English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 326, 327, 328  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 17.11.2005 15:30    Post subject: Reply with quote

Haha. Ansetter de Ulseth kan vi vel nesten være sikker på at de rykker ned. Og det vil jo være svært gledelig. Men Perry? Nei, takk. Jeg holder med [webred] i at Perry er for god for Molde.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.12.2005 13:49    Post subject: Reply with quote

I en sesong preget av motbakke fra start og til nesten slutt, måtte høydepunktet bli Per Joar Hansens rygg.

Les mer: Perrys rygg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jon Irenicus
Veteran


Joined: 16 Aug 2005
Posts: 4292

PostPosted: 30.12.2005 11:06    Post subject: Reply with quote

Så det at Høgmo snudde RBK 180 rundt og tok oss med til CL er ikke årets RBK-opptur?!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBKw
Rutinert


Joined: 21 May 2004
Posts: 655
Location: Drammen/Trondheim

PostPosted: 30.12.2005 12:54    Post subject: Reply with quote

Synes det er fint de valgte det. Enig med det de skriver, og synes de vinklet det på en bra måte. Som oftest får treneren skylda, men det er også toppbetalte fotballspillere som går utpå banen som burde klare å gjøre jobben sin bedre enn de gjorde. Fint skrevet!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 27.07.2006 13:50    Post subject: Reply with quote

http://www.fxt.no/tippeli...694628.ece

- Og forholdet ditt til fansen?

- Hvis det kom noen vrælende med eder og galle, ba jeg dem om å ryke og reise. Kom de med argumenter på en ordentlig måte, hadde jeg derimot null probledmer med å prate med dem.


Haha, noen som føler seg truffet..?
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 20.10.2007 09:02    Post subject: Reply with quote

Perry ønsket i RBK
Ser ut som det blir flere trenere enn spiller på Lerkendal neste sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
Katalysator
Veteran


Joined: 15 Jan 2006
Posts: 1947

PostPosted: 20.10.2007 09:05    Post subject: Reply with quote

Er det snakk om stillingen som hovedtrener eller nok en assistentrener? Hvis det er snakk om førstnevnte er jeg....dypt sjokkert.
Back to top
View user's profile Send private message
Geir_Brann
Proff


Joined: 17 Jun 2006
Posts: 337

PostPosted: 20.10.2007 09:29    Post subject: Perry Reply with quote

RBK trenger all den hjelpen de kan få, så det er vel ikke noe å grine over...

Hoftun kommer for å hjelpe Tørum, og nå kommer kanskje Perry også..

Skal ikke se bort i fra at dette blir bra.
_________________
Mitt hjerte står i Brann
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 396
Location: Østsida

PostPosted: 20.10.2007 09:32    Post subject: Reply with quote

Håper inderlig det er snakk om å være assistenten til Sollied her. Etter alle trenerbyttene de siste årene må da ledelsen i RBK til slutt ha forstått at vi trenger en "storfesk" som hovedtrener. For all del, Perry er en brukbar trener, men ser på han litt som nok et "wildcard".
Tror heller ikke at Perry er en mann som ser negativt på å være assistentrener i Rosenborg, selv etter at han har gjort det greit som hovedtrener i Aalesund..
Spekulasjoner, spekulasjoner. Noe er i gjære i allefall!
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 20.10.2007 09:34    Post subject: Reply with quote

Folkens dette er hva man kaller å koke suppe på en spiker, en veldig liten sådann. Det eneste Perry sier er at han skal flytte hjem til Stjørdal, intet annet.
Journalister er kjent for å kunne lage historier ut av ingenting og i særdeleshet Adressa sine.
Lurer forresten på hvilket lag han skal trene da, RBK 3?

Nok trenere på Lerkendal nå, få inn noen nye spillere, for helvete!
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 20.10.2007 09:39    Post subject: Reply with quote

Som ace sier, det blir mye spekulasjoner.
Men hvis han skulle gå inn i et trenerapparat så begynner det å ligne litt på vålerengas storsatsning..Mange kokker, mye søl.
Back to top
View user's profile Send private message
micke
Proff


Joined: 20 May 2007
Posts: 298

PostPosted: 20.10.2007 11:29    Post subject: Reply with quote

Jeg håper for all del at KTE vet mer enn vi vet. Altså at han ikke vil si noe om at kanskje Sollied og Rbk har god og jevnlig kontakt og returnerer til RBK 1 Januar... det er lov å drømme. Perry derimot kunne ha vært en fin assistent til Sollied. To nordleninger må jo sammarbeide bra. Begge har bein i nesa, det hjelper ikke at Rambo er den med ben i nesa og rak rygg på trenings feltet pr. dags dato.
_________________
Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 20.10.2007 12:02    Post subject: Reply with quote

Hvor bra er egentlig Perry som trener? At Aalesund holder seg oppe er ikke noe å bråke så veldig mye over. Jeg har ikke blitt noe spesielt imponert av spillet jeg har sett av de i år, og de dyre og gode innkjøpene har vel en god del av skylda for at de ikke rykker ned.

Tenker man tilbake på hans tid i RBK kan man godt si at nedturen startet med Perry og kom på et bunnivå under Perry. Sesongen 2003 var vi suverene i Tippeligaen, vant cupen og slo ut Røde Stjerne fra e-cupen. I tillegg spilte vi veldig bra og hadde flere kjempeseire der vi blant annet spilte ut LSK på bortebane som jeg aldri kan huske vi har gjort tidligere.

I 2004 trådte Perry inn som assistenttrener under Ola By Rise, og hadde derfor en god del av ansvaret for det som foregikk på treningsfeltet. Spillet den sesongen var en kraftig nedtur fra året før, og selv om vi vant seriegull var det lett å se at laget hadde blitt dårligere. Var det ikke treningene som var det de fleste av de etablerte spillerne krevde Ola By's avgang for? Der måtte jo også Perry tatt sin del av skylda.

Sesongen etter var Perry hovedansvarlig og det endte med at han trakk seg på et tidspunkt der vi var nærmere nedrykk enn medalje, og laget var i fritt fall prestasjonsmessig.

Perry har altså trent laget i den mest nedadgående kurven over to år vi har hatt siden vi rykket ned i 1977. Skal da denne treneren igjen involveres sterkt i RBK? Jeg grøsser....

Det må også gis rom for at en eventuell ny trener kan velge sine egne assistenter/hjelpetrenere. Blir laget fylt opp med for mange trener og sportsdirektør-kokker med lange kontrakter er jeg redd for at RBK skyter seg selv hardt i foten.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.10.2007 12:19    Post subject: Reply with quote

Dette er ei smakløs, tynn suppe Adressa har kokt sammen. Det er knapt noe å tenke på.
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2972

PostPosted: 20.10.2007 12:34    Post subject: Reply with quote

Vel han bør iallefall ikke komme som hovedtrener. TIl det er han ikke god nok.

Er bare en trener som skal være aktuell for Rosenborg: Trond Sollied.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 20.10.2007 12:44    Post subject: Reply with quote

Jeg har sansen for Tørum, men den eneste måten å gjenreise Rosenborg på er å ha tilstede en så sterk trenerpersonlighet at spillerne vil bli og at nye spillere vil komme. Sollied er et eksempel på en av ytterst få trenerpersonligheter som kan oppnå noe sånt.

En trener av et slikt kaliber koster flesk. Men ringvirkningene er enorme. Bla opp noen iverser fra lommeboka og få Sollied hit. Så får vi både en klubb spillere ønsker seg til og en trener med autoritet i spillergruppa.

Perry, Hoftun, Knut Torbjørn og Tørum er dessverre kun en flau bris i sammenligning - håper for guds skyld at ingen av disse er løsningen RBK ser for seg.
Back to top
View user's profile Send private message
gm
Veteran


Joined: 24 Mar 2006
Posts: 1045
Location: stjørdal

PostPosted: 20.10.2007 12:53    Post subject: Reply with quote

Det kan da ikke være mulig at Rosenborg har bruk for Perry. Desidert den dårligste treneren sammen med Høgmo siden Brakstad i 86. Var ikke med på storhetstiden i Rosenborg, bortsett fra et par år på benken som spiller. Få hjem Trond Sollied.
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 20.10.2007 12:57    Post subject: Reply with quote

Bare til info, Perry har hatt familien i Stjørdal hele tiden mens han selv har pendlet mellom Stjørdal og Aalesund...

Så dette er nok avisene som prøver å få til en sak...
_________________
"Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico.
Back to top
View user's profile Send private message
micke
Proff


Joined: 20 May 2007
Posts: 298

PostPosted: 20.10.2007 13:08    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Hvor bra er egentlig Perry som trener?

Det må også gis rom for at en eventuell ny trener kan velge sine egne assistenter/hjelpetrenere. Blir laget fylt opp med for mange trener og sportsdirektør-kokker med lange kontrakter er jeg redd for at RBK skyter seg selv hardt i foten.


Perry mener jeg er bare noen hakk bedre enn Tørum. Perry tørr å si ifra på Trenings feltet og vise at han er sjef, men på det taktiske så syns jeg begge er svak i forhold til NAE og Sollied. Så om KTE begynner å finne assistenter til en ev Sollied uten Sollied sine egne valg syns jeg de gjør en stor feil, som Brady sa: Skyter seg hardt i foten. Brakka bør konse på andre områder enn å blande seg for mye på trenings feltet. En sjef skal delegere oppgaver og motivere og dirigere slik at oppgavene blir gjort. Så langt syns jeg ikke KTE har gjort så mye av dette. Han begynner å hente inn gamle RBK'ere. Han kunne heller ha ringt Sollied og sagt, vil du ha jobben eller ikke? "Fint, vi skriver kontrakt". Deretter Spør Sollied om hvem han vil ha som assistent, " fint jeg ordner med kontrakt og papirer" På den måten mener jeg KTE kan gjøre sine administrative ting bedre og la en Trener gjøre jobben sin bedre.
_________________
Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right.
Back to top
View user's profile Send private message
Guffen
Rutinert


Joined: 05 May 2006
Posts: 709

PostPosted: 20.10.2007 13:12    Post subject: Reply with quote

Eneste muligheten må være som del av trenerstaben i RBKs ungdomssatsing. Flott hvis klubben legger lista såpass høyt at de ansetter Tippeliga-ledere som guttelagstrenere.

Eller - hint hint - kan det være i Ranheim Perry er tiltenkt en rolle...?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 20.10.2007 13:24    Post subject: Reply with quote

At Perry vil hjem til stjørdal trenger ikke å bety noen ting, det kan han finne på å gjøre uavhengig av jobbtilbud i rbk. Men en ny hovedtrener må selvsagt få velge assistenttrener selv imo. Ser ikke hvilken jobb Perry skulle ha gjort desverre, selv om jeg liker mannen godt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 20.10.2007 14:28    Post subject: Reply with quote

Perry er ikke en dum mann å skaffe oss. Men da tenker jeg ham først å fremst som speider, ikke som trener.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
blackwater
Proff


Joined: 14 May 2007
Posts: 341

PostPosted: 20.10.2007 14:46    Post subject: Reply with quote

Jeg synes Perry er et meget godt valg. Som jeg har nevnt tidligere så hadde et team med Perry og Sollied vært konge. Men Perry kan alene videreutvikle Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 20.10.2007 14:49    Post subject: Reply with quote

Hvor skal nytenkningen i Rosenborg komme fra? Ser overhodet ikke hva vi skal med Perry...
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 20.10.2007 15:05    Post subject: Reply with quote

Synes at der er rart at så mange går rett på limpinnen... Perry bor i Stjørdal og pentlet til Aalesund

Perry vil nok få tilbud fra andre klubber...
_________________
"Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 326, 327, 328  Next
Page 3 of 328

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb