English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Neste sesong - Hvilke krav/håp har du?

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 15.11.2002 22:00    Post subject: Neste sesong - Hvilke krav/hÃ¥p har du? Reply with quote

1. Hvilke forventninger har du for neste sesong?

2. Tror du Hareide kommer til og bidra med mye positivt?

3. Hvilke spillere bør RBK kjøpe neste sesong?
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 15.11.2002 22:01    Post subject: Reply with quote

3. Synes RBK bør kjøpe disse:

M. Pedersen, Tromsø

H. Valved, Ã…ndalsnes

K. Ystås, Sogndal

S. Brenne, Moss
Back to top
View user's profile Send private message
Laard
Junior


Joined: 12 Oct 2002
Posts: 76

PostPosted: 16.11.2002 15:53    Post subject: Reply with quote

Jeg er temmelig sikker på at neste sesong blir enda bedre enn årets, fordi laget kommer til å gi litt ekstra pga. nye meninger og filosofier fra Hareides side. Jeg er uenig i dine spillerønsker knerten, jeg mener de bare ville blitt nye benkeslitere. Morten G. Pedersen har gjort det veldig bra i 1. divisjon, men en god 1. divisjonsspiller er ikke god nok for Rosenborg. For øyebliket tror jeg Rosenborg er nødt til å se utenlands for å finne gode nok spillere til under 25 mill. Det er vel forsåvidt ingen i Tippligaen som ville kostet Rosenborg over 25 millioner, likevel er alle norske Tippeliga-spillere overpriset, og sier da sitt om kvaliteten.
Back to top
View user's profile Send private message
Ludakris
Senior


Joined: 07 Sep 2002
Posts: 188

PostPosted: 16.11.2002 20:13    Post subject: Re: Neste sesong - Hvilke krav/hÃ¥p har du? Reply with quote

knerten_10 wrote:
1. Hvilke forventninger har du for neste sesong?

2. Tror du Hareide kommer til og bidra med mye positivt?

3. Hvilke spillere bør RBK kjøpe neste sesong?


1. Seriegull nr. 12 på rad og gå videre til gruppespill to i CL. Kanskje cup-finale.
2. Tror Hareide kommer til å innføre en "ny" dimensjon i RBK - forsvarsspill. Tror det må fokuseres på mer kynisme - ivhertfall ute i Europa. Hareide har vært rundt i Skandinavia, og kjenner til flere talenter og potensielle spillere for RBK enn det Nils Arne gjorde. Dessuten tror jeg at RBK kommer til å legge mer vekt på talentspeiding enn før.
3. En knallback (Jon Inge Høiland er et forslag - men jeg vet ikke hvor god han er...), Morten Gamst Pedersen, samt en spiss som kan score 25 mål i serien (minst!)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59478
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.11.2002 23:52    Post subject: Re: Neste sesong - Hvilke krav/hÃ¥p har du? Reply with quote

Ludakris wrote:
Seriegull nr. 12 på rad og gå videre til gruppespill to i CL. Kanskje cup-finale.


Umulig! Neste år blir det åttendedelsfinaler etter gruppespillet i Champions League. Dette synes jeg er bra - tror RBK har større sjangs til å gå til en ny kvartfinale på denne måten. Rosenborg har faktisk blitt ganske gode på hjemme/bortekamper de siste årene. Kvalikkampene er selvfølgelig et godt eksempel, og i tillegg har vi slått både Ajax og Celtic i innbyrdes oppgjør de to siste årene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
X-man
Junior


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 12

PostPosted: 17.11.2002 12:39    Post subject: vel... Reply with quote

* Seriegull bør være hovedmålet.
* Ta CL som en bonus. Blir jo virent å kvalifisere seg siden RBK må inn i runde 2.
*Dersom det blir CL, må avansement være mål.
*Cupen får gå som den går!

Spillere:
1 Spiss (Madsen eller Andersson)
1 Forsvarsspiller (en rask en Riseth?)
1 "Altmuligmann" (Tessem)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59478
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.11.2002 19:07    Post subject: Re: Neste sesong - Hvilke krav/hÃ¥p har du? Reply with quote

knerten_10 wrote:
2. Tror du Hareide kommer til og bidra med mye positivt?


Forhåpentligvis kan Hareide ute i Europa fortsette der Eggen slapp nå i høst. Rosenborg må bli mer kyniske! 1-1 i Amsterdam er et bevis på at det funket. F.eks kan to seire og en uavgjort på Lerkendal, samt en uavgjort borte være nok til avansement i Champions League.

Trond Sollied sa det på en fin måte før returen i CL-kvaliken mot Club Brugge i 1998:

- Vil dere spille kynisk?

- Det kan du stole på. 0-0 vil være et veldig bra resultat, selv om vi aldri liker å gå av banen uten å score. [mer]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 17.11.2002 19:37    Post subject: Re: Neste sesong - Hvilke krav/hÃ¥p har du? Reply with quote

knerten_10 wrote:
1. Hvilke forventninger har du for neste sesong?

2. Tror du Hareide kommer til og bidra med mye positivt?

3. Hvilke spillere bør RBK kjøpe neste sesong?


1. Seriegull og Mulig cupgull! CL bør de ta som en bonus

2. Ja, han må prøve og la de unge spille mer håper jeg!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb