English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 129, 130, 131  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MiTo
Senior


Joined: 21 Sep 2013
Posts: 137

PostPosted: 27.09.2013 18:10    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Gutten angrer, han har fått en advarsel så da er det bare å glemme saken å komme seg videre!


Enig. NÃ¥ er denne saken ut av verden!
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 27.09.2013 18:12    Post subject: Reply with quote

Sånn går no dagan...
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 27.09.2013 18:16    Post subject: Reply with quote

Det skal sies at det var i tilleg til Bille var 3-4 andre rbk spillere med på denne byturen. Stiller spørsmål rundt klubbens rutiner rundt alkoholinntak i kampuke.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 27.09.2013 18:37    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Skulle jaggu bare mangle. Om det stopper med dette bør det nå være nulltoleranse for tull. Bill bør holde seg borte fra sosiale medier, alkohol, og slutte å tenke med junior. Lista over feilskjær og pinlige situasjoner er alt for lang som det er.


Du er ironisk nå vel? Dette er RBK, ikke bedriftslaget til Den Norske Kirke Razz
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1515

PostPosted: 27.09.2013 18:42    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke denne helliggjørigen av fotballspillere. De er da vel som oss andre? At de har så stort alkoholinntak før kamp er ikke en god ting da det går utover prestasjonen på fotballbanen som gir direkte innvirkning på den jobben de er her for å gjøre å det bør slåes ned på av klubben. Jeg drikker meg ikke svart og slenger ut armen etter politifolk på en kveld der jeg skal på jobb dagen etter, men hva jeg kunne funnet på på en dårlig fredagskveld definere ikke meg som menneske. Men at supportere som garantert kaster stein i glasshus sitter på forumet å dømmer mannen nord og ned for at han hadde en dårlig kveld på byen klarer jeg ikke å fatte.

La gutten få være den han er, han står fram på intervjue å gir klare signaler om at han angrer. Da får det være greit, vi trenger folk i klubben som er som oss andre og ikke er så innprentet med ydmykhet at det å skille seg litt ut skal ende opp med verdens undergang.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 27.09.2013 18:45    Post subject: Reply with quote

I serien "Slik ble jeg påvirket i barndommen" presenterer vi i dag Facebook-siden til Kim Bille Nielsen.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.09.2013 18:49    Post subject: Reply with quote



Ja sådan ser man ud efter en bytur på Simons og et "mindre" møde med en kælderskakt Very Happy go Søndag Love

Som far, så sønn. Når faren ikke har vokst det av seg ennå... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 27.09.2013 18:51    Post subject: Reply with quote

Du kødder faen meg ikke med Nielsen-drængerne.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 27.09.2013 18:58    Post subject: Reply with quote

Dansk white trash...
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 27.09.2013 19:07    Post subject: Reply with quote

Ja, da har RBK reagert som forventet ifht. media, og NB er stor nok til å si at det aldri skal skje igjen, og da burde saken være ute av verden.

***

Det er direkte pinlig å lese kommentarene her inne ifht. alderen på jentene NB eventuelt har vært sammen med osv. Gi nå faen i det! Viser bare at mange her inne ikke fikk gjort ifra seg nok når dere var 25. Noe å ta igjen kanskje?

Ser forøvrig ut som NB kommer fra en fargerik familie, og godt er det. Er dere helt konform i hauet hele gjengen? Skulle nesten tro det var krav om søndagsskole for å få væe RBK-tilhenger.

RBK
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 27.09.2013 19:11    Post subject: Reply with quote

Så lenge gutten fortsetter å bli matchvinner i viktige kamper, må han gjerne overnatte på politihuset for min del.
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 27.09.2013 19:18    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Jeg skjønner ikke denne helliggjørigen av fotballspillere. De er da vel som oss andre? At de har så stort alkoholinntak før kamp er ikke en god ting da det går utover prestasjonen på fotballbanen som gir direkte innvirkning på den jobben de er her for å gjøre å det bør slåes ned på av klubben. Jeg drikker meg ikke svart og slenger ut armen etter politifolk på en kveld der jeg skal på jobb dagen etter, men hva jeg kunne funnet på på en dårlig fredagskveld definere ikke meg som menneske. Men at supportere som garantert kaster stein i glasshus sitter på forumet å dømmer mannen nord og ned for at han hadde en dårlig kveld på byen klarer jeg ikke å fatte.


Mulig jeg har misforstått her, men skjedde ikke dette _etter_ kampen?
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 27.09.2013 19:19    Post subject: Reply with quote

HoldBrillan wrote:
Det skal sies at det var i tilleg til Bille var 3-4 andre rbk spillere med på denne byturen. Stiller spørsmål rundt klubbens rutiner rundt alkoholinntak i kampuke.


Det er rett og slett ikke greit at spillerne er ute å drikker seg fulle 3 dager før kamp. Nå vet ikke jeg om alle/noen var fulle, men stort inntak av alkohol 3 dager før kamp i gullinnspurten er faen ikke greit!
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1584
Location: Trondheim

PostPosted: 27.09.2013 19:23    Post subject: Reply with quote

Nei det er ikke greit, her bør det helt klart ryddes opp!
_________________
Maalenbørs 1-10: 5
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 27.09.2013 19:48    Post subject: Reply with quote

Synes klubben har håndtert dette som den skal gjøre. Alternativet hadde vært å gi han fyken direkte, men jeg mener at en skriftelig advarsel med klar kommunikasjon om at en gang til så er det slutt, er tilstrekkelig.

Men saken er ikke død av den grunn. Nå må det kreves av Bille at han gjør noe aktivt for å unngå slike ting i fremtiden. Veldig mye tyder på at han har et atferdsproblem som krever aktiv jobbing for å komme bort fra, og langt mer enn en unnskyldning og en lovnad om at ting ikke skal skje igjen. Mannen har så mange penger at han kan betale for den beste hjelpen han kan få i Trondheim, eller et annet sted. Dette bør kreves av han.

En som tjener så mye for å prestere med kroppen sin, og for å være et forbilde og en av klubbens ansikt utad, kan rett og slett ikke drive på sånn. Det er totalt uakseptabelt.

Mange snakker om at det er 3-4 dager til neste kamp, men det bør kreves mer av han en å stille fysisk klar til kamp. Han skal bruke kroppen og være fit for eneste trening, og da er alkohol i de mengder langt over grensen til hva en toppidretts- klubb kan akseptere som valuta for den lønningsposen de betaler til dansken.

Nå må det rett og slett være slutt på tullet Bille. Begynn å oppfør deg som en mann.
Back to top
View user's profile Send private message
krysstvælla
Rutinert


Joined: 06 Mar 2013
Posts: 515

PostPosted: 27.09.2013 23:13    Post subject: Reply with quote

Alt for mange her inne dømmer mannen for mye. Støtt han heller opp enn å bryte han ned, det er det supportere er for. Skjerp dere.

Nicki virker som en fantastisk fyr. Han elsker familien sin og virker kjempe hyggelig! Men, jeg tror mangelen på en god far (ikke at jeg har noen god innsikt i hans forhold til sin far) har vært vanskelig for han. Han er fortsatt som en liten gutt i hodet. Som Bille før har uttalt; "Perry er som en far for meg." Og det han sier er nok sant. Tror Perry er en viktig støttespiller for Nicki i hverdagen. Han trenger noen som kan passe på han litt.

Jeg legger denne hendelsen bak meg i skrivende stund. Jeg glemmer ikke, men jeg tilgir. Vi kan ikke forandre Nicki, det er noe han må gjøre selv. Men å støtte han opp, det kan vi.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3944
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 27.09.2013 23:28    Post subject: Reply with quote

Jeg liker fargerike personligheter som viser det samme på banen som de gjør med kjeften og andre utradisjonelle handlinger... men slik jeg ser det er dette å gå alt for langt.

RBK er en folkelig klubb, det har vi alltid vært og vi skal alltid være det. Vi er en klubb for familier hvor kjærligheten til RBK skal gå i arv fra generasjoner til generasjoner... Min 13 år gamle sønn kom over artikkelen med Bille i dag og hvordan skal da jeg som en RBK pappa forklare dette ovenfor familien min?

Dette er 100% utålbart og er en skam for klubben. Bille har i mine øyne gått fra å være en rabagast til å bli en totalt, komplett idiot som er ydmykende for klubben og dens supportere. Når man tjener 2-4 millioner i året så er man på jobb 24 timer i døgnet 7 dager i uken utad... en slik forseelse er over alt hva en skal forvente av en profesjonell spiller.

Hva denne sosbukken finner på hjemme i sitt eget hjem bryr jeg meg ikke om, der kan han drikke seg så snydens han bare vil, men når han drar på byen og lager slike tumulter så er det over og ut for min del. Er han ikke voksen nok til å være profesjonell så fortjener han heller ikke det å være profesjonell i Norges beste klubb.

Han kan score så mange mål han bare vil fremover, Bille har ingen ting med RBK å gjøre for min del uansett hvor mye han ber om unnskyldning. En skam for klubben!
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 27.09.2013 23:30    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/news/ar...-til-bille

Quote:
- Nicki får kyndig og profesjonell hjelp gjennom et sinnemestringsprogram. Vi tror folk kan forbedre seg når de har utfordringer. Vi mennesker er sammensatte, og mye av jobben vår i klubben er å se alle som individer – med ulike behov for oppfølging. Nicki er en god gutt og vår ambisjon er å hjelpe ham til å forstå at han er det selv. Og at han ikke skal bruke energi på å bevise for seg selv at han ikke er det, sier Moe Dyrhaug.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3944
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 27.09.2013 23:32    Post subject: Reply with quote

Vi er hverken et psykologiprogram for de med store problemer i livet ei heller en barnehage... Vi er en profesjonell klubb som betaler voksne personer millioner i året for å yte maks for klubben de representerer. De skal være ambassadører for klubben 24/7 og dersom dette er et problem for de så er det bare å finne nye representanter.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.09.2013 23:54    Post subject: Reply with quote

Nå glemmer du at Bille faktisk er klubbens viktigste ambassadør for tida, til tross for alle krumspringene. Dessuten er det bare flott at klubben tar (samfunns)ansvar. De har med dette klart å snu situasjonen til noe positivt omdømmemessig.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 28.09.2013 00:34    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår det slik at intervju med psykolog har blitt en obligatorisk del av spillertesten ved kjøp av spillere. I så fall bør RBK seriøst vurdere å bytte psykolog. Denne klubben er ikke en behandlingsanstalt.

Last edited by puckno on 28.09.2013 00:36; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 28.09.2013 00:34    Post subject: Reply with quote

Blir vel sinnemestring oppe på Brøset psykiatriske for han da... Vil jeg tro...
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 2629

PostPosted: 28.09.2013 01:01    Post subject: Reply with quote

Hjelpe meg, ut fra de siste uttalelsene der virker det som om det brygger litt mer under overflaten enn akkurat det som nettopp har skjedd.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5460

PostPosted: 28.09.2013 01:02    Post subject: Reply with quote

Puckno, skjerp deg da herregud. Vi har et helvetes problem med psykotiske personer i Norge hvis alle som driter seg ut i fylla er psyko..
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13675
Location: Namsos

PostPosted: 28.09.2013 01:10    Post subject: Reply with quote

Dagens avis:

- Sparket uprovosert.

Tobias Tømmerås hevder Nicki Bille Nielsen sparket pusten ut av ham i Fjordgata natt til i går.

- For å være helt ærlig, så husker jeg ikke at dette har skjedd, sier Bille Nielsen til Adresseavisen. Tømmerås hadde etter oppfordring fra familien bestemt seg for å anmelde saken, men ombestemte seg i går ettermiddag av hensyn til Bille Nielsen. Forutsetningen er at han får en skikkelig unnskyldning.

RBK-ledelsen hevder de ikke kjenner til episoden.

- Hvis dette stemmer, skal Nicki selvfølgelig beklage, sier daglig leder i RBK, Tove Moe Dyrhaug.

- Jeg vil gjerne snakke med ham og beklage personlig, sier Bille Nielsen selv.

Tømmerår snakket med kjøresten sin i telefonen da han skal ha fått øye på RBK-spissen i Fjordgata like før klokken 02.00 natt til fredag.

- Jeg ble litt startruck og sa navnet hans. Plutselig dyttet han meg og sparket meg i solar plexus. Jeg rakk ikke å forsvare meg. Det var blind vold, sier Tømmerås, som er ihuga Rosenborg-supporter.

22-åringen forteller at han mistet pusten og at Bille Nielsen løp fra stedet i retning Søndre gta.

- Han kom alene da han angrep meg, men to andre dansker kom like etter. Jeg forsto ikke hva de sa, men det virket som om de forsøkte å roe ham ned. Han var veldig forbanna.

RBK-spissen ble pågrepet av politiet bare minutter etter at det angivelige angrepet skal ha skjedd. Tømmerås sier han måtte avslutte samtalen med kjæresten like etter å ha blitt sparket. Ifølge loggen på telefonen hans skjedde dette klokken 02.00.

- Politiet kom bort til meg og spurte hva som hadde skjedd.
Jeg vet ikke om de så sparket, eller om de bare så at jeg hadde pusteproblemer. De spurte om jeg ville anmelde saken. Det var dramatisk, men jeg har kommet frem til at jeg nøyer meg med en beklagelsen siden jeg ikke ble skadet. Bille får nok pes med denne saken uansett, sier RBK-supporteren.

Ellers så står det:

- Vi har tro på at folk kan forbedre seg på områder de sliter med. Vi har jobbet med dette gjennom hele året. Men for tre-fire uker siden bestemte vi at vi skulle sette i gang sinnemestringsprogrammet, forklarer Hoftun.

Etter det Adresseavisen vet, var det en episode for en drøy måned siden som førte til at RBK søkte profesjonell hjelp til Bille. ( Noen som vet hva dette er? )

- Jeg er egentlig en utrolig snill gutt, og har et godt hjerte. Det skuffet meg når jeg kommer i situasjoner som i går kveld, sier spissen.

I 2008 fikk Bille Nielsen 8 kampers karantene for å ha angrepet dommeren både fysisk og verbalt.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 129, 130, 131  Next
Page 68 of 131

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb