English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2015
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 140, 141, 142  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 10:19    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Dette skjer jevnlig. Brukere glemmer alt det grusomme vi har vært gjennom og finner grunner til at Hoftun kan ha mislyktes. Det er helt normalt og vi er et syndrom som treffer minimum 2-3 brukere i måneden Smile

Den eneste kuren er å gå gjennom forumet, særlig "nye spillere", "Rosenborg 20XX" hvert år og "Erik Hoftun".

Mannen som erstatter 433-vinger med 442-spisser, bakromsspillere med stasjonære tanksettere, som syns det er ok å gå 25 mnd med kun 1 venstreback i troppen, Kanskje ha 0 eller 3 høyrebacker over flere sesonger, 0 eller 3 sentrale midtbanespillere, enten 2 eller 8 midtstoppere, kun indreløpere når vi skal spille 442 og en masse sentrale 442-spillere når vi skal tilbake til røttene.
Mannen som hentet Boti Goa for å dempe kritikken mot seg selv på årsmøtet og brukte 7 millioner kroner og grusom høy lønn for Søderlund, en erstatter for Tarik. To helt forskjellige spillere, men det gjør ingenting når begge er landslagsspillere ifølge Hoftun.

Det er mannen som kjøpte keeper for 10-12 millioner kroner, solgte han for 4, måtte gi bort 3 mill til forrige klubb fordi han ikke kunne forskjell på Brutto og Netto og som tapte den siste millionen ved å pinlig dra dette til retten.
Det er mannen som prøvde å utføre kriminelle handlinger i klubbens navn, det er mannen som har fått bruke mer penger enn noe annet lag(ink Molde) de siste 8 årene og som har mislyktes så det dundrer.

Dette var kun litt dritt fra toppen av hodet, Hoftuns tabber og dårlige valg kan fylle en hel bok og gis ut, "RBKWEB - Hoftunårene 2007-2015 slik vi så det"
Etterfulgt av et samlehefte, "RBK, konkursen som starter oss på nytt"

Så skjer det enda oftere at brukere glemmer at det i Hoftuns periode, ikke har vært en person som har hatt det endelige og siste ordet når det gjelder valg av spillere. Det har vært delt mellom trener og SD.

Så dermed blir helle dette innlegget en god beskrivelse av det som har skjedd i klubben, men bare pisspreik når det kommer til vurdering av en ansatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Oddsking
Proff

PostPosted: 13.01.2015 10:21    Post subject: Reply with quote

Når jeg så på det spillermatrialet vi har pr dags dato så blir jeg bare depressiv! Her må det kraftig oppgradering til i alle ledd! gudskjelov lang tid til seriestart men jeg føler vi må ha en vanvittig run på overgangsmarkedet skal vi i heletatt klare å kjempe om gullet!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 13.01.2015 10:27    Post subject: Reply with quote

Det mest forventede innlegget av dagen dukket opp der fra PerO ja, pisspreik er det du som leverer.

Du kan finne unnskyldninger på alt du vil festet i uttalelser fra ledere eller organisasjonsendringer, men i det store og hele er det bare tull. Hoftun har hatt en laaaaangt mer avgjørende og påvirkende rolle enn i det bilde du jevnlig maler.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 12:18    Post subject: Reply with quote

Oddsking wrote:
Når jeg så på det spillermatrialet vi har pr dags dato så blir jeg bare depressiv! Her må det kraftig oppgradering til i alle ledd! gudskjelov lang tid til seriestart men jeg føler vi må ha en vanvittig run på overgangsmarkedet skal vi i heletatt klare å kjempe om gullet!

Er jo litt begrenset hva man får for knapper og glansbilder da. Når jeg tenker meg om er det kanskje derfor vi ikke har ansatt SD. Litt råflott stilling å besette når vi ikke lenger har særlig med potensielle eksporter og ikke har råd til importer.
Back to top
otters
Rutinert

PostPosted: 13.01.2015 15:50    Post subject: Reply with quote

Synes det er mye negativt her nå.

Fakta er at Rbk ikke har så mye penger som dem har hatt og at de burde vært disponert bedre!
Men nå er vi her vi er og har de pengene vi har. Og derfor må vi gå etter bosmanspillere og unge spillere som Emil Nielsen +egen prod.

Det er en helt rett strategi.

Håper ihvertfall vi signerer ulven+ en forsvarspiller i dette vinduet.
Og så handler det om å kunne utvikle de vi har her og krige mot Gull!
Jondahl
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 16:03    Post subject: Reply with quote

[quote="PerO"][

Så skjer det enda oftere at brukere glemmer at det i Hoftuns periode, ikke har vært en person som har hatt det endelige og siste ordet når det gjelder valg av spillere. Det har vært delt mellom trener og SD.

har du hørt om Emil Nilsen?
Hjelde
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 20:33    Post subject: Reply with quote

Er ikke Thomas Rogne en mulig kar å få tak i all den tid han ikke får spille kamper på nåværende klubb?
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 21:05    Post subject: Reply with quote

Jeg mener Thomas Rogne har udtalt, at han ønsker at fortsætte i udlandet. Men det er vel ikke helt udlukket, at han vender hjem til Norge.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 13.01.2015 21:46    Post subject: Reply with quote

Rogne forlater nok ikke utlandet med det første. Kan aldri tenke meg til han vender hjem til Norge, i hvert fall.
PerO
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 02:11    Post subject: Reply with quote

[quote="Jondahl"]
PerO wrote:
[

har du hørt om Emil Nilsen?

Ja, og han ble vel kjøpt i de få ukene, hvor Hoftun faktisk hadde eneansvar, fordi Perry ble "degradert"

Misforstå meg ikke. Hoftun har absolutt sin del av ansvaret for utviklingen i klubben, og styret har nå åpenbart funnet han for lett til å lede sportslig utvikling videre.

Men det hatet, og den ensidige kritikken som etterhvert har utviklet seg er betydelig overdrevet, og har eskalert helt ut av proporsjoner. Han får nå skylda for alt det negative i klubben, så man skulle tro han hadde hatt både SD, DL og enestyreposisjon den tiden han har vært i klubben.

Hadde 30% av kritikken stemt, hadde han vært kastet for mange år siden.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 02:18    Post subject: Reply with quote

Det mest forventede innlegget av dagen dukket opp der fra PerO ja, pisspreik er det du som leverer.

Du kan finne unnskyldninger på alt du vil festet i uttalelser fra ledere eller organisasjonsendringer, men i det store og hele er det bare tull. Hoftun har hatt en laaaaangt mer avgjørende og påvirkende rolle enn i det bilde du jevnlig maler.

Det er riktig at Hoftun har en stor del av ansvaret, som DL. Men slik du, og noen fler fremstiller det, så har han alt ansvar, og det er helt feil.

Desverre ser vi slike trender her på forumet.

En spiller som imponerer med talent, og blir positivt mottatt, er fantastisk uansett hvor mange dårlige kamper han spiller. Da er det treneren sin feil.

En spiller som skuffer, er dritdårlig uansett hvor bra han spiller.

Litt nyansering, og forumet vil bli mye bedre. Du er av de bedre når det gjelder spillere, og det meste annet, men når det gjelder Hoftun har du tatt helt av og relaterer alt feil i klubben på hans skuldre. Tenker du deg litt om hvordan en organisasjon fungerer generelt, og også på det som har blitt fortalt om hvordan klubben fungerer, så vil også du havne på at Hoftun kanskje er litt for dårlig, men slettes ikke har alle de feilen som forumryktene tillegger han.

Greit nok at du gjorde alt for å få Hoftun vekk, og har satt ting veldig på spissen, men nå når ansvaret er vekke, og han kun har en gjennomføringsrolle, burde du kunne ta til fornuft og roe ned kritikken så den blir litt realistisk.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.01.2015 09:48    Post subject: Reply with quote

Hoftun har idag mesteparten av de oppgavene han hadde som SD, lite er forandret, annet enn at kompisen Trond Alstad har en mer formell oppgave som hjelpegutt.

Jeg har lenge vært klar på at jeg ønsker Hoftun ut og det kommer jeg til å fortsette å være klar på helt til han ikke lenger har SD-oppgaver knyttet til seg.

Så opptatt du er av organisasjon, ansvar og roller så burde du jo omtrent kaste opp av det sammensuriumet de har klart å sette i orgen nå.

Du henger deg veldig opp i uttalelser som er blitt gjort, men det er ikke sånn at dette har stemt alltid. Det var ikke Skutle sitt ansvar eller feil at Hoftun har gjort ditt og datt, men man skulle bygge opp Hoftun og Skutle skulle ut, da tok han dritten.

Det var ikke Koteng og styret som etter en langt vurdering av mange alternativer ansatte Per Joar Hansen, det var Hoftun&Alstad som kjørte showet i kulissene.

Dette er tilfelle, så får du velge å tro på det eller ikke. Angående spillere så har jeg som regel forholdt meg til dette: Han har gjort noen meget gode signeringer, noen meget dårlig signeringer og resten ligger strødd ut mellom dette. Men fellenevneren er at de aller fleste spillerne har kostet for mye i forhold til kvalitet, samt at det sjeldent har vært noen klar plan bak kjøpet. Altså rolle.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 11:11    Post subject: Reply with quote

Hoftun har idag mesteparten av de oppgavene han hadde som SD, lite er forandret, annet enn at kompisen Trond Alstad har en mer formell oppgave som hjelpegutt.

Jeg har lenge vært klar på at jeg ønsker Hoftun ut og det kommer jeg til å fortsette å være klar på helt til han ikke lenger har SD-oppgaver knyttet til seg.

Så opptatt du er av organisasjon, ansvar og roller så burde du jo omtrent kaste opp av det sammensuriumet de har klart å sette i orgen nå.

Det er en betydelig forskjell, og det er at det nå er formalisert, at KI har det avgjørende ordet i alle overganssaker. Vi er enige om at dette ikke er optimalt, fordi det burde vært en overordnet SD oppgave, men det er dog bedre enn 2 sjefer med uklare ansvarsforhold, slik det har vært.

Jeg har også, ganske lenge, vært klar på at det beste for både klubb og Hoftun personlig, er at han går av fra SD stillingen.

Jeg er opptat nok av organisasjon, til at jeg håper, og tror at de vil finne en skikkelig etterfølger til Hoftun, men jeg klarer ikke å se at det er noen katastrofe om Hoftun/Alstad gjør det praktiske omkring overganger, så lenge KI har det overordnede ansvaret, slik at alle spillertyper passer med det treneren faktisk ønsker.

Du henger deg veldig opp i uttalelser som er blitt gjort, men det er ikke sånn at dette har stemt alltid. Det var ikke Skutle sitt ansvar eller feil at Hoftun har gjort ditt og datt, men man skulle bygge opp Hoftun og Skutle skulle ut, da tok han dritten.

Det er ikke umulig, at du har et poeng, når Skutle forsvarte Hoftun i et par tabber da Hoftun var ny.

Men hvis du går ut fra at Skutle, lyver under ed i en rettssak, for å beskytte og bygge opp Hoftun, slik du antyder med en del av dine uttalelser om VPG saken, da har du beveget deg fra sunn fornuft til å bli en konspirasjonsteoretiker som ser spøkelser overalt.

Da er vi på det jeg mener med balansert kritikk. Innse at Hoftun har gjort en del feil, men mange av feilene ligger også lenger opp i klubbens lederhierarki. Da blir kritikken balansert og troverdig.

Det var ikke Koteng og styret som etter en langt vurdering av mange alternativer ansatte Per Joar Hansen, det var Hoftun&Alstad som kjørte showet i kulissene.

Jeg er faktisk enig med deg i at jeg ikke tror styret gjorde noen særlige vurderinger i ansettelsen av Perry. Men igjen tror jeg ikke så mye på konspirasjonene dine. Jeg tror ikke det bare var Hoftun/Alstad som styrte showet. Jeg tror det var langt flere omkring organisasjonen som mente Perry var et godt valg. Valget og troen på at Perry hadde tatt steget til å bli god nok var like mye hos andre med påvirkningskraft som NAE, Bratseth og andre som påvirker klubben.

Stort sett den eneste som var negative, var vi supportere. Desverre, så hadde vi rett.

Dette er tilfelle, så får du velge å tro på det eller ikke. Angående spillere så har jeg som regel forholdt meg til dette: Han har gjort noen meget gode signeringer, noen meget dårlig signeringer og resten ligger strødd ut mellom dette. Men fellenevneren er at de aller fleste spillerne har kostet for mye i forhold til kvalitet, samt at det sjeldent har vært noen klar plan bak kjøpet. Altså rolle.

Ikke noe å være uenig om her. Men igjen, klubben har manglet en overordnet strategi, både i valg av trenere, og spillere. Med varierende stilarter på trenere, så må det nødvendigvis også bli feil spillere i stallen. Og her er igjen, en sak hvor Hoftun definitivt må ta sin del av skylda, men slettes ikke all skyld. Mye av dette er gjort på styrenivå.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 11:12    Post subject: Reply with quote

Komisk å lese hvor lite enkelte har kunnskap om på ansvarsforhold i en organisasjon. Koteng er øverste ansvarlige for alle avgjørelser og skal enten sparke de under seg eller seg selv(viss resultatene uteblir økonomisk eller sportslig). Ettersom Hoftun fortsatt har myndighet er det naturlig at de som har gitt ham dette de siste årene, selv går fra bordet snart, viss det blir mye feilkjøp osv. Da får et evt nytt styre feie bort noen av de ansatte. Hoftun burde ha sluttet i jobben sin, men Koteng/styret vil ikke det....

Konsekvenser er at pengene er rotet bort og det sportslige nivået har blitt svakere i løpet av Svendsen og Koteng sine styreperioder.

Svendsen manglet økonomisk styring og Koteng mangler folkeskikk/generelle ledelsesevner.

Klubben får de lederne som den fortjener.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.01.2015 11:28    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det er en betydelig forskjell, og det er at det nå er formalisert, at KI har det avgjørende ordet i alle overganssaker.

Dette gjenstår å se. Koteng har stort sett svart ut spørsmål på den grusomme org-organiseringa som best han kan, men jeg tviler sterkt på at KI har avgjørende ord i alt. KI visste for eks ingenting om at Mix var tapt og han ante ikke at RBK hadde lagt ut dette som en pressemelding på rbk.no

Quote:
Vi er enige om at dette ikke er optimalt, fordi det burde vært en overordnet SD oppgave, men det er dog bedre enn 2 sjefer med uklare ansvarsforhold, slik det har vært.

Helt uenig, det har ikke vært verre enn det er nå. Dette er den aller, aller verste sammensetning de kunne valgt. Det var ikke veldig uklart med to sjefer tidligere, det var samarbeidsproblemer mellom personer med motstridende interesser og kompetanse.

At vi nå har en mann uten noen som helst erfaring innenfor fotball som hjelpegutt til SD-en som også er Assistent under en trener som har alt ansvar og siste ord men som ikke er informert om sakene han har siste ord om er håpløst. Ansvaret man offisielt har tatt fra Hoftun ligger fortsatt hos Hoftun. Men når han nå også er i trenerteamet så har han enda en stemme i teamet for å avgjøre til sin fordel.

Quote:
Men hvis du går ut fra at Skutle, lyver under ed i en rettssak, for å beskytte og bygge opp Hoftun, slik du antyder med en del av dine uttalelser om VPG saken, da har du beveget deg fra sunn fornuft til å bli en konspirasjonsteoretiker som ser spøkelser overalt.

Du får lese gjennom artiklerne om Skutle i retten på nytt og lime inn til meg, jeg feide gjennom endel artikler nå og finner absolutt ingenting som motstrider det jeg har sagt i den grad at det kan kalles ville konspirasjonsteorier og at Skutle lyver under ed.

Quote:
Men igjen tror jeg ikke så mye på konspirasjonene dine. Jeg tror ikke det bare var Hoftun/Alstad som styrte showet.

Og du trenger heller ikke å tro på det, men jeg tror på det.

Quote:
Hoftun definitivt må ta sin del av skylda, men slettes ikke all skyld. Mye av dette er gjort på styrenivå.

Valg av spillere er ikke på styrenivå. Slik er det ikke.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 15:57    Post subject: Reply with quote

Tror du virkelig på dette?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 16:29    Post subject: Reply with quote

Han gjør visst det og på mye annet også Wink

Alle økonomiske transaksjoner hvor det er betydelige beløp(for eksempel sekssifferet), inkl spillerkjøp og kontrakter er styres ansvar og ikke noen slike avtaler/transaksjoner kan gjennomføres uten at styre både er informert og har gitt grønt lys på forhånd. Sånn er det, og sånn bør det også være. Hoftun eller Dyrhaug kan ikke ta pengene og bruke de på egen hånd uten at styret er informert og evt tatt med på råd.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 17:10    Post subject: Reply with quote

Det er det jeg mener jeg også Smile
Back to top
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 14.01.2015 18:10    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...485168.snd
Personlig ville jeg ikke hatt noe imot å få Kamara i stallen hvis han kommer gratis/billig. Kjapp, gjennombruddshissig, sterk, ok på hodet, relativt målfarlig, i tillegg til at han kan brukes på alle 3 plasser i angrep og kjenner systemet. Han er også god når han kommer inn fra benken hvis han ikke starter.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.01.2015 19:56    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:

Tror du virkelig på dette?

Josinho wrote:

Han gjør visst det og på mye annet også Wink

Det er i bunn og grunn styrets skyld at Erik Hoftun har hatt deres fulle tillit i så lang tid.

Erik Hoftun fikk jobben og ansvaret med å hente ny trener, styret fikk presentert valget og hørte på Hoftun. Og jeg spekulerer lett i at Alstad lusket rundt under prosessen.

Det er antydet kraftig fra flere hold(blant annet LateBarter?) at Hoftuns Hovedtrener-prosesser kan karakteriseres som skinnprosesser.

Riktig at styret godkjenner transaksjoner og ansettelser, men det betyr ikke at de er faktisk involvert i jobben rundt det. Styret vurderer for eks ikke kvalitet på en spiller som ønskes kjøpt, de vurderer om økonomien og papirarbeidet.

Mods får flytte hele denne diskusjonen, det har ingenting i "nye spillere"-tråden. Smile
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.01.2015 20:25    Post subject: Reply with quote

Quote:

Du får lese gjennom artiklerne om Skutle i retten på nytt og lime inn til meg, jeg feide gjennom endel artikler nå og finner absolutt ingenting som motstrider det jeg har sagt i den grad at det kan kalles ville konspirasjonsteorier og at Skutle lyver under ed.

De andre punktene har vi debattert så ofte at jeg ikke kommenterer mer.

Men denne kan jeg kommentere. Jeg hadde fri da rettssaken gikk, og var såpass interessert at jeg fulgte flere sider som refererte direkte. dvs. VG, budstikka, nettavisen og dagvladet. Alle hadde dette i sine referater. Jeg tror ikke disse ligger ute, så jeg kan finne en link.

Fritt formulert etter hukommelsen var Skutles forklaring i korte trekk omtrent slik:

Han bestemte at de skulle sende budet. Han visste at dette ble en transaksjon som ingen revisor ville godta, og kalkulerte med en reforhandling med Stabæk i etterkant. Dermed anså han det ikke som et forsøk på svindel.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.01.2015 20:34    Post subject: Reply with quote

Som jeg husker det så anså han ikke budet som forsøk på svindel fordi det uansett måtte til godkjenning hos styret, han refererte vel til styret som siste sikkerhetsventil.

Men han sa da aldri at han utformet budet og sendte det. Det har vel derimot Hoftun sagt i intervju om jeg ikke husker feil.

Det er uansett usannsynlig (i mine øyne) å skulle anta at Direktøren for selskapet plutselig har hoppet inn i et spesifikt spillerkjøp, satt seg ned, utformet bud og forhandlet. Dette er SDs jobb, det er ikke Direktørens jobb.

Quote:
- Jeg har lyst til å si at jeg er lei meg for at jeg gikk med på å diskutere en slik fordeling. Det skulle ha ringt en bjelle, og det gjorde det ikke. Det beklager jeg. Så håper jeg at den bjellen hadde ringt på et tidspunkt, sier Hoftun til Adresseavisen.

Quote:
Det har kommet frem at sportslig leder, Erik Hoftun, var villig til å gå med på en slik avtale.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 15.01.2015 00:25    Post subject: Reply with quote

SÅ mange feilposter!
Jeg var gira på å lese om overgangsrykter, men fant jo fort ut at Hoftun har 2 poster nå >< Skjerpings
ola.
Veteran

PostPosted: 15.01.2015 02:34    Post subject: Reply with quote

Enighet. Her var det mange rutinerte foruministere som diskuterer en sak for en annen tråd. Blir jo lurt gang på gang her. Smile
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 15.01.2015 08:01    Post subject: Reply with quote

Det er uansett usannsynlig (i mine øyne) å skulle anta at Direktøren for selskapet plutselig har hoppet inn i et spesifikt spillerkjøp, satt seg ned, utformet bud og forhandlet. Dette er SDs jobb, det er ikke Direktørens jobb.

Quote:
- Jeg har lyst til å si at jeg er lei meg for at jeg gikk med på å diskutere en slik fordeling. Det skulle ha ringt en bjelle, og det gjorde det ikke. Det beklager jeg. Så håper jeg at den bjellen hadde ringt på et tidspunkt, sier Hoftun til Adresseavisen.

Quote:
Det har kommet frem at sportslig leder, Erik Hoftun, var villig til å gå med på en slik avtale.

La oss ikke forstyrre denne tråden stort mer med Hoftunpreik, så bare en siste.

Siste først: Ja, Hoftun skulle naturligvis avvist en slik ordning som SD, og hvis klubben hadde gjort rett, måtte også han ha gått umiddelbart når dette kom frem, sammen sine overordnede.

Så det første: Jeg skjønner at du gir Hoftun skylda for alt, hvis du tror at en avdelingsleder, med direktørtittel, tar alle avgjørelser selv, og ikke løfter vanskelige saker opp til overordnede. Personlig har jeg ikke i mitt lange liv i arbeidslivet, opplevd noen organisasjon hvor dette ikke skjer. Det er standard prosedyre i alle ledd. Så dermed forstår jeg dine synspunkter, men du tar nok likevel feil. Det er helt naturlig at en såpass spesiell sak blir løftet til Daglig leder.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 140, 141, 142  Next
Page 37 of 142

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb