English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lillestrøm - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Lillestrøm?
Daniel Örlund
0%
 0%  [ 0 ]
Christian Gamboa
0%
 0%  [ 0 ]
Stefan Strandberg
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
1%
 1%  [ 1 ]
Jørgen Skjelvik
1%
 1%  [ 1 ]
Jonas Svensson
2%
 2%  [ 2 ]
Mikkel Diskerud
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
2%
 2%  [ 2 ]
John Chibuike
92%
 92%  [ 73 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Nicki Bille
0%
 0%  [ 0 ]
Pål André Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 79

Author Message
toki
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 16:08    Post subject: Reply with quote

Det med politioppbudet handlet vel om at de "fryktet" en banestorming ved evt. seriegull. Litt usikker på hva de hadde sett for seg. Kanskje noe som dette, der det gikk ganske greit:
http://www.youtube.com/wa...y3TJ71h6r8
eller som dette, der det gikk ugreit:
http://www.youtube.com/wa...CjXU-H3_Uc

Med tanke på historikken til Rosenborgs supportere, tror jeg det kunne lignet mest på en mindre versjon av den første linken. Det er vel sjeldent Rosenborgs supportere som starter bråk og ypper til vold.

Når da folk hopper over gjerdet synes jeg de kunne løst det enkelt ved å løfte de tilbake på plass. De kan dra til Sør-Arena og Fosshaugane for å lære seg å være hyggelige verter. Det er ikke sånn at det til kampene på Åråsen (og Ullevaal) plutselig mobiliseres hundretalls hooligans. Det er vel stort sett de samme folkene som møtte opp i f.eks. Kristiansand, og der var det vel stort sett en hyggelig tone.

Når de da etter hvert lager en mur forran tribunen med en haug vakter og politi, så "må" en vel kanskje stå oppå gjerdet for å i hele tatt kunne se kampen? Det blir latterlig når en noen timer tidligere risikerte å bli angrepet i sentrum. Hvor var politiet da? De har 2 (TO!) hovedgater fra togstasjonen og mot stadion, de burde klare å holde kontroll her. Virker som politiet i Lillestrøm er feige, eller virkelig vil skade bortelagets supportere. I gatene unnskylder de vel seg med at de "ikke kunne forhindre" bråk, mens inne på stadion har de "rett" til å gå på folk så fort en havner på feil side av et gjerde...
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 16:15    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:

Jeg har vært på Åråsen mange ganger, og kan bare si at da har vi forskjellige meninger om nettopp det at "Politiet på Åråsen er de verste i landet"..

Da kan vi trygt fastslå at du ikke vet hva du snakker om. Det er godt mulig du har gode erfaringer med politiet, men du vet veldig lite om fotballsikkerhet og hvordan en forhindrer situasjoner.

Politiet på Åråsen gjør elementære feil år etter år fordi de ikke viser vilje til å lytte til ekspertisen og velger en konfronterende linje.

Quote:
At du mener det er uskyldig endrer ikke det faktum at det ikke er lov, og at man da bør være litt forutseende og forstå at det er mulig det blir konsekvenser av nettopp det å ta seg over. Har man ikke foretatt denne konsekvensutredningen i forkant mangler det vel noe, og har man gjort det men likevel velger å fortsette... jaja, da blir det å bli med politiet, "den som er med på leken" og alt det der.

For en servil holdning. Vi lever ikke i en politistat. Det er dermed ikke fritt frem for politiet å gjøre som de vil bare fordi noen gjør noe som "ikke er lov".

Quote:
Tror du virkelig at en som i fullt firsprang og lykkerus stopper opp og hører etter om en vakt kommer med vennlig tone og sier at personen må snu? Det kan forsåvidt være mulig, men kan vaktene ta sjansen på at det funker. Det ville være ekstremt kjedelig å slå opp avisen dagen etterpå og lese i katastrofe-font på forsiden om tullingen som kom seg over, inn på banen og ødela kampen/taklet en spiller/løp mot motstandernes fans og skapte kvalm. Sikkerhetspersonell og politi planlegger for eventualiteter, nettopp fordi de må.

Igjen viser du at du ikke har innsikt i sikkerhet på fotballanlegg og hvordan en best løser slike situasjoner.
Quote:

Jeg, og svært mange andre klarer å stille opp for laget uten å lage kvalm. På en annen side virker det nesten som du her insinuerer at det å lage kvalm=støtte laget.... Tommel'n opp!

Du kan godt spare deg den der "holier than thou"-holdningen. Disse gutta som i sin iver gjerne ville feire scoringen og mulig seriegull, er helt instrumentale for både Kjernen og TT05.

Quote:
Og dette med å hjelpe kompisen som blir lagt i bakken.... hva skal du da liksom gjøre, slå til/hindre politiet som pågriper han?

Jeg forventer ikke at du er i stand til å forstå det, men det er faktisk en instinktiv reaksjon det å skulle forsvare sine egne når det anses at de er i problemer. Det er ikke noe en nødvendigvis har en analyttisk tilnærming til.

Quote:
Mulig sølvdepresjonen som gjør sitt inntog i kommentarer her, fullt forståelig. Neste gang, stopp litt opp og tenk igjennom
ting fra flere perspektiv.

Her kunne en nevnt noe om det med bjelken og flisen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 16:26    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Macha wrote:

Jeg har vært på Åråsen mange ganger, og kan bare si at da har vi forskjellige meninger om nettopp det at "Politiet på Åråsen er de verste i landet"..

Da kan vi trygt fastslå at du ikke vet hva du snakker om. Det er godt mulig du har gode erfaringer med politiet, men du vet veldig lite om fotballsikkerhet og hvordan en forhindrer situasjoner.

Politiet på Åråsen gjør elementære feil år etter år fordi de ikke viser vilje til å lytte til ekspertisen og velger en konfronterende linje.

Quote:
At du mener det er uskyldig endrer ikke det faktum at det ikke er lov, og at man da bør være litt forutseende og forstå at det er mulig det blir konsekvenser av nettopp det å ta seg over. Har man ikke foretatt denne konsekvensutredningen i forkant mangler det vel noe, og har man gjort det men likevel velger å fortsette... jaja, da blir det å bli med politiet, "den som er med på leken" og alt det der.

For en servil holdning. Vi lever ikke i en politistat. Det er dermed ikke fritt frem for politiet å gjøre som de vil bare fordi noen gjør noe som "ikke er lov".

Quote:
Tror du virkelig at en som i fullt firsprang og lykkerus stopper opp og hører etter om en vakt kommer med vennlig tone og sier at personen må snu? Det kan forsåvidt være mulig, men kan vaktene ta sjansen på at det funker. Det ville være ekstremt kjedelig å slå opp avisen dagen etterpå og lese i katastrofe-font på forsiden om tullingen som kom seg over, inn på banen og ødela kampen/taklet en spiller/løp mot motstandernes fans og skapte kvalm. Sikkerhetspersonell og politi planlegger for eventualiteter, nettopp fordi de må.

Igjen viser du at du ikke har innsikt i sikkerhet på fotballanlegg og hvordan en best løser slike situasjoner.
Quote:

Jeg, og svært mange andre klarer å stille opp for laget uten å lage kvalm. På en annen side virker det nesten som du her insinuerer at det å lage kvalm=støtte laget.... Tommel'n opp!

Du kan godt spare deg den der "holier than tho"-holdningen. Disse gutta som i sin iver gjerne ville feire scoringen og mulig seriegull, er helt instrumentale for både Kjernen og TT05.

Quote:
Og dette med å hjelpe kompisen som blir lagt i bakken.... hva skal du da liksom gjøre, slå til/hindre politiet som pågriper han?

Jeg forventer ikke at du er i stand til å forstå det, men det er faktisk en instinktiv reaksjon det å skulle forsvare sine egne når det anses at de er i problemer. Det er ikke noe en nødvendigvis har en analyttisk tilnærming til.

Quote:
Mulig sølvdepresjonen som gjør sitt inntog i kommentarer her, fullt forståelig. Neste gang, stopp litt opp og tenk igjennom
ting fra flere perspektiv.

Her kunne en nevnt noe om det med bjelken og flisen.

Kan du svare på innlegget eller kun konstatere "at jeg ikke vet hva jeg prater om"?

Da jeg selv har innehatt begrenset politimyndighet, og pågrepet personer, samt jobbet som vekter, vil jeg si at jeg ikke har noe mindre forståelse enn de fleste av fotballsikkerhet og å forhindre slike situasjoner.

At du mener jeg kan spare meg min holdning er greit, men jeg påpeker bare fakta: Flere tusen andre klarte å synge og rope og klappe uten å havne i bråk. MEN JEG ER IKKE UENIG I AT TT05 og Kjernen ER INSTRUMENTALE for RBK! Dette virker det som om dere prøver å tillegge meg, men nei dette er gutter jeg ser opp til og beundrer for alt de gjør. Likevel mener jeg at det ikke er noen motsetninger i å være medlem av disse organisasjonene og oppføre seg fint. Det er det jeg påpeker, at man kan være medlem, følge med på kampen og ignorere politiet.

At man vil hjelpe kompis kan jeg forstå, også at man på instinkt forsøker å gå etter. Allikevel mener jeg det går såppass lang tid fra denne impulsen dukker opp til handlingen er fullført at man bør ta seg selv i nakken og forstå at her får man ikke utrettet noe, man ender bare selv opp med å bli tatt med.

At du slutter med en morsomhet der jeg poengterer at det kan være lurt å se ting fra flere perspektiv taler ikke til din kommentars fordel.

Vi får være enige om å være uenige, så sees vi på neste kamp og synger halsen full for laget vårt.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 16:40    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:

Kan du svare på innlegget eller kun konstatere "at jeg ikke vet hva jeg prater om"?

Det er åpenbart at du ikke har forståelse for hvordan potensielle konflikter på tribunen unngås. Jeg var inne på det og trodde det var nok, men kort oppsummert: Den konfronterende linjen virker ikke. Den skaper et høyere aggresjonsnivå og generelt høyere risiko. Politiet skal være tilstede, men det er ikke hensiktsmessig at de er veldig synlige. Det er ikke hensiktsmessig med bikkjer. Det er ikke hensiktsmessig med pepperspray, batonger og håndjern. De kan godt ha alt det der i bakhånda, men det skal være en siste utvei, ikke noe man tyr til så snart det oppstår en noe opphetet situasjon.

Quote:

Da jeg selv har innehatt begrenset politimyndighet, og pågrepet personer vil jeg si at jeg ikke har noe mindre forståelse av fotballsikkerhet og å forhindre slike situasjoner.

Den nytter det ikke å komme trekkende med. Begrenset politimyndihet eller jobb som ordensvakt/vekter gjør deg på ingen måte kvalifisert til å bedømme sikkerhetsopplegget i et så komplekst bilde.

Quote:
At du mener jeg kan spare meg min holdning er greit, men jeg påpeker bare fakta: Flere tusen andre klarte å synge og rope og klappe uten å havne i bråk. MEN JEG ER IKKE UENIG I AT TT05 og Kjernen ER INSTRUMENTALE for RBK! Dette virker som å dere prøver å tillegge meg, men nei dette er gutter jeg ser opp til og beundrer for alt de gjør.

Nå skrev jeg ikke at Kjernen/TT var instrumentale for RBK, men at de aktuelle personene var instrumentale for Kjernen/TT. Så vennligst hold deg for god til å omtale dem som hjernedøde. OK?

Quote:
At du slutter med en morsomhet der jeg poengterer at det kan være lurt å se ting fra flere perspektiv taler ikke til din kommentars fordel.

Du tok ikke poenget nei.

Jeg har ingen problemer med at ikke alle liker alt alle i miljøet rundt TT gjør (selv syns jeg balaclavaene som enkelte ikler seg er fullstendig latterlige), men hold dere gjerne til å kommentere handlingene og drit i de usaklige personangrepene mot folk som reiser på stort sett alle bortekampene til RBK.

Og til slutt. Det er da en liten fillesak som har skjedd. Skjønner ikke hvorfor man skal bli helt hysterisk.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 16:54    Post subject: Reply with quote

Så jeg så ikke først at du omtalte at disse personene var vitale for TT05 og Kjernen. Når det er sagt drar jeg ikke en kam over personene i disse grupperingene og kaller alle de for hjernedøde. Tvert imot, disse gjør tribunelivet rikere. Jeg sikter kun til enkeltindividene som foretok handlingene, og disse handlingene mener jeg står for seg selv.

Igjen "oppsummerer" du og inntar selv en slik "holier.."-holdning du beskriver. "Det er åpenbart at jeg ikke har forståelse for.." Det eneste som er åpenbart er at du ikke vet hva slags forståelse jeg har.

At politiet brukte for mye ressurser kan jeg gå med på, men igjen; det unnskylder ikke dårlig oppførsel.

At jeg har pågrepet personer er selvfølgelig relevant i diskusjonen da jeg vet hvordan politiet tenker i en pågripelsessituasjon, i tillegg til stressfaktorer som utløser handlinger hos publikum, hvordan man eskalerer og motsatt. (på punktet om eskalering er jeg blitt enig i at ressursbruken var i overkant) Som vekter vet jeg hvordan vektere jobber med å dirigere folkemasser. At du kontant avfeier dette og samtidig fortsetter på "du forstår ikke"-linjen din er synd.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 17:28    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Så jeg så ikke først at du omtalte at disse personene var vitale for TT05 og Kjernen. Når det er sagt drar jeg ikke en kam over personene i disse grupperingene og kaller alle de for hjernedøde. Tvert imot, disse gjør tribunelivet rikere. Jeg sikter kun til enkeltindividene som foretok handlingene, og disse handlingene mener jeg står for seg selv.

Disse handlingene er omtrent ingenting og kvalifiserer selvsagt ikke til å omtale viktige bidragsytere som hjernedøde. Jeg har aldri beskyldt deg for å dra hele TT over en kam. Jeg har beskyldt deg for uakseptabel språkbruk mot disse enkeltpersonene.

Quote:

Igjen "oppsummerer" du og inntar selv en slik "holier.."-holdning du beskriver. "Det er åpenbart at jeg ikke har forståelse for.." Det eneste som er åpenbart er at du ikke vet hva slags forståelse jeg har.

Jeg inntar ikke en "holier than thou"-holdning, men en "jeg vet bedre"-holdning. Nettopp fordi jeg faktisk har grunnlag for det. Du forsvarer politiets handlinger og opptreden og det demonstrerer at du ikke har innsikt i det du snakker om. Selv har jeg lest det som finnes av litteratur, av forskningsrapporter og flere av politiets egne, interne vurderinger. Vi i TT og Kjernen har diskusjoner med landets fremste eksperter på dette området, og de støtter vårt syn. Basert både på egne erfaringer og erfaringer fra andre land i Europa. De deler dessuten vår oppgitthet over hvordan enkelte politidiistrkt og klubber velger å håndtere situasjonene og overse faglige råd fra dem som faktisk har peiling. På Åråsen er det full cowboy som gjelder.

Quote:
At jeg har pågrepet personer er selvfølgelig relevant i diskusjonen da jeg vet hvordan politiet tenker i en pågripelsessituasjon, i tillegg til stressfaktorer som utløser handlinger hos publikum, hvordan man eskalerer og motsatt. (på punktet om eskalering er jeg blitt enig i at ressursbruken var i overkant) Som vekter vet jeg hvordan vektere jobber med å dirigere folkemasser. At du kontant avfeier dette og samtidig fortsetter på "du forstår ikke"-linjen din er synd.

Det finnes ikke relevant, fordi det ikke er overførbart.

Last edited by Eru on 11.11.2013 17:34; edited 2 times in total
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 11.11.2013 17:30    Post subject: Reply with quote

Politiet har sannsynligvis rett til å gjøre det de gjorde, men det er lov å bruke hodet. Slike situasjoner må bedømmes med et visst skjønn, og politiet på Åråsen valgte tydeligvis å vurdere dette som veldig risikabelt og farlig, når de med hell heller kunne vurdert det som et øyeblikks ukontrollert eufori.

Personlig synes jeg politiets oppførsel under hele oppholdet på Åråsen vitnet om en "kom faen ikke her og finn på noe tull"-holdning. Slike ting har lettere for å skape problemer enn å løse dem.
Macha
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 17:30    Post subject: Reply with quote

Jaja, enige om å være uenige. Ser frem mot Cupfinalen. God kamp!
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 18:01    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Politiet har sannsynligvis rett til å gjøre det de gjorde, men det er lov å bruke hodet. Slike situasjoner må bedømmes med et visst skjønn, og politiet på Åråsen valgte tydeligvis å vurdere dette som veldig risikabelt og farlig, når de med hell heller kunne vurdert det som et øyeblikks ukontrollert eufori.

Personlig synes jeg politiets oppførsel under hele oppholdet på Åråsen vitnet om en "kom faen ikke her og finn på noe tull"-holdning. Slike ting har lettere for å skape problemer enn å løse dem.

Må si jeg lurer på hva de hadde gjort om alle hadde stormet banen. Sendt hundene på oss eller brukt hjelmene som bowlingkuler?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
TottoD
Proff

PostPosted: 11.11.2013 18:06    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Jaja, enige om å være uenige. Ser frem mot Cupfinalen. God kamp!

God kamp Jølsrud Very Happy
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 18:45    Post subject: Reply with quote

Var ikke der i går, men jeg reagerte med avsky på Skedsmo politiets oppførsel mot våre fans. Snakk om å lage problemer. Man kan da ikke behandle folk kriminelle bare fordi man ikke har noe fornuftig å gjøre.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 11.11.2013 19:41    Post subject: Reply with quote

Moltisanti wrote:

Må si jeg lurer på hva de hadde gjort om alle hadde stormet banen. Sendt hundene på oss eller brukt hjelmene som bowlingkuler?

Personlig synes jeg det er helt greit at det ikke ble testa ut. 15-20 vakter og snut pluss hunder, og det er ikke såååå mange som kan tenkes å storme banen. 40? 50? - Kunne blitt øgly med politi som var klare for verdenskrig.
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 19:56    Post subject: Reply with quote

La oss holde oss på tribunen fremover, så er egentlig problemet løst!Wink
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 11.11.2013 20:04    Post subject: Reply with quote

Var å så Millwall-Charlton i fjor, og der var det ikke så masse politi en gang, og dette er vel den kampen i England som ligger på topp tre når det gjelder høyrisikooppgjør.

Under den kampen var det noen Charlton-tilhengere som hadde satt seg iblandt Millwalls tilskuere. Og jeg så IKKE verken pepperspray, køller eller bikkjer i nærheten der. Alt gikk pent og pyntelig for seg, og dette forsto jeg etterpå, vår for å ikke egge noen.

Det politiet på Lillestrøm gjør, når tilskuere har 180 i puls, tilsier at det er de som er ute etter å lage kvalm, og å provosere. Syns det hadde vært på sin plass å gjort NFF oppmerksom på denne eggingen og maktmisbruket, sånn at ikke slike ting gjenntar seg.

Og da snakker jeg om maktarrogansen når politiet kommer drassende med hunder, hjelm, skjold å køller når ting var helt rolig igjen.
Dette vil jo folk fra Trondheim huske godt til neste år, og dermed få en unødvendig irritasjon med seg når vi skal besøke Åråsen neste år.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 11.11.2013 20:21    Post subject: Reply with quote

Var på kamp i Kroatia i sommer. 2000 tilskuere på tribunen, og sikkert 500 politi med hunder, våpen, skjold og fullt robocop-kostyme. Halve parkeringsplassen tilknyttet stadion var full av politibiler. Det er ikke en overdrivelse, en gang. Aldri sett så mange politifolk på en gang, og alle var armert opp til tennene.

LSK-vaktene bør ta seg en studietur dit om de vil være skikkelig hardcore.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ace
Veteran

PostPosted: 12.11.2013 10:10    Post subject: Reply with quote

@Jangusk. Det var NFF/LSK som ba om at politiet sto der de stod, så NFF nytter det ikke å snakke med. De er for en slik linje, bryr seg null og niks om supportere. Vi er dyr som skal behandles deretter.
Jangusk
Veteran

PostPosted: 12.11.2013 20:26    Post subject: Reply with quote

Det er vel noe i det Ace.
Hadde gått med mange bokser pepperspray om vi hadde tatt gullet på Lillestrøm.
Tenker med gru på hvordan lovens lange arm hadde tedd seg om så hadde skjedd. Kunne nesten sagt at det var bra vi ikke tok gull, for da hadde vel hele gjengen blitt kasta på glattcelle, pga pur glede.
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 12.11.2013 22:54    Post subject: Reply with quote

http://www.nrk.no/sport/n...1.11353194

Her ser du NFFs holdning, Jangusk.

Godset vinner sitt første gull på tja, to ganger min levetid, selvfølgelig stormer supporterne banen.

Men skjønner at NFF vil slå ned på glede, engasjement, jubelscener og den slags faenskap.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 12.11.2013 23:08    Post subject: Reply with quote

Arrogante svin er politiet fra Romerike. Konfronterte det med at 7 stk blir angrepet av tyvetalls casuals fra SKF. De svarer med et hånlig smil og null svar.
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rånny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
Magnus L
Junior

PostPosted: 12.11.2013 23:43    Post subject: Reply with quote

Film fra 0-1 målet:

http://www.youtube.com/wa...e=youtu.be

Samtlige av de som er på banen er på vei tilbake til tribunen med en gang. Håpløst håndtert av politi og vakter.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.11.2013 23:52    Post subject: Reply with quote

Den videoen bør jo brukes som opplæringsvideo:

Lærebokeksempel på hvordan politiet ikke skal opptre.

Her hadde vaktene full kontroll. Hele situasjonen var avblåst, og alle tilbake til tribunene før politiet kom til stedet.

Hvis LSK noen gang kommer til internasjonal fotball, og politiet begynner å dra supportere fra f.eks polen ut av massen på den måten vil det jo bli store opptøyer.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 13.11.2013 00:01    Post subject: Reply with quote

Når jeg ser dette klippet virker det for meg som overdrevent kraftig maktbruk.
Magnus L
Junior

PostPosted: 13.11.2013 00:02    Post subject: Reply with quote

Vaktene til RBK har full kontroll før pakket fra Lillestrøm kommer og prøver å være superhelter
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 13.11.2013 00:13    Post subject: Reply with quote

Ja, nettopp. Overdrevent kraftig maktbruk fra politiet var det altså jeg mente.
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 13.11.2013 00:58    Post subject: Reply with quote

Her er et bra eksempel på hvordan vaktene burde håndtert situasjonen:
Fra 1:58

[/b]
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rånny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Next
Page 20 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb