English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK 2005
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 17.02.2005 23:07    Post subject: Reply with quote

Ungoliant wrote:
Quote:
Helt utrolig at folk her inne har tro på at denne patetiske gjengen kan gull i år! Tidenes stall meg langt opp i brunøyet. Naive knotpunger!

Vinner denne søppelgjengen noe som helst er det en total fallitterklæring for hele ligaen!


Ditt hat til din egen klubb sier vel det meste om deg som person. Er du så misfornøyd med livet ditt at du hater det en supporter skal elske.

Skam deg, din blasfemiker. Det er ikke de andre som er naive, det er du som er overdrevent negativ.


Idiot. Du har ikke skjønt en dritt!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Kienast
Junior


Joined: 02 Nov 2002
Posts: 48
Location: Norway

PostPosted: 17.02.2005 23:13    Post subject: Reply with quote

Ja, det var jammen meg et saklig svar. 97% av innleggene dine både på dette og Kjernens forum er negative mot Rosenborg, så du burde kanskje skjønne at noen setter spørsmålstegn ved dine følelser til klubben..?

Tror ikke jeg bare snakker for meg selv i denne sammenhengen.
_________________
Hamarkameratene
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 17.02.2005 23:19    Post subject: Reply with quote

Så er det pokker ikke mye å være fornøyd med for tida. Og den gjengen som er utpå banen er ikke klubben, de er bare de som spiller for den akkurat nå.

Men jeg gir egentlig f.. i hva du og andre her måtte mene. De som kjenner meg i miljøet, vet hva jeg mener.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 17.02.2005 23:41    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Helt utrolig at folk her inne har tro på at denne patetiske gjengen kan gull i år! Tidenes stall meg langt opp i brunøyet. Naive knotpunger!

Vinner denne søppelgjengen noe som helst er det en total fallitterklæring for hele ligaen!


Skuffelsen er forståelig. Men hva med og støtte laget ditt i motgang også.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.02.2005 23:45    Post subject: Reply with quote

"Du skal tukte dem du elsker."

Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 17.02.2005 23:46    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
"Du skal tukte de du elsker."

Cool


"I gode og onde dager" hehe Smile
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 18.02.2005 08:18    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:
Recon wrote:
Helt utrolig at folk her inne har tro på at denne patetiske gjengen kan gull i år! Tidenes stall meg langt opp i brunøyet. Naive knotpunger!

Vinner denne søppelgjengen noe som helst er det en total fallitterklæring for hele ligaen!


Skuffelsen er forståelig. Men hva med og støtte laget ditt i motgang også.


Og du har sett hvordan jeg opptrer på Lerkendal ofte skjønner jeg?
Støtter laget, men det der med å stå og hylle de som helter etter matchen når de ikke viser noen som helst innsats er bare tåpelig.

Taper de fordi de kjempa men møtte et bedre lag, ok. Taper de fordi de ikke gidder å vise noe som helst stolthet, får de akkurat hva de fortjener!

Hos denna gjengen er det vel en glad kombinasjon av det og totalt fraværende evner hos en hel del av de.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 18.02.2005 10:53    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Vinner denne søppelgjengen noe som helst er det en total fallitterklæring for hele ligaen!


Tsss. Det er mange gode spillere, og ikke veldig mye mer som skal til før det sitter.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 18.02.2005 11:35    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Recon wrote:
Vinner denne søppelgjengen noe som helst er det en total fallitterklæring for hele ligaen!


Tsss. Det er mange gode spillere, og ikke veldig mye mer som skal til før det sitter.


hehe, det får vi bare være uenige om! Wink
At det er mange gode altså!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 18.02.2005 11:48    Post subject: Reply with quote

Flere spillere enn før har god fart og god teknikk. Det flere spillere enn før mangler, er forståelsen for RBKs spill, samt innsats en troillonge verdig.

Det har vært mange spillere på RBK gjennom de siste 15 åra som egentlig ikke har vært veldig gode, men som kjente systemet så godt at de så knallgode ut.

Jeg savner Mini. Men hvis jeg tenker meg godt om, kan jeg jo huske at ikke alle perioder - for ikke å snakke om alle kamper - var like bra. Av og til var han elendig. Braaten, Ødegaard og Storflor har på noen områder bedre ferdigheter.

Men de mangler naturligvis samhandlingen som kjennetegnet Mini-Brandy, Mini-Gud og Mini-Runar-Bergdølmo.

Pluss at motstanderne er blitt adskillig bedre ...
Back to top
View user's profile Send private message
jenssenc
Senior


Joined: 22 Sep 2004
Posts: 114

PostPosted: 18.02.2005 14:39    Post subject: Reply with quote

Jeg liker det ikke, men slik situasjonen er nå anser jeg Vålerenga for å være seriefavoritt. De har en glimrende keeper, et solid forsvar, en knallgod midtbane, og på topp har de dessverre Steffen Iversen, som vel vant 99% av alle de duellene han var involvert i igår. Men ting kan og vil forhåpentligvis endre seg utover våren. Ødegaard var jo glimrende i Sogndal, og Braaten kan bli knallgod. Men det er denne sentrale midtbaneplassen da......
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 18.02.2005 15:11    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Flere spillere enn før har god fart og god teknikk.


Det er her jeg er så uenig. Vel, de kan sikkert løpe fort, og det er bra det, men at spillere som Solli dras fram for teknikken sin er for meg totalt ufattelig. Rent nydelig å se ham drible seg sjøl i går... Rolling Eyes
Ærlig talt syns jeg han er en enda dårligere spiller enn Winsnes.
Nærteknikken er ihvertfall ikke noe bedre nå enn før. Braaten kan drible når han gidder, men han har pokker meg samme mottaket som Mini hadde!

haavarl wrote:
Det flere spillere enn før mangler, er forståelsen for RBKs spill, samt innsats en troillonge verdig.


Her stryker de fleste av de. Og spesielt det siste er noe av det som gjør meg mest rasende på de, og som for enkelte tomhjerner her uten evne til kritisk tenking dermed blir "hat" mot egen klubb.

Og btw, haavarl, Perry gummirygg imponerer meg fortsatt ikke! Wink
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 18.02.2005 15:11    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Så er det pokker ikke mye å være fornøyd med for tida. Og den gjengen som er utpå banen er ikke klubben, de er bare de som spiller for den akkurat nå.


Men én ting lurer jeg litt på. Da du ble glad i klubben ... var det ikke spillerne du var glade i da heller? Har du alltid vært glad i klubben, men aldri i spillerne?

Uansett hvilken RBK-årgang en snakker om (i nyere tid), har jo spillerne aldri vært klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 18.02.2005 15:17    Post subject: Reply with quote

Når man er 7 år gammel kan man vel si at kjærligheta til klubben er litt tettere knytta til spillera enn når man er 27! Wink

Størstedelen av mine følelser for spillerne som en del av klubben forsvant med Bent, og all resterende respekt for de "gamle helter" forsvant da jeg sto inne på Brakka og så to av de gjøre meg kvalm av tanken på at de skulle trekke på seg drakta igjen, der de satt og skøyv alt ansvar over på en av klubbens mest lojale tjenere. (litt lang setning men you get the general idea)

Nå er dette min opplevelse av klubben da, det er intet som tilsier at din skulle være den samme.
Forøvrig har jeg for en mnd eller noe siden et lengre svar på hva Klubben er (for meg).
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.03.2005 11:03    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ dette var en uttalelse som varmet mitt hjerte:

- Spillere på Rosenborg er privilegerte som får være en del av denne klubben. Føler de det ikke på samme måten, kan de finne seg en annen arbeidsgiver, sier Per Joar Hansen.

Les mer: Aksepterer ingen RBK-sutring

Perry åpner for øvrig opp for å bruke Beto på høyreback, og dermed kan vel kanskje dette bli ei fin oppstilling kommende sesong:

Espen J.

Kvarme - Riseth - Hoftun - Stensaas

Strand - Koppinen - Berg

Ødegaard - Frode J. - Braaten
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ode
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 2285
Location: Bæste byen i lainne

PostPosted: 02.03.2005 11:34    Post subject: Reply with quote

Quote:
Espen J.

Kvarme - Riseth - Hoftun - Stensaas

Strand - Koppinen - Berg

Ødegaard - Frode J. - Braaten


Syns du er litt for konservativ med dette laget. Erik, Roar og sannsynligvis Ørjan må ut av 'førsteelvern' i år, om vi liker det eller ikke.
Solli og PCS må inn. Jeg foreslår følgende oppstilling:

Espen J.

Kvarme - Riseth - Koppinen - Stensaas

Solli - Berg - Per Ciljan S

Ødegaard - Helstad - Braaten

Jeg klarer ikke å sette ut Ørjan, blir han skadefri så spiller han. Velger Helstad istedet for Johnsen pga av farten, begge må bevise at de duger.
Mange gode spillere som ikke får plass laget, skal ihvertfall bli spennende å se hvordan Perry komponerer laget framover mot seriestart.
_________________
Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 02.03.2005 11:45    Post subject: Reply with quote

Var ikke helt enig med 2mas jeg heller.

Tar heller stuperen Basma som stopper, enn Hoftun.
Espen J. ä dum i huvvet, og fortjener ikke å spille før han evner å innse egne svakheter og utbedre.
PCS, så mye jeg enn hadde elska å se det, er ikke klar for å starte enda. For lett i kroppen. Dog etter noen kamper blir han kanskje herda nok. Snart den eneste som er igjen på midtbanen med skills på internasjonalt nivå.

min start11'r (hvor jeg gjerne bytter ut folk mot nye og gode):
Code:

Ivar
Beto - Riseth - Koppinen - Ståle
Strand (i mangel på arvtager, han burde egentlig spilt siste 20 bare) - Ørjan - PCS(i mangel på noen andre som er klare)
Ødegaard - Helstad - Braaten/Storflor

Evt.
Code:

Ivar
Beto - Riseth - Koppinen - Ståle
Ødegaard - Ørjan - PCS
Braaten - Helstad - Storflor

(Kanskje helst denne siste)

(aner ikke hvorfor jeg brukte code, men det utheva det så fint. Very Happy )
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.03.2005 12:07    Post subject: Reply with quote

Litt mer begrunnelse for laguttaket mitt:

Når det gjelder midtbanen så regner jeg med at Solli får mye spilletid uansett på grunn av skader på andre, og dermed holder seg godt i gang. Derfor har det ikke så mye å si at både Strand og Berg får tillit, sjøl om de forsvinner etter sesongen. Duoen bør få avslutte på topp, ikke på benken.

Når det gjelder den sentrale posisjonen så er Ørjan helt klart et godt valg, men fordi jeg tror det er vanskeligere å finne alternativer til den posisjonen (internt i troppen) enn på indreløperplass foran 2006-sesongen, bør vi allerede nå tenke framoverretta og få fram et klart førstevalg og etterfølger til Skammels (som tidligere nevnt ser jeg kun på Ørjan som vikar i denne rollen).

Skjelbred håper og tror jeg vil få mye spilletid i år; 30 minutter som sist mot Djurgården bør det gå an å få til i mange kamper framover. Noe førstevalg fra start tror jeg ikke han blir i år, kanskje til neste år heller?

På topp regner jeg med mye rotasjon. Av de seks vi har, regner jeg med at Brattbakk blir avspist med minst spilletid, mens at de fem andre vil få prøve seg mang en gang fra start. Storflor er helt klart en spiller jeg har sans for (tok f.eks. fint tak i kampen på Råsunda sist), men med bakgrunn på prestasjonene i forrige sesong synes jeg at Braaten og Ødegaard skal få begynne denne sesongen. Så får vi se noen kamper utover om de fortsatt gjør seg tilliten verdig.

Kampen om å spille midtspiss er jevn, men med bakgrunn på Helstads manglende scoringsform i det siste, vil jeg gi Frode sjansen i øyeblikket.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Raem
Senior


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 164

PostPosted: 02.03.2005 13:21    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Nærteknikken er ihvertfall ikke noe bedre nå enn før. Braaten kan drible når han gidder, men han har pokker meg samme mottaket som Mini hadde!


Må si jeg dro på smilebåndet her..... Jeg går utifra at du mener mottak som mini i negativ forstand hehe.... ikke meninga å trå deg på tærne her Recon, utifra innleggene dine virker det som du er en ihugga supporter og det står det respekt av... Føler uansett at jeg uttale meg litt om Daniel som fotballspiller da jeg mer eller mindre har fulgt karrieren hans siden han var 5.....

Daniel har faktisk en tenkikk og mottak som langt overgår gjennomsnittet. Han er spesielt god til å skjeme ballen vekk fra motstanderen(altså i mottaksfasen), og er veldig vanskelig å ta ifra ballen når han har kontroll på den. Dette gjør han veldig god en mot en...

Han har vært veldig variabel i RBK trøya, det skal jeg være enig i, men av de på topp så mener jeg han har vært best(eller minst dårlig om du vil) i år.. Med unntak av mot Djurgården så er han den eneste av angriperene som ikke har blitt byttet ut iløpet av en kamp så lenge han ikke har vært skadet.

Jeg tror at både Ødegård og Daniel kommer til å få en god sesong dersom de blir brukt riktig. Som kantspiller er man avhengig av å få riktig baller, noe jeg ikke mener de har fått hittil... Hvis noen av de har skapt noe så har det som regel vært grunnet feil av motstanderen eller at de har vunnet ballen selv og satt fart... I skeid var filosofien å finne Daniel uansett.. Lå muligheten der, så skulle de sende en stikker til Daniel.. Så istedet for å hele tiden få en 2 meters pasning fra beck eller indreløper som man må tilbake å hente, eller en halvhjerta klarering fra midstopper så fikk han baller foran seg hvor han hele tiden kunne utfordre i rom

Da fikk han utfordre motspillere i fart, og det er jo drømmesituasjoner for raske og tekniske spillere som Daniel og Alex eller Storflor for den saks skyld... I RBK ser jeg gang på gang at Daniel/Alex er iferd med å ta et løp hvor de ikke blir brukt... Uforståelig for meg når man har såpass hurtige kanter at man ikke bruker dem.. Mener spesielt at Dorsin er fæl på å ødelegge gjennomspill og overganger....

beklager lang post, men det er min første Very Happy
_________________
Real people do real things...
Play your position
--Shyeim
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.03.2005 13:24    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
beklager lang post, men det er min første Very Happy


Lang og interessant - bra debut! Smile

Velkommen til forumet, Raem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 02.03.2005 13:39    Post subject: Reply with quote

Mit forslag til RBK's lag i 2005:

---------------Espen Johnsen-------------

Basma/Russell--Riseth--Kvarme--Stensaas

Strand/Solli---------------Winsnes---------------Berg/ciljan

Ødegaard/Storflor-Helstad/Johnsen/Brattbakk--Braaten


Jeg er usikker på mange af spillerne i Rosenborg, da mange havde en Off sesong sidste år. Jeg vil ikke sætte Koppinen på laget da jeg ikke har set ham spille endnu.

Umiddelbart vil jeg havde Espen Johnsen på mål, synes han er blevet bedre efter Jamtfall blev ansat på fuldtid, men synes at Ivar fortjener flere chancer end han fik i sidste sesong.
Højre back er jeg også usikker på da hverken Basma eller Russell var specielt gode i sidste sesong. Har dog mest tro på Basma, men hvis han ikke præsterer skal Russell have chancen.
På venstre kanten synes jeg Stensaas er det bedste valg da han er bedre offensivt end Dorsin, men han bliver jo ikke yngre og synes ikke Dorsin spillede sig ud i sidste sesong så Dorsin er en spiller for fremtiden.
Vidar Riseth havde en ok sesong sidste år så han fortsætter, den anden plads skal Kvarme have da han i de fleste af hans kampe for RBK har været ganske solid.
Strand er jo stadig en af de bedste i RBK(ved faktisk ikke hvem det siger mest om for tiden) men alderen trykker, så Solli får nok en del spilletid. Tror faktisk at denne sesong bliver en slags knald eller fald sesong for Solli, jeg synes i hverfald han skal spille væsentlig bedre end han gjorde i sidste sesong for at få en fast plads på holdet.
I midten må jeg sætte Winsnes på holdet i mangel på bedre spillere.
Ligesom 2mas vil jeg også helst se Berg som indreløper i sidste sesong, med Ciljan som backup. Ciljan er klar til at være første valg på den plads, men han fortjener spilletid i flere kampe end han fik sidste år.
Ødegaard starter på kanten men han er egentlig ikke imponeret mig, så det bliver en hård kamp ham og Storflor imellem.
Er egentlig ikke sikker på hvem som skal starte på top, men jeg tror Helstad er en smule bedre end de andre så jeg vil starte med ham. Johnsen mangler kvaliteten(eller har ikke vist den) til at præstere i Europa , og så kan han score 300mål i den hjemlige liga for min skyld, jeg vil stadig ikke sætte ham på holdet. Hvis Brattbakk finder tilbage til gamle takter er han også en god kandidat, jeg er en af dem der påstår at hans sesong sidste år ikke var HELT mislykket da han havde forholdsvis mange assists, men 4 mål er selvfølgelig for lidt for en midtspiss. På venstre siden synes jeg at Braaten er det mest åbenlyse valg da han nok er den spiller i Rosenborg der har mest potentiale, men han må blive mere stabil i sit spil.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.03.2005 13:41    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Når det gjelder midtbanen så regner jeg med at Solli får mye spilletid uansett


Det samme gjelder Winsnes. Glemte av ham i originalinnlegget.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bruiser
Junior


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 73
Location: Mellom bakkar og berg

PostPosted: 02.03.2005 15:03    Post subject: Reply with quote

Spørsmål: Når i alle dager skal den klønete sleiva Stensaas bli bedre med ballen i beina? Razz
_________________
SK BRANN
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 02.03.2005 17:47    Post subject: Reply with quote

Bruiser wrote:
Spørsmål: Når i alle dager skal den klønete sleiva Stensaas bli bedre med ballen i beina? Razz


Er han så dårlig med ball da? Gjør stort sett kloke valg synes jeg...
Back to top
View user's profile Send private message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 02.03.2005 18:00    Post subject: Reply with quote

Problemet til Stensaas er at han har kun venstre foten. Men så er det jo ihvertfall krutt i venstra da! Selv om den ikke alltid går på mål...
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb