English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tippeliga 2009
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  

Hvem blir tøffeste utfordrer til RBK?
FK Bodø/Glimt
0%
 0%  [ 0 ]
SK Brann
10%
 10%  [ 8 ]
Fredrikstad FK
1%
 1%  [ 1 ]
Lillestrøm SK
21%
 21%  [ 17 ]
SFK Lyn
1%
 1%  [ 1 ]
Molde FK
1%
 1%  [ 1 ]
Odds BK
1%
 1%  [ 1 ]
Sandefjord Fb
2%
 2%  [ 2 ]
Stabæk IF
37%
 37%  [ 30 ]
IK Start
0%
 0%  [ 0 ]
Strømsgodset IF
1%
 1%  [ 1 ]
Tromsø IL
6%
 6%  [ 5 ]
Viking FK
7%
 7%  [ 6 ]
VÃ¥lerengens IF
7%
 7%  [ 6 ]
Aalesunds FK
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 80

Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 02.03.2009 23:21    Post subject: Reply with quote

Ingen enkel oppgave det heller. Hos veldig mange er potensialet i laget motpol til hva som ble levert i fjor. Det gjelder begge veier. Lag som Glimt og til en viss grad TIL og FFK havnet høyere i fjor enn man skulle tro når man stiller stallene mot andre TL-lag. I andre enden hadde man lag som VIF, Brann, og spesielt LSK, og til en viss grad oss. TL '08 var Bizarro-ligaen, slik jeg ser det.

I tillegg har jo flere av disse lagene byttet trener, samt hentet inn spillere som kan bli alt fra hitter til flopper, da det er mange uskrevne og rimelige blad i disse krisetider.

Det eneste jeg føler meg noen lunde sikker på er at vi ikke rykker ned, og at Start ikke tar gull. Utover det er det nesten håpløst for meg å tippe noe mer.

Spennende blir det lell, så får vi se om det danner seg noen konturer en 4-5 kamper ut i serien.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 02.03.2009 23:52    Post subject: Reply with quote

Man ser som regel tendensen tidlig. Nivåmessig er det neppe stor forskjell på lagene i serien i år heller, og små nyanser, marginer og slikt avgjør hvem som kjemper i toppen og i bunnen.

Spørs om jeg må revurdere Viking som topplag etter hva de har prestert den siste måneden. Tromsø er vel det laget som har beholdt spillerne sine og ikke er svekket, men de overpresterte i fjor.

Odd kan fort overraske og kjempe i toppen. Har mine tvil om at "de store" automatisk er tilbake i toppen i år.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17352
Location: Stavanger

PostPosted: 03.03.2009 00:24    Post subject: Reply with quote

Hvis en skal følge spillemessige tendeser så tror jeg fort Sandefjord og Strømsgodset kommer til å overaske positivt i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6498
Location: Trd

PostPosted: 03.03.2009 00:26    Post subject: Reply with quote

Måtte le litt da jeg tidligere i dag så at Tørum mente det var for dårlig å spille mot 1.divisjonslag, når de selv skulle spille i TL. Resultatet ble 1-3 tap mot Kamma Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10948

PostPosted: 03.03.2009 04:40    Post subject: Reply with quote

Prøver meg, selv om det selvsagt er lotto

Rosenborg
Stabæk
VÃ¥lerenga
Tromsø
Viking
Fredrikstad
Lyn Oslo
Brann
Lillestrøm
Bodø/Glimt
Odd Grenland
Molde
Strømsgodset
Aalesund
Sandefjord
Start
Back to top
View user's profile Send private message
Brandy
Proff


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 335

PostPosted: 03.03.2009 05:03    Post subject: Reply with quote

Lyn kommer til aa gaa konkurs. RBK vinner og LSK paa andreplass.
Back to top
View user's profile Send private message
Flaav
Veteran


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 1556
Location: Med utsikt til Lerka

PostPosted: 03.03.2009 09:08    Post subject: Reply with quote

Hmm, et mislykka forsøk på å sette opp en tabell innpå www.tabellkonkurransen.com Keenoir? Kunne nesten vært snudd opp ned
Back to top
View user's profile Send private message
michael collins
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 1526

PostPosted: 03.03.2009 10:20    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Må vel begynne å sette opp mitt tabelltips snart, og det vil nok være mest basert på spillerstallene og ikke treningskampene.


Vi så i fjor hvor vanskelig det var å vurdere spillerstallene objektivt, særlig for oss supportere, som alltid vil overvurdere egne spillere. Men det gjaldt også journalistene rundt omkring. Drillo uttalte engang at han elsket å møte spillere med større navn enn ferdigheter. Slike spillere har vi mange av i norsk fotball, spillere som forlengst har passert toppen og vurderes som gode av gammel vane. Ikke minst er det mange av denne kategorien i de "store" klubbene. Når media skal tippe vinnere og tapere i kommende sesong legger de også stor vekt på klubbens ressurser, dvs muligheten for å forsterke laget underveis i sesongen - og slippe å selge spillere i sommervinduet av økonomiske årsaker. Her glemmer man ofte å vurdere om den aktuelle klubben har økonomiske støttespillere i byens næringsliv, som de kan vende seg til i et knipetak - slik for eksempel Tromsø IL har. Det er alltid vanskelig å tippe den norske eliteserien, men jeg er ganske sikker på at Tromsø blir å finne i toppen dette året også. Rosenborg får garantert en bedre sesong enn i 2008, og Glimt kommer til å slite. De øvrige lagene kan havne hvor de vil for meg.
_________________
DIXI
Back to top
View user's profile Send private message
Wilhelm S Myhr
Veteran


Joined: 06 Mar 2007
Posts: 1257

PostPosted: 03.03.2009 10:38    Post subject: Reply with quote

Jeg synes ingen lag utmerker seg som seriefavoritt. En del lag kan jeg plassere i et øvre sjikt, men ingen av dem imponerer. I så måte kan svakheten og ustabiliteten som preger serien være til RBKs fordel.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17352
Location: Stavanger

PostPosted: 03.03.2009 10:40    Post subject: Reply with quote

SS-TVs tabelltips 2009 - 5. plassen

Stabæk support har tippet oss på en 5 plass, vi ble vel tippet på 8 plass ifjor og da blir det vel sølv år. Jeg har sett alle tipsene og både ifohold til oss og til Brann virker det mest som det er prinsippet om å ikke tippe "storlagene i toppen" som går forann rasjonell tekning. Dem virker også lite opplyste og det faktiske planene vi som følger klubben vet om. Fordommer mot Rosenborg lyser også klart igjennom.
Back to top
View user's profile Send private message
michael collins
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 1526

PostPosted: 03.03.2009 10:43    Post subject: Reply with quote

Stabæk support traff bedre enn noen andre i sine tabelltips for 2008. Blant annet tippet de TIL på fjerde plass. Tommel'n opp!
_________________
DIXI
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17352
Location: Stavanger

PostPosted: 03.03.2009 10:50    Post subject: Reply with quote

Jeg synes dem er flinke og virker opplyste ,men iforhold til Brann og Rosenborg så har dem istedenfor å snakke om spillerstall begynnt å dra frem myter om disse to klubbene. F.eks er det en temmelig frisk påstand å påstå at Rosenborg har vært dårlig på overgangsmarkedet det siste 10 - 20 årene. Ifjor vil jeg vi var blant de bedre når vi fikk inn Staadsgaard, Demidov, Lustig og Dorsin. Jeg ser få lag som greide å hente 4 spillere i skandinavisk landslagsklasse og da har jeg utelatt Annan og Jarstein siden dem har endel å bevise.

Det eneste intressante var deres syn på Konan Ya og det at han hadde like matchavgjørende innvolveringer som Alanzinho ifjor.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 03.03.2009 10:52    Post subject: Reply with quote

Denne økonomien slår også begge veier. Klubber i økonomisk uføre er nermest forplikta til å selge spillere i neste overgangsvindu for å få inn litt i egen kasse.

Spillere som LSKs Riise, TILs Moldskred og Reginiussen, Lyns Guastavinho osv kan fort være spillere de respektive klubbene ikke har råd til å holde på til sommeren.

Det er ikke ubegrenset hvor mye man kan hente fra næringslivet, i hvertfall ikke i disse tider. Til syvende og sist er en fotballklubb avhengig av å drive en butikk som går i minimum null over tid.

Jeg spår flere store salg enn kjøp fra Norske fotballklubber i sommer. I venter har det jo skjedd fryktelig lite.
Sommervinduet kan ha sterk innvirkning på flere lag mot slutten av sesongen.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18512

PostPosted: 03.03.2009 11:01    Post subject: Reply with quote

Med unntak av at Start og Sandefjord skal slite hardt så synes jeg TL ser fullstendig åpen ut. Umulig å tippe noe som helst.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 03.03.2009 11:45    Post subject: Reply with quote

Av de lagene man regner med har medaljemuligheter, tror jeg Fredrikstad og Viking går mot en svært dårlig sesongstart.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17352
Location: Stavanger

PostPosted: 03.03.2009 12:39    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Med unntak av at Start og Sandefjord skal slite hardt så synes jeg TL ser fullstendig åpen ut. Umulig å tippe noe som helst.


I det treningskampene jeg har sett Sandefjord har dem virket sterke og en skal ikke glemme at etter trenerbyttet deres ifjor vår var dem det sterkeste laget i adeccoligan. Jeg tror også dem har en lur innkjøpspolitikk med disse spillerene fra Balkan og at dem kan få mye kvalitet for det begrensete midlene dem har.

Strømsgodset har gjort det meget bra i treningskampene og har en forholdvis stabil situasjon med samme trener (med klar formening om spillestil ) og forholdvis lik spillerstall som er gode tegn for utvikling.

Start har noen gode spillere ,men mange for dårlige også. En meget spennede trener i Tørum, men i sum tror jeg dem kommer til å slite. Aalesund har en elendig spillerstall og en trener som har vært variabel i sine prestasjoner tror dem kommer til å slite. Odd har mye rutine og Fagermo er en habil trener som vet hva som kreves for å overleve, det tror jeg dem fort kommer til å klare. Bodø Glimt var en stor positiv overaskelse ifjor ,men har mistet sin vikitigeste spiller, er ikke lenger en overaskelse, anstrengt økonomi og ikke verdens beste spillerstall. Det vil være en meget sterk prestasjon av Ingebrigtsen hvis han unngår bunnstrid dette året. I tilegg har Glimt tradisjon for å følge opp gode sesonger med tilsvarende dårlige.

Lyn har en god del spennede spillere ,men det er usikkert hvor langt spennede tar en. Har mistet Berg og mye rutine kan absolutt bli et tøfft år. Molde har mange spennede spillere og hvis dem klarer å stabilisere seg på noe i nærheten av sitt høyeste nivå så kan det bli meget bra. Det er likevel en grunn til at dem varierer så mye og jeg tror dem kommer til å fortsette med det og havner dermed midt på tabellen.

Fredrikstad en av klubbene som overpresterte en del ifjor og som kommer til å merke savnet av Tarik for alvor i år. Har mange spillere med utgående kontrakter og har allerede opplevd uheldige konflikter i sportslig ledelse. Grönhagen er heller ikke en trener som har hatt mye langvarig suksess tidligere. Tror dem faller en del tilbake i år og havner midt på tabellen. Tromsø har samme stall som ifjor ,men har byttet ut Nilsen med Høgmo noe som ikke bør ha så mye å si bortsett fra at Tromsø sannsynligvis kommer til å gå litt mer offensivt til verks. Tromsø har en skakkjørt økonomi og spilleavganger vil komme og økonomien kan føre til turbulens. Kan bli alt ifra middelhavsfarer til gullutfordrer. Jeg synes ikke Tromsø har utviklet seg siden ifjor og fikk etter min mening mer poeng enn dem fortjent ifjor og tviler på at det får det i år.

Brann har fått Steinar Nilsen, Cato Hansen, David Nielsen og Bjørnar Holmvik. Ut har Mjelde, Demba, Hanstveit og "Helstad" gått. Jeg har problemer med å se at dem er forsterket og i utgangspunktet er jeg ikke spesiellt imponert over spillerstallen til Brann. Dem er avhengig av at enkeltspillere tar noen steg og at noen av det rutinerte slik som Bakke, Fakiri og Karadas begynner å vise seg frem fra den siden som gjorde at en kjøpte dem. Tror Brannfansen kommer til å bli skuffet i år også. Viking hadde jeg stor tro på ifjor ,men kjøpene var ikke så gode som en kunne tro på forhånd. I år mangler dem rutine og tyngde for at jeg tror at dem kommer til blande seg helt inn i toppen. Sokolowski og Bjarnasson er gode spillere ,men en mister mye rutine med Gaarde og Stockholm. En er også avhengig av at Ijeh finner formen igjen eller at Niang slår til ordentlig for å blande seg inn helt i toppen. Stort pluss for økonomistyring og har midler til å justere underveis.

Vålerenga har fått et år på seg og har fått justert styringen og det er et pluss ,men dem har rasert det som tidligere var en sterk lagdel forsvaret. Som nå er et eneste stor spørsmålstegn. Når en vet Vålerenga sin historie med spisser så kan det bli problemer i begge ender for Vålerenga selvom både midtbane og keeperen er gode. Er avhengig av at Moa og Fredheim Holm fortsetter spillet fra cupfinalen, men jeg er av den formening at begge har større navn enn ferdigheter som så mange andre på Vålerenga. Har forbedret innkjøpspolitikken sin kraftig og har begynnt å hente ferdigheter fremfor navn. Det lover godt for fremtiden deres.

Lillestrøm har mange gode spillere og en trener som har vist tidligere og i vinter at han vet å bruke dem på en fornuftig måte. Har en sterk og god stall med få svake punkter, men 31 spillere er i meste laget selv utifra mine meninger. I tilegg henger det med litt underlig personalpolitikk igjen og gammel morro gjør at økonomien er anstrengt. Tror Fugla blir farlige i år. Stabæk ser blodfattige ut, har fremdeles en brukbar spillerstall ,men det meste av kreativitet forsvant i løpet av fjoråret med Alanzinho, Tchoyi, Gunnarsson og langtidskadde Andersson. Stabæk kommer til å få langt større problemer med å være like gifitg i angrep i år som dem var ifjor. Erstatterene Kobayashi og Hoff har jeg ingen tro på klarer å erstatte dem i god nok grad. Kobayashi kommer fra en helt annen fotballkultur og vil i likhet med f.eks Alanzinho kreve tid for å ta ut sitt beste. Tid som en hadde til Alanzinho, men som en ikke lenger har til Kobayashi. Hoff spillte allerede under en trener som var flink til å ta det beste ut av spillerene sine som igjen gjør at det er lite ekstra å hente for Jönsson. Andre årsaker til at jeg tror at Stabæk går på en smell er ny stadion som nesten aldri har vært en fordel det første årene. Forventninger, Stabæk har fått være i fred og jobbet uten at pressen og omgivelsen har satt enorme krav og til resultater; det vil dem få oppleve i år og i tilegg vil motstanderene opptre på en helt annen måte i år.

Rosenborg, kan en endelig si har funnet litt stabilitet. Trenersituasjon, admistrasjon, spillerstall og en har funnet en spillemåte en ønsker å satse på en virker til å ha en klar plan som er en fordel. Kombiner det med sterk førsteellver og gode backups og jeg tror vi har en vinner. I mine øyne har en også gjort årets kjøp i Trond Olsen som i vinterens treningskamper viser tegn på at fjoråret ikke var et blaff og signalene er at en har en klar plan på hvordan en vil bruke han. Usikkerheten ligger i spissplassen der en i øyeblikket er fullstendig avhengig av at Iversen er i form og holder seg skadefri. Forhåpentligvis kan Prica/ Zahora eller begge to bøte på dette problemet.

Revidert tabelltips:

1 Rosenborg
2 Lillestrøm
3 Tromsø
4 VÃ¥lerenga
5 Brann
6 Viking
7 Fredrikstad
8 Stabæk
9 Molde
10 Sandefjord
11 Strømsgodset
12 Lyn
13 Odd
14 Bodø Glimt
15 Start
16 Aalesund

Resursser og bredden i spillerstall kommer til å få større betydning etter utvidelsen av tippeligan.
Back to top
View user's profile Send private message
JellyFish
Veteran


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1540
Location: Bergen

PostPosted: 03.03.2009 13:45    Post subject: Reply with quote

Føler litt det samme jeg og angående lag som er opp og ned og veldig ujevn. Og at de fleste lagene virker å ha tapt seg i forhold til i fjor. Nå har jeg ikke kunnet følge med like bra som tidligere, pga militæret, så det er mulig dette er helt feile antagelser.

Uansett tror jeg VIF vil gjøre det bedre enn i fjor. Nå har de hatt ett år med de samme spillerene og spilt seg mer sammen med de tanker og prinsipper som Andresen ville vi skulle få se i fjor.

Slik jeg ser det nå, er VIF sammen med Stabæk de største utfordrerne til RBK om gullet.
_________________
Mikael Dorsin wrote:
Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 03.03.2009 14:58    Post subject: Reply with quote

Det er ikke ressursene som avgjør om en klubb blir nummer 1 eller 8 slik jeg ser det. Evne til å beholde spillere, forsterke i sommer etc kan avgjøre hvem som blir nummer 1 istedet for 3 og motsatt. Problemet med de fleste tabelltipsene før seriestart er at de er riv ruskende gale i forhold til hvem som blir i toppen og bunnen.

Jeg synes det er uspennende og lite kreativt å lese/se TV2, NRK, VG, Dagbladet, Adressa etc sine vurderinger før seriestart, fordi de svært sjelden byr på det uventede.

Samtidig vet man av erfaring at nettopp det uventede ofte hender. Man bommer sjelden grovere ved å være særegen enn ved å se matematisk på styrker og svakheter. Naturligvis skal det inn i bildet også, men ofte får man veldig solide utslag hos lag som har uflyt eller godflyt og det lille ekstra.

De store avisene tipper stort sett litt de samme lagene i toppen som året før (kanskje et lite unntak i år da de fleste tror at storlagene vil komme tilbake i toppen), to av de nyopprykkene i bunnen og ett nyopprykket lag litt oppe på tabellen.

Hvor er gutsen til å tippe et nyopprykket lag helt i toppen, fjorårets topplag i bunnen og flere av storlagene på nedre halvdel. Det er neppe lenger unna sannheten enn plankekjøringstipsene pressen presenterer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59413
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.03.2009 15:08    Post subject: Reply with quote

Rush: - Tromsø er en gullkandidat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toki
Veteran


Joined: 14 Nov 2007
Posts: 1668

PostPosted: 03.03.2009 15:24    Post subject: Reply with quote

Ren gjetting...

1 Rosenborg
2 Viking
3 Lillestrøm
4 VÃ¥lerengen
5 Brann
6 Stabæk
7 Tromsø
8 Fredrikstad
9 Lyn
10 Strømsgodset
11 Bodø/Glimt
12 Start
13 M***E ...
14 Odd
15 Sandefjord
16 Aalesund
_________________
04.12.96
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 03.03.2009 17:25    Post subject: Reply with quote

Viking presterer aldri så godt som de bør. Treneren gir meg heller ikke særlig stor tro på suksess der i gården. En sjetteplass er det beste de kan håpe på.

Ser for meg at Glimt vil slite i bunnen, men greier å karre seg til sikker plass.

Tror Rekdal er den eneste som kan holde Aalesund oppe. Spørsmålet er om det er nok.

Et eller annet med Martin Andresen som gjør at jeg har liten tro på VIF.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Troilonge
Veteran


Joined: 29 Jun 2005
Posts: 3740

PostPosted: 03.03.2009 17:31    Post subject: Reply with quote

Vålerenga er et oppskrytt lag. Ser du på resultatene deres de siste 20 årene er de langt fra noe topplag. I perioden 2004-2006 tok de tre medaljer og virket å ha noe på gang, men etter dette har de vist sitt vanlige jeg. Et drøss av middelhavsplasser og et par nedrykk er hva som er å forbinde med VIF. Kan jo også nevne at gullsesongen deres er det tristeste som er skjedd med norsk fotball. Rekordlave 45 poeng, ingen seiere på de seks siste kampene. Pure flaks med andre ord.

Er bare et par kamper med Klanen som redder en viss status for Vålerenga, men snittet deres er fortsatt på pinlige 14.000.

Tipper det blir 6.-7.plass for lille Vålerengen også i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Habilos
Senior


Joined: 11 Aug 2008
Posts: 105
Location: Trondheim

PostPosted: 04.03.2009 12:27    Post subject: Reply with quote

Lederen i Tornekrattet tipper Rosenborg som vinner av årets Tippeliga..

Haha. Festlig.Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 04.03.2009 15:18    Post subject: Reply with quote

Vedkommende har i hvert fall svart ærlig og edruelig på spørsmålet.

Bedre det enn å svare som Kjernens representant med det barnslige Molde skal ned-gnålet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 04.03.2009 15:23    Post subject: Reply with quote

Ja, huff! Tenk å sende et lite stikk til rivalene i Romsdal...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Next
Page 2 of 55

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb