English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Engelsk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 334, 335, 336  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Borden
Veteran


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 1069

PostPosted: 08.08.2015 10:15    Post subject: Reply with quote

'The Telegraph' har plukket ut den viktigste spilleren på hvert av Premier League-lagene, og for Norwich har de valgt Alexander Tettey Tommel'n opp!

20 most important Premier League players
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 08.08.2015 12:49    Post subject: Reply with quote

noen som har stream til unitedkampen?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 08.08.2015 12:53    Post subject: Reply with quote

http://www.sportingvideo....19215.html
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1560
Location: Ski

PostPosted: 08.08.2015 13:02    Post subject: Reply with quote

Noen som vet om TV2-stream (altså illegal)?
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 08.08.2015 14:24    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:
'The Telegraph' har plukket ut den viktigste spilleren på hvert av Premier League-lagene, og for Norwich har de valgt Alexander Tettey Tommel'n opp!

20 most important Premier League players


Passe sløvt å påstå at han er "Ghanaian international", da. Ikke den viktigste detaljen, men like fullt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 08.08.2015 18:49    Post subject: Reply with quote

Ikke viktigst i dag i hvert fall, byttet ut like etter pause.
Back to top
View user's profile Send private message
Borden
Veteran


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 1069

PostPosted: 08.08.2015 23:56    Post subject: Reply with quote

Syns han var blant de bedre jeg. 91% pasningstreff, flink til å presse motstanderne til pasningsfeil eller støttepasning og kom til et par ok avslutninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Svovel
Proff


Joined: 25 Mar 2012
Posts: 318

PostPosted: 09.08.2015 01:20    Post subject: Reply with quote

Så bare første omgang, men ut ifra den så kan vel kanskje byttet forklares med frykt for gult kort nr. to. Ble etterhvert en del avblåsinger, både korrekte og billige.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 09.08.2015 11:34    Post subject: Reply with quote

Jeg satt og irriterte meg over at Wikestad ikke enset at Tettey i det hele tatt var på banen, det tok ti minutter med kommentering før han ble nevnt, men da slo han til med å hevde at Tettey imponerte som en av de aller beste i Championship i fjor. Ikke verst.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 09.08.2015 15:24    Post subject: Reply with quote

Nå er jo Wikestad Norwich supporter av full hals da, så det var vel ikke SÅ overraskende Razz
Back to top
View user's profile Send private message
smeboe
Proff


Joined: 23 Sep 2010
Posts: 282

PostPosted: 09.08.2015 15:32    Post subject: Reply with quote

Svovel wrote:
Så bare første omgang, men ut ifra den så kan vel kanskje byttet forklares med frykt for gult kort nr. to. Ble etterhvert en del avblåsinger, både korrekte og billige.

Ikke minst var det vel taktisk bytte i etterkant av 0-2, da er det greit å ofre Tetteys sittende defensive rolle mot en mer offensiv Redmond.
_________________
- En av St Hallvards menn
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 10.08.2015 01:05    Post subject: Reply with quote

1. runde spilt i PL uten at United, Arsenal, Everton, Chelsea eller Liverpool er nevnt? Hva skjer?
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 10.08.2015 01:10    Post subject: Reply with quote

Man får jo nesten kjeft når man skriver her så da får man jo stoppe å skrive, hehe Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 10.08.2015 01:21    Post subject: Reply with quote

Hehe, nå når PL har startet opp, så er det jo klart at man igjen kan skrive innlegg. Nå er vi igang igjen med kamper som betyr poeng vunnet og poeng tapt, og da er det morsomt med diskusjoner.

United flakset seg til en 1-0 seier, igjen. Lite som minner om et gull-lag der i gården til tross for verdensrekord i spillerkjøp?

Hva skjedde med Arsenal? West Ham et lag å følge ekstra mye med i år?

Boring Chelsea hadde mer enn nok med å sikre uavgjort mot Swansea på hjemmebane! Hva tilsier det?

Liverpool bare med 1-0 seier borte mot Stoke. (Så ikke 2. omg. men det var kanskje en flaksseier, også?).
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 10.08.2015 07:35    Post subject: Reply with quote

Var på Åråsen så jeg fikk ikke med meg Liverpoolkampen, har ikke noe særlig å komme med. Men alltid godt med seier i åpningen.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 10.08.2015 10:23    Post subject: Reply with quote

Ingen av topplagene har levert i nærheten av noe nivå, så jeg tror ikke noen skal bruke første serierunde på til noe annet enn poengtelling. Arsenal er vel laget som skuffer mest. Spiller en forsåvidt grei kamp uten at de klarer å skape de aller største sjansene. Men baklengsmålene er så ufattelig enkle. Cech bør i mine øyne ta begge to - andremålet til West Ham må også forsvaret ta ansvar for, det er ufattelig statisk og nølende.

Manchester og Liverpool føler jeg presterer ca like bra. Produserer ca like lite over 90 min men kommer unna med en seier. Liverpool etter strålende enkeltmannsprestsjon av Coutinho, Man Utd etter en litt mindre god enkeltmannsprestasjon fra Walker (?)

Chelsea var vel strengt tatt helt greie frem til de får en utvist, og greier ikke helt ta tak i kampen etter rødkortet sitt, som forøvrig var helt greit. Swansea så veldig bra ut og har en herlig intensitet i spillet sitt. Montero på vingen var feks veldig veldig god. Holder han dette trøkket opppe i år kan det bli moro å se på Swansea utover.

Alt i alt en kjedelig runde synes jeg, men det er nærliggende å tro at toppformen er noen runder unna for de beste lagene. Så får vi se hva City får til borte mot WBA i dag. Tror de tar en grei seier.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 10.08.2015 12:47    Post subject: Reply with quote

Så bare liverpool-kampen selv (og fikk egentlig ikke med meg så mye av andreomgangen da jeg bare hadde et halvt øye på den fordi jeg så rosenborgkamp). Ingen spesielt imponerende kamp av liverpool selvsagt, men likevel mye bedre enn tilsvarende oppgjør i fjor. Ikke at det skulle så mye til.

Borte mot Stoke er historisk sett et av de verste oppgjørene for liverpool, så det å ta med seg 3 poeng samtidig som stoke slipper til veldig lite og man skaper et par halv-farligheter selv må man vel nesten si seg fornøyd med. Spesielt med 4-5 nye spillere fra start.

Godt å se at man er tilbake til å spille med 2 stoppere.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 10.08.2015 13:00    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:


United flakset seg til en 1-0 seier, igjen. Lite som minner om et gull-lag der i gården til tross for verdensrekord i spillerkjøp?


Seieren som betyr mest Wink De vinner etter å ikke ha spilt så bra, og det mot en topp 6 klubb. I tillegg så gikk ett par andre topp 6 lag på en smell så sånn sett en veldig god start for Man Utd.

Spillet kommer seg nok etter hvert, og det kommer nok også minst 1 men håper på 2-3 fjes til inn.

Var i fjor Man Utd nok nærmet seg verdensrekord i spillerkjøp Razz
Denne sesongen derimot så har de jo bare brukt 20 mill pund om man trekker fra det de har solgt for (mot rundt 120 mill pund i fjor).

Spillerne de har hentet er også spillere som går rett inn og styrker laget, med unntak av Romero som kommer til å bli andrekeeper med eller uten De Gea i klubben.

Kommer nok flere, håper jeg. Men når Van Gaal bare ser etter spillere som kan gå inn å styrker laget med engang så er det ikke like mange muligheter (Er jo bra at han tenker slik i mine øyne).

Nå kommer nok Pedro men skulle gjerne sett en spiss og midtstopper inn også, men det er to posisjoner det ikke akkurat er flust av tilgjengelige alternativer pdd.

Man Utd har mer enn nok penger å bruke, så får vi se om de får tak i de riktige spillerne før vinduet stenger.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 10.08.2015 19:53    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:

United flakset seg til en 1-0 seier, igjen. Lite som minner om et gull-lag der i gården til tross for verdensrekord i spillerkjøp?


Hvem som minner om et gull-lag da ? Chelsea og Arsenal ? Wink Må være West Ham kanskje Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 10.08.2015 20:40    Post subject: Reply with quote

På denne tiden av året er det vel mer "hvem har de åpenbart største manglene"; jeg så Liverpool-kampen og ble ikke skremt, verken den ene eller den andre veien. Selv heier jeg på Leeds om jeg må i England, og der i gården har det ikke vært mye å juble for endel år. Desto større engasjement når Rosenborg spiller. Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.08.2015 21:00    Post subject: Reply with quote

Chelsea-lege Eva Carneiro er fortsatt ansatt i klubben, men manager José Mourinho nekter henne å være til stede på både kamper og trening.

(...)

- Legen som går ut på banen for å hjelpe en spiller må vite om spilleren er skikkelig skadd. I dette tilfellet var det snakk om et lite slag hos en svært sliten spiller, mente Mourinho.

- De legene jeg hadde med i denne kampen gjorde at jeg sto igjen med åtte spillere på banen i et kontraangrep etter noe som må karakteriseres som en helt normal situasjon, la portugiseren til.

Les mer: Mourinho nekter Chelsea-legen å sitte på benken

Nokså spesielt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 11.08.2015 22:07    Post subject: Reply with quote

For en klovn, heslig type.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 11.08.2015 22:14    Post subject: Reply with quote

Mourinho har alltid vært en arrogant drittsekk. Men denne er drøy selv til ham å være.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 12.08.2015 21:14    Post subject: Reply with quote

Sitter å ser på Pompey-Derby nå, vilken tosk var det som kom på at de skulle ha kamera i sufflørhøyde? Sykt irriterende.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 17.08.2015 20:56    Post subject: Reply with quote

Har Bournemouth lov å føle seg snytt for scoring?

Edit:

Lov å føle seg snytt for scoring imot*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 334, 335, 336  Next
Page 335 of 336

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb