English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg – Aalesund
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var Banens Beste?
Daniel Örlund
1%
 1%  [ 2 ]
Cristian Gamboa
30%
 30%  [ 36 ]
Stefan Strandberg
26%
 26%  [ 32 ]
Tore Reginiussen
6%
 6%  [ 8 ]
Mikael Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Jonas Svensson
0%
 0%  [ 1 ]
Mikkel Diskerud
2%
 2%  [ 3 ]
Mike Jensen
1%
 1%  [ 2 ]
Tobias Mikkelsen
21%
 21%  [ 26 ]
Nicki Bille
5%
 5%  [ 7 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
John Chibuike
2%
 2%  [ 3 ]
Total Votes : 120

Author Message
RBK-Patriot
Senior


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 126

PostPosted: 31.08.2013 21:04    Post subject: Reply with quote

Så høydepunktene nå. Faen den pasninga til Jonas, perfekt vekta
Back to top
View user's profile Send private message
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 31.08.2013 21:04    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
Det er selvfølgelig offensiv samhandling, som man dog ser et snev av på Mikkelsen's scoring.


Det er ikke en offensiv samhandling satt i system.
Målet til Mikkelsen er en kontring der Svensson heldigvis oppfatter at Mikkelsen har enormt med rom, og får slått ballen i det rommet.

Offensiv samhandling satt i system er når man kan gjenkjenne bevegelser og avgjørelser fra angrep til angrep.
Gjennombruddsballen til Mikkelsen var et enkelttilfelle gjort mulig av dårlig kontradekning fra Ålesund.Det offensive spillet mot etablert forsvar er fortsatt håpløst, og avhengig av enkeltprestasjoner.


Last edited by bommel on 31.08.2013 21:07; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3251

PostPosted: 31.08.2013 21:06    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Et generelt spørsmål: hva er viktigst for folk her inne? Hva er det man "savnet" under svenskeperioden? Gull? Eller godt offensivt spill? Personlig synes jeg det som vanlig er kjedelig på stadion rent underholdningsmessig. Aafk spiller langt bedre fotball enn oss mot etablert forsvar. Hvis det først og fremst var gull folk savnet, skjønner jeg at man er i ekstase over disse seirene, selvfølgelig.


Det ene utelukker ikke det andre, men gull og mulighet til å kvalifisere seg for CL er selvsagt veldig, veldig viktig i år. Er forsåvidt enig i at vi har mye å gå på spillemessig. Mye av problemet offensivt er manglende bevegelse, det er bare Mikkelsen som beveger seg uten ball og jeg synes det er bekymringsverdig feigt av PJH å spille med Svensson fremfor Berntsen for eksempel. Og som flere har påpekt: Vi mangler sårt en ballfordeler på midten.

Og det er uansett bedre å gå på stadion i år enn de to foregående årene.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 31.08.2013 21:08    Post subject: Reply with quote

@ Bommel, så det at vi faktisk bruker Mikkelsen på løp i denne kampen (og har gjort enkelte ganger i de siste kampene), er da ikke en offensiv samhandling?

Selv i en kontring så er det jo greit å vite hvor man har medspillerne sine, hvilke rom man skal spille ball i, og ikke minst å vite hvordan medspillerne vil "oppføre" seg.
Det så vi tydelig i denne kontringen, ergo var det et mønster av offensiv samhandling der som framstår i tråd med det vi har hørt Perry prate om tidligere.

Er dog ikke uenig med deg i det med offensivt spill mot etablert forsvar.. der gremmes de fleste av oss.


Last edited by Thulian on 31.08.2013 21:09; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 31.08.2013 21:09    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
Det er ikke en offensiv samhandling satt i system.
Målet til Mikkelsen er en kontring der Svensson heldigvis oppfatter at Mikkelsen har enormt med rom, og får slått ballen i det rommet.


Hadde ikke Svendsen en nesten identisk pasning til Mikkelsen for et par kamper siden, hvor Mikkelsen bomma?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 31.08.2013 21:10    Post subject: Reply with quote

Alle kampene våre denne måneden har vært ganske like når det gjelder samhandling og underholdning. Fasit er èn tomålsseier, to uavgjorte og tre ettmålsseiere, hvor vi faktisk ikke har imponert eller underholdt nevneverdig i noen av kampene. Dette er mer regelen enn unntaket. Vi tar poeng jevnt og trutt, og ender sannsynligvis opp med flest i ligaen, men *gjesp*.

Thulian, du trekker frem Mikkelsens mål i dagens kamp. Jeg er enig, så jeg er ikke ute etter å slakte deg, men det er litt synd at det blir trukket frem som positivt den ene gangen vi har to spillere som tenker likt samtidig som gir resultat som god samhandling. Slike ting, eller i hvert fall forsøk på det, bør vi se flere ganger i hver kamp. Og gjerne mer enn to spillere involvert i angrepet. Perry har regjert over en stall med få utskiftninger i 40 kamper nå (om man tar med oppkjøringa), uten at samhandlinga har gått mer enn museskritt fremover. Det er rett og slett ikke bra nok i RBK. I hvert fall ikke for meg, som er bortskjemt, krevende, og vanskelig.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 31.08.2013 21:11    Post subject: Reply with quote

Kontringsspillet vårt har som jeg har påpekt mange ganger, tidvis vært veldig bra i år! Det er jeg fornøyd med. Det er den offensive samhandlingen mot etablert forsvar som er for svak, og den virker veldig tilfeldig.
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 31.08.2013 21:14    Post subject: Reply with quote

Tilbake fra kamp nå. Vinner på en dag hvor vi er dårligst de fleste plasser bortsett fra foran mål.

Ålesund har et godt pasningsspill, virker å spille med en plan og var ganske gode i dag.. bortsett fra foran mål. De hadde mange nestensjanser, men få ordentlige.

Heldige, men Ålesund var også udyktige der det gjaldt.

Og Chibuke, Fysjom. For en drittkamp. Var under pari av de fleste altså, men noen av Chibuke-elskerne her fikk seg en på tygga i dag.
Missforstå meg rett, han kan være god han, men han blir overhausa og i dag var han horribel. Gjør virkelig ikke LAGET bedre.

Herlig med seier og herlig med vakre mål. Merk også hvor mye bedre Søderlund fikk brukt ferdighetene sine når Bille kom inn og rev litt opp i Ålesundforsvaret. Jeg tror de to må få spille sammen neste kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 31.08.2013 21:16    Post subject: Reply with quote

Hehe de fleste av oss her inne er krevende og bortskjemte Zorac;)
Men jeg synes allikevel vi bør gi kred for det som er bra også, vi gir jo vitterlig tyn så det holder på det vi ikke liker.
Kontringsspillet har tidvis vært særdeles bra, og vi ser der konturene av noe som gir oss håp for fremtiden.
At Mikkelsen de siste kampene har fremstått som mer kreativ og farlig enn tidligere i sesongen tilsammen er også positivt.
Sitter selv med en liten Jan Derek Sørensen feeling når det gjelder Mikkelsen.. Jan Derek åpnet også langt under pari i Rosenborg for å bli særdeles toneangivende siste del av sesongen (første) og ikke minst de påfølgende.

Det vi sliter med, som også er det særdeles bekymringsverdige, er jo som Knerten sier samhandling mot etablert forsvar.
Der suger vi sur balle, og vi har alt tapt altfor mye poeng på nettopp det.
Og jeg er redd vi kommer til å tape mer på det også.

Man kan så veie jobben Perry har gjort opp og ned og i mente, men tar han oss til Seriegull, Cupfinale (og kanskje the Double), og således CL kvalik.. da har han jo gjort jobben. Selv om vi kanskje ikke er riktig fornøyd med måten vi har framstått på.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 31.08.2013 21:17    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
bommel wrote:
Det er ikke en offensiv samhandling satt i system.
Målet til Mikkelsen er en kontring der Svensson heldigvis oppfatter at Mikkelsen har enormt med rom, og får slått ballen i det rommet.


Hadde ikke Svendsen en nesten identisk pasning til Mikkelsen for et par kamper siden, hvor Mikkelsen bomma?


Og hvilken midtbanespiller hadde ikke oppfattet de rommene?
At de blir brukt hyppigere nå enn tidligere er et nikk til PJH's evne til å overtale midtbanen til å ta større sjanser i pasningsspillet, men kontringsrommene er sjanser som brukes en gang i blant, ikke et fast mønster i et kontrollerende offensivt spill, som vi skal ha i TL.

Thulian: Joda, enig i det. Men det ser vi bare i kontringsspillet. Og bruk av rom i kontringsspill i forhold til samhandling mot etablert forsvar er somnatt og dag.
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 31.08.2013 21:17    Post subject: Reply with quote

Zzyzx wrote:
Og Chibuke, Fysjom. For en drittkamp. Var under pari av de fleste altså, men noen av Chibuke-elskerne her fikk seg en på tygga i dag.
Missforstå meg rett, han kan være god han, men han blir overhausa og i dag var han horribel. Gjør virkelig ikke LAGET bedre.

Ingen kjempekamp, men meningsløst å angripe han i det. Søderlund langt verre, så knapt at han var på banen. Chibuike skaffet vel 3-4 frispark med glimrende vendinger, hadde noen gode konstruktive pasninger i tillegg. Men en del mindre involvert i det siste, og lyktes også sjeldnere.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 31.08.2013 21:22    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Zzyzx wrote:
Og Chibuke, Fysjom. For en drittkamp. Var under pari av de fleste altså, men noen av Chibuke-elskerne her fikk seg en på tygga i dag.
Missforstå meg rett, han kan være god han, men han blir overhausa og i dag var han horribel. Gjør virkelig ikke LAGET bedre.

Ingen kjempekamp, men meningsløst å angripe han i det. Søderlund langt verre, så knapt at han var på banen. Chibuike skaffet vel 3-4 frispark med glimrende vendinger, hadde noen gode konstruktive pasninger i tillegg. Men en del mindre involvert i det siste, og lyktes også sjeldnere.


Helt enig.
Chibuike var middels. Ingen grunn til å slakte eller over-rose han i dag.
I førsteomgang ble han ikke brukt i det hele tatt. I 2.omgang skapte ahn et par gode sjanser på å dra seg inn i banen og invitere til veggspill osv. Men med Mix i OMS-rollen blir det sjeldent noe ut av de situasjonene.

Hver gang Chibbe skaper sjanser eller muligheter for sjanser er det når han drar seg inn fra høyre, men allikevel blir han brukt på venstre....
Vi fremhever ikke akkurat styrkene hans, men heller setter han på sin dårligste plass offensivt og håper at han kan gjøre noe derfra.

Forøvrig kan det sies at han er 10x så god som resten av vingene defensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
SteinarG
Rutinert


Joined: 13 Jul 2010
Posts: 562
Location: Trondheim

PostPosted: 31.08.2013 21:23    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Kontringsspillet vårt har som jeg har påpekt mange ganger, tidvis vært veldig bra i år! Det er jeg fornøyd med. Det er den offensive samhandlingen mot etablert forsvar som er for svak, og den virker veldig tilfeldig.


Forsåvidt enig. Men...de siste kampene, og særlig i dag, så synes jeg dette også har vært nedgående. Flere situasjoner idag var frustrerende å se på. Laget vinner ballen og det er ikke en eneste bevegelse å se. Se for eksempel på målet til Mikkelsen. Ingen bevegelse, hverken fra indreløpere eller kanter. Det holdes heller ikke noe bredde. Til og med Mikkelsen som får ballen på åpent mål, beveger seg knapt før det øyeblikket han får ballen i rommet forran seg. Tragisk og frustrerende å se på!
Back to top
View user's profile Send private message
Haavard
Senior


Joined: 13 Jan 2006
Posts: 106

PostPosted: 31.08.2013 21:25    Post subject: Reply with quote

Vi har ikke vært god mot etablert i år. Vi er farlige når vi vinner ballen høyt eller får rene kontringer og vi er bra på dødballer.

Det jeg er skuffet over er at midtbanen vår aldri klarer å kombinere seg framover sentralt. I dag trengte de ikke å samarbeide en gang. Når de får ballen fra midtstopper, så snur de seg og spiller sidelengs eller tilbake enda de har store rom foran seg. Mike Jensen hadde muligheten over ti ganger i dag.

Vi spiller alt for tidlig ut på kant og det blir kjempetrangt nesten hver gang. Ender ofte med innlegg i dårlige posisjoner eller balltap. Jeg vil heller se at vi tørr å spille oss fram mer sentralt i banen for så å vinkle ut høyere på banen. Alt etter hvor rommene er, selvsagt. Er klar over at dette medfører høyere risiko, men jeg vil heller se at vi får noen kontringer i mot og produserer flere farlige målsjanser enn at vi aldri taper og det er glissent på Lerkendal. Det er faktisk mulig å spille morsom fotball og samtidig vinne serien. Kan hende Godset beviser dette i år.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 31.08.2013 21:28    Post subject: Reply with quote

Når Hamren var trener var det for kjedelig. Når Eggen tok over var vi for dårlige forsvarsmessig og slapp inn for mange mål. Når Jønsson hadde flest skårede mål i TL og færrest i mot var det pga individuelle prestasjoner. Når vi ikke er optimale, men likevel vinner er det ikke godt nok og vi er heldige, men hadde vi "byttet" med Aafk i dag, som slettes ikke var noe overveldende imponerende, må Perry gå. Når Nikki, som for øvrig har et godt forhold med fansen, går i garderoben så er han en skam.

Dette forumet er forferdelig unyanserte. Og negativitet fører ikke til noe annet enn negativitet. Om folk virkelig husker "glansdagene" så kan man så husker en del ymse, ikke bare i CL, men også i TL.

Serieleder og cupsemifinalist. Stikk fingeren i jorda.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 31.08.2013 21:33    Post subject: Reply with quote

I dag gir jeg fullstendig blaffen i spillet, vi tok tre poeng på en dårlig dag, det er utrolig viktig for gullkampen og det gleder meg mye mer enn alt annet. Perry-haterne vil uansett fortsette å male sitt budskap. Jeg vil heller hylle det samholdet og den moralen som ser ut til å være skapt i laget vårt, som gir oss tre poeng helg etter helg, selv på en dårlige dager mot god motstand som dette Aafk-laget. Herlig!
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 31.08.2013 21:36    Post subject: Reply with quote

Skal være med på å hylle vinnerviljen. Den virker å være på samme nivå, om ikke enda bedre enn Hamréns attityd fra 2009.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 31.08.2013 21:38    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
I dag gir jeg fullstendig blaffen i spillet, vi tok tre poeng på en dårlig dag, det er utrolig viktig for gullkampen og det gleder meg mye mer enn alt annet. Perry-haterne vil uansett fortsette å male sitt budskap. Jeg vil heller hylle det samholdet og den moralen som ser ut til å være skapt i laget vårt, som gir oss tre poeng helg etter helg, selv på en dårlige dager mot god motstand som dette Aafk-laget. Herlig!


Dessverre er de aller fleste kamper vi spiller en dårlig dag.
Når det er sagt er jeg enig i at vi har enorme vinnerskaller på laget.
Først og fremst forsvaret.
Gamboa, Reg, Strandberg, og Dorsin er utrolig gode til å rydde unna i egen boks. Kanskje ikke de mest imponerende rent fysisk, men de er jævlig smarte, og nekter å tape en -mot- en mot gode individuelle angripere.
Vi har møtt veldig mange lag som har spilt oss lave, dominert midtbanen, og brukt rommet mellom vårt forsvar og vår midtbane som de ville, men allikevel har de stått i mot i kamp etter kamp. Beste forsvarsrekken jeg har sett i TL.
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 31.08.2013 21:40    Post subject: Reply with quote

Chibuke gikk aldri på løp, vendte alltid tilbake istedenfor å sette fart med med gang, bruker nesten aldri bredden og la vel ikke inn en eneste gang.
At han ikke ble brukt var pga plasseringsevne.

Nå svartmaler jeg jo totalt og det er jo også fordi jeg vet at han har ferdigheter. Han skaffet også frispark som dere nevner, og han fikk også fyrt avgårde et skudd, men jeg syns bare han er utrolig dårlig til å spille andre gode. I dag var en slik kamp hvor jeg ikke kunne fatte og begripe at ikke Chibuke måtte av etter 1. omg. Men ser det er andre som har andre synspunkter på dette.

Når det gjelder Søderlund va rhan så og si usynlig med ball i første omgang og starten av andre. Det vi så var at han jaget og jaget, men fikk generelt lite igjen for det. I 1. omgang i dag, og mange andre kamper syns jeg vi sliter med kollektivt press. Kjedelig å se 1 spiller løpe vettet av seg for å provosere fram en nervøs pasning fra keeper eller forsvarsspiller imens hele resten av laget bare ser på. Da kaster man bort mye krefter, dessverre.

Men se på forskjellen når han får rom og i det hele tatt får ballen litt mer i andre omgang, da blir det mye bedre. Bille river opp forsvaret til Ålesund og skaper rom for andre.
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 31.08.2013 22:05    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
Jonas Svenssons pasningsspill er grusomt.

Tok seg opp Very Happy
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Morten2k
Junior


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 41

PostPosted: 31.08.2013 22:06    Post subject: Reply with quote

Bare jeg som mener vi burde få en ny keeper?
Back to top
View user's profile Send private message
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 31.08.2013 22:09    Post subject: Reply with quote

toreinar wrote:
bommel wrote:
Jonas Svenssons pasningsspill er grusomt.

Tok seg opp Very Happy


Hehe, ja, den -ene- pasningen var meget god.
Nå skal det sies at han slurvet fryktelig mye både før og etter den pasningen.
Svensson skal med rette roses for pasningen til Mikkelsen, men jeg står for at Berntsen er et mer offensivt valg.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 31.08.2013 22:17    Post subject: Reply with quote

+
Topp angrepsvilje og vinnervilje.
Mye spenning, helt til dommeren blåste.
Mer glede enn å vinne overlegent.
To veldig pene spillemål.

-
Heller ikke i dag godt angrepsspill.
En midtbane som ikke styrer kampen.

+
Trenere og spillere er ikke fornøyd med spillet etter å ha vunnet. Sånn skal det være.


God underholdning for oss foran storskjermen!
_________________
Embrace science - resist ignorance


Last edited by haavarl on 31.08.2013 22:21; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 31.08.2013 22:20    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
Dette forumet er forferdelig unyanserte. Og negativitet fører ikke til noe annet enn negativitet. Om folk virkelig husker "glansdagene" så kan man så husker en del ymse, ikke bare i CL, men også i TL.

Jepp. Virker som man blir veldig negativ av å se kamp fra sofaen. Ofte temmelig kjedelig å komme hjem fra Lerkendal og bla igjennom 10 nye sider med edder og galle... Kom dere på kamp folkens, om ikke annet enn for deres egen mentale helse Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas32
Junior


Joined: 01 Nov 2011
Posts: 51

PostPosted: 31.08.2013 22:33    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
EinarH wrote:
machiavelli wrote:
EinarH wrote:
Å nei, Nicki glemte å takke fansen. Uff da! Nå ble jeg lei meg. Skamme seg Nicki!!


Nei, problemet var at man får litt av samme eimen som Dockal og det liker jeg personlig ikke å se. Uansett hvor fantastisk målet var.
Han må da få lov til å reagere hvordan han vil. Ingen kan bestemme hvordan man skal oppføre seg til enhver tid.


Vel, han er en arbeidstaker og man forventer visse holdninger som arbeidsgiver. SÃ¥ faktisk kan man bestemme det.

Det skal sies at det er greit med en utblåsning, jeg liker ikke spillere som offentlig demonstrerer ved å sutre når de blir plassert på benken og jeg håper ikke det gjentar seg. Fikk mer eller nok av Dockal.

Jeg vil se attitude og feiring med "se hva du går glipp av når du setter meg på benken"-holdning.


Kan vel forstå hvorfor han var sur, når familien kommer helt fra Danmark for å se ham spille så sitter han på benken.
Er nok en enkelt situasjon som ikke det blir noe mer ut av.

Han viste jo tross alt hva som skjer når han blir satt på benken Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
Page 15 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb