English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 207, 208, 209 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2078
Location: Lørenskog

PostPosted: 21.10.2019 09:29    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Jondahl wrote:

hvis man velger å gå inn i 2020 uten å endre noen ting så er man rett og slett gal. hvordan kan Bjørnebye overleve en evaluering?


Koteng overlever vel uansett aldri neste årsmøte i klubben... Og det er vel tvilsomt om Bjørnebye og Horneland overlever en kompetent styreleder.


Derfor vi ikke har råd til en god spiss, alle pengene skal brukes på å kvitte oss med ledelsen...
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 21.10.2019 10:14    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Koteng tror jeg lider av at han skal fronte alt i media uten at han nødvendigvis er den som har best kontroll over hva som foregår.

Det har vært en del merkelige uttalelser, mildt sagt. Da Kåre fikk sparken sa Koteng at i moderne fotball var det uvanlig at trenere ble sittende så lenge, og at han så for seg av Rosenborg fremover skulle tenke på trenere i et toårs-perspektiv hvor trenere skulle komme inn og løfte oss på kort sikt og gi oss ting å bygge videre på.

Når Hornelands plutselig gjør det dårlig skal vi tenke i et langtidsperspektiv igjen...


Nå har jo Koteng sagt tidligere at de fordeler litt hvem som skal fronte de ulike tingene i media, og i dette tilfellet tror jeg både Horneland (åpenbart) og hans forkjemper og hvite ridder Bjørnebye oppleves som en smule for involverte til å skulle uttale seg om nivået på klubbens tillit, og da er jo klubben fort stuck med Koteng.

Men ja, det er jo merkelig at man skulle ha et toårsperspektiv på nye trenere - bortsett fra, tydeligvis, Horneland, som fort trenger tre år på å få det til å sitte. Det er litt vanskelig å si om det er et kompliment eller en nedsettende kommentar; er Horneland så dyktig at vi skal høste fruktene av jobben hans litt ekstra lenge, eller er han så svak at han behøver 50% lengre tid enn den gjengse trener?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2078

PostPosted: 21.10.2019 11:58    Post subject: Reply with quote

Nå har vel klubben to "kommunikasjonsmedarbeidere" i tillegg til en "kommunikasjonsleder", så det naturlige hadde vel vært at disse stod for kommunikasjonen?

Last edited by Huber on 21.10.2019 15:01; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 21.10.2019 12:35    Post subject: Reply with quote

Jeg tar som regel uttalelser rundt tillit som ferskvare. Utsagnene justeres ofte i forhold til hva som er gunstig for arbeidsro og lignende. "Treneren har styrets fulle tillit" er jo de kanskje mest famous last words i fotballen, og det er forståelig at klubben ønsker å fremstå som at de stiller seg bak sine ansatte - så lenge de er det.

Med andre ord; jeg tar det for gitt at klubben ikke lar tilbakegangen fortsette et år - halvannet til i påvente av ny storhetstid.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Tony
Junior


Joined: 04 Aug 2017
Posts: 85

PostPosted: 21.10.2019 15:29    Post subject: Reply with quote

Kotengs uttalelse om at man ikke må forvente å vinne serien hvert år er innafor - hvis han med det samtidig også mener at RBK hvert år skal være med i kampen om seriemesterskapet.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 21.10.2019 15:58    Post subject: Reply with quote

Slik som norsk fotball er og basert på det nivået vi møter hver helg er det en fallitterklæring at Koteng sier det. Hvis Bayer München ikke vinner serien er det krise og konsekvenser. Slik bør det være i RBK også.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.10.2019 17:17    Post subject: Reply with quote

At vi ikke er i nærheten av å utfordre gullet er noe annet enn at vi ikke nødvendigvis vinner hver gang. Hvis Koteng mener det er greit å ha Glimt og Odd, og kanskje også Viking, foran seg på tabellen, og være milevis bak Molde, så har han ingen verdens ting å gjøre som styreleder i RBK. Han sitter passiv og ser på at klubben visner bort.

I tillegg til det rent poengmessige, så spiller vi kjip fotball, og kommer i 2020 til å ha under 10.000 tilskuere på kamp om dette makkverket fortsetter. Det som berger tilskuertallene i år er de 8000 sesongkortene, for de reelle tallene har vært godt under de 12.000 som stort sett oppgis.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 21.10.2019 17:38    Post subject: Reply with quote

Jeg er for lengst stappmett på seriemesterskap og kongepokaler. For meg handler det ene og alene om å potensielt kunne ydmyke storklubber.

Kanskje må man da noen ganger bygge fra bunn. Det ser ikke veldig bra ut nå, ettersom ungdommen i stallen knapt slipper til.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 21.10.2019 18:44    Post subject: Reply with quote

Det blir liksom ikke rare ydmykelsene å se frem til uten disse fordømte pokalene.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 21.10.2019 18:52    Post subject: Reply with quote

Nei. Jeg forventer ikke at vi skal rundspille Real Madrid hvert år, men en gang i blant er hyggelig.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 22.10.2019 09:07    Post subject: Reply with quote

-Men det betyr ikke at vi må bli så historieløse at vi mener RBK må vinne serien hvert år. Jeg er helt sikker på at RBK er back on track allerede i 2020, svarer Koteng.

blir ekstremt lett for klubben å forsvare seg mot denne håndplukka kritikken fra en liten del av supportergruppa. man velger å fokusere på resultater som er det enkleste for Rosenborg å rette opp i til neste sesong. er ikke akkurat noen bragd om vi vinner i 2020.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 22.10.2019 09:27    Post subject: Reply with quote

Som jeg har kritisert klubben for i flere år; De fokuserer mer på resultater enn prestasjon. Da kommer vi ikke lengre. Slår du KBk 2-1 med pælming av ball så ødelegges klubben. RBK skal spille fint og underholdende.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.10.2019 09:57    Post subject: Reply with quote

Jeg synes heller ikke at vi kan forvente å vinne serien hvert år.

Men: vi skal ha en form for regresjon i løpet av en sesong, mot et prestasjonsnivå og et poengsnitt som holder til å konkurrere om gullmedaljen. Om vi har hatt en dårlig periode, så bør det være alt, og resten av sesongen skal vi være bedre enn de andre lagene. Vi skal vise et høyere toppnivå enn de andre lagene i løpet av sesongen, og bunnivået skal være i stadig bedring.

For å ta årets sesong som eksempel (og hvis vi for anledningen legger bort det som handler om spillestil og utvikling): det er for så vidt naturlig at det kommer en reaksjon når vi får inn en ny trener med noen nye idéer (og ideelt sett hadde det også handlet litt om generasjonsskifte og nye/unge spillere som fikk tillit, men vi kan jo legge bort det også). Så vi hadde en dårlig start, veldig dårlig til og med. Okei. Hvis vi derfra hadde gått til at spillet begynte å sitte mer og mer, og laget kom som ei kule oppover tabellen når høsten kom, og nyhetene ikke lenger er noen unnskyldning, så er det ikke avgjørende om vi tar det gullet, eller om det fins et annet lag som har hatt flyt, flaks og medvind og ikke helt lot seg ta igjen. Det er våre egne prestasjoner, vår utvikling, som er poenget.

I stedet ser vi en formsvikt, både i hjemlig serie og i Europa, som tyder på at den gode perioden var mer et blaff, en fysisk formtopp, enn en refleksjon av økt felles forståelse av hvordan vi ønsker å spille. Vi har til alt overmål flere spillere i samme kamp som uttaler seg vidt forskjellig om hvorvidt vi i det hele tatt spiller slik det er avtalt, og vi ser vidt forskjellige vurderinger av lagets prestasjonsnivå mellom trener og ulike nøkkelspillere. Den sportslige kompetansen ellers i klubben er nødt til å klare å vurdere dette prosjektet på noe annet enn premisser som minner mer om hersketeknikker enn relevante parametere. Det har de vist at de kan tidligere - spørsmålet er om de har bundet seg såpass fast i de fysiske, enkelt målbare verdiene som ble ankepunktet mot Kåre at det som måtte finnes av helhetlig vurderingskompetanse ikke slipper til. Det skal ikke være tilstrekkelig, som Rosenborg-trener, å klare å få spillerne til å løpe litt mer enn de gjorde på vårt fysiske bunnpunkt, og det skal ikke være tilstrekkelig å vurdere trenerens jobb på fysiske parametere alene.

Det er ikke verdens undergang å ikke vinne serien. Det er derimot noe i retning av verdens undergang at vi fortsatt ikke ser et lag som seiler opp som naturlige favoritter, eller engang sterke utfordrere, til neste års seriegull, og det forsterkes ytterligere av at sjansen per nå er vesentlig større for at vi synker en plass på tabellen enn å løfte oss opp til medaljeplass. Og blir det sånn at Molde formelt vinner gullmedaljen, eller matematisk parkerer oss, ved å være det beste laget på Lerkendal, så er det en ripe i lakken av en størrelse som gjør det naturlig å bytte bil.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 22.10.2019 11:54    Post subject: Reply with quote

Med de ressursmessige fordelene vi har ovenfor konkurrentene skal vi være reell utfordrer til gullet hvert eneste år. At et lag kan snyte oss for gullet en gang i blant er vanskelig å unngå, enten de treffer på en unik årgang som storspiller, eller opplever en voldsom flyt a'la Leicester. Det kan skje. Men vi skal være med i kampen.

Det vi har holdt på med denne sesongen er så gjennomført elendig at det burde ha rullet hoder for lenge siden. Dobbeltmesteren fra 2018 ble redusert til et middelmådig ES lag på noen få måneder, uten å miste en eneste spiller av betydning. Det sier det aller meste om den jobben som er gjort, både av trener, spillere og sportsdirektør. Resultatet ser man på tilskuertall og interessen rundt laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 22.10.2019 13:02    Post subject: Reply with quote

Godt sagt. Nå er Viking et poeng bak oss og fremgang i spill rundt europakvalik har vist seg å være et blaff, mer enn fremgang. Det fungerer ikke med Horneland. Bjørnebye har vist at han ikke evner å erstatte nøkkelspillere eller å finne riktige kandidater til trenerjobben.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 22.10.2019 13:06    Post subject: Reply with quote

100% enig! Alt pratet om tid og klopp & liverpool er alvorlig forfalskning!

Det er nødt til å utarbeides et manus/notat, og noen må påta seg jobben som taler på neste medlemsmøte. Manuset må bearbeides tiø et bekymringsnotat og sendes styreleder.

Det er uakseptabelt å sitte stille og se på at denne goddamn skandalen skal utspille seg også gjennom 2020!

Og det holder på ingen måte å kvitte seg med hovedtrener! Sportalig leder og sportslige alibier i styret må også gå. Det må en kjempeoopprydning til. Og det må skje før klubben er rasert.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 22.10.2019 19:33    Post subject: Reply with quote

Da kan vi jo nevne at på denne dag - 22. oktober 2017 - altså for 2 år siden, så tapte Viking 1-7 på hjemmebane mot VIF. Om nedrykket til OBOS ikke var spikret allerede da, så forsvant nok siste rest av håp. Så om vi bruker Viking som benchmark for RBK´s bravader og utvikling de siste årene, så er det vel liten tvil om at ressursene på Lerkendal ikke har blitt forvaltet på en god måte.

Joda, dette er en del av sjarmen med fotball også, men noen utvalgte med Lerkendal som arbeidssted burde absolutt kaste små nervøse blikk mot skammekroken, og sjekke om bakdøra står på gløtt. Det forutsetter imidlertid at man har et minimum av selvinnsikt, og faktisk evner å løfte blikket og vurdere egne prestasjoner i forhold til omgivelsene.

Ingen nevnt, og ingen glemt.
Back to top
View user's profile Send private message
ol3
Junior


Joined: 06 Aug 2014
Posts: 7
Location: nordre trøndelag

PostPosted: 22.10.2019 19:36    Post subject: Reply with quote

Kall meg gjerne historieløs men jeg forventer at vi vinner serien hvert år
Back to top
View user's profile Send private message
Rosenvingen
Senior


Joined: 06 Nov 2015
Posts: 174

PostPosted: 22.10.2019 23:14    Post subject: Reply with quote

Jeg skammer meg litt allerede. Men ok, her er en ide jeg fikk i dag. Razz

Profetene Koteng og Horneland for 3000 år siden:

Koteng taler på en solfylt dag:“Nå skinner solen og det er varmt og alle har det bra. Sånn skal det være for alltid for vi er det utvalgte folk og kommer snart til å komme tilbake til gammel storhet. Vi har nemlig tatt en fange fra den store verden. Han kan ikke lenger løpe, eller slå,- og er gammel og grå, men er fra den store verden likeså! Og selv om borgene der ute i verden har blitt større og endatil forgylte med gull og murene er tre ganger så høye som før, så skal dere se at verden ligger for våre føtter! Merk mine ord!"

Så, etter to mnd med regn, flom og orkan: “Våre ofringer til gudene var tydeligvis ikke godt nok. Jeg kastet alt gullet i vulkanen til ingen nytte. Men dette er ikke tiden for å peke finger! Vi må akseptere at vi ikke kan ha fint vær hele tiden. Nå er forresten våre soldater blitt nedkjempet av våre fiender, som vi tidligere så ned på og knapt enset. Men vi skal slå tilbake, på en eller annen måte. Se, er ikke det et glimt av sol jeg ser?! “

Horneland taler på en regnfull dag: “Det kan ikke alltid være sol. Noen ganger må det regne også. Sånn er livet. Ja, jeg medgir at det har regnet en god stund nå, men så lenge vi har gode relasjoner og gjør vårt arbeid hver dag, så skal dere se at det snur til slutt. Da jeg denne sommeren kom til denne heimen for å trene deres soldater til å bli syersker, mens dere ønsket at de skulle bli sterke og modige, så har vi mistet fotfeste. Dere vet at det var profeten Koteng som lurte meg, selv om det burde ha ringt en bjelle også for meg. Men nå kjemper vi alle for bedre dager. Syerskene skal igjen få bli soldater og hvis dere ikke har noe imot det, så kan jeg fortsette å lede soldatene til ett eller annet resultat som forhåpentligvis er bedre enn dette”

Horneland på en og annen solfylt dag: “Jeg ser at solen skinner. Jeg ser at folk ikke er like lei. Jeg ser at vi har jobbet godt i lang tid. Hardt arbeid er noe som betaler seg, uansett hva arbeidet består i. Ja, vi står fortsatt med vann til knærne, men vi har klart å holde sammen. Vi er nok ikke utvalgt til noe som helst, som noen tror. Men så lenge vi arbeider med kvalitet i alle ledd og hardere enn alle andre, så må det jo gå bra til slutt.”


[/i]
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9663
Location: Drammen

PostPosted: 23.10.2019 12:17    Post subject: Reply with quote

På noen - om langt fra alle - måter, er forumet på sitt beste når det går litt trått med RBK.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1381

PostPosted: 23.10.2019 12:36    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Men: vi skal ha en form for regresjon i løpet av en sesong, mot et prestasjonsnivå og et poengsnitt som holder til å konkurrere om gullmedaljen.


Du tenker vel regresjon fra en matematisk sammenheng, men det er mulig å mistolke deg:

https://snl.no/regresjon
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 23.10.2019 12:47    Post subject: Reply with quote

For min egen del kjenner jeg at dette siste året har tappet mye. Både tillit til styret, tro på det nye trenertemaet og engasjement for spillere og klubben og kampene som spilles.

2019 var kjipt i pre-season, våren var en KATASTROFE, så var det litt optimisme juli-august når vi passerte et par hindere i Europa (svak motstand) men nå, etter Zagreb og inn i høsten har det vært rett og slett mollkjedelig og trist igjen. Vi er akkurat like sjanseløse mot spillemessig bedre lag i EL som i fjor, og så har vi sølt bort så mye poeng gjennom året at vi sitter her i oktober uten sjanse til å vinne noe som helst. Skikkelig antiklimaks. Går bare og venter på at sesongen er over.

Vi er omtrent der vi var på denne tida i 2012. Mange av de samme kjennetegnene. Klubben har en formidabel oppgave med å gjenreise tillit, tro og engasjement for 2020. Det er ikke gjort i en håndvending, men det er avgjørende og essensielt at det skjer. Etter ti måneder med nytt regime bør man se tegn til en retning og en kurve som peker opp. Dette så man ikke med Janne og Perry, men de fikk likevel en andresesong. Jeg er tvilende på om RBK er tjent med å kjøre videre på dette her. Stallen er ikke optimal, det er riktig, vi har mangler her og der, men likevel har man fått fantastisk lite ut av materialet i hele 2019.

Mitt største ankepunkt i dag er egentlig det samme som da nyheten om Horneland/Emberland kom etter måneder med intermezzo: Har disse pondus og ballast til å selge inn noe nytt og annerledes til en spillergruppe som har vunnet alt og ufrivillig mistet personalet som hadde tatt de dit?
Jeg tror ikke det. Jeg tror heller ikke RBK burde gamble på et vintervindu der Horneland skal forme stallen i sitt bilde med 5-6 mann ut og like mange inn, for risikoen er at vi starter like svakt i 2020 og tvinges til å gjøre grep. En ny trener vil kunne sitte med masse spillere han har like lite forutsetninger for å "få til" som det Horneland har med f.eks Helland og Bendtner.

Det beste ville være å tråkke på den vonde tåa jo før jo heller og erkjenne at sorry, dette gikk ikke. For alle ser at dette "prosjektet" ikke bærer frukter. Det er noe fundamentalt feil når vi dropper under 10 000 på kamper, når vi ikke greier å forsvare en ledelse, og heller ikke reise oss når vi kommer under. I Europa kan vi gå mot null poeng i gruppespillet. Spillerne tror ikke, publikum liker det ikke, Horneland får det ikke til og styret forstår ikke signalene.

Pull the plug!
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 23.10.2019 12:56    Post subject: Reply with quote

Jeg vet jeg høres bortskjemt ut og det har jeg heller ingen problemer med å innrømme at jeg er. Jeg forventer at RBK skal vinne eliteserien hvert år, jeg forventer at vi i alle fall sporadisk spiller jevnt med de vi møter i Europa og jeg forventer signeringer det smeller litt av. Jeg forventer også angrepsvillig, underholdende og målrik fotball.

Barn av 80-tallet som jeg er, blasert så det holder, men så legendarisk svak som vår hjemlige liga er så holder det ikke å spille 2-2 mot Kristiansund og forklare det med "marginer i begge sekstenmeterne", det er ikke en retorikk som jeg kjøper når det skjer igjen og igjen. Vi skal være så gode ferdighetsmessig og fysisk at poengene ikke avhenger av ei lang tå eller en heldig sprett. Det opplegget som er nå går ikke hjem verken hos spillerne eller oss som støtter klubben. Og uten support kommer ikke dette til å løfte seg heller. Det må tas grep nå som gir et nytt momentum og ny giv, for jeg har ingen tro på at dette fikses med de samme kokkene over nyttår.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 23.10.2019 13:55    Post subject: Reply with quote

Vemundo wrote:
zaphod81 wrote:

Men: vi skal ha en form for regresjon i løpet av en sesong, mot et prestasjonsnivå og et poengsnitt som holder til å konkurrere om gullmedaljen.


Du tenker vel regresjon fra en matematisk sammenheng, men det er mulig å mistolke deg:

https://snl.no/regresjon


Jeg tenker statistisk regresjon mot normalen ja, der normalen for vår egen del som klubb bør være et jevnt, tydelig høyere nivå enn alle andre.

I den sammenheng er jeg enig med Oppmannen: når man begynner å snakke om marginer og kamputvikling, som om dette er ting som bare 'hender' i løpet av en kamp, så er vi på mange måter tilbake til Per Joar Hansens messing om spill og motspill. Som om oppgjør mellom Rosenborg og et hvilket som helst annet norsk lag er en slags taktisk dragkamp mellom jevnbyrdige motstandere. Det er for meg en type kommunikasjon som har den bestemte hensikt å senke forventningene til laget både innad og utad, og antyde at man egentlig ikke har så stor påvirkningskraft på kampbildet selv. Det er et bevisst forsøk på å framstille oss som bare ett av flere lag som håper å vinne serien.

Vi skal være gode nok, sterke nok, tydelige nok til at hvordan hver kamp utvikler seg er noe som bestemmes av oss og det mønsteret vi legger til grunn. Vi vinner ikke alle kamper - av og til har vi ikke dagen, motstanderne scorer på alt, vi får kanskje et rødt kort tidlig etc. etc. - men vi bør egentlig fortjene å vinne alle kamper vi spiller i Norge. Vi må tørre å være det beste laget, og det er noe Horneland så langt kun har hatt i kjeften før sesongen.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
SverreTrd
Senior


Joined: 09 Apr 2019
Posts: 140
Location: Trondheim

PostPosted: 23.10.2019 15:57    Post subject: Reply with quote

Jeg er fortsatt rystet etter forrige sommer, og mener fortsatt sparkingen av KI og EH var feil på alle måter. Det gidder jeg ikke å utdype for det har vi diskutert opp og i mente.

Men jeg fornyet sesongkortet og krysset fingrene for at styre og ledelse skulle komme opp med en løsning som tok oss videre. Så kom Horneland og skepsis fra mange kanter, inklusive min. Men jeg tenkte og skrev, la mannen få tid i hvert fall til sommeren. Og det lysnet noe, selv om Cup-exit ble et faktum. Etterpå har det vært som beskrevet i tråden, relativt begredelig og ujevnt.

Jeg har sesongkort og vært på mange kamper i år. Og jeg ser de teller alle sesongkortholdere, for de faktiske tilskuertallene er langt fra det de oppgir. De er ikke der i år, og fornyer neppe neste år. Etter svært mange år som sesongkortholder, vurderer jeg det samme Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 207, 208, 209 ... 335, 336, 337  Next
Page 208 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb