English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2018
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 133, 134, 135  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 26.07.2018 14:29    Post subject: Reply with quote

Synes det blir lit feil å vinke det som om vi er jevngode med Celtic.
Celtic er faktisk en større klubb og har faktisk et bedre lag/stall enn det vi har pr. dags dato.
At innsatsen og forsøket var dårlig tror jeg de fleste er enige i, men 2-0 på lerkendal så er vi videre! Man må aldri slutte å ha trua, da kan man liksågodt finne på noe annet Wink
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 26.07.2018 14:33    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Synes det blir lit feil å vinke det som om vi er jevngode med Celtic.
Celtic er faktisk en større klubb og har faktisk et bedre lag/stall enn det vi har pr. dags dato.
At innsatsen og forsøket var dårlig tror jeg de fleste er enige i, men 2-0 på lerkendal så er vi videre! Man må aldri slutte å ha trua, da kan man liksågodt finne på noe annet Wink


Å si at ett Celtic lag med så mange viktige spillere ute og som er ute av sesong skal engang være bedre enn oss er noe av det mest idiotiske jeg har hørt på veldig lenge. Og jeg har også sett kommentarene til Konneseur rundt Kåres avskjed. - Folk har virkelig fått lave forventninger om de ikke mener at vi skal være bedre enn dette Celtic laget ue av sesong som de er...... Til og med om de hadde spilt med Dembele, Griffiths, rogic, lustig og han derre Boyata, så burde vi faktisk være bedre enn dem når de ikke er i sesong.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.07.2018 14:51    Post subject: Reply with quote

Jeg mener også vi allerede nå bør ta mål av oss til å matche et sånt lag når de er midt i oppkjøringa. Ikke at vi skal banke de hver gang, men vi bør i det minste framstå som sterkere og bedre trent, med bedre flyt i spillet, siden de er utenfor sesong. Det var en massiv suksessfaktor på nittitallet, og det burde nesten være en større fordel nå, på grunn av det økte behovet for treningsintensitet i forsesongen.

Og vi skal huske at vi er videre med 2-0 på Lerkendal. Med 3-1 blir det ekstraomganger på hjemmebane. Vi har sett tidligere at det ikke skal så store endringer til før vi får ut mer av potensialet vårt, og hvis vi får lagt en god kampplan tidlig, gjennomfører gode treninger, og får spilt på oss selvtillit fra start i kampen, så kan det meste skje. Vi må nok ha marginer og uttellingen med oss, men det er slett ikke umulig.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 26.07.2018 17:07    Post subject: Reply with quote

Er ikke dette en tråd for potensielle nye spillere?
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 26.07.2018 17:53    Post subject: Reply with quote

Per nå ser det ikke ut til at det finnes noen.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 26.07.2018 18:08    Post subject: Reply with quote

Helt naturlig at diskusjonen sklir ut i en tråd som denne, men er vi på vei for langt ut på feil jorde kan vi gjerne fortsette i den relevante tråden, ja. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 26.07.2018 19:34    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:
moomoo wrote:
Synes det blir lit feil å vinke det som om vi er jevngode med Celtic.
Celtic er faktisk en større klubb og har faktisk et bedre lag/stall enn det vi har pr. dags dato.
At innsatsen og forsøket var dårlig tror jeg de fleste er enige i, men 2-0 på lerkendal så er vi videre! Man må aldri slutte å ha trua, da kan man liksågodt finne på noe annet Wink


Å si at ett Celtic lag med så mange viktige spillere ute og som er ute av sesong skal engang være bedre enn oss er noe av det mest idiotiske jeg har hørt på veldig lenge. Og jeg har også sett kommentarene til Konneseur rundt Kåres avskjed. - Folk har virkelig fått lave forventninger om de ikke mener at vi skal være bedre enn dette Celtic laget ue av sesong som de er...... Til og med om de hadde spilt med Dembele, Griffiths, rogic, lustig og han derre Boyata, så burde vi faktisk være bedre enn dem når de ikke er i sesong.


Den utgaven av RBK vi er pr. i dag med de spillerne vi kan stille med vs det de kommer med så har jeg vanskelig for å ta argumentasjonen din seriøst.

spiller for spiller er Celtic mye sterkere enn oss slik de stilte. At vi kan hamle opp med dem på hjemmebane om vi spiller god fotball og står etter er en annen sak, men den kampen på Celtic Park var som forventet.

Jeg forventer at de grepen som ble tatt, er for å bygge klubben opp sterkere slik at vi faktisk KAN si at vi bær slå sånne lag som Celtic over to kamper.

da avslutter vi den.

Nå blir det vell nepe noen signeringer før vi vet hvordan høsten blir.

Håper dog SIB har en storfisk ala Sapara å servere for det hadde virkelig smakt!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
frecklesarereal
Junior


Joined: 26 Jul 2018
Posts: 2

PostPosted: 26.07.2018 19:43    Post subject: Reply with quote

Vidar Ørn Kjartansson
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 26.07.2018 19:54    Post subject: Reply with quote

Velkommen til forumet! Kom gjerne med mer utfyllende mening om hvorfor han og vi er en god match, og hvorfor han skulle ønske seg tilbake til Norge. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1153

PostPosted: 26.07.2018 19:55    Post subject: Reply with quote

frecklesarereal wrote:
Vidar Ørn Kjartansson


Det å lage seg en brukerkonto å bare spytte ut et slikt navn uten noe mer er ikke lov i disse tider Surprised
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 26.07.2018 20:05    Post subject: Reply with quote

Skal sies at Kjartansson er ønsket av allrighte klubber i England skal man tro avisene, så det skal nok en del til for å lokke han hit.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 26.07.2018 20:12    Post subject: Reply with quote

Men så er han jo en ganske allright spiller også.
Der er i den hylla vi bør sikte oss inn på også.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 26.07.2018 20:52    Post subject: Reply with quote

Kjartansson er helt feil spillertype.
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 26.07.2018 20:55    Post subject: Reply with quote

Nå må vi få inn spillere med hurtighet som kan forflytte seg raskt begge veien.
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 26.07.2018 21:39    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Synes det blir lit feil å vinke det som om vi er jevngode med Celtic.
Celtic er faktisk en større klubb og har faktisk et bedre lag/stall enn det vi har pr. dags dato.
At innsatsen og forsøket var dårlig tror jeg de fleste er enige i, men 2-0 på lerkendal så er vi videre! Man må aldri slutte å ha trua, da kan man liksågodt finne på noe annet Wink


Jeg kan garantere her og nå at vi aldri i verden vil slå Celtic 2-0 på Lerkendal om en uke. I beste fall 0-0. Vi kommer ikke til å skape en dritt. Vi hadde en mulighet på 0-1, men vi var altfor dårlig trent. Det verste er at RBK selv ikke innser det. Vi vet jo at Helland og Lundemo får spille. Da vinner du ikke slike kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 26.07.2018 22:14    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Det verste er at RBK selv ikke innser det.

Har du bodd under en stein den siste uka? Rosenborg sparket treneren, og en av de viktigste grunnene til det er at vi har trent for dårlig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 27.07.2018 00:31    Post subject: Reply with quote

Det største problemet er at spillerne tror de er godt trent.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.07.2018 07:24    Post subject: Reply with quote

Det aller største problemet er at de fysiske trenerne tror at spillerne er godt trent. Throwback til Perry.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.07.2018 08:02    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
senador wrote:
Det verste er at RBK selv ikke innser det.

Har du bodd under en stein den siste uka? Rosenborg sparket treneren, og en av de viktigste grunnene til det er at vi har trent for dårlig.


Kulen og spillerne var stolt og fornøyd med innsatsen mot Celtic. Helland og Bendtner mener Eggen tar helt feil med at de sluntrer defensivt. Alle ser at laget er pissdårlig trent bortsett fra gjengen på Brakka selv. Koteng ser det, men hvorfor i ******* innser ikke nåværende trenere og fysisk trener at noe er riv ruskende galt? Vi ble løpt i senk så til de grader mot Celtic utenfor sesong. Det er rett og slett pinlig og veldig provoserende at spillerne og trenerne etter kamp sier de er stolt og fornøyd med innsatsen.

En annen ting er jo at Kåre er totalt inkompetent. Påstod for noen dager siden at Eggen tok helt feil viser jo bare at han er totalt inkompetent. Fortjener ikke en feiring når man har klart å trene laget så langt ned over tid og samtidig heve millioner for den jobben! Helt uforståelig at Koteng får så mye kritikk når vi ser sannheten!
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 27.07.2018 08:09    Post subject: Reply with quote

pinlig å kritisere Rini Coolen for den fysiske formen, dette er opplagt 100% Kåre og Erik sin feil.
hvem er det som har ansvaret for fysiske tester nå da? Hjelde er vell flyttet til junior avd.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.07.2018 08:12    Post subject: Reply with quote

Jeg gir ikke Kulen skylda, men han sier han var fornøyd. Det sier meg at han er hvertfall ikke rett mann.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.07.2018 08:25    Post subject: Reply with quote

Når laget gjennomfører avtalt taktikk på en veldig bra måte fra start, og så faller tilbake til gamle synder når beina ikke henger med lenger, så er det rimelig dårlig pedagogikk å slakte de utad for prestasjonen som helhet. Spillerne fulgte jo opp det som ble avtalt så lenge de klarte, og trenger kanskje den positiviteten som ligger i at resultatet tross alt ikke ble noen krise. Jeg kan ikke tenke meg at noen var fornøyd med andre omgang, og det vet de selv.

Innad regner jeg med at jobben starter med å innprente i spillerne at de ikke må legge seg såpass på rygg, at det blir tyngre på den måten. Det er jo akkurat den samme jobben Hamrén brukte sin første sesong i Rosenborg på - å legge en grunnleggende struktur i det defensive som lar oss vinne mer ball, og kontrollere mer av kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 27.07.2018 09:51    Post subject: Reply with quote

Det bekymrer ett RBK-hjerte å se andre topplag i Eliteserien forsterke seg dag for dag, mens min klubb sitter på gjerdet og venter på 2019. Molde blir sterke utover høsten. Har hentet Eikrem og en belgisk U-keeper bare den siste uka. Brann har spillere på prøvespill, og kan fort ende opp med en ny målscorer etter ferien! RBK selger stallfyll, og synest ting ser godt ut. Det er for dårlig planlegging, mener jeg.. Det burde stått en forsterkning klar, da overgangsvinduet åpnet 19.juli.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 27.07.2018 10:00    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Det bekymrer ett RBK-hjerte å se andre topplag i Eliteserien forsterke seg dag for dag, mens min klubb sitter på gjerdet og venter på 2019. Molde blir sterke utover høsten. Har hentet Eikrem og en belgisk U-keeper bare den siste uka. Brann har spillere på prøvespill, og kan fort ende opp med en ny målscorer etter ferien! RBK selger stallfyll, og synest ting ser godt ut. Det er for dårlig planlegging, mener jeg.. Det burde stått en forsterkning klar, da overgangsvinduet åpnet 19.juli.



Gikk inn for å skrive noe tilsvarende! Helt enig, meget bekymringsverdig!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 27.07.2018 10:05    Post subject: Reply with quote

Er det bare jeg som la merke til at Koteng sa at det så vanskelig ut med spillerkjøp tidlig i vinduet, nettopp fordi at spillerene RBK ville ha ønsket seg til Premier League? Dersom det stemmer, og at RBK heller henter to-tre storfisker opp av hatten etter at vinduet til PL har stengt, er det greit. Bedre det enn at de signerer Zachariassen i ren desperasjon nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 133, 134, 135  Next
Page 79 of 135

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb