før de øker prisen en god del fra i morgen. Fra rundt 2400kr-2600 kr i dag, blir det totalt 4000 kr i morgen.

Så hvis ingen andre har kommet over andre gunstigere løsninger, er usikker på Comoyo og slike ting, og vurderer C-more, bør det bestilles i dag. Ihvertfall fra CD. Ellers er selvsagt alltid en lokal pub et godt alternativ normalt sett.
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.02.2013 17:37    Post subject: Reply with quote

Kjøpte C More Total selv som beskrevet i "Fotball på tv", men ser nå at C Sports kommer til å vise alle kampene fra Tippeligaen? Litt dumt at jeg ikke fikk med meg det med tanke på Zebra som jeg heller ikke har...

En får ikke gratis tilgang til C Sports når en er vanlig C More-kunde? C More Play kommer heller ikke til å vise alle Tippeligakampene (ser ut til at vi får tilgang der snart)?
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.02.2013 17:45    Post subject: Reply with quote

Quote:

Hei, du snakker med Tonje, hva kan jeg hjelpe deg med?
17:40 Hei! Jeg kjøpte C More Total for noen dager siden, men der vil vel ikke ALLE tippeligakampene vises? Ser nå at C Sports derimot vil vise alle, men det er ikke inkludert igjen?
17:41 Cpsorts er en nett tjeneste, Cmore pakken du har her er for TV, så det er ikke det samme.
17:42 C More Play vil også bli en tjeneste som en må betale ekstra for?
17:42 Nei Cmore Play vil være inkludert i Cmore avtalen, men Csports er ikke inkludert dessverre
17:43 Siste spørsmål: C More Play vil kun vise de kampene som også sendes på tv?
17:43 Det har vi ikke fått konkret informasjon om per i dag dessverre
17:44 Okey, takk. Det var alt Smile

Dårlig at dette er så uklart så nærme seriestart.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 28.02.2013 18:09    Post subject: Reply with quote

At det går an å være så høflig er utenfor min fatteevne. Er en og annen sånn chat-vert/telefonsupport som har fått høre det av meg når de ikke har klart å svare skikkelig på enkle spørsmål om tjenester jeg har betalt for.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sola
Veteran


Joined: 05 Mar 2011
Posts: 1179

PostPosted: 28.02.2013 18:15    Post subject: Reply with quote

Jeg er dritt lei av disse TV-avtalene, frem og tilbake. Må jo bytte leverandør og abonnement for hver eneste sesong nå, skal man få med seg Premier League, norsk fotball osv. Jeg skjønner jo at det ligger big business i dette, og at det er penger å hente, samt at avtaler skal fornyes osv. osv., men for oss forbrukere er det et helvete. Hadde det ikke vært for min ekstreme interesse for fotball/RBK/Tippeligaen, hadde jeg ikke giddet dette mer.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 83, 84, 85  Next
Page 3 of 85

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb