English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tippeliga 2010
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  

Hvem blir nærmeste utfordrer til RBK?
SK Brann
1%
 1%  [ 2 ]
FK Haugesund
0%
 0%  [ 1 ]
Hønefoss BK
0%
 0%  [ 1 ]
Kongsvinger IL
1%
 1%  [ 2 ]
Lillestrøm SK
1%
 1%  [ 2 ]
Molde FK
13%
 13%  [ 14 ]
Odds BK
1%
 1%  [ 2 ]
Sandefjord Fb
0%
 0%  [ 0 ]
Stabæk IF
44%
 44%  [ 47 ]
IK Start
2%
 2%  [ 3 ]
Strømsgodset IF
1%
 1%  [ 2 ]
Tromsø IL
1%
 1%  [ 2 ]
Viking FK
19%
 19%  [ 20 ]
VÃ¥lerengens IF
5%
 5%  [ 6 ]
Aalesunds FK
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 105

Author Message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 07.11.2009 00:07    Post subject: Reply with quote

Vi får se. Jeg tror i hvert fall det blir slik at vi får en god del kamper neste år hvor resultatet er rimelig gitt på forhånd.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 07.11.2009 00:18    Post subject: Reply with quote

Tror jeg også. Men var ikke dagens kvalik egentlig det også? FFK var vel rimelig klar favoritt.
En bred stall hvor nr. 12-16 ikke svekker laget blir nok også viktig.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 07.11.2009 00:21    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig med Kristobal at det vil bli noe mer forutsigbart til neste år, grunnet kvalitet. Men jeg deler ikke hans meninger når gjelder 16 lagsligaen og dens eksistens. Dette er en diskusjon jeg også tidligere har prøvd å ta opp.
Jeg liker mangfold og ønsker de mindre lagene velkommen til festen Tippeligaen, den unner jeg alle som fortjent har rykket opp. Jeg personlig har ingen problemer med å ønske Haugesund, Hønefoss og Sarpsborg/Kongsvinger velkommen til Tippeligaen, til fordel for Lyn, Bodø/Glimt og FFK.
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 07.11.2009 01:01    Post subject: Reply with quote

Du hadde rett!

Ingenting er som litt skadefryd. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 07.11.2009 02:13    Post subject: Reply with quote

Nordlie valgte nok feil ving når han kjøpte Andersson fra Godset.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 07.11.2009 08:36    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Men jeg deler ikke hans meninger når gjelder 16 lagsligaen og dens eksistens.


Skal jo medgi at jeg ikke nødvendigvis tror at 16-klubbserien blir avviklet, blant annet fordi det er naturlig å ha et kampantall som er noe høyere enn hva 12- og 14-klubbserien gir mulighet for. Mange var skeptiske i 1995 også, men 14-klubbserien gikk seg jo ganske raskt til.

Imidlertid mener jeg at det er litt forskjell på den gang og nå, siden norsk fotball var i en veldig oppturstid på 90-tallet. Det er mer naturlig å utvide når ting går godt enn i dag hvor pilene peker nedover.

Litt av det var jeg også inne på i hoppeslott-diskusjonene med Heldal i sommer, at i en veldig opptursperiode er det riktig å utvide tilbudet fordi folk liksom ikke kan få nok RBK og fotball, og gladelig legger igjen mer penger og bruker mer tid på Lerkendal. Når interessen synker og folk helst bare vil ha god underholdning i 2x45 så handler det mer om å legge til rette for enkel og effektiv betjening av kundene som fortsatt velger å komme hit.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 07.11.2009 09:59    Post subject: Reply with quote

Det var vel flere kunder på Lerkendal i år enn tidligere år? Jeg husker at Davy hadde et veldig godt poeng på et eller annet "nachspiel" om at noe av sjarmen med norsk fotball var at det var mulig for lag som Kongsvinger, Haugesund, Molde, osv. å hevde seg i toppen av tippeligaen. Tror også det er sjarmerende for publikum på det forskjellige stadionene å oppleve nye og spennde klubber istedenfor å få for fjerde gang på et år få besøk av Vålerenga. Når det blir så mange møter så tror jeg intressen for storoppgjørene vil drepes litt.

Det er også svært få indikasjoner på at adecco det siste årene har vært så fryktelig mye svakere enn tippeligaen når enn ser på kvalikkresultater og hva nyopprykkete lag har fått til i tippeligaen. Når det gjelder erfaring så er det bare en måte å få det på og det er med spill i tippeligaen. En skal huske på at det er ikke så lenge siden at f.eks Sandefjord og Aalesund etablerte seg som tippeligalag og det å få være et tippeligalag har ført til at disse byene har fått bygget opp to flotte anlegg og en drastisk økning i intressen for fotball. Det kan dem også få til på Hønefoss, i Haugesund, i Sarpsborg eller på Kongsvinger. Sistnevnte har jo gjort før. Jeg har brent meg så mange ganger på å dømme nyopprykkete lag nedenom hjem og så for å se det samme lagene herje i tippeligaen til tider.

14 lags serien var også for jevne og det gjorde at for mange tilfeldigheter kunne avgjør hvem som vant serien ( jf. Vålerenga vs. Start i 2005 ) og hvem som rykket ned, en 16 lags serie vil gjøre at lagene kommer nærmere sin riktige plassering relativt til kvalitet i år kan det jf. med at Stabæk fikk bronse og at Odd datt noen plasser.
Back to top
View user's profile Send private message
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 07.11.2009 10:51    Post subject: Reply with quote

En viss sjanse for at vi i 2010 får stifte bekjentskap med supporterklubbene "Fosseberget" (Hønefoss) og "Fossefallet" (Sashbårr). Kniksen-prisen for ekstraordinær oppfinnsomhet?
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 07.11.2009 18:22    Post subject: Reply with quote

Enig med Keenoir, flott innlegg!
Som jeg har sagt tidligere så er 16 lags serien et bra format for norsk fotball, problemet er Adeccoligaen. Der er det for mange lag som er involvert i noe, om det så er opprykk eller nedrykk.

Hvordan løse problemet?
Ballahl wrote:
Engelskmennene har 20 i Premier League og 24 i Championship, slik må det også være i Norge. Hvis vi har 16 lag i Tippeligaen, da bør det helt klart være 20 lag i Adeccoligaen.



Adeccoligaen bør endres allerede til neste år!

_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 07.11.2009 18:30    Post subject: Reply with quote

Det største problemet er kvalikksystemet i adecco, det har vært for mange lag som er innblandet i både opprykk og nedrykks strid svært sent i sesongen, men på den andre siden så var det bare Ham Kam som var i nærheten av å stå i serien av de som rykket ned.

20 lags serie så er det et spørsmål om baneforhold og om en har nok datoer til å få gjennomført en 38 kampers sesong, et mulig kompromiss kan være 18 lag som vil gi 34 kamper. I mine øyne så bør kanskje noe gjøres med kvalikkordningen ,men jeg kan ikke si at noen klubber ikke fikk som fortjent i årets første divisjon med et mulig untak av Ham Kam som rykket ned til tross for pluss i målforskjell og tredje mest skorende lag. Lagene på kvalikk og opprykk var helt utrolig jevnt i mellom og da blir kvalikk ganske så rettferdig. I år har det fungert tilfredstillende så kanskje en bør prøve enda et år før en ser på endringer av kvalikksystem og antall lag.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 07.11.2009 19:01    Post subject: Reply with quote

20 lag = 38 kamper, hvordan skal de få tid til det?

2004:
Stabæk 26 7 6 13 25-40 27 Relegated
Sogndal 26 5 7 14 39-57 22 Relegated

Start 30 24 2 4 71-28 74 Promoted
Aalesund 30 21 1 8 67-36 64 Promoted

2005:
Aalesund 26 6 9 11 30-42 27 Relegated
Bodø/Glimt 26 6 6 14 29-45 24 Relegated

Stabæk 30 20 7 3 63-23 67 Promoted
Sandefjord Fotball 30 19 5 6 58-37 62 Promoted

2006:
Hamarkameratene 26 7 7 12 35-39 28 Relegated
Molde 26 7 4 15 29-50 25 Relegated

Strømsgodset 30 20 5 5 68-36 65 Promoted
Aalesund 30 17 9 4 71-35 60 Promoted

2007:

Odd Grenland 26 8 3 15 33-43 27 Relegated
---------------------------------------
Start 26 6 8 12 34-44 26 Relegated
Sandefjord Fotball 26 4 4 18 26-53 16 Relegated

Molde 30 22 3 5 62-28 69 Promoted
Hamarkameratene 30 21 5 4 82-36 68 Promoted
---------------------------------------
Bodø/Glimt 30 17 4 9 66-39 55 Promoted

2008:

Hamarkameratene 26 5 6 15 22-50 21 Relegated

Odd Grenland 30 20 5 5 76-44 65 Promoted
Sandefjord Fotball 30 17 9 4 46-25 60 Promoted
Start 30 17 8 5 58-34 59 Promoted

Som man ser har de samme lagene gått opp og ned, og de som har klart å etablere seg litt er Godset og Aafk, begge to i bunnen i år igjen, og førstnevnte har jo en rik historie i toppen fra tidligere. Stabæk var bare ned en sesong og kom rett opp igjen, og ser bra ut. Det samme skjedde litt med Molde.


De som rykker opp i år er altså:
Haugesund 30 18 4 8 67-37 58 Promoted
Hønefoss BK 30 16 8 6 61-32 56 Promoted
og ett av lagene med 10 tap på 30 kamper (KIL/Sarp08)

Ikke bare er de som rykker opp mindre suverene i 1. divisjon enn tidligere, det handler også om lag som har vært ganske langt unna noe opprykk før om årene.

Alt tilsier i mine øyne at årets nyopprykkere holder et vesentlig dårligere nivå enn hva tilfellet har vært før om årene, når lag som nylig har vært i eliten og som har vært mye mer suverene i 1. divisjon har rykket opp.

For all del, de som rykker opp har fortjent det, og nye bekjentskaper er ikke så dumt det. Lyn vil vel kanskje få savne. Ellers rundt i landet tror jeg ikke Hønefoss blir noe mindre attraktivt enn Glimt heller.

Det å få klarere skiller mellom topp, midt og bunn er i og for seg bra, siden det vil føre til mer dynamikk, der enkelte lag må innfinne seg med at de må utvikle spillere og avgi dem videre oppover i pyramiden. Slik vi har hatt det de siste årene med 12-14 lag som har kunnet ta medalje har det ført til stillstand og lite utvikling, og lagene har konkurrert på for like vilkår. Det har vært forholdsvis få viktige overganger innenlands, og ingen har vel egentlig blitt noe særlig bedre mens millionene har rullet ut.

Likevel er jeg en smule skeptisk til 16-lagsserien akkurat nå med tanke på nivåforskjellene. Det vil ikke være noe statustegn for TL neste år hvis vi får en god del kamper hvor det ikke handler om hvor seieren skal ende, men hvor stor den skal bli. Jeg sier ikke at bare de nyopprykkede blir så svake, for det kan også hende at noen av dagens TL-lag blir like dårlige.

Da blir det litt som med Bergen/Djerv og Hasle/Løren i hockeyserien i gamle dager, da det selv ikke var interessant å se TIK i bunnstriden mot dem fordi man visste at man vant med seks-sju mål mot dem selv om man jevnt over tapte med like mye selv mot topplagene.

16 lag er kanskje riktig for TL, men jeg føler at utvidelsen har kommet på feil tidspunkt. Det blir for meg feil å utvide i nedgangstider.

Jeg håper jeg tar feil i dette, på samme måte som jeg håpte at jeg tok feil i publikumsdiskusjonene i fjor høst, da flere ikke trodde på publikumssvikt som følge av utvidelsen.

Til en viss grad har jo også nivåforskjellen noe med publikumsinteressen å gjøre, for selv om det er fint med nye bekjentskaper på Lerkendal så vet jeg ikke hvor attraktivt det blir å se Hønefoss komme hit opp en gang litt ut i sesongen når nybegynnergiven har gitt seg og man vet at RBK med stor sannsynlighet vil høvle over gjestene.

En del av årsaken til TLs publikumsøkning etter årtusenskiftet skyldes antakelig også at de fleste kamper var uforutsigbare.

Nå vet jeg ikke helt om jeg tror publikumstallene vil synke ytterligere neste år, det må jeg tenke litt til på. Mange faktorer spiller inn. Erfaringen fra 1996 var at man klarte å komme tilbake på 94-nivå, men jeg har det ikke helt klart for meg om det vil skje denne gangen. Særlig ikke hvis serien blir veldig ujevn.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 07.11.2009 19:17    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
20 lag = 38 kamper, hvordan skal de få tid til det?

Klarer de det vinterstid i england, så klarer vi det i
vår/sommer/høst-tid i Norge.

Godt innlegg, btw!
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 07.11.2009 20:08    Post subject: Reply with quote

Dersom tilskuertallene i Tippeligaen følger utvikling man hadde når man utvidet fra 12 til 14 lag, noe den har gjort så langt, så vil vi få en liten oppgang neste år, en nedgang i 2011, og så flere år med oppgang før vi får en topp i 2021 og en ny utvidelse av Tippeligaen i 2023.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.11.2009 20:18    Post subject: Reply with quote

Med et tribuneanlegg som rommer drøyt 3.700 tilskuere blir HBK blant de minste i klassen i neste års eliteserie. Og det bekymrer noen av bortesupporterne.

(...)

- Vi solgte 1.143 billetter til Lillestrøm-kampen, og mot Enga var vi over 2.000. Mot Odd var vi ca. 600. Ender vi med bare fem prosent av 3.700, så vil vi bli meget skuffet. Jeg regner med at vi blir betydelig flere enn det, sier Morten Rugsveen i Kjernen.

Les mer: - 1000 fra Klanen kommer til Hønefoss
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 12.11.2009 20:32    Post subject: Reply with quote

Kongsvinger leder 3 - 1 over Sarpsborg og var den første halvtimen vanvittig mye bedre enn et blekt Sarpsborg lag, siste kvarteret har Sarpsborg tatt helt over og hvis dem ryker ut idag så har Røn og Breive noe å svare for da dem har brent utrolig mange sjanser og har flere farlige balltap. Forsvaret til Sarpsborg har også vært en vits til tider og det skal ikke være lov å slå folk alene igjennom med keeper fra egen 5 meter.

Kongsvinger minner meg om et typisk Tom Nordlie lag i tidlig fase alltså et lag som har en utrolig høy moral og aggresivitet som igjen gir gode overgangsmuligheter ,men som på sikt vil gi skadeproblemer og utmattete spillere. Det samme kan en si om Drillo stilen og det er også grunnen til at Norge sliter med å holde nivået i mesterskap. Jeg tror uansett at Kongsvinger kan få en smell neste år uavhengig av hvilken divisjon. Jeg håper personlig på Sarpsborg da det er en langt større plass enn Kongsvinger som gjør at dem på sikt kan bygge opp et bra fotballag der.

Spillere som har imponert meg litt er Fredje med sin glimmrende fysikk og kompromiløse spillestil kan så absolutt være en glimmrende stopper for et bunnlag for en ser også at teknikk og passningsfot ikke er av beste merke. Tuelo Johansen tidligere stortalent i Sandefjord har skoret to mål og imponerer i så måte ,men slår for mange baller vekk og lever for mye på fysikk og det at han trenger god plass for å imponere. Roger Risholt har vært bra på midtbanen til Kongsvinger og har vært flink til å sette opp overganger og å vinne ballen i relativt gunstige posisjoner. Øyvind Hoås viser at han har potensial til å spille i større klubber enn Sarpsborg med sin fine teknikk og sin duellkraft ,men for at det skal skje så må han bli bedre til å holde på ball slik at Sarpsborg rekker og komme ut med laget. Heia Sarpsborg. Noen andre så ser på?
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 12.11.2009 20:59    Post subject: Reply with quote

Heia Kongsvinger!! De er et mye bedre lag enn Sarpsborg, det har de vist både gjennom hele sesongen og i dag.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 12.11.2009 21:04    Post subject: Reply with quote

Siden Sarpsborg byttet trener hvis det Nrk folkene sier stemmer så har dem 2 poeng per kamp som hvis det gjeldte fra start av sesongen ville gitt 60 poeng og vinner av 1.divisjon. Har mer sans for Sarpsborg sin måte å spille fotball på enn "spring deg i hjel" stilen til Kongsvinger.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 12.11.2009 21:10    Post subject: Reply with quote

Men du kan jo ikke påstå at de ville tatt 2 poeng i snitt per kamp gjennom hele sesongen. KIL har vært et topplag i hele år og hadde enkelt vunnet AL hvis de ikke hadde kastet bort mange tullete poeng mot dårlige lag.

Halve slekten min er fra området, så jeg har egentlig likt Kongsvinger i mange år.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 12.11.2009 21:32    Post subject: Reply with quote

Gratulerer Kongsvinger med eliteserieplass neste år, svakt av Hauge å kun legge til 20 sekunder for 2 bytter på overtid. Sarpsborg får prøve igjen til neste år. Jeg tror uansett at Kongsvinger fort kan bli et slaktoffer til neste år for det er begrenset hvor lenge enn orker og hvor langt aggresivitet kan ta en.

Sarpsborg taper dagens kamp pågrunn av en utrolig svak sentral midtbane i Breive, Røn og Jørgensen som tapte et utall dueller og itilegg rotet vekk ballen flere ganger og hadde problemer med å håndtere aggresive Kongsvinger spillere,
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 12.11.2009 21:37    Post subject: Reply with quote

Kongsvinger trenger noen forsterkninger, men vi har sett før at nyopprykkede lag kan bite greit fra seg i TL. Nivået der er ikke skremmende høyt. Dette var fullt fortjent og ikke minst fantastisk deilig!!
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 12.11.2009 21:39    Post subject: Reply with quote

Røn hadde jo to kjempesjanser nesten alene med keeper i første omgang, tipper han sover dårlig i natt.

Ellers må jeg si at jeg er mektig imponert av svensken i midtforsvaret til KIL.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 12.11.2009 21:40    Post subject: Reply with quote

Eneste på Kongsvinger som så ut som en spiller som kan bli en profil i neste års eliteserie ellers en haug med folk på det jevne.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 12.11.2009 21:43    Post subject: Reply with quote

Brenes, Risholt og Torp. I tillegg til spillere som Berg Hansen, Johansen og Strømnes som kan gjøre det godt i TL. Og Tuelo og muligens også Sylling Olsen.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 12.11.2009 21:45    Post subject: Reply with quote

Brenes som ble gitt bort av Bodø Glimt, Risholt som ble jaget ut av Fredrikstad dette er ikke akkurat spillere som har bevist på toppnivå tidligere og dem er heller ikke i en alder som gjør at en kan forvente drastiske forbedringer. Det er svært sjeldent at spillere tar en Kovacs.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 12.11.2009 21:52    Post subject: Reply with quote

Brenes er 26 år gammel. Risholt har vel 3 landskamper og var vel god i FFK såvidt jeg husker. De andre jeg nevnte ligger på 23-24 år og kan ta steget opp.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  Next
Page 3 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb