English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Thorstein Helstad
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 08.06.2006 17:45    Post subject: Reply with quote

Stillestående? Han er jo av de mere vandrende, bevegelige spillerne jeg har sett de siste åra. Ihvertfall av det han har vist i treningskamper og innhoppene.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
ballaballaballa
Veteran


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 1712

PostPosted: 08.06.2006 17:54    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Jeg syns personlig at Kone og Helstad er totalt forskjellige spisser.
Kone er mye mer en vandrende spiller slik han har framstått til nå. Slår gjerne til med et langskudd i hytt og pine.


Joda, Kone er en litt annerledes spiller enn Helstad, men tror faktisk det er mest pga at han har ett bredere spekter å spille på enn det Helstad har.

Han har vist at han er en goalgetter, og jeg mener han har de samme "dukkopp" egenskapene som Helstad, men at han samtidig har ett par andre egenskaper i tillegg.

Det er selvfølgelig litt tidlig å slå fast ta han har alle disse egenskapene, men det er ihvertfall det inntrykket jeg sitter med pr. dags dato.
Back to top
View user's profile Send private message
Candyman
Proff


Joined: 05 Jun 2005
Posts: 314
Location: Trondheim

PostPosted: 09.06.2006 00:06    Post subject: Reply with quote

veeeel, har ikke blitt imponert over hans avslutteregenskaper, men som du sier; litt tidlig å slå fast
Back to top
View user's profile Send private message
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 10.06.2006 21:16    Post subject: Reply with quote

Vil bare gratulere Helstad med den Pringles-reklamen.



( Razz )
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
oddrane
Veteran


Joined: 19 Jun 2005
Posts: 1300

PostPosted: 10.06.2006 21:57    Post subject: Reply with quote

Hehe, syns også det likna veldig på Helstad.
Back to top
View user's profile Send private message
oddrane
Veteran


Joined: 19 Jun 2005
Posts: 1300

PostPosted: 17.06.2006 11:01    Post subject: Reply with quote

Leste på VG debatt i dag at Aalborg hadde lagt inn bud på Helstad. Noen som vet noe mer om dette? Jeg syns han bør bli i og med at han har en spisskompetanse ingen andre i laget har.
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 17.06.2006 12:05    Post subject: Reply with quote

Rosenborgs topscorer i sidste sæson, Thorstein Helstad, er ifølge Ekstra Bladet på vej til AaB, der efter sigende har budt fire millioner kroner for den norske landsholdsangriber.

Norsk nyindkøb på vej til Aab

Det er fuldstændig latterlig hvis vi sælger ham for fire millioner. 4 mil. + Rasmus Würtz, så kan vi snakke.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 17.06.2006 12:12    Post subject: Reply with quote

4 mill?! Det er da alt for lite! Surprised
Enig med deg, Harald, Würtz i tillegg, så blir det bra Razz
Back to top
View user's profile Send private message
HeiaVincent
Veteran


Joined: 12 Dec 2005
Posts: 1500
Location: Vestlandet

PostPosted: 17.06.2006 12:32    Post subject: Reply with quote

Jeg tror dere overpriser Helstad. 4 mill høres greit ut, selv om jeg tror han går til Ødegaards pris.

Würtz på den annen side, er verdt rundt 20mill.
_________________
4-4-3
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 17.06.2006 12:39    Post subject: Reply with quote

Hva spiller Wurtz? Uansett, nå kan vi bli kvitt crybaby-Helstad Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
HeiaVincent
Veteran


Joined: 12 Dec 2005
Posts: 1500
Location: Vestlandet

PostPosted: 17.06.2006 12:43    Post subject: Reply with quote

Han spiller meget bra, og det er nok det viktigste.

Men seriøst, en hardtarbeidende midtbanemotor. Og kaptein på u21-landslaget. Var en av de beste spillerne på u21-em i år.
_________________
4-4-3
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 17.06.2006 12:44    Post subject: Reply with quote

Supporterne til Aab er i hvert fall veldig optimiske og fornøyde:
http://www.debatside.dk/f...php?t=3707
http://www.debatside.dk/f...php?t=3706

I tillegg kan man lese at de aller fleste regner Winsnes som selvskreven på midtbanen.
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Skammels10
Veteran


Joined: 23 Feb 2005
Posts: 1966

PostPosted: 17.06.2006 14:50    Post subject: Reply with quote

Om vi først skal selge Helstad, er jeg glad for at det i så fall blir en utenlandsk klubb. OG det er et meget stort pluss om vi kan få til en eventuell bytteavtale med Rasmus Würtz.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 17.06.2006 15:19    Post subject: Reply with quote

Helt enig med Harald, det er en lattelig lav pris! Surprised
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Geir_Brann
Proff


Joined: 17 Jun 2006
Posts: 337

PostPosted: 17.06.2006 22:52    Post subject: Helstad til Aab - ALDRI i livet om det skjer.... Reply with quote

Det er ikke lenge siden samme overskrift stod i avisen, bare da var Aab et annet navn...nemlig VIF.

Det er nok flere som har merket seg situasjonen hans og meldt sin interresse. At Aab har lagt inn et bud, betyr ikke at Torstein selv vil dit... han må også ville det selv ;o)

Azar Karadas hadde 3 interresserte toppklubber i Europa, som alle møtte Benficas krav om 12 eller 16 millioner...men Azar sa nei til dem alle. I stedet blir han solgt til Brann for rundt 8 mill, pga spilleren vil dit selv !

Hvorfor skulle Torstein Helstad dra til Danmark og Aalborg ? Har han fått seg en dansk dame eller ?? Han har jo ingenting der nede å gjøre.

Ikke blir det Champions League, og ikke tar de gullet i SAS ligaen heller...
Jeg forstår det bedre om det hadde vært FC København, eller en Premier League klubb...

Hvorfor vil han dra til Aalborg ? Badeland ?? hehe

Det eneste dere drømmer og prater om, fordi dere så inderlig innerst inne håper, at ingen Norske klubber skal hente ham....og samtidig hvis han går til Aab øyner dere en mulighet til å gjøre en byttehandel...

Drøm videre folkens !!!! For det der kommer det ikke til å bli noe av...det tviler jeg sterkt på !

Helstad vil selv til Brann...de har også lagt inn bud på ham, for leeeeenge siden... men det ble avvist av RBK. De ville ha MYE mer...

Problemet er nok at Brann nå har brukt 8 mill på Karadas og det å hente Helstad fra en rivaliserende klubb i samme land, blir ikke billig...så det spørs om det kommer til å strande der....

Vi får se vi får se...det er sommer og sol i Bergen, og Azar er på vei. Så får vi se om det kommer flere.... hvem vet ;o)

Men at Torstein skal til Aalborg..hehe GLEM DET

Hva skal han der ????
_________________
Mitt hjerte står i Brann
Back to top
View user's profile Send private message
Nr1-.
Senior


Joined: 12 Apr 2004
Posts: 218

PostPosted: 17.06.2006 22:57    Post subject: Reply with quote

Hva faen skal dere med Karadas OG Helstad når dere fra før har Sæternes og Winters. Ender jo opp med misnøye, og heller ikke i år(!) blir det seriegull i Bergen! VERD DET?
_________________
Kaddara
Back to top
View user's profile Send private message
Geir_Brann
Proff


Joined: 17 Jun 2006
Posts: 337

PostPosted: 17.06.2006 23:52    Post subject: Jo det skal jeg si deg.... Reply with quote

Bare må ha ham...bare må ;o)

Hva skal dere med alle deres spillere ?? hehe

-Tippeliga
-Cup
-Royal League
-UEFA CUP / Mesterliga

Det blir fort tøft kampprogam, en lang sessong med viktige turneringer som kjøres samtidig, og før/etter.

Vi kan ikke regne med at Sæternes og Winters er i toppform, aldri skadet gjennom en hel sessong...med tilhørende turneringer.

Spillere blir syke, skadet, slitne osv... Bredde i stallen er ingen uting.

Kunsten er å gjøre alle fornøyde og ikke misfornøyde. Vanskelig å finne en balanse der, noe som det ser ut til at RBK har mislyktes med...muligens pga de har sopet markedet for "gode navn" i tro på at de skulle forbli på toppen av Norsk fotball, mens de har handlet litt for mye navn, istedet for å tenke på typer som skal passe inn i spillesystemet og laget...

Helstad er uten tvil en type som passer inn i Brann's system og måte å spille på. Han har vært en suksess der før, og bøttet inn mange mål. Ikke noe uting at han trivdes veldig godt der heller ;o)

Vi trivdes godt med ham også !

I tillegg er han et par år yngre enn duoen Sæternes og Winters, og det er heller ikke en uting....

Vi får nå se hva som skjer fremover...jeg vet ikke hvor han blir å se til høsten eller neste sessong. Men flytter han på seg, håper jeg han tar på seg Brann drakten igjen, og ikke VIF, LSK eller Aab...

Jeg håper han kommer "HJEM"...(jada jeg vet han er Hedmarking )
Ha en god kveld folkens, og så ser vi hva tiden vil bringe...

Aab ?? Aldri i livet ;o)
_________________
Mitt hjerte står i Brann
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 18.06.2006 01:40    Post subject: Reply with quote

For det første, velkommen til forumet Geir_Brann!

SÃ¥ til saken, det er ikke bare spillern som bestemmer!
Fordi han har kontrak med RBK og det betyr dermed at RBK også bestemmer hvor han skal! Høgmo har selv sagt at spillere vil forlate oss til sommern og Helstad er "høyaktuell" i den kateogrien! Men Høgmo har også sagt at ingen spiller vi gå til noen klubber i Norge.
Så du får nok drømme vidre Geir_Brann! Razz

Ps: Faktisk har han sagt at han vil til Ham-Kam Exclaim
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 18.06.2006 06:53    Post subject: Re: Jo det skal jeg si deg.... Reply with quote

Geir_Brann wrote:
muligens pga de har sopet markedet for "gode navn" i tro på at de skulle forbli på toppen av Norsk fotball,


Har det det?
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 18.06.2006 09:26    Post subject: Reply with quote

Nr1-. wrote:
Hva faen skal dere med Karadas OG Helstad når dere fra før har Sæternes og Winters. Ender jo opp med misnøye, og heller ikke i år(!) blir det seriegull i Bergen! VERD DET?


Det er alltid verdt det dersom Brann ikke får seriegull Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Geir_Brann
Proff


Joined: 17 Jun 2006
Posts: 337

PostPosted: 18.06.2006 11:18    Post subject: Blir spennende Ã¥ se hva som skjer... Reply with quote

"..SÃ¥ til saken, det er ikke bare spillern som bestemmer!
Fordi han har kontrak med RBK og det betyr dermed at RBK også bestemmer hvor han skal! Høgmo har selv sagt at spillere vil forlate oss til sommern og Helstad er "høyaktuell" i den kateogrien! ..."


Husk en ting. RBK BESTEMMER IKKE hvor han skal.... de får inn bud, og aksepterere hvis det er godt nok. Så er det opp til mannen selv om han vil dra dit...

Du kan ikke si at RBK selger ham til feks Start mot sin egen vilje. Det gpr ikke... Eller hva med en klubb i Tokyo..hehe for å sette det på spissen Surprised)

Hvorfor skal RBK få kjøpe Strømstad fra Start, hvis de ikke selv vil selge spillere til Norske klubber ?

Tror RBK skal "vurdere" den politikken sin litt hvis de er interressert i å styrke sitt eget lag med Norske spillere fra andre lag i Tippeligaen.

Etter det ble kjent at Brann og Benfica er enige, har det haglet inn med bud på Azar, og både Austria Wien, FC København, Besiktas og Zenit St. Petersburg + Salzburg som nå ledes av Giovanni Trapattoni som hentet ham til Benfica har kastet seg inn i kampen i siste minutter....
-Det er nok mange gode tilbud ute å går her, men det virker som mannen selv har bestemt seg for å spille i Brann fremover uansett... kommer han seg i form og på landslaget, får han fart på karrieren igjen, og flere tilbud vil komme med tiden....

Benfica kan ikke bare selge ham til feks FC København fordi dem vil..det er Azar som tar det siste ordet uansett !!!!

Slik vil det også være for Torstein Helstad. Om Brann, VIF, FC København, Aab byr ... så vil nok RBK akseptere budene til alle hvis de er gode nok, så blir det opp til Helstad å velge.

Men ingenting tyder for øyeblikket på at Helstad skal til Brann.

Vi vet om interressen fra både klubben og mannen selv, men det er snakk om en del penger her... og Brann har ikke kontoen til RBK for å si det mildt ;o)

"..Men Høgmo har også sagt at ingen spiller vi gå til noen klubber i Norge. "

-Høgmo har sagt mye rart, har han ikke ;o)
_________________
Mitt hjerte står i Brann
Back to top
View user's profile Send private message
Geir_Brann
Proff


Joined: 17 Jun 2006
Posts: 337

PostPosted: 18.06.2006 11:26    Post subject: Hlestad - Toppscorer Reply with quote

"29-årige Thorstein Helstad var Rosenborgs topscorer med 13 mål i 2005"

Hmm.. ikke verst det. Selger dere virkelig ham ??

Kan begynne å lure på hva dere driver med der oppe i trøndelag.
For mye karsk og høy sigarføring tipper jeg ;o)

Det går vel heller på det at Torstein vil bort.... og da er det ikke så mye å gjøre. Dere mister den beste spissen dere har. Det vet dere !

Dere kan prøve å si hva dere vil, med at dere har andre som er bedre, osv men han er den beste !!
_________________
Mitt hjerte står i Brann
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.06.2006 11:30    Post subject: Re: Blir spennende Ã¥ se hva som skjer... Reply with quote

Geir_Brann wrote:
-Høgmo har sagt mye rart, har han ikke ;o)


Jo!

Helstad kommer til å gå til den klubben han vil, er enig med deg, Geir.
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 18.06.2006 11:35    Post subject: Re: Hlestad - Toppscorer Reply with quote

Geir_Brann wrote:
Det går vel heller på det at Torstein vil bort.... og da er det ikke så mye å gjøre. Dere mister den beste spissen dere har. Det vet dere !

Dere kan prøve å si hva dere vil, med at dere har andre som er bedre, osv men han er den beste !!


Jada Helstad er jo RBKs beste spiss Rolling Eyes . Grunnen til at han vil bort er jo fordi han ikke får spille. NOOB!
Back to top
View user's profile Send private message
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 18.06.2006 11:40    Post subject: Reply with quote

Jeg tar meg frihet til å si at det er noen ganske fjåsete innlegg du har skrevet, Geir_Brann.

Jeg for min del synes at både Iversen og Kone står foran Helstad i køen når det gjelder å få spille midtspiss, så hvis AaB gir gode nok bud på Helstad, er jeg villig til å selge.

EDIT: det vil si mye mer enn de 4 mill'ene de har sagt de er villige til å gi.


Last edited by Juch on 18.06.2006 11:42; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 28, 29, 30  Next
Page 18 of 30

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb