English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rasmus Wiedesheim-Paul
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 13.11.2020 22:37    Post subject: Reply with quote

Ralle høres ut som en uføretrygda (tidligere) østfolding i 30-årene som lever på en diett bestående av XL kebabtallerken med ekstra dressing , Battery, ostepop, Dworek (eller 3-liter smuglevodka i kartong når det er tilgjengelig) og Tiedemanns Rød 3. Han kjører Volvo [x]40 med Wunderbaum-klase i bakspeilet, senkesett, kontrastfarge på panseret, felger lakkert i høyglans lilla med glitterpigmenter, og baksetet fullt av - utover tomflasker, isskraper og sjokoladepapir - lubne jenter i slutten av tenårene med rundhalset college-genser med merker som CAT, Suzuki eller Fox; merch-hoodies fra Eddie Meduza, Plumbo, eller Staysman; eller ensfarget høyhalset genser under det utvaskede neonrosa håret med solid ettervekst. Sjøl har han svart "fuck you, I drive a Volvo"-t-skjorte under en skinnvest han ikke kan lukke, påsydd jernkorset, sørstatsflagget og brodert patch fra en rånefestival i Sverige ca 2013. Den slitte Henry Choice-olabuksa henger i folder over nøytrale svarte joggesko med oljeflekker og åpninger hvor såla har sluppet "læret", og holdes oppe av et fake Diesel-belte kjøpt på Kreta som kjemper en langvarig og desperat kamp mot en kombinasjon av bukfett og gravitasjon, og får null hjelp av ei ræv som er så flat, slapp og føyelig som en tipo-00-deig.

Vi må finne noe annet.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 14.11.2020 07:28    Post subject: Reply with quote

Du vant internett i dag 😁
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 14.11.2020 17:10    Post subject: Reply with quote

Zorac Laughing Tommel'n opp!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
RoSolum
Proff


Joined: 28 Aug 2012
Posts: 289

PostPosted: 14.11.2020 19:45    Post subject: Reply with quote

Her er du på ball, Zorac!

Denne typen har du vært borti en gang eller to før, skjønner jeg
_________________
Stopp negativismen rundt Rosenborg!

Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 15.11.2020 15:30    Post subject: Reply with quote

Veldig underholdene innlegg fra Zorac. Men du mislyktes med intensjonen om å drepe kallenavnet Ralle.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.11.2020 22:33    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg sniker inn "han harvet over mora di", da?

Jeg gjorde et forsøk, i det minste. Jeg kommer i hvert fall aldri til å bruke det selv.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 16.11.2020 11:27    Post subject: Reply with quote

Jeg klarte jo ikke å si det på podden engang, regregerte til det lite tilfredsstillende "Wiedesheim-Paul". Så langt er det dét muntlig, og RWP skriftlig. Får se hvordan det utvikler seg.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 18.11.2020 22:49    Post subject: Reply with quote

Breaking news: Jeg har svært gode kilder på at ingen i klubben kaller vår nye svenske spiss "Ralle", ikke en gang svenskene. Rasmus er tydeligvis det det går i.

Klubben har sagt sitt. Er du større enn klubben?
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 18.11.2020 22:58    Post subject: Reply with quote

INGEN er større enn klubben!

Rasmus it is! Eventuelt Rasse...
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.11.2020 22:12    Post subject: Reply with quote

- Jeg trener hver dag for å bli bedre og få mer og mer spilletid. Det hadde så klart også vært flott å få et mål. Men det viktigste er at vi avslutter serien på topp tre og får europacupplass, innleder den nyinnkjøpte spissen til rbkweb.no.

- Hvordan var det sist å debutere mot Viking?

- Det var flott å hoppe inn og gjøre debut. Kampen var derimot ikke så morsom siden vi tapte 0-3. Jeg ser fram til forhåpentligvis å få mer spilletid i eliteserien framover.

Les mer: - Hadde vært flott å få et mål
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bagh
Proff


Joined: 11 Mar 2009
Posts: 376

PostPosted: 24.11.2020 22:27    Post subject: Reply with quote

Håkan
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 24.11.2020 23:29    Post subject: Reply with quote

Burde skaffe seg nye sko til neste kamp. Sklei jo rundt utpå banen i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.01.2021 22:46    Post subject: Reply with quote

Han var en av de första i Halmstads BK som drabbades av coronaviruset i höstas.

Tre och halv månad senare har målkungen Rasmus Wiedesheim-Paul – numera i norska Rosenborg – fortfarande problem att känna lukt och smak.

– Jag hoppas bara att det kommer tillbaka snart, säger han.

Läs mera: Förre HBK-stjärnan blir inte av med coronabesvären
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.01.2021 17:29    Post subject: Reply with quote

- Jag kom in lite speciellt där efter att jag hade haft corona, samtidigt som vi hade det tufft i några matcher med flera förluster i rad. Då var det lite svårt för mig att komma in, och de sa också att det inte är så enkelt för mig som ny att komma in i laget med nya spelare och ett nytt spelsystem när det inte riktigt fungerar. Tanken var därmed att jag skulle få lite speltid och komma in lite inför den säsongen som kommer nu, så det var så det fick bli.

Han fortsätter:

- Men nu känns det bra att vara med och konkurrera från början, så man har en hel försäsong med träningsmatcher. Då är man mer konkurrenskraftig.

Vad har du för förhoppningar på säsongen?

- Det är att vi ska vinna både serien och cupen, och sedan att vi ska ta oss ut i Europa genom kvalet. För egen del är det att spela så mycket som möjligt och bidra med mål.

Läs mera: Rosenborgs "dödsschema": "Helt galet"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.03.2021 16:22    Post subject: Reply with quote

– Av og til må man ha litt tålmodighet med guttene også. Han kom hit med korona og måtte tilvenne seg. Det går hakket fortere her og alt er hakket hardere. Det skal han få tilvenne seg, for han blir bra og er en veldig bra avslutter, understreker Hareide.

(...)

– Jeg kan konkurrere på alle tre plassene på topp, det er det de har sagt. For meg er det bare å jobbe på og forsøke å være så god som mulig på trening. Så får vi se når kampene starter, hvor mye spilletid det blir. Jeg kjenner meg bra på trening og at jeg gjør mye mål, sier Wiedesheim-Paul.

Les mer: Hentet svensk spiss for millioner og plasserte ham på benken. Nå forklarer sjefen hvorfor
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.04.2021 19:29    Post subject: Reply with quote

At Sæter og Molins har blitt hentet, må vel bety Wiedesheim-Paul blir omskolert til ving?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 04.04.2021 19:57    Post subject: Reply with quote

Går gratis til Häcken til sommeren tenker jeg.
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 04.04.2021 20:49    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke egentlig om 'omskolert' er presist. RWP ser ikke ut som en spiss av den typen Hareide foretrekker, men mer som en vingspiller av typen sidespiss, til når vi ønsker oss flere boksspillere på banen.

Og det tror jeg egentlig har vært planen hele tiden, i all rettferdighets navn. I utgangspunktet en squadspiller, men som kanskje har potensiale til å virkelig slå til.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
27Sapara
Proff


Joined: 06 Nov 2017
Posts: 410

PostPosted: 21.04.2021 15:57    Post subject: Reply with quote

Har ikke sett mye av Rasmus ennå, men ut fra det lille jeg har sett så fremstår han som et skikkelig bomkjøp av Dorsin. Jeg kan ikke se at han er noe bedre enn Filip Brattbakk. Hadde vi virkelig råd til å betale 5 millioner for Widesheim-Paul i corona-året?
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 21.04.2021 16:50    Post subject: Reply with quote

Virker helt ute av det. Trodde seriøst at han ble byttet ut ved pause i dag, men det ble han visstnok ikke? Uansett håpløs i første omgang også. Må da ha mer å gå på. Vi får håpe at det blir bedre etter hvert.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 22.04.2021 08:44    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:
Har ikke sett mye av Rasmus ennå, men ut fra det lille jeg har sett så fremstår han som et skikkelig bomkjøp av Dorsin. Jeg kan ikke se at han er noe bedre enn Filip Brattbakk. Hadde vi virkelig råd til å betale 5 millioner for Widesheim-Paul i corona-året?

Det åpenbare svaret, når vi mangler noen skarve millioner for å kjøpe Mannsverk er åpenbart nei. Det fremstår som ekstremt dårlig håndverk av Dorsin.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 22.04.2021 10:21    Post subject: Reply with quote

27sapara.
Helt enig. Brattbakk ser ut som mye mere lovende enn Rwp I tillegg er han den han er og trolig mye rimeligere i drift enn Rwp.
Vi burde selge RWP og hente både Mannsverk og Brattbakk
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 22.04.2021 10:31    Post subject: Reply with quote

Syns Ralle var ok mot Ranheim, men er han den rette spillertypen i RBK? Passer kanskje best sentralt rett bak spissen i 4231-formasjon.

Enig at vi kunne gått for en lokal spiller i stedet, ikke minst pga økonomi og fordi det finnes uslipte edelstener i Trøndelag som Brattbakk og i jr-stallen som har vel så stort potensial som svensken.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 23.04.2021 14:19    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å si noe som helst fornuftig på dette tidspunkt. Vi har ikke sett han og vet svært lite om han. Bør vel i det minste gi han en treningskamp eller to. Dette kan vel egentlig sies om hele prosjektet akkurat nå.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.08.2021 20:55    Post subject: Reply with quote

Rasmus har fått en sträckning i baksidan av låret och fick lov att dra hem till Halmstad för rehab under HBK-kiropraktorn Simon Bakkiouis försorg. 22-åringen har redan varit här i en vecka och stannar en till.

– Rosenborg sa att jag kunde åka hem några dagar och köra med Simon. De tyckte att jag behövde ett miljöombyte för att träffa familjen och kompisar eftersom jag inte varit ledig någonting i sommar.

– Men det är lite segt. Det är väldigt tråkigt att bara köra rehab och jag hoppas att jag snart är frisk igen. Förhoppningsvis kan jag köra med boll i Trondheim i nästa vecka.

(...)

Rosenborg har blivit rena svenskkolonin och i klubben spelar bland annat Stefano Veccia, Guillermo Molins, Adam Andersson, Jonathan Augustinsson och Dino Islamovic.

– Vi svenskar umgås en del tillsammans och det är skönt att vi är så många där. Jag har köpt en lägenhet centralt i Trondheim så det är nära både stan och arenan. Sedan flyttade tjejen med också och det har gjort mycket, tycker Rasmus, som har kontrakt fram till 2024.

Läs mera: Wiedesheim-Paul skadad: ”Kom olägligt”
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Next
Page 10 of 19

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb