English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 23.05.2019 21:09    Post subject: Reply with quote

niccolai wrote:
Håper så inderlig at Eirik Horneland blir vår "Klopp" eventuelt "Pep" .. Ingenting hadde smakt bedre enn et RBK som aldri har sett bedre ut.


Snart så slår det til skal du se.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1063

PostPosted: 23.05.2019 21:21    Post subject: Reply with quote

Mistenker noen på brakka planta den adressa-historia dersom det dagbladet skriver om bonusen stemmer.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 23.05.2019 21:23    Post subject: Reply with quote

– Nicklas Bendtner er RBK-spiller til han ikke er det lenger. Han har kontrakt med Rosenborg, men planen har hele tiden vært at han skal videre i sommer. Det er det en felles forståelse for, sier Rosenborgs sportslige leder Stig Inge Bjørnebye til VG

FULL KONTROLL. alt er planlagt og tilrettelagt. dette høres fornuftig ut Stig!
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 21:39    Post subject: Reply with quote

Predicted wrote:
Mistenker noen på brakka planta den adressa-historia dersom det dagbladet skriver om bonusen stemmer.


Akkurat det der har vært et tema som har gått igjen hos folk jeg har snakket med. Man er skråsikker på at dette er noe RBK har bestilt. Timingen er mistenkelig bra
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Krokodil Dundee
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 1285

PostPosted: 23.05.2019 21:44    Post subject: Reply with quote

Fy faen jeg er lei av Rosenborg nå. Så jævlig mye sirkus døgnet rundt. Kan noen vekke meg når det spilles fotball på Lerkendal igjen?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.05.2019 21:47    Post subject: Reply with quote

Blir rett og slett kvalm jo mer jeg leser om denne saken. Klubben har opptrådt som en gjeng feige amatører.

Er lederne i RBK faktisk så blottet for ryggrad at det må demonstrative handlinger til fra spillergruppa før noen tørr å ta affære ? Dette kan jo UMULIG ha foregått uten at Ingebrigtsen, Hoftun, Coolen, Bjørnebye, Koteng osv. har fått det med seg ? Hele gjengen som styrer denne sjappa virker jo fullstendig inkompetente og uegnet til jobben de er satt til. Hva faen er det de holder på med ?
Back to top
View user's profile Send private message
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 862

PostPosted: 23.05.2019 21:47    Post subject: Reply with quote

Lord-bendtner TIFO mot brann hadde gjort seg, fin måte å takke han på. Regner med han er borte før hjemme kampen mot VIF
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 23.05.2019 21:50    Post subject: Reply with quote

Dette er første gang jeg kan huske at vi stiller klart dårligere lag på grunn av spillerlogistikken. Som Dagbladet skriver: "Når Bendtner nå likevel er på vei ut, skal trenerens ønske - slik Dagbladet forstår det - være å satse på spillere som også blir med etter overgangsvinduet." Jeg mener dette er helt feil måte å håndtere spillerlogstikk på. En trener bør til enhver tid ta ut det beste laget med de spillerne han har. Hornelands håndtering av dette oser det stikk motsatte av profesjonalitet. Å dytte spillere i fryseboksen i månedsvis på grunn av fremtidig klubbytte stinker!
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 23.05.2019 21:50    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Blir rett og slett kvalm jo mer jeg leser om denne saken. Klubben har opptrådt som en gjeng feige amatører.

Er lederne i RBK faktisk så blottet for ryggrad at det må demonstrative handlinger til fra spillergruppa før noen tørr å ta affære ? Dette kan jo UMULIG ha foregått uten at Ingebrigtsen, Hoftun, Coolen, Bjørnebye, Koteng osv. har fått det med seg ? Hele gjengen som styrer denne sjappa virker jo fullstendig inkompetente og uegnet til jobben de er satt til. Hva faen er det de holder på med ?


Mer eller mindre dette. Helt greit at Bendtner er ute og må gå slik tingens tilstand er, men at det i hele tatt er kommet hit er helsprøtt.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 21:58    Post subject: Reply with quote

Det er ganske amatørmessig at man har latt dette gå så langt i hvertfall. Bjørnebyes uttalelser i kveld er pinlige. Forsøker nærmest å få det til å se ut som dette har vært planen hele veien.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 22:02    Post subject: Reply with quote

Stig Inge Bjørnebye, kommunikasjonens maestro, strategiens ekvilibrist, ute i Dagbladet og later som om dette er en helt udramatisk planlagt exit, og at treneren rett og slett vil satse på 'spillere som er her etter neste vindu'.

Det er en så hårreisende idiotisk ting å påstå at jeg får mark. Hvor dumme tror Komiske Stig at folk er? Hadde han villet ha noen som helst kredibilitet med den latterlige historien måtte han slengt den i bordet for fire uker siden, ikke gjemt seg under skrivebordet.

Helt utrolig. Har ikke klubben noen bedre å sende?
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 23.05.2019 22:12    Post subject: Reply with quote

Det værste er at jeg tviler ikke et sekund på at Bjørnebyes historie er sann, men at det skal tillegges histoerien at Horneland kommuniserer med Bendtner på nivå med en faxmaskin. Spilleropprør-historien er den minst troverdige. At det går en kule varmt på trening, ja, men likevel.
Back to top
View user's profile Send private message
Brakkebirger
Rutinert


Joined: 04 Feb 2015
Posts: 836

PostPosted: 23.05.2019 22:18    Post subject: Reply with quote

Spilleropprørhistorien er nok mye sannhet i. Helland kommenterte at det var likhet for loven da han ble benket pågrunn av «dårlig innsats»

Syns uansett at det her er en skandale. Om vi hadde håpt å få noe for Bendtner kan vi glemme at vi får noe nå når vi ønsker å gi han bort gratis.

Men Hedenstad, Trondsen, Konradsen, Helland, Hovland, Søderlund.. det skal vi ha.
Skrekk og gru, det her ender fort med nedre halvdel det
_________________
Hjemme, Borte, Overalt
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:22    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Det er ganske amatørmessig at man har latt dette gå så langt i hvertfall. Bjørnebyes uttalelser i kveld er pinlige. Forsøker nærmest å få det til å se ut som dette har vært planen hele veien.


Dette er svært profesjonelt. Fint at man får ryddet opp litt i alle ryktene og spekulasjonene. Bjørnebye svarer klokkeklart og avfeier alle spekulasjoner greit. Det er klart det er en plan her og at kursen justeres etterhvert.

Jeg føler det er i nærheten av hekseprosess en 8-10 klovner driver med, og det er vel bare spektrale bevis på den store konspirasjonen som mangler.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 23.05.2019 22:24    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg bli temmelig flau på vegne av hele klubben....
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:31    Post subject: Reply with quote

Du misforstår meg. For jeg snakker om at man har latt denne Bendtnersituasjonen gå så langt. Hans forskjellsbehandling har alle på Brakka visst om fra dag 1. Så at man har rota seg inn i et hjørne der man har gjort seg uspiselig for hverandre er rimelig amatørmessig. Spesielt hvis du ser litt på historien til Bendtner. Få vekk Bendtner nå så er mye gjort, men hvor er spillernes opprør over Hovlands pasningsprosent, eller Hedenstads markeringsevne? Det er veldig mye som skurrer med dette.

Bjørnebyes uttalelser i kveld er på alle måter pinlige da han tror vi alle er idioter med det han sier. Han nærmest insinuerer at dette har vært planen hele tiden. Svada fra ende til annen.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 22:34    Post subject: Reply with quote

Men hallo Sidney. Du tror virkelig det ikke ligger noe bak når klubben pådrar seg så mye støy i en tøff periode sportslig, bare for å slippe å forklare hvorfor en høytlønnet spiller er utenfor kamptropp?

Det faller på sin egen urimelighet. Prioriterer spillere på lengre kontrakter er lett å si, et vanlig problem, og det hadde kommet asap etter kamptropp.

Jeg gjetter på at adressa, dessverre, er nær fasit. Og det problemet blir vi ikke kvitt selv om Bendtner, som forventet, naturligvis forsvinner til sommeren.
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 23.05.2019 22:38    Post subject: Reply with quote

Veldig uprofesjonelt av Rbk. Her har klubben ikke gjort jobben sin. Bendtner ble jo bare dårligere og dårligere i prestasjonene sine etter hvert. Det skyldtes selvsagt flere ting, men jeg vil påstå at det meste skyldes de som skal være der for spillerne, sørge for rammer rundt oppholdet i klubben.

Får håpe at Adegbenro ikke lider samme skjebne...
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:44    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Du misforstår meg. For jeg snakker om at man har latt denne Bendtnersituasjonen gå så langt. Hans forskjellsbehandling har alle på Brakka visst om fra dag 1. Så at man har rota seg inn i et hjørne der man har gjort seg uspiselig for hverandre er rimelig amatørmessig. Spesielt hvis du ser litt på historien til Bendtner. Få vekk Bendtner nå så er mye gjort, men hvor er spillernes opprør over Hovlands pasningsprosent, eller Hedenstads markeringsevne? Det er veldig mye som skurrer med dette.

Bjørnebyes uttalelser i kveld er på alle måter pinlige da han tror vi alle er idioter med det han sier. Han nærmest insinuerer at dette har vært planen hele tiden. Svada fra ende til annen.


Uenig! Det er mulig Bjørnebye er en dårlig mann for RBK, men å hele tiden antyde at han har varig svekkede sjelsevner blir for meg dumt. Det er ingen konspirasjon og vi snakker om mer eller mindre gode avgjørelser og uttalelser - ikke Einstein eller Julius apekatten.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 23.05.2019 22:46    Post subject: Reply with quote

Han la jo ut huset sitt for salg i oktober, så dette er nok planlagt lenge.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:49    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Men hallo Sidney. Du tror virkelig det ikke ligger noe bak når klubben pådrar seg så mye støy i en tøff periode sportslig, bare for å slippe å forklare hvorfor en høytlønnet spiller er utenfor kamptropp?

Det faller på sin egen urimelighet. Prioriterer spillere på lengre kontrakter er lett å si, et vanlig problem, og det hadde kommet asap etter kamptropp.

Jeg gjetter på at adressa, dessverre, er nær fasit. Og det problemet blir vi ikke kvitt selv om Bendtner, som forventet, naturligvis forsvinner til sommeren.

Men hallo selv Smile Jeg mener bare at det er mulig å kritisere dårlige avgjørelser og retningen uten å bruke metervis med forumplass på å påstå at alle som jobber i klubben er idioter.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.05.2019 22:55    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Bjørnebye er idiot, bare akkurat så arrogant at han tror den tåpelige historien står seg hos den gemene hop. Klassisk party line fra en som havner under press.

Det er arrogansen jeg tror er det generelle problemet hans, ikke intelligensen. Overdreven tro på egne ferdigheter og manglende vilje til å søke kunnskap.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.05.2019 22:55    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
SeG wrote:
Du misforstår meg. For jeg snakker om at man har latt denne Bendtnersituasjonen gå så langt. Hans forskjellsbehandling har alle på Brakka visst om fra dag 1. Så at man har rota seg inn i et hjørne der man har gjort seg uspiselig for hverandre er rimelig amatørmessig. Spesielt hvis du ser litt på historien til Bendtner. Få vekk Bendtner nå så er mye gjort, men hvor er spillernes opprør over Hovlands pasningsprosent, eller Hedenstads markeringsevne? Det er veldig mye som skurrer med dette.

Bjørnebyes uttalelser i kveld er på alle måter pinlige da han tror vi alle er idioter med det han sier. Han nærmest insinuerer at dette har vært planen hele tiden. Svada fra ende til annen.


Uenig! Det er mulig Bjørnebye er en dårlig mann for RBK, men å hele tiden antyde at han har varig svekkede sjelsevner blir for meg dumt. Det er ingen konspirasjon og vi snakker om mer eller mindre gode avgjørelser og uttalelser - ikke Einstein eller Julius apekatten.


Hvor påstår jeg at dette er en konspirasjon? Jeg peker på konkrete ting jeg mener er amatørmessig, i håndtering og uttalelser i forbindelse med saken. Hva har det med konspirasjoner å gjøre?
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 22:59    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg tror ikke Bjørnebye er idiot, bare akkurat så arrogant at han tror den tåpelige historien står seg hos den gemene hop. Klassisk party line fra en som havner under press.

Det er arrogansen jeg tror er det generelle problemet hans, ikke intelligensen. Overdreven tro på egne ferdigheter og manglende vilje til å søke kunnskap.


Så du har en magefølelse på at det ligger noe grums bak her, selv om du ikke kan begrunne dette med gode kilder eller tilkjennegi hvorfor du er så flink til å analysere organisasjoner....

Du er på ingen måte verre enn meg på dette, men vi kan kanskje begge moderere oss litt i forhold til å analysere ting vi egentlig ikke kan noe om slik fanden leser bibelen.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.05.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
sidney wrote:
SeG wrote:
Du misforstår meg. For jeg snakker om at man har latt denne Bendtnersituasjonen gå så langt. Hans forskjellsbehandling har alle på Brakka visst om fra dag 1. Så at man har rota seg inn i et hjørne der man har gjort seg uspiselig for hverandre er rimelig amatørmessig. Spesielt hvis du ser litt på historien til Bendtner. Få vekk Bendtner nå så er mye gjort, men hvor er spillernes opprør over Hovlands pasningsprosent, eller Hedenstads markeringsevne? Det er veldig mye som skurrer med dette.

Bjørnebyes uttalelser i kveld er på alle måter pinlige da han tror vi alle er idioter med det han sier. Han nærmest insinuerer at dette har vært planen hele tiden. Svada fra ende til annen.


Uenig! Det er mulig Bjørnebye er en dårlig mann for RBK, men å hele tiden antyde at han har varig svekkede sjelsevner blir for meg dumt. Det er ingen konspirasjon og vi snakker om mer eller mindre gode avgjørelser og uttalelser - ikke Einstein eller Julius apekatten.


Hvor påstår jeg at dette er en konspirasjon? Jeg peker på konkrete ting jeg mener er amatørmessig, i håndtering og uttalelser i forbindelse med saken. Hva har det med konspirasjoner å gjøre?


Quote:
Bjørnebyes uttalelser i kveld er på alle måter pinlige da han tror vi alle er idioter med det han sier.


Det at du bruker forumplass på å fortelle oss at Bjørnebye tror vi er idioter f.eks. Hvor sier han at han tror det?
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271 ... 297, 298, 299  Next
Page 270 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb