English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dansk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 113, 114, 115  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 31.07.2014 02:45    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:

Delaney vs. Amartey. Med så mange nye bliver det for risikabelt at stille med én 19-årig

Nå, min ven. Er du snart klar at erkende Amartey er høj klasse (der som jeg skrev ikke fornæfter sig) og at Ståle lavede spin Wink - Og at han er selvsagt i startopstillingen, så må Mussis, Claude og Delaney kæmpe om sidste CM plads.

Super flot præstation i Ukraine af FCK i øvrigt. Et hold der gjort det så fantastisk mod mange stærke europæiske hold klarer man 0-0 imod. Jeg er ikke sikker på det er nok, men det er opløftende i forhold til den samlede Europakampagne i år. Det kan blive et rigtig frækt Europa år for FCK.

Skuffende med Aab, men det undrer jo ingen at de ikke kender deres besøgelsestid. Nu håber jeg Brøndby klarer den imorgen med en sejr i Belgien, og så har jeg virkelig fidus til FCM i Europa i år, hvis de får bare lidt held i lodtrækning.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 31.07.2014 15:25    Post subject: Reply with quote

@copenhagen. Hehe, som sagt var opstillingen mit eget på bud på startopstillinger. Jeg har ikke større forventninger til mine egne bud end at jeg nok ramme mindst én spiller forkert for alle tre hold. Jeg har svært ved at se andre muligheder end, at FCK's egen plan har været Delaney og Mussis centralt. Delaney blev ny anfører to uger efter jeg skrev, at Solbakken ønsker at bruge ham. Trænerens plan er vel ikke, at udnævne en anfører blandt bænkevarmerne? Mussis kom på årets hold og han blev købt for cirka samme beløb, som Celtic betalte for Stefan Johansen. Hvis ikke planen har været, at Mussis skal spille, så er der noget galt med FCK's transferstrategi.

Jeg har aldrig skrevet, at Amartey ikke er høj klasse. Jeg læser både danske, norske og svenske netsider og husker tydeligt mange svenskeres reaktion:
"Köpenhamn??? Herregud", "Hade hoppas att han skulle gått för 30-40 miljoner, det är ju en supertalang utöver det vanliga!", "Han hade kunnat prestera och utvecklas på en mycket högre nivå än i danska ligan.", "Jag vet inte om jag sett någon spelare i Allsvenskan som har chansen att gå så långt som Amartey kan göra om han får gå skadefri och behåller sin utvecklingskurva. "
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 31.07.2014 18:27    Post subject: Reply with quote

Hahaha.. Brøndby med storhedsvanvid forsøger at hente denne midtstopper som kollega til Semb Berge.

Mon Agger vrager Barcelona til fordel for Brøndby? Lol Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13704
Location: Namsos

PostPosted: 31.07.2014 20:59    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/2.../34584029/

Mellberg legger opp på dagen og slutter i FCK!
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18394
Location: Oslo

PostPosted: 01.08.2014 00:22    Post subject: Reply with quote

Hvor mye penger har egentlig Brøndby Iconbit? For Agger er dyr i nordisk målestokk, det er tvilsomt om de skal kunne få tilslaget på under 7 mill pund tror jeg, med mindre Agger går knallhardt ut og annonserer at alternativet er å legge opp, samtidig som han sier ifra seg loyalitetsbonuser.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 01.08.2014 01:24    Post subject: Reply with quote

Brøndby har slet ikke penge nok og er ikke attraktive nok til at hente Daniel Agger. Derfor er alt snak om Agger til Brøndby morsom - også fordi de engelske medier i disse dage skriver en del, om at Barcelona ønsker Agger.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18394
Location: Oslo

PostPosted: 01.08.2014 01:26    Post subject: Reply with quote

Ja det skjer nok ikke i denne omgangen for Brøndby, men herregud for en signering det ville vært! Haha, skulle nesten ønske at LFC tok et skikkelig tap på Agger bare i håpet om at Brøndby kunne utkonkurrert FCK Razz haha
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 01.08.2014 01:32    Post subject: Reply with quote

Agger tjener 40 mio DKK om året i Liverpool og salgsprisen er omkring 112 mio DKK. Brøndby får omkring 10-12 mio DKK, hvis han bliver solgt.
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 01.08.2014 14:22    Post subject: Reply with quote

http://sporten.tv2.dk/201...b-er-utopi

Brøndby trækker selv i land omkring Agger. Det lyder også helt skørt, men i Brøndby kan man glæde sig over at Agger rent faktisk gerne vil på sigt, og jeg tror de kan hente ham mens han stadig har nogle gode år i sig. Om 2-3 måske.

http://www.bold.dk/nyt/br...t-i-brugge

I Europa League fik Brøndby regulært tæsk af Club Brügge med 3-0 ude. Nu har alle medier travlt med at dømme Brøndby helt væk som klub, men sandheden er altså også at de mangler Elmander samt møder et Brügge hold som virkelig rammer dagen. Det vil medier self gerne koge en masse suppe på, men spillede de 10 gange mod hinanden ville Brügge bestemt ikke vinde 3-0 hver gang. SÅ var de altså heller ikke bedre, især defensivt. Brøndby må dog se indad på forsvarssiden, når det gælder Europakampe, der er det simpelthen ikke godt nok for dem.

Hjemmekampen bliver spændende så længe Brügge ikke får scoret, men Brøndby har vel max 5-10% nu.

Esbjerg klarede 0-0 og jeg tror både Esbjerg, FCM & FCK vil være at finde i playoff kampe.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11730

PostPosted: 02.08.2014 15:13    Post subject: Reply with quote

Vestsjælland opp i 1-0 hjemme mot FCK etter 9 min.

EDIT: 2-0 etter 21 min.
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 02.08.2014 16:05    Post subject: Reply with quote

Haha den første halvleg er noget af det mest bizarre jeg har set fra FCK i måske 6-7 år. Jeg havde lidt på fornemmelsen der var noget i gære da FCK spillere inden kampen udtalte at "Ja tændingen er jo lidt større i Champions League". Så umotiveret et fodboldhold som FCK idag må man ud i træningskampe for at finde. Det er jo bizart. 60-40 i ball position mod freaking Vestsjælland. Ståle sagde i pausen at spillerne slet ikke var på banen, men stadig sad i flyet på vej hjem fra CL-kval..
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 02.08.2014 16:20    Post subject: Reply with quote

2-2, Cornelius på straffe...
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 03.08.2014 00:02    Post subject: Reply with quote

Jep og dermed 50 kampe og 25 mål for Cornelius i FCK, med dagens 2 mål fra ham og 2-2 til sidst. Men stadig pinligt at komme med sådan en attitude.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 05.08.2014 20:39    Post subject: Reply with quote

Interessant med en tenåring i Superligaen, der laver to målpoeng i både én, to og tre kamper nu. Opløftende i en liga med for få talenter.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran


Joined: 04 Oct 2005
Posts: 3291
Location: Kristiansand

PostPosted: 05.08.2014 21:12    Post subject: Reply with quote

Han er like gammel som Dæhli..?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 05.08.2014 21:27    Post subject: Reply with quote

Sisto er vel noen uker yngre enn Dæhli. Bra driv med ballen ser det ut til, og mener jeg leste noe om han for veldig lenge siden da han fortsatt var i Midtjylland sitt akademi.

Vi har faktisk en nordmann som minner litt om Sisto, som jeg så i NTFU16-turneringen her i Trondheim - Abdul Basit, født 1999. Enormt hurtig med ball, teknisk og målfarlig. Var ikke mye involvert, men skapte utrolig mye da han fikk ballen. Gikk nylig fra Skeid til Godset, som han også representerte i NTFU16. Et av de største talentene i 99-årgangen.

Kan nok bli å se i TL allerede neste sesong. Ligaen vår er kanskje shite, men talentene får ihvertfall spille.. og jeg tror landslaget vårt blir enormt bra om noen år.
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 07.08.2014 22:19    Post subject: Reply with quote

Brøndby's "mesterskabskandidater" fortsætter den totale nedtur. Sidste uge blev samlet 0-5 (0-3 mod Brügge og 0-2 mod Hobro!), og fortsatte idag med 0-2 hjemme mod Brügge. Fortsætter spillet fra især Hobro kampen er Thomas Frank i fare inden efteråret er slut.

AAB lavede et fantastisk comeback mod Zagreb og dermed har Danmark 2 hold i CL Playoff og 1 hold i EL Playoff (FCM, som har et rigtig interessant hold, og som jeg tror går i gruppespillet hvis bare de får en OK lodtrækning)

FCKs præstation var helt fantastisk mod Dnipro. Simpelthen topklasse - som skrevet tidligere (og nu endnu mere bekræftet) kan dette blive et rigtig frækt Europa år for FCK, uanset om man kommer i EL og vil satse hårdt på at komme sikkert videre fra gruppen og lave ravage i foråret, eller om det bliver et nyt millioneventyr i Champions League. At levere sådan en præstation over 2 kampe mod et multi-million hold som Dnipro er ekstrem høj klasse. Og det uden at Mussis har spillet et minut for FCK endnu.

Især målet til 2-0 er værd at gense mod Dnipro.
https://www.youtube.com/w...rlL-nlKTOg
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13704
Location: Namsos

PostPosted: 10.08.2014 18:15    Post subject: Reply with quote

FC København - Hobro IK 0-2, ca 60 minutter spilt Cool

Haha, der er det 0-3!
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Numsk
Rutinert


Joined: 25 Jul 2014
Posts: 596
Location: Skaun

PostPosted: 10.08.2014 21:54    Post subject: Reply with quote

0-3 ja. For å sitere Seinfeld, i maks sympatimodus; That's a shame.

Very Happy
_________________
Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 10.08.2014 22:14    Post subject: Reply with quote

På en uge slår Hobro IK Skandinaviens suverænt mest pengedopede klubber med 2-0 hjemme over Brøndby og 0-3 over FCK i Parken.

Ikke dårligt når truppen blandt andet består af fire bankmænd, to lærere, ni studerende, en forsikringssælger, en politimand. Kun én fuldtidsproffesionel spiller i truppen.

Der har iøvrigt været helt utrolig meget kritik af Tom Høgli, der blev udråbt som flop i pressen og generelt er blevet den store syndebuk blandt FCK-fansene.
Back to top
View user's profile Send private message
calculatinginfinity
Junior


Joined: 06 Aug 2010
Posts: 47

PostPosted: 10.08.2014 23:49    Post subject: Reply with quote

Skandaløs indsats af FCK, hele holdet skal virkelig kigge indad efter den kamp. Vil også give noget kredit til Hobro som gjorde det godt, men at nogle deltids proffer gør det godt, skal et hold som FCK kunne stå imod.


Jeg har set i har solgt Gamboa... Vil i ikke have Høgli? Hold da op han er elendig. Den eneste grund til han er blevet en "syndebuk" er fordi han virkelig har gjort det dårligt. Han bidrager med intet offensivt, og defensivt ser der heller ikke alt for godt ud, hans foræring af et mål i dag var til grin.

Men det er hele holdet som fejler, han er bare toppen af lorten.
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 11.08.2014 03:14    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
På en uge slår Hobro IK Skandinaviens suverænt mest pengedopede klubber med 2-0 hjemme over Brøndby og 0-3 over FCK i Parken.


Men med en enorm forskel i måden det sker på. Brøndby skaber vel ikke en regulær chance mod Hobro, mens FCK egentlig gør det okay i første halvleg, ikke får scoret (men det gør Hobro), og så scorer Hobro på en kontra efter en fin FCK start på anden halvleg i samme minut FCK har ramt stolpen. FCK går så ned den sidste halve time, og det er naturligvis ærgeligt mentalt, men det er nu ret naturligt for mange fodboldhold. Det er set før overalt i Europa, og det vil blive set igen i en lignende situation.

Emotionelle fodboldfans har travlt med at rakke FCK's præstation ned, men faktum er at sammenligner man FCKs indsats mod FCV med Hobro kampen, så er FCK svineheldige med at få point mod FCV, mens man i de fleste tilfælde kører en kamp med det kampbillede Hobrokampen har, sikkert hjem. Der er nærmest ikke grænser for antallet af FCK kampe i parken med lignende billede, som er lusket hjem med en 1-0 eller 2-1 sejr til FCK.

Brøndbys fans er naturligvis glade for at deres nederlag mod Hobro nu virker mindre slemt, men den rationelle analyse er lidt anderledes.

Hvilket starten af sæsonen generelt, og de næste måneder nok også vil vidne om.

Høgli er i øvrigt en katastrofe so far.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21963

PostPosted: 11.08.2014 09:52    Post subject: Reply with quote

Vi kan sikkert bytte Høgli/Mikkelsen. Greit for alle parter, vil jeg tro. Høgli er en god spiller, som har hatt en uheldig start i FCK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5319

PostPosted: 13.08.2014 08:37    Post subject: Reply with quote

De danske lagene kan risikere å måtte stille veldig svekket i Play-off, pga. at det holder på å bli spillerstreik i Danmark. Kan fort bli dårlig med danske lag i Europa i år.

http://www.bold.dk/nyt/st...om-gidsler
Back to top
View user's profile Send private message
copenhagen
Proff


Joined: 10 Jan 2011
Posts: 315

PostPosted: 15.08.2014 14:37    Post subject: Reply with quote

http://www.bold.dk/nyt/di...tigt-glade
Strejken er aflyst, der er ingen problemer.

http://www.bold.dk/nyt/ji...ke-bejlere
Jim Larsen til FCM. Jeg ser FCM som mest interessante trussel til FCK's mesterskab i år. De 2 hold mødes i Parken om 6 timer til et vigtigt indbyrdes møde.

http://www.bold.dk/nyt/ol...e-det-vaek
Bendtner, manden som gør man nogle gange er lidt flov over at være dansk, har kastet sit talent og sin "indstilling" over Wolfsburg, og dermed blev det ingen retur til København i denne omgang.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 113, 114, 115  Next
Page 66 of 115

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb