English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Samuel Adegbenro
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 105, 106, 107  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 27.08.2020 11:31    Post subject: Reply with quote

Pr. i dag tror jeg ennå det kanskje blir litt vel tynt med Ceide/Brattbakk om man skal ha ambisjoner om seriegull og gruppespill. Brattbakk har jo knapt spilt i ES ennå, og å forvente at en 18-19 åring (som er i ferd med å etablere seg) skal dra en så stor del av lasset offensivt er litt i overkant. Selv om Ceide har et enormt potensiale, og på sitt beste kan herje i ES, så er han fortsatt et stykke unna å prestere jevnt på et høyt nivå. Med såpass unge og urutinerte spillere vill prestasjonene alltid variere.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2528

PostPosted: 27.08.2020 11:34    Post subject: Reply with quote

Adeg er en fantastisk spiller i Norsk skala og kan spille på et langt høyere nivå enn eliteserien. Han står ikke tilbake på hverken fart eller teknikk, men som nevnt tidligere, og noen er uenige med meg så mangler han litt på kombinasjonsspillet og spillerforståelsen. Likevel er det noe som en spillerutvikler og trener kan ta seg av. Horneland var helt på tur når det gjaldt det der.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 27.08.2020 11:38    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Åja, når du sier det sånn. Jeg skal rette kritikken annensteds.

Hei @PauloSilas, din jævla amøbe, skjønner du ikke at du må oppgi anslagene dine med to desimaler og justert maksimalt til ulempe for ditt eget poeng? Ellers kommer Montana og etterlyser etterrettelighet i informasjonen din.


Jaja 0,38 og 0,5 er det samme. Da sier vi det sånn! Jeg endrer konklusjonen min til at Samuel er veldig produktiv og dessuten en jævel på sammhandling
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3751

PostPosted: 27.08.2020 11:39    Post subject: Reply with quote

Spiller som vil bort, skadeplaget, ingen lagspiller, hindrer eget stortalent. I tillegg er det nå vi har mulighet til å cashe inn bittelitt penger grunnet kontraktslengde.

Mange baksider ved at denne overgangen gikk i vasken.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 27.08.2020 11:43    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Spiller som vil bort


Tydeligvis ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.08.2020 11:47    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Spiller som vil bort, skadeplaget, ingen lagspiller, hindrer eget stortalent. I tillegg er det nå vi har mulighet til å cashe inn bittelitt penger grunnet kontraktslengde.

Mange baksider ved at denne overgangen gikk i vasken.


Hva kunne vi gjort når det handler om personlige betingelser da? Betalt lønna hans ut kontraktstiden..

Med Hareide som trener kan situasjonen fort endre seg og hvis det gjøres en god jobb kan vi tjene nok til at det er verd risikoen med å beholde ham.
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 673

PostPosted: 27.08.2020 11:48    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Spiller som vil bort, skadeplaget, ingen lagspiller, hindrer eget stortalent. I tillegg er det nå vi har mulighet til å cashe inn bittelitt penger grunnet kontraktslengde.

Mange baksider ved at denne overgangen gikk i vasken.


Du glemmer det viktigste poenget: At han er vår beste spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3751

PostPosted: 27.08.2020 11:50    Post subject: Reply with quote

Fotball er ferskvare. En stund siden han var vår beste spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.08.2020 11:57    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
zaphod81 wrote:

Åja, når du sier det sånn. Jeg skal rette kritikken annensteds.

Hei @PauloSilas, din jævla amøbe, skjønner du ikke at du må oppgi anslagene dine med to desimaler og justert maksimalt til ulempe for ditt eget poeng? Ellers kommer Montana og etterlyser etterrettelighet i informasjonen din.


Jaja 0,38 og 0,5 er det samme. Da sier vi det sånn! Jeg endrer konklusjonen min til at Samuel er veldig produktiv og dessuten en jævel på sammhandling


Du trenger ikke gjøre noen av de tingene, for det ville vært helt feil. 0,5 kvalifiserer nok ikke til 'veldig produktiv', og det alene sier ikke så mye om evnen til samhandling, er jeg redd.

Du må bare justere med tanke på at Samuel knapt har spilt en hel kamp for oss noen gang. Jeg har justert for deg: han har 0,50728 i 2018-2020, som er den perioden du refererer. Syns det bør være innenfor å hevde 0,5.

Tar vi med 2017 vil du riktignok få formelt rett dersom du får lov til å velge antall desimaler, i og med at tallet da blir 0,484392. Men det kan hende det fins noen som påstår at påstanden '1 målpoeng annenhver kamp' er noenlunde statistisk dekket inn gjennom dette tallet.

Var det noe mer da? Skal du inn og regne på e-cup, og finne ut at han har vært dritdårlig for oss i Europa?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 27.08.2020 11:59    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
zaphod81 wrote:

Åja, når du sier det sånn. Jeg skal rette kritikken annensteds.

Hei @PauloSilas, din jævla amøbe, skjønner du ikke at du må oppgi anslagene dine med to desimaler og justert maksimalt til ulempe for ditt eget poeng? Ellers kommer Montana og etterlyser etterrettelighet i informasjonen din.


Jaja 0,38 og 0,5 er det samme. Da sier vi det sånn! Jeg endrer konklusjonen min til at Samuel er veldig produktiv og dessuten en jævel på sammhandling


Du tar den ja? Vil du ha desimaler og statistikk skal du få desimaler og statistikk:

2020: 0 målpoeng på 282 minutter
2019: 9 målpoeng på 1393 minutter, et målpoeng per 154. minutt
2018: 3 målpoeng på 455 minutter, et målpoeng per 152. minutt
2017: 3 målpoeng på 660 minutter, et målpoeng per 220. minutt

Totalt blir dette et målpoeng per 174,75 minutt, eller per 1.94 kamp. Eller 0.51 målpoeng per kamp om du vil. Fornøyd, eller har du mer å kverulere om?
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 27.08.2020 12:04    Post subject: Reply with quote

Og der kom svaret på mitt opprinnelige spørsmål som var; hvilken statistikk viser du til.
Synes Zaphod skal beklage seg for å fjase tråden ut av sporet.
Så tror jeg at selv med denne nye opplysningen, jeg står ved at det er for lite sluttprodukt med Samuel. Og da sikter jeg også til muligheter som render ut i sanden som ikke sees i statistikk.


Last edited by Montana on 27.08.2020 12:08; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1890
Location: Selsbakk

PostPosted: 27.08.2020 12:07    Post subject: Reply with quote

Adegbenro er den eneste spilleren vi har, som er god nok for internasjonal fotball. Derfor bra at han blir. Så har han stagnert voldsomt etter han kom hit - som Børven og en lang rekke andre spillere. Men med Hareide kan det snu - hvis skadene ikke fortsetter.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 27.08.2020 12:10    Post subject: Reply with quote

Det er bra om han blir viss han signerer ny kontrakt. Det er ikke bra om han blir om han går for knapper og glansbilder neste sommer.
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 673

PostPosted: 27.08.2020 12:12    Post subject: Reply with quote

Kompromiss: han blomstrer under Hareide i høst og blir solgt for gode penger i vinter.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4684

PostPosted: 27.08.2020 12:14    Post subject: Reply with quote

Fantastiske nyheter 😍

Gi Adegbenro 4-5 årskontrakt og la han spille høyreving. Så har vi Ceide på venstreving. DA Blir det deilig å se på RBK spille fotball.

Adegbenro var forresten den eneste spilleren som skapte noe under Horneland fotball. Var den eneste som fikk til noe som helst på egemhånd.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.08.2020 12:17    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Og da sikter jeg også til muligheter som render ut i sanden som ikke sees i statistikk.


Laughing

Du glemte å ta høyde for fake news.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2577

PostPosted: 27.08.2020 12:17    Post subject: Reply with quote

Under Kåre på slutten også. Alt skjedde rundt Adegbenro som dro på seg 2-3 mann hver kamp.

Klarer ikke bli skuffet over at dette salget gikk i vasken, tipper det er religiøse grunner og ikke økonomiske. Nå bør vi være frampå å sikre et års forlengelse på nåværende kontrakt og flytte han eller Ceide til andre sida - så får vi heller ha en innleggsving (ingen av dem skårer mye uansett).
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 27.08.2020 12:23    Post subject: Reply with quote

Så er spørsmålet om noen av dem kan å legge inn uansett også.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 27.08.2020 12:41    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Og der kom svaret på mitt opprinnelige spørsmål som var; hvilken statistikk viser du til.
Synes Zaphod skal beklage seg for å fjase tråden ut av sporet.
Så tror jeg at selv med denne nye opplysningen, jeg står ved at det er for lite sluttprodukt med Samuel. Og da sikter jeg også til muligheter som render ut i sanden som ikke sees i statistikk.


Den eneste som burde beklage seg er deg @Montana. For forutintatthet, dårlig diskuterings-etikette og falske påstander:

Du mener tydeligvis at Samuel er for dårlig uavhengig av statistikk, men delvis fordi du mener han skaper for lite.

Når statistikken, sann eller usann, underbygger det du allerede mener, tar du den som god fisk uten videre granskning og bruker den som begrunnelse for at du har rett. Når denne statistikken faktisk viser at Samuel er en av RBK's mest skapende spillere, spiller du dum, betviler fakta og stiller deg på bakbena.



Montana wrote:

Samuel er jo genierklært av veldig mange. Hvilken statistikk viser du til med 1 målpoeng annenhver kamp? (Som ikke er spesielt bra for en angrepsspiller)

Samuel er Daniel Braaten, bare mindre ekstrem og underholdende.


Montana wrote:

I år har han 4 kamper og 0 målpoeng og hva han hadde i 2017 da han kom halvveis i sesongen fra viking er uvisst. Han ligger nok litt under 0,5 per kamp totalt sett som var påstanden.


Montana wrote:

Nå leker du litt med statistikk zaphod. Samuel har 0 målpoeng i år. Totalt 2018-2020 har han 0,38. Det sagt er ikke Samuel alene om å ha dårlig sluttprodukt, helt klart.


Montana wrote:

Påstanden var 1 mål annenhver kamp jeg viser til at det er feil. Er ikke noe mer big deal enn det. Ta deg en bolle , dramaqueen


Montana wrote:

Jaja 0,38 og 0,5 er det samme. Da sier vi det sånn! Jeg endrer konklusjonen min til at Samuel er veldig produktiv og dessuten en jævel på sammhandling


Montana wrote:

Så tror jeg at selv med denne nye opplysningen, jeg står ved at det er for lite sluttprodukt med Samuel. Og da sikter jeg også til muligheter som render ut i sanden som ikke sees i statistikk.


@Zaphod bør forøvrig applauderes for saklighet og god humor
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2722

PostPosted: 27.08.2020 12:47    Post subject: Reply with quote

Får heller ikke spilt mot Stabæk.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 27.08.2020 12:49    Post subject: Reply with quote

Hva skulle du fram til med all siteringen? Jeg hentet tallene mine fra spilte kamper og ikke minutter. Er ikke verre enn det. Og heller ingen big deal ut ifra poenget.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9061
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2020 12:56    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Under Kåre på slutten også. Alt skjedde rundt Adegbenro som dro på seg 2-3 mann hver kamp.

Adegbenro spilte to kamper under Kåre den sesongen han fikk sparken. Det var de to første seriekampene. Så ble han skadet i en treningskamp mot Ranheim.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2577

PostPosted: 27.08.2020 13:06    Post subject: Reply with quote

Mb. Kan gjøre det enkelt og konkludere med at Adegbenro bærte Kåre da... Humoristisk undertone eller?
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 414

PostPosted: 27.08.2020 13:10    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Får heller ikke spilt mot Stabæk.
Dette er faen meg et nytt bunnmål i uproffesjonalitet, både fra adegbenro-leiren og RBK. Prestert og gjort seg utilgjengelig i to kamper, og det etter å ha endelig blitt skadefri, noe han knapt har vært de siste tre årene.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.08.2020 13:11    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:
Zarm93 wrote:
Får heller ikke spilt mot Stabæk.
Dette er faen meg et nytt bunnmål i uproffesjonalitet, både fra adegbenro-leiren og RBK. Prestert og gjort seg utilgjengelig i to kamper, og det etter å ha endelig blitt skadefri, noe han knapt har vært de siste tre årene.


Dette må vel agenten og Samuel ta på sin kappe? Hvorfor hadde de ikke avtalt pengene mer på forhånd? Det er jo nesten så de må betale penger til RBK for dette her.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 105, 106, 107  Next
Page 94 of 107

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb