English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 319, 320, 321 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 22.06.2020 23:00    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
El Duderino wrote:

Jeg så RBK sensommer/tidlig høst i fjor. Beste fotball på flere år.


Det er den beste fotballen vi har spilt under Horneland, men fortsatt var det rævafotball.

Den perioden fikk vi servert fin fotball, kanskje beste sia 2015. Greit å ikke svartmale totalt
Back to top
View user's profile Send private message
WillyO
Junior


Joined: 22 Apr 2019
Posts: 52

PostPosted: 22.06.2020 23:01    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Cifuentes spiller vel ikke i nærheten av RBK fotball. Han er vel mer fra Barcelonaskolen med pasningsfotball. Med vår pasningskvalitet vil det bli total buklanding.
Knutsen har EN god sesong bak seg i Bodø/Glimt, en klubb som er fornøyde så lenge de ikke rykker ned. Null press og arbeidsro. Må innrømme at jeg er svært skeptisk til han. Tror egentlig RBK har malt seg litt opp i et hjørne når det kommer til trenersituasjonen. Spillergruppa virker småsutrete, og alt rotet i klubben gjør at folk ikke ønsker å bli en del av det.
Skal du inn her, uten å sakte men sikkert bli spist av spillere, ledere, fans eller omgivelsene ellers, MÅ du ha en viss ballast med deg. Du må være ydmyk og samarbeidsvillig ovenfor prinsippene i klubben, og ha baller til å sette hardt mot hardt når det kommer til sportslige forventninger. Vanskelig å si om den rette personen heter Hareide, Ho Chi Minh eller Brasse Braselianersen! Egenskapene må dog være til stede. Personlig tror jeg det kunne vært lurt med litt nye impulser fra det store utland. Vi har prøvd broren til kompisen til fetteren strategien nok nå.


Enig, det mest spennende valget hadde vært en utlending. Har Dorsin nettverket til å finne en spennende nok trener? Det tviler jeg kanskje litt på.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 22.06.2020 23:05    Post subject: Reply with quote

WillyO wrote:
Sløvsekken wrote:
Hva som tilsier at en spansk unggutt uten erfaring fra topplag er bedre egnet til å snu den negative trenden i RBK enn en rutinert trener med lang merittliste og tidligere suksess i klubben ?

Knutsen er vel neppe spesielt aktuell, all den tid Bodø/Glimt neppe gir fra seg gullkalven sin på nåværende tidspunkt, men han har vel heller ikke noe erfaring fra større klubber med høye forventninger.


Hva som tilsier at en norsk gamling uten erfaring fra fotball utenfor Skandinavia er bedre egnet til å bygge den fotballen som vinner flest kamper og utvikler spillere enn en spansk unggutt som er oppfostret på historiens mest suksessrike fotballfilosofi? Ja, in case du ikke forstår det, her gjør jeg meg litt dum med vilje, fordi erfaring og meritter er ikke alt. Lista over fantastiske fotballspillere turned hinsides rævva fotballtrenere er ganske lang, og mange av de mest spennende trenerne som kommer frem på kontinentet hadde ikke særlig til karrierer. I norsk målestokk ref til Knutsen, som ingen visste om for to år siden.

Ja, Cifuentes er blottet for meritter, men han har gått den beste fotballskolen han kan gå. I det korte løp tror jeg Hareide hadde kunne snudd motgangen, kanskje vunnet ligaen og spilt grei fotball. Men for å komme enda høyere opp, trengs det å tenke annerledes. Da er Cifuentes bare ett av navnene som kunne gjort det. Tror JEG, det er sikkert derfor jeg bare er g8-trener Smile


Er det ikke da greit å få klubben opp av grøfta først, og drømme seg bort i e-cup bravader når den jobben er gjort ?

Som jeg editerte inn over, så har jeg langt i fra noen motforestillinger mot de 2, men med den situasjonen klubben er i så fremstår det som mer gambling for meg enn å f.eks ha Hareide et par sesonger for å få orden og ro i rekkene. Om vi ansetter Cifuentes eller Knutsen nå, og det ikke løsner omtrent umiddelbart, så vil det komme et voldsomt press.
Back to top
View user's profile Send private message
WillyO
Junior


Joined: 22 Apr 2019
Posts: 52

PostPosted: 22.06.2020 23:06    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
WillyO wrote:
Sløvsekken wrote:
Hva som tilsier at en spansk unggutt uten erfaring fra topplag er bedre egnet til å snu den negative trenden i RBK enn en rutinert trener med lang merittliste og tidligere suksess i klubben ?

Knutsen er vel neppe spesielt aktuell, all den tid Bodø/Glimt neppe gir fra seg gullkalven sin på nåværende tidspunkt, men han har vel heller ikke noe erfaring fra større klubber med høye forventninger.


Hva som tilsier at en norsk gamling uten erfaring fra fotball utenfor Skandinavia er bedre egnet til å bygge den fotballen som vinner flest kamper og utvikler spillere enn en spansk unggutt som er oppfostret på historiens mest suksessrike fotballfilosofi? Ja, in case du ikke forstår det, her gjør jeg meg litt dum med vilje, fordi erfaring og meritter er ikke alt. Lista over fantastiske fotballspillere turned hinsides rævva fotballtrenere er ganske lang, og mange av de mest spennende trenerne som kommer frem på kontinentet hadde ikke særlig til karrierer. I norsk målestokk ref til Knutsen, som ingen visste om for to år siden.

Ja, Cifuentes er blottet for meritter, men han har gått den beste fotballskolen han kan gå. I det korte løp tror jeg Hareide hadde kunne snudd motgangen, kanskje vunnet ligaen og spilt grei fotball. Men for å komme enda høyere opp, trengs det å tenke annerledes. Da er Cifuentes bare ett av navnene som kunne gjort det. Tror JEG, det er sikkert derfor jeg bare er g8-trener Smile


Er det ikke da greit å få klubben opp av grøfta først, og drømme seg bort i e-cup bravader når den jobben er gjort ?

Som jeg editerte inn over, så har jeg langt i fra noen motforestillinger mot de 2, men med den situasjonen klubben er i så fremstår det som mer gambling for meg enn å f.eks ha Hareide et par sesonger for å få orden og ro i rekkene. Om vi ansetter Cifuentes eller Knutsen nå, og det ikke løsner omtrent umiddelbart, så vil det komme et voldsomt press.


Her gir jeg deg ingen motargument, fordi jeg er helt enig.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 22.06.2020 23:56    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ si jeg er skuffet over at nyheten ikke smalt i dag, om at marerittet Horneland er over.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Kaaea
Junior


Joined: 31 Oct 2014
Posts: 7
Location: 7030

PostPosted: 23.06.2020 00:10    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
MÃ¥ si jeg er skuffet over at nyheten ikke smalt i dag, om at marerittet Horneland er over.


Kunne ikke sagt det bedre selv .

RBK kan ikke være en prøvekanin der en random trener som egentlig aldri har bevist noe skal kunne holde på i 1,5 år med elendige resultater langs hele linja.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 23.06.2020 00:35    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke den der opphausingen av at Horneland liksom er en så ærlig og rederlig fyr med masse selvinnsikt. Om han hadde hatt det, hadde han oppført seg deretter. Før jeg hører han har tatt til vettet og faktisk gjort noe med det faktum at han har mislyktes i 18 måneder, så er det ingen grunn til å glorifisere mannen. Det er så lett å snakke med store ord, men man må følge dem opp også. For meg er han en dårligere versjon av Høgmo. Snakker mye uten å oppnå noe og finner på idiotiske forklaringer på alle sine feil. Huff. Måtte ut med litt frustrasjon.
_________________
"- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller."
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 23.06.2020 01:15    Post subject: Reply with quote

Det ligger litt der, Aristoteles, at de PR-nissene, kommunikasjonsrådgiverne og omdømmeekspertene som alltid er ute og hyller "rakryggheten" til denne typen trenere ikke ser det med dine og mine briller. De er ikke interessert i fotball og ser derfor aldri uttalelser, kroppspråk og opptreden i sammeneheng med fotball.

Da Norge tapte i Baku etter en viljeløs og elendig forestilling følte nok du som jeg at det var trollete provoserende av Høgmo med "smooth hjemreise" og likedan med "vi fulgte gameplan" etter 1-5 tap nedi Zagreb.

Kommunikasjonseksperten vil hylle dette som et stjerneeksempel på hvordan man avdramatiserer, avvæpner og ufarliggjør presset.

Det er provoserende å høre Perry messe om hvordan vi skal slå tilbake borte etter å ha blitt ydmyket av Sligo på Lerkendal.

PR-eksperten hyller fremtidsperspektivet, evnen til å stå i stormen og fokusere på det vi enda kan gjøre noe med.

Det er provserende når Horneland etter sin 31. og 32. seriekamp melder at han "ikke er fornøyd med hvordan vi fremstår" - når det er han selv som har satt sammen laget og trent dem i 18 måneder.

Kommunikasjonsguruen vil gi ros for å fremme utviklingsperspektivet og understreke at det er ting igjen å strekke seg etter, og dessuten bruke vi-ordet som vektlegger at han selv er en del av dette og at vi vinner og taper sammen.

Han bryr seg ikke om fotballen. Han vet antakelig ikke engang at hverken disse to eller de foregående tredve har vært spilt heller.


Der ligger problemet - ikke bare her men i omtrent alle områder der disse opererer. De forstår ikke at det er ørti tusen faktorer inne i bildet utover deres eget fagfelt. De fleste i Trøndelag driter vel i om kroppspråket er avvæpnende og kommentarene fremtidsrettet hvis du har tapt på Lerkendal. Egentlig vil vi vel ha det motsatte - en frådende, hatsk tirade mot de elleve utpå der, dommerstanden og ikke minst media sjøl!

Det var litt overdrevet. Men jeg savner en RBK-trener med litt profil igjen. Synes det er veldig vanskelig å føle noe engasjement sånn som det har vært ofte de siste årene.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 23.06.2020 06:57    Post subject: Reply with quote

Er han her enda? fan...
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 23.06.2020 07:00    Post subject: Reply with quote

«Med de spillerne klubben har, burde jo enhver trener kunne hevdet seg i rollen.»

Et velkjent argument...


https://www.vg.no/sport/f...av-fallitt
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 23.06.2020 07:43    Post subject: Reply with quote

Full tillit til Horneland, sier Koteng! Skal altså ikke mye til for å få tillit i klubben lenger. Etter en, fotballmessig katastrofesesong, og starten på en ny, så er det fortsatt tillit. Viktig med tillit. Kunne vært greit med litt poeng også!
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 23.06.2020 07:51    Post subject: Reply with quote

For å parafrasere Nils Arne Eggen:
Du kan ikke være litt gravid. Enten har du tillit eller så har du ikke. Det kan være grader av hvor sterkt styret tror på Hornelands evner, men spørsmålet om tillit er binært. Så lenge du fortsatt sitter i jobben så har du styrets tillit. Den dagen han ikke lenger har styrets tillit så er han ferdig.

Jeg ville ikke lagt så stor vekt på det utsagnet. Jeg er mer bekymret for tilligere utsagn som:
"Vi har Norges beste trener"
"Vi skal utvikle den treneren vi har"
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 23.06.2020 08:23    Post subject: Reply with quote

De siste dagene har kulminert i et av tidenes antiklimaks....dette var horribelt..
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 23.06.2020 08:33    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Full tillit til Horneland, sier Koteng! Skal altså ikke mye til for å få tillit i klubben lenger. Etter en, fotballmessig katastrofesesong, og starten på en ny, så er det fortsatt tillit. Viktig med tillit. Kunne vært greit med litt poeng også!

Helt merkelig hvordan "vote of confidence" plutselig har blitt gangbar retorikk igjen i 2020.

De har 100% tillit til Horneland så lenge han har ansatt - om de hadde sagt noe annet ville det vært oppsiktsvekkende. Det fremkommer helt åpenbart at de nå leter etter nye løsninger på trenersiden. Om Hareide ikke er tilgjengelig før til høsten og de tenker å vente på han, så må de nesten være 100% støttende til Horneland frem til da. Det betyr ingenting!


Last edited by Hedon on 23.06.2020 09:04; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7405
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 23.06.2020 08:40    Post subject: Reply with quote

"Vi har full tillit til treneren" er vel som regel klubbledelse-språk for "han får sparken i løpet av de neste par ukene"...
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Crannypack
Junior


Joined: 20 Jun 2020
Posts: 32

PostPosted: 23.06.2020 09:32    Post subject: Reply with quote

Lord Oakley wrote:
De siste dagene har kulminert i et av tidenes antiklimaks....dette var horribelt..


Bare slapp av. Vi kommer til å bli så avkledd mot b/g at det ikke lenger er noen vei tilbake for horneland etter dette. Det er bare å se frem til fredag.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 23.06.2020 09:34    Post subject: Reply with quote

Horneland får nok fullføre denne korte sesongen. Da slipper styret å sparke en trener 2 mnd før serien er over. Kan fort bli Hareide som får ta over etter endt serie.
NFF prosjektet til SIB var et katastrofalt valg. Men vi får håpe ikke det var første valget til resten av styret! ( Bratseth -Winsnes ).
Hele prosessen med K.I og maksing av Europa potensialet, og et udugelig styre, har ført til 2 ødelagte sesonger for klubben. Det skulle blitt tatt grep etter 3 seriekamper i fjor da vi alle så hva som skjedde...
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3432
Location: Trondheim

PostPosted: 23.06.2020 09:44    Post subject: Reply with quote

Bare det å putte Trondsen inn som indreløper når han i 3mnd har blitt drillet i et offensivt system som back er oppsigelsesgrunn.
Panikk vingling av en usikker og nervøs trener i en alt for stor klubb for hans erfaring og kompetanse og meritter.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2020 09:59    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
(...) de PR-nissene, kommunikasjonsrådgiverne og omdømmeekspertene som alltid er ute og hyller "rakryggheten" til denne typen trenere ikke ser det med dine og mine briller. De er ikke interessert i fotball og ser derfor aldri uttalelser, kroppspråk og opptreden i sammeneheng med fotball.

Unnskyld meg Wink
Den kommunikasjonsrådgiveren som gir disse rådene, gjør ei heller jobben sin. Som kommunikasjonsrådgiver selv synes jeg det er litt urettferdig å bli stemplet som tåkeleggere. Når det er sagt, så er det kanskje fortjent all den tid etablerte kommunikasjonsrådgivere og nestorer i bransjen gir en lang faen i eget omdømme.

Så til saken: I krisekommunikasjon, der vi strengt tatt befinner oss nå, så er regel nummer én å være ærlig. Ærlighet og ydmykhet avvæpner enhver situasjon. Det gjør man ikke ved å avdramatisere og villede publikum med annet fokus.

I Hornelands forsvar, så kan det i hans øyne være ærlighet og ydmykhet å innrømme at ting verken er godt nok eller at man fortjener å sitte i trenerstolen så lenge man ikke leverer. Det har han tross alt gjort gjentatte ganger. På en annen side er det en stab med kommunikasjonsrådgivere på Brakka som antakelig ikke har rådgitt Horneland i hvordan han skal få frem budskapet sitt. "En god prosess" er ikke tillitvekkende. Publikum trenger klar, tydelig, enkel og sannferdig informasjon. Horneland gjør aldri, i alle fall ikke gjennom media, noen forsøk på å forklare hva han ønsker å oppnå. Etter Molde-kampen brukte han antakelig uttrykket "grunnspill" et dusin ganger. Men hva er grunnspillet? Hva ønsker han spillerne skal gjøre? Klart det blir murring når han ikke gjør noen forsøk på å gjøre planen sin forståelig. Kanskje er det sånn i garderoben også?

Et annet eksempel på dårlig kommunikasjon er selvsagt hvordan styret og ledelsen fremstår og hva de sier. Enhver kritikk avfeies med en lettvint innrømmelse om at ting ikke er som det skal (det har det strengt tatt ikke vært siden 2002). Men det finnes lite erkjennelse å spore om at klubben faktisk befinner seg i en krise når hele omverdenen anser det som en krise. Da får man veldig stor avstand mellom virkeligheten alle interessenter befinner seg i og den oppfattede virkeligheten organisasjonen tror den befinner seg i. Avstand betyr til syvende og sist likegyldighet. Dersom dette hadde vært et børsnotert selskap, ville vi sett en aksjekurs i like loddrett fall som Norwegian. Dette har jeg skrevet langt om tidligere.

Skal jeg være kvalmende ærlig, så fremstår kommunikasjonsarbeidet ved Rosenborg som amatørmessig. Uttalelsene kommer etter innfallsmetoden, er lite gjennomtenkte og gir aldri svar på det omverdenen faktisk lurer på.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 23.06.2020 10:07    Post subject: Reply with quote

Du verden. Høres ut som Hornet blir værende inntil videre.

https://www.nrk.no/tronde...1.15063265

For en fantastisk samling av klovner som har ført klubben ut i dette uføret. Hvem er det egentlig de forsøker å beskytte? Tror kanskje Koteng er mer opptatt av sin egen ræv enn å beskytte Horneland. Det er vel fort ensbetydende med egen avgang å avslutte prestisjeprosjektet alle visste ville mislykkes.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 23.06.2020 10:19    Post subject: Reply with quote

Merkelig "prosess" dette, som foregår i all offentlighet. Føyer seg inn i rekken av surr og rot i klubben de siste to årene. Vi er en kaosklubb.
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2020 10:22    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Vi er en kaosklubb.

Kaos er i det minste sjelden kjedelig. Hvilken annen klubb i Norge hadde hatt alle riksmedier stående utenfor klubbhuset i timesvis ventende på "ingen kommentar"?

Kaosklubb. Men også landets desidert største klubb. Det er da noe...?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 23.06.2020 10:25    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Merkelig "prosess" dette, som foregår i all offentlighet.

Foregår i all offentlighet? Merkelig påstand. De gjør jo alt de kan for å holde det unna offentligheten, unnviker alle spørsmål og gir ingen info.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 23.06.2020 10:32    Post subject: Reply with quote

Horneland sitter uansett veldig på lånt tid. Ingen forandring fra fjorårssesongen, null mål og ett poeng taler for seg selv. Jeg tror han senest får fyken etter Brann-kampen. Hvorvidt de aktivt leter etter erstattere eller ikke aner jeg ikke, men den har har prestert så langt holder rett og slett ikke mål. B/G kommer til å pinliggjøre oss, og Brann er vel favoritter de og. Vi står fort igjen med ett poeng etter fire serierunder, og da må han få sparken.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 23.06.2020 10:39    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Skjønner ikke den der opphausingen av at Horneland liksom er en så ærlig og rederlig fyr med masse selvinnsikt. Om han hadde hatt det, hadde han oppført seg deretter. Før jeg hører han har tatt til vettet og faktisk gjort noe med det faktum at han har mislyktes i 18 måneder, så er det ingen grunn til å glorifisere mannen. Det er så lett å snakke med store ord, men man må følge dem opp også. For meg er han en dårligere versjon av Høgmo. Snakker mye uten å oppnå noe og finner på idiotiske forklaringer på alle sine feil. Huff. Måtte ut med litt frustrasjon.


Nå gjør jo faktisk Horneland noe med det faktum at han ikke har klart å starte bra i sesong 2.

Så selv om denne prosessen ikke er den foretrukne løsningen for oss supportere, så tror jeg du skal lete lenge etter en trener som etter 2 dårlige kamper i sesong 2 går til styreformannen og starter en slik prosess som med meget stor sannsynlighet medfører enten sparken eller degradering.

De aller fleste ville ventet, for de vet at et seriøst styre ikke vil gjøre evneverdig før etter min. 4-5 kamper og avskjedigelsen sjeldent skjer før kamp 10.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 319, 320, 321 ... 335, 336, 337  Next
Page 320 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb