English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Frode Johnsen
Goto page 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 23.06.2005 22:13    Post subject: Frode Johnsen Reply with quote

Frode Johnsen har tydligvis fått klippekort på Rosenborg.
Dette skjønner jeg ikke, han gjør absolutt ingenting i kamper. Greit, han scorer mål, men kan man ikke stille et krav som det til en midtspiss. Men han scorer alt for få mål til å få spille. Rosenborg har mange gode spillere som f. eks Harlad Martin Brattbakk. Aleksander Ødegård er også et valg. Han har riktig nok ikke fått slått igjennom i Rosenborg, men han brukes jo som ving. Plassen hans skal være midtspiss. Men den opptas av en dårlig Frode Johnsen. Ser ikke Per Joar Hansen dette, at Frode Johnsen spiller dårlig!

En annen ting som forbauser meg er at ikke en gang kommentatorene eller "ekspertene" ser dette. Jeg ser på så godt som hver eneste RGK kamp som går på tv, og skjelden hører jeg at de sier at Frode JOhnsen har spilt dårlig. Selv om han gjør det!

Er dere enig?
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 07:13    Post subject: Reply with quote

Dette har jo ikke vært tatt opp på forumet tidligere.. neida.....
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
duriz
Junior


Joined: 07 Apr 2005
Posts: 23

PostPosted: 24.06.2005 07:57    Post subject: Reply with quote

Haha !
Ikke kom å si at Aleksander Ødegård er god ass! . Det så vi jo alle mot Ham-Kam, makan til møkka spiller ! Brukt flere millioner på en mann som ikke har slått til engang, og som ikke klarer å score på åpent mål. Det holder ikke !

Er enig at Frode Johnsen ikke har infridd iår, han var veldig veldig god ifjor, scoret målene vi trengte i siste seriekamp for å få seriegullet. Men iår så har han ikke vært den samme, men han skaper en trygghet i defensiven når han jobbe hjemover på corner og overganger på andre lag. Og er veldig flink til å starte angrep osv. Han er luftsterk også.

Er sikkert en en god grunn til at Per Joar Hansen ikke har byttet han ut enda, og ikke ville byttet han ut mot noen som helst Tippeliga spiller i Norge. Kan si meg litt enig der, selv om han ikke har infridd iår.
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 08:10    Post subject: Reply with quote

PØH!!! Perry har ingen god grunn for å ikke bytte ut FJ. En spiss skal skåre, det hakke FJ gjort og det er god nok grunn til å ta han AV banen Forresten: Var der ikke Øyvind Storflor som ikke klarer å se på ballen når han skal skyte, så han bommer, eller snakker du om en annen episode i kampen?
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.06.2005 08:12    Post subject: Reply with quote

Æhm, nå la jeg opp etter spill i 1. div junior, og et par opprykk til Interkrets, men såvidt jeg lærte skal man IKKE se på BALLEN når man skal skyte...

(Hvordan pokker klarer du sikte på noe da?)
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
nastynick
Rutinert


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 669

PostPosted: 24.06.2005 08:16    Post subject: Reply with quote

Både Storflor og Ødegård missa jo åpent mål mot HamKam. Men når det gjelder kritikken mot Frode Johnsen, så er jeg helt enig. For det første, det er ikke mange 30-årige spillere som fortsatt tror at den beste måten å gi fra seg ballen til en medspiller på er å pole den i brysthøyde til han. For det andre, få midtspisser er så dårlig med beina som han. For det tredje, han har ikke innfridd i år. For det fjerde, han er treg som en snegle. For det femte, de målene han scorer er jo ofte ferdigscoret allerede før han har avsluttet. Frode Johnsen er kun god for at laget han spiller på er godt (ikke det at jeg mener at Frode Johnsen er god), og jeg tror at en bruk av Ødegård eller Helstad som midstpiss ville tilført Rosenborgs angrepsspill en dimensjon som de ikke har i dag, nemlig en gjennombruddshissig midtspiss som er en god avslutter med begge beina, sterk i kroppen og god i lufta.
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2972

PostPosted: 24.06.2005 08:17    Post subject: Reply with quote

Det blir helt håpløst at man definerer en spiss utifra defensiv jobbing. Det er å score mål en spiss skal gjøre, ikke dunke ut dødballer fra motstanderen.

Akkurat nå så tror jeg de fleste midtspisser i Tippeligaen ville ha gjort en bedre jobb en Frode Johnsen. det er jo bare å se på prestasjonene.

Kjøp Peter Ijeh fra IFK eller Alfonso Alves fra Malmø. Da snakker vi om spisser. Fart teknikk og lukter mål på alle baller som kommer.

punktum
Back to top
View user's profile Send private message
nastynick
Rutinert


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 669

PostPosted: 24.06.2005 08:20    Post subject: Reply with quote

Et av de bedre innleggene jeg har lest her inne. Alfonso er rå. Men jeg er også svak for Santos i FC København. Han har seriøs klasse
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 24.06.2005 09:09    Post subject: Reply with quote

Frode Johnsen jobber prisverdig på banen. Det bør han få mer kred for enn han har fått på dette forumet.
Dessverre er han for treg og for dårlig langs bakken til at han bør være på laget. Dessuten har han sluttet å vinne hodedueller med midtstoppere. Få inn noen andre!
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.06.2005 09:57    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
Frode Johnsen jobber prisverdig på banen. Det bør han få mer kred for enn han har fått på dette forumet.


Som den enorme jobbinga mot Brann mener du? Wink
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 10:11    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Æhm, nå la jeg opp etter spill i 1. div junior, og et par opprykk til Interkrets, men såvidt jeg lærte skal man IKKE se på BALLEN når man skal skyte...

(Hvordan pokker klarer du sikte på noe da?)


Se på ballen FØR du skyter. Uansett: når lære du det? 1940?1950?
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.06.2005 11:13    Post subject: Reply with quote

hahaha.. litt av en fyr!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 11:36    Post subject: Reply with quote

Ja, vet det da, men man burde vel stille inn siktet først, og så se på ballen, eller..... Jeg skal ikke si mer siden jeg er keeper Razz
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 24.06.2005 11:50    Post subject: Reply with quote

Å stirre ned på ballen når du fører den, dribler eller skyter er definitivt et klart kjennetegn på en spiller som egentlig ikke har det høyeste nivået inne.
Du gløtter ned før du skyter ja, for å ha kontroll på ballen, men når du skyter så ser du på det du vil treffe!

Dra ei overstegsfinte på en mann mens du ser på ballen, prøv den så mens du ser rett på ham du skal forbi, og se hvilken finte han selger seg mest på. Du bør kanskje trene den litt først dog, så du ikke tryner. Very Happy
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 24.06.2005 15:18    Post subject: Reply with quote

duriz wrote:
Haha !
Ikke kom å si at Aleksander Ødegård er god ass! .


Når sa jeg det. Følg med. Jeg sa at Ødegård kunne være et valg men han er ikke kommet i form.
Dessuten tror jeg nok en spiller klarer å skore 11-12 mål i en klubb som sogndal i fjor er god. Men som sagt, han er ikke i form.
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.06.2005 15:24    Post subject: Reply with quote

Jeg syns Frode skal få se på både ball og mål i 2.div til han har puttet 10 goaller der. Når han skorer ettpar pr kamp på det nivået kan han få opprykk igjen...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 24.06.2005 15:28    Post subject: Reply with quote

he he. enig. For min del kunne han bare gå til københavn i stedet for at Rosenborg skulle gi han dobbel lønn.
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.06.2005 15:32    Post subject: Reply with quote

Feffa wrote:
duriz wrote:
Haha !
Ikke kom å si at Aleksander Ødegård er god ass! .


Når sa jeg det. Følg med. Jeg sa at Ødegård kunne være et valg men han er ikke kommet i form.
Dessuten tror jeg nok en spiller klarer å skore 11-12 mål i en klubb som sogndal i fjor er god. Men som sagt, han er ikke i form.


NÃ¥r skulle en eventuellt sett om Alex er i form da ? PÃ¥ trening ? Hva er rapportene derfra om hans form ?

Han har fått såpass få spilleminutter på høyrekanten i det siste at det er umulig å vurdere formen hans uten å være på trening...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 15:44    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Å stirre ned på ballen når du fører den, dribler eller skyter er definitivt et klart kjennetegn på en spiller som egentlig ikke har det høyeste nivået inne.
Du gløtter ned før du skyter ja, for å ha kontroll på ballen, men når du skyter så ser du på det du vil treffe!

Dra ei overstegsfinte på en mann mens du ser på ballen, prøv den så mens du ser rett på ham du skal forbi, og se hvilken finte han selger seg mest på. Du bør kanskje trene den litt først dog, så du ikke tryner. Very Happy


Hehe Very Happy
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
hai
Junior


Joined: 09 Apr 2005
Posts: 57
Location: kina

PostPosted: 24.06.2005 17:54    Post subject: Reply with quote

frode johnsen suuger han ser ut som en jente hahaha jevla homo hahahaha
_________________
Brunost
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 24.06.2005 18:14    Post subject: Reply with quote

Kjellmyra-gutten wrote:
frode johnsen suuger han ser ut som en jente hahaha jevla homo hahahaha


Var ikke det en sånn 13-årsgrense på registreringssiden til phpBB ?
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2005 18:28    Post subject: Reply with quote

Kjellmyra-gutten wrote:
frode johnsen suuger han ser ut som en jente hahaha jevla homo hahahaha


Enten er du rar eller analfabet... men jeg synes du suuger du ser ut som en nisse hahaha jevla nissemann hahahaha jevla jevla jevla nissemann hahaha Tommel'n ned
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Fredrik90
Senior


Joined: 28 Feb 2005
Posts: 151
Location: Harstad

PostPosted: 24.06.2005 21:38    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
Feffa wrote:
duriz wrote:
Haha !
Ikke kom å si at Aleksander Ødegård er god ass! .


Når sa jeg det. Følg med. Jeg sa at Ødegård kunne være et valg men han er ikke kommet i form.
Dessuten tror jeg nok en spiller klarer å skore 11-12 mål i en klubb som sogndal i fjor er god. Men som sagt, han er ikke i form.


NÃ¥r skulle en eventuellt sett om Alex er i form da ? PÃ¥ trening ? Hva er rapportene derfra om hans form ?

Han har fått såpass få spilleminutter på høyrekanten i det siste at det er umulig å vurdere formen hans uten å være på trening...


Har fått raporter om han om fra rosenborg2. Når de f. eks møtte Harstad hadde han ikke en gang sjangse mot midtstopperne deres. Og jeg kan love dere. Harstads forsvare er ikke i verdensklasse akkurat...
Så han er åpenbart ikke i form.
_________________
Wonderfull, wonderfull football!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 24.06.2005 23:03    Post subject: Reply with quote

Hovedproblemet er jo at PJH ikke bruker spillerne riktig!
Skal vi bruke FJ må vi ha vinger som pøser inn innlegg fra begge kantene, det skjer jo nesten aldri, osv, osv! Surprised Confused Embarassed Cool Rolling Eyes Neutral Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jomer
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 590
Location: Trondheim

PostPosted: 25.06.2005 00:05    Post subject: Reply with quote

Har hørt rykter om at styret i Rosenborg også er litt misfornøyd med Frode Johnsen. Og har faktisk tatt det opp men PJH på et medlemsmøte. Da de spurte om hvorfor Frode hadde klippekort på laget. Svarte PJH at han ikke ville kommentere enkeltspillere. Feiging er det man kaller sånt. Hehe Very Happy
_________________
ultras nidaros
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Next
Page 1 of 52

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb