English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Odd videre etter bortemål på overtid!!!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pelun
Proff


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 292
Location: Trondheim

PostPosted: 26.08.2004 18:30    Post subject: Odd videre etter bortemÃ¥l pÃ¥ overtid!!! Reply with quote

Genialt! Så mange norske lag som mulig må videre i europacupen. Foreløpig er det 2 av 2, men Glimt ligger under 2-0 og trenger minst et mål for ekstraomganger. (20 min igjen). Stabæk leder 1-0 borte (60 min igjen), 4-1 sammenlagt og er i praksis videre. YES!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Salomon
Junior


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 62
Location: Trondheim

PostPosted: 27.08.2004 14:36    Post subject: Reply with quote

Alle norske videre, 3 av lagene pga. mål på overtid. Hehehe.... Men det beste av alt : Brøndby slått ut av Ventspils!
_________________
"Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly-
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 27.08.2004 14:45    Post subject: Reply with quote

Ventspils må virkelig ha hatt dagen(e)! Velvel, levner vel ingen tvil om at Norge er den beste fotball-nasjonen i Norden etter siste ukes prestasjoner.
Back to top
View user's profile Send private message
Toom
Senior


Joined: 11 May 2004
Posts: 170
Location: Kristiansand

PostPosted: 28.08.2004 23:43    Post subject: Odd Reply with quote

Nesten litt trist å se på Odd om dagen, de spiller ikke akkurat god fotball.
Ballen går så treigt, nesten null gjennombrudshissighet.

Men bra alle lagene gikk videre!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ssjovold
Proff


Joined: 30 Aug 2003
Posts: 380

PostPosted: 29.08.2004 00:02    Post subject: bodoglimt-besiktas Reply with quote

Den virkelige testen begynner naa. Haaper Bodo/Glimt slaar Besiktas, det hadde vaert knall.

Odd og glimt viste samme type karakter som kjennetegner RBK: staa paa til siste slutt, ikke grin paa dommern og klag, men bit tenna sammen. Liker det!
_________________
Svein Sjovold
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
Salomon
Junior


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 62
Location: Trondheim

PostPosted: 30.08.2004 16:08    Post subject: UEFA-cup Reply with quote

Tror nok alle tre rykker ut i denne runden. Håper selvfølgelig at de klarer det, men det blir nok for hardt.

Sochaux har kun 4 poeng på 4 kamper og 3-5 i målforskjell, men har spilt mot Bordeaux, Auxerre og Lyon. (klarte 1-1 mot Lyon på bortebane).
Blir nok for gode for Stabæk.

Besiktas har ikke hatt verdens beste start på sesongen, men er ett lag som burde klare slå Bodø Glimt.

Feyenoord mot Odd blir slakting.

Men får krysse fingrene å håpe på, i allefall, ett mirakel. Det har jo tross alt skjedd på fotballbaner før.

P.S. var ikke mange som trodde Hellas skulle vinne EM...
_________________
"Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly-
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran


Joined: 08 May 2004
Posts: 4934
Location: Buskerud

PostPosted: 30.08.2004 17:10    Post subject: Reply with quote

Må ikke undervurdere de andre norske lagene nå. -Ja, de har hatt en dårlig sesong, men jeg tror faktisk norsk liga har blitt bedre. Dermed mener jeg at alle de norske lagene ihvertfall skal kunne klare å bite fra seg på hjemmebane.

At de norske lagene f.eks. vinner en kamp hver (hjemmekampen), kan ha mye å si for UEFA-rankingen faktisk! Som igjen kan bety noe for RBK.

Tyrkiske lag pleier å være veldig dårlige borte -Fordel Glimt! De får satse på å vinne og ha noe å gå på (dermed må Besiktas angripe i hjemmekampen og Glimt kan ligge og kontre).

Noe av det samme gjelder nederlandske lag, men de er ikke så dårlige borte. (Ikke dårligere enn lag pleier å være). Odd kan klare et godt resultat hjemme. Så får de bare håpe at Feyenoord har en dårlig dag i returen.

Stabæk har vist før at de klarer å spille jevnt med gode lag i Europa. Til tross for at de har slitt litt i serien, så som nå. Stabæk har tidligere klart bedre resultater borte, enn hjemme. Kanskje klarer Stabæk akkurat i år å makte å være like gode over to E-cupkamper. Isåfall skulle vel Sochaux få slite! (Skal forøvrig nevne at Sochaux kjenner jeg veldig lite til, men de har deltatt ute i Europa noen sesonger på rad nå, så neppe noe dårlig lag Smile ).

Man trenger ikke å male situasjonen helsvart før en eneste kamp er spilt. Jeg har litt tro på de norske lagene. Så får vi se da, om de tilfredsstiller min tillit! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Salomon
Junior


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 62
Location: Trondheim

PostPosted: 30.08.2004 17:28    Post subject: Reply with quote

Odd tror jeg ikke har en mulighet. Ikke med det spillet de har prestert, eller retter sagt ikke prestert, i høst.

Bodø Glimt er ett høst lag og starter med hjemme kamp så jeg håper du har rett angående deres kamper.

Stabæk ... vel, har ikke sett dem i kamp i det siste.

Men som sagt, vi får krysse fingrene og håpe at vi, i alle fall, får ett lag videre.
_________________
"Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly-
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb