English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
NEI TIL MOBBING OGSÃ… PÃ… FORUMET
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:37    Post subject: Reply with quote

Haha, du prøver at få diskussionen væk fra emnet fordi du ved at du har løjet alle de gange hvor du har hævdet at Tettey har fået nok chancer centralt. Og når du bliver ved med at påstå det, er det jo netop vigtigt at se på hvor mange kamper og minutter han rent faktisk har i rollen.
Helt seriøst joko-, at du ikke kan se det mest åbenlyse er direkte pinligt. Jeg gider ikke spilde mere tid på netop dette mene med dig, da jeg tror de fleste herinde godt kan se hvem der lyver og kommer med usandheder.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:43    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Haha, du prøver at få diskussionen væk fra emnet fordi du ved at du har løjet alle de gange hvor du har hævdet at Tettey har fået nok chancer centralt.


Det viste seg tross alt at jeg hadde rett med tanke på at det var flere enn 4 kamper som dere sa det var? Hvorfor skulle jeg da ville få diskusjonen bort fra emnet når jeg har rett? Ser ikke helt hvor du vil med denne kommentaren.....

Forøvrig fint du innrømmer at det var dere som kjørte diskusjonen på dette med antall kamper, men du er klar over at du har psykotiske trekk? Den fornektelsen din er skummel, jeg kan slenge direkte quotes som viste at du jugde når du sa det var kun 4 kamper Tettey hadde spillt. Fortsatt så nekter du, det er jo helt sinnsykt..


Last edited by longns on 30.04.2007 14:46; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:44    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Jeg gider ikke spilde mere tid på netop dette mene med dig, da jeg tror de fleste herinde godt kan se hvem der lyver og kommer med usandheder.



Fortsett å si dette til deg selv...
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:48    Post subject: Reply with quote

Du messet jo om at han havde fået nok kamper før kampen mot Fredrikstad.

joko- wrote:
Jeg tror anker posisjonen ikke er en rolle som passer Tettey, dette har vi sett i tidligere kamper også.
Fra den 03.11.06

Der havde han 135min som central.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:54    Post subject: Reply with quote

Hva faen er galt med den kommentaren? Jeg skriver at jeg TROR anker posisjonen ikke er en rolle som passer Tettey og at jeg har sett dette i tidligere kamper (Nevner ikke noe om hvor mange kamper) slutt å legg ord i munnen på meg...

Du trekker etter strå Harald...

Jeg vil også poengtere at jeg ikke er sikker på om det er bare de 4 kampene fra 2006 hvor han har fått prøvd seg. (PS: Dette skriver jeg ikke som fakta, så ingen juge beskjyldninger denne gangen Harald)
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 30.04.2007 14:57    Post subject: Reply with quote

Selv om du ikke skriver det som fakta, så insinuerer du løgn i det siste avsnittet ditt, Joko.
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:58    Post subject: Reply with quote

Insinuerer løgn? Hva går du på egentlig? Jeg sier at jeg ikke utelukker det, da jeg ikke har orket å sette meg inn i terminlista og huske tilbake. Kan ha vært mange rotasjoner i løpet av en kamp som ikke står i kamprapportene fra rbkweb. Jeg stoler ikke blindt på dere, det må jeg få lov til? Uten at jeg hevder at det er flere enn de 4 kampene...
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 15:02    Post subject: Reply with quote

Tipper forresten Harald graver dypt i tråder fra 2006 for å finne et innlegg hvor jeg skriver at "Tettey har fått nok sjangser". Forstår ikke hvordan det skulle styrke saken din Harald....
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 15:04    Post subject: Reply with quote

Nope, jeg har droppet hele greien.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 15:05    Post subject: Reply with quote

Flott, nå har vi brukt 4 nye timer på å diskutere dritt. Takk for i dag!
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 30.04.2007 15:08    Post subject: Reply with quote

------------
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 15:10    Post subject: Reply with quote

Slutt å drit deg deg ut, vi har en gylden mulighet til å avslutte diskusjonen nå. La oss ta den...
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 02.05.2007 23:25    Post subject: Reply with quote

Flytter det hit jeg, før Harald gjør det.

Mainn wrote:
Nei, blitt så kjedelig å diskutere med deg. Useriøs hele tiden, tenderer til det barnslige. Å folk som skal disse/hate folk hele tiden (les: Solli) mangler noe vesentlig. Nemlig modenhet. Dessuten er de veldig ofte usikker på seg selv, usikker på hva andre syns om en. Derfor tar de igjen ved å mobbe andre, snakke nedsettende om andre. Hørt om mobbing?
Jeg liker en saklig diskusjon, men den får jeg ikke med Haugen eller Thor Arild. Men andre her inne er mer moden. Så det er håp.


Flink med personkarakteristikker du. Du husker sikkert denne:

Mainn wrote:
Sitter bare å rister på hode av det jeg leser. Makan til sutring & bagateller skal man lete lenge etter. Criw eller hva han nå heter, kan ikke ha mye til liv, tipper ALT dreier seg RBK for denne karen. Stakkars. At Storflor var med å lagde litt show for de som er med og betaler milliarder til norsk toppfotball, på direktesendt tv, må da gå an se litt humoristisk på, ellers så har du et seriøst problem. Jeg elsker RBK jeg og, men man må skille mellom ting her, et show på tv2, der bortelagsrepresentanten, i dette tilfellet Storflor skal "tape", dvs ha på seg motstanderens trøye, cap etc... sist gang var det Årøy & en fra Løv-Ham. Er dette virkelig så ille for deg som jeg får oppfatning av, vil jeg si at sliter, og det noe Veldig. Stakkarslig.


..din første post på dette forumet.

Jeg har ingen interesse av å diskutere saklig med en som boikotter RBK, setter spiller foran klubb og som hyller andre lags spillere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mainn
Rutinert


Joined: 08 Sep 2006
Posts: 515
Location: Vest /øst / nord/ sør

PostPosted: 02.05.2007 23:31    Post subject: Reply with quote

fint det haugen. Beklager om du følte deg støtt av innlegget mitt. Men som sagt hadde det vært fint å diskutere litt voksent, og ikke bare kverrulere på alt jeg skriver kun for kverruleringens skyld.
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 02.05.2007 23:33    Post subject: Reply with quote

Følte meg ikke støtt. Så bare ikke vitsen med å krangle i alle trådene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3699
Location: Oslo

PostPosted: 03.05.2007 00:47    Post subject: Reply with quote

Jeg syns det har blitt grufullt mye krangling på forumet i det siste. Det drar helt klart stemningen spør du meg! Det er greit å diskutere, men å begynne å kalle hverandre løgnere, barnslige og idiotiske, blir bare teit i mine øyne! Hold dere saklige i alle diskusjonene, og ikke dra frem poster som er mer enn 3 måneder gamle!!

Og jeg håper at det blir slutt på "mobbingen" som det snakkes om. Jeg aner ikke hva som blir sagt på PM, men ikke gjør dette forumet ubehagelig for vedkommende og ikke gjør hver tråd om til en battlefield som blir umulig for andre å forstå.

Diskuterer dere enda den Tettey-saken?

La det ligge!

Hvis Harald melder seg ut av diskusjonen for å slukke bålet, så ikke tenn det på igjen! Nok får være nok! Noen må få lov til å ha forskjellige meninger om enkelte spillere på laget, og det er lov å diskutere med hverandre, men for gud skyld, hold dere i det minste LITT saklig da.

Jeg har ihvertfall bestemt meg for aldri å åpne kjeften min om Tettey igjen! [/u]

Edit: Jeg snakker da ikke om Haugen og Mainn sin diskusjon, da jeg ikke forstår hva den handler om.
Back to top
View user's profile Send private message
Mainn
Rutinert


Joined: 08 Sep 2006
Posts: 515
Location: Vest /øst / nord/ sør

PostPosted: 03.05.2007 01:00    Post subject: Reply with quote

Ser at Joko blir heftig terget opp her inne. Følte bare for å si det. Om folk ikke takler en annen mening enn sin egen blir det for dumt å mobbe en annen av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5192

PostPosted: 03.05.2007 01:04    Post subject: Reply with quote

Ja, folk terger han unødvendig mye. Men kanskje joko- også kan slutte med sine stygge og usaklige personangrep, da. Eller er det helt greit?
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Mainn
Rutinert


Joined: 08 Sep 2006
Posts: 515
Location: Vest /øst / nord/ sør

PostPosted: 03.05.2007 01:06    Post subject: Reply with quote

Klart han også har sine svin på skogen. Så det er vel mange som kan skjerpe seg et par hakk vil jeg tro.
Back to top
View user's profile Send private message
SverreBrandhaug
Rutinert


Joined: 17 Apr 2006
Posts: 939
Location: Kristiansand

PostPosted: 11.05.2007 12:52    Post subject: Reply with quote

Jeg er relativt ny på dette forumet, men jeg har allerede rukket å registrere at det er endel uvennskap blant brukerne. Hvorfor tar noen av og til mannen istedet for ballen?

Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor noen er så ufine. Det gjør jo at stemningen, gleden og helhetsopplevelsen av å være på forumet blir ganske dårlig.

Jeg er for et støtteklima Wink


Var forresten dette riktig plass å ta det opp?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 11.05.2007 13:10    Post subject: Reply with quote

SverreBrandhaug wrote:
Jeg er relativt ny på dette forumet, men jeg har allerede rukket å registrere at det er endel uvennskap blant brukerne. Hvorfor tar noen av og til mannen istedet for ballen?

Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor noen er så ufine. Det gjør jo at stemningen, gleden og helhetsopplevelsen av å være på forumet blir ganske dårlig.

Jeg er for et støtteklima Wink


Var forresten dette riktig plass å ta det opp?


For å innføre deg, hatet mot meg startet i det jeg kritiserte "Golden boyen" Tettey her på forumet. Harald ble på en måte en slags frontfigur i hatet mot meg og mine meninger. Dette har ført til en del skitkasting fram og tilbake. Harald slenger dritt til meg, jeg slenger dritt tilbake. Mine personangrep blir slettet, mens Harald og hans meningsfeller sine personangrep mot meg blir stående. Løgn beskjyldninger flyr i hytt og gevær og endel tråder er blitt et jævla rot av lange quotes.

Jeg gjorde faktisk et hederlig forsøk i et par uker å roe gemyttene, da blir jeg møtt med drittkasting fra Maradona, Brady, Knerten og endel andre.

Så jeg fant ut at jeg bare skal kjøre den gamle gode stilen som irriterer endel her inne.

Vanskelig å ha et bra klima her, når en av moderatorene (Harald) kanskje er den største bølla her inne. Synes en litt mer nøytral og SAKLIG person bør få moderator ansvar her, f.eks en type som TomH.
Back to top
View user's profile Send private message
SverreBrandhaug
Rutinert


Joined: 17 Apr 2006
Posts: 939
Location: Kristiansand

PostPosted: 11.05.2007 13:35    Post subject: Reply with quote

Det er jo trist at du har blitt utsatt for noe sånt. Ideelt sett så skal vel moderator være nøytral?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 11.05.2007 13:35    Post subject: Reply with quote

Det har aldri vært meningen å kaste dritt, Joko, men når du kaster dritt til meg gang på gang ender det med at man tar igjen til slutt.

SverreBrandhaug, moderator _er_ nøytral. Ikke la deg lure.
Back to top
View user's profile Send private message
SverreBrandhaug
Rutinert


Joined: 17 Apr 2006
Posts: 939
Location: Kristiansand

PostPosted: 11.05.2007 13:45    Post subject: Reply with quote

Jeg skal ikke sette meg til dommer over noen eller noe. Jeg kjenner ikke alle diskusjoner og meninger her inne,men en ting burde vi være enige om: RBK er grunnen til at vi lar oss engasjere så sterkt RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7439
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 12.05.2007 18:26    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
SverreBrandhaug, moderator _er_ nøytral. Ikke la deg lure.


Så hvorfor setter de ikke rett og slett en stopp for dette en gang for alle? (f.eks. advarsel for første personangrep, midlertidig karantene for nr 2, utestenging for nr 3)?
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb