English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Avatar
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 20.12.2006 14:55    Post subject: Reply with quote

Har ikke problemer med dyrene dine, men jeg er ikke så begeistret for bilder i signatur. Har hatt det selv, men det blir ekstra stress om "alle" skulle hatt en signatur med bilder. Sånn sett er dette forumet veldig bra, da ekstremt få har det. Avataren din har heller ikke noen sjokkfarger, som lyser opp. Slik som klubblogoer gjør Smile
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 20.12.2006 15:02    Post subject: Reply with quote

Holder på med en ny sig nå, som blir langt mer smalere, så endringer er underveis. Kan forstå at den er litt stor og irriterende.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.12.2006 15:02    Post subject: Reply with quote

Jeg valgte en vri med noe jeg liker (Scarface) og svart-hvitt. To fluer i en smekk.

gaMblE wrote:
Det er bare et bilde

Ja, er det det? Hva om B/T hadde brukt Molde-logoen? Det er selvfølgelig i en annen grad enn Man Utd, men det er samme greia.

Enkelte ganger venter jeg på å bli kalt spammer selv, men det er vel fordi jeg prøver å ha et poeng hver gang jeg skriver, at jeg ikke blir kalt det. B/T er litt mer "jeg håper vi får han" og "hva med en byttehandel mellom Tore Reg og Essediri"?

Jeg mener faktisk at B/T kan være en grei kar det, og at han kan skrive gode innlegg, men for ofte blir det merkelige innlegg. Noen ganger har jeg det selv, men da er det ofte humoristisk ment ihvertfall.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 20.12.2006 15:54    Post subject: Reply with quote

Du også har høy postrating, men jeg har aldri opplevd å bli irritert av noen av dine innlegg. Jeg føler ikke at du gjentar deg selv, den ToreReg er ganske standard på "Nye spillere". Finner vel fire sider bestående av poster som starter med "håper på" og har Tore inne i seg av samme bruker.
Back to top
View user's profile Send private message
RBK2992
Senior


Joined: 26 Jan 2006
Posts: 211
Location: Orkdal

PostPosted: 20.12.2006 16:40    Post subject: Reply with quote

Jeg har en avatar specially made for me. Laget av en serietegner fra Trondheimstraktene.

www.bartogkjeks.net
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 20.12.2006 16:46    Post subject: Reply with quote

simonfcb wrote:
Done Smile

Forstår 100% at dere ikke liker at vi har logoer fra andre lag.

Glimrende Simon! Det setter jeg pris på - og så er jo den avataren mye finere da Smile
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 20.12.2006 16:57    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Jeg mener faktisk at B/T kan være en grei kar det, og at han kan skrive gode innlegg, men for ofte blir det merkelige innlegg.

Det er mulig han er en grei kar, men hans egosentriske og lite ydmyke forumoppførsel har jeg lite til overs for.

Det verste er at jeg noen ganger lar meg irritere såpass mye av akkurat det, at jeg ikke akkurat opptrådt super-diplomatisk i noen av mine karakteristikker, jeg heller. Sånt blir det dårlig stemning av.

BT, om du kunne tenke deg å fjerne den avataren din, så hadde en del vært gjort, tror jeg. Dette er min mening, og jeg synes den er utrolig stygg. Fargejævlig og glorete (Jeg har ikke noe i mot Manchester United som fotballklubb, de har et meget godt lag). Du som er så glad i RBK, hadde det ikke vært allright å ha en RBK-logo i stedet? Det er sikkert noen IT/design-guruer på forumet her som kan hjelpe til med å lage en ekstra pen RBK-avatar.
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.12.2006 17:30    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at han oppfører seg egoistisk og lite ærbødig. Det er som om han kommer i en fremmeds hus og bare tar seg til rette, legger føttene på bordet osv.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 20.12.2006 19:01    Post subject: Reply with quote

ooog at husverten ikke har kastet ham ut enda...
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 20.12.2006 19:04    Post subject: Reply with quote

tbone wrote:
Hva med en RBK-logo bt?

Det har jeg, i United-forumet! Wink

Gina Krog wrote:
Forstår du ikke at den er uønsket av rbk supporterne her, at du bryter med god folkeskikk og etikette,

Jo da har forståelse for det, men jeg synes det er meget kort-tenkt.

Gina Krog wrote:
og at du fremstår som tåpelig og helt uten troverdighet ( tross x tusen poster ) med den holdningen der ?
Vil du være forumets fremste dust som alle har på ignore, eller vil du at noen skal lese det du skriver ?

Har ingen problemer med å være forumets fremste dust, selv om jeg mener at jeg ikke er det! Dessuten tar jeg ikke nær av det.

Manus wrote:
Det var mye bedre for øynene. Håper at Unitedspammeren også endrer.

Jeg kunne enkelt ha gjordt det. Men dette har blitt en prinsippsak for meg så det er nok uaktuellt (foreløpig)!

attach wrote:
gaMblE wrote:
Det er bare et bilde

Ja, er det det? Hva om B/T hadde brukt Molde-logoen? Det er selvfølgelig i en annen grad enn Man Utd, men det er samme greia.

Ã…ssen er det "samme greia"?
Spiller Manchester United mot Rosenborg Noengang er valget enkelt, ROSENBORG er den jeg vil støtte!

attach wrote:
Enkelte ganger venter jeg på å bli kalt spammer selv, men det er vel fordi jeg prøver å ha et poeng hver gang jeg skriver, at jeg ikke blir kalt det. B/T er litt mer "jeg håper vi får han" og "hva med en byttehandel mellom Tore Reg og Essediri"?

Mener du at jeg ikke har et poeng i det jeg skriver?
Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg alltid, ihvertfall prøver alltid, å ha et poeng når jeg skriver. Og mener du at det ikke er et poeng i å skrive angående en eventuell byttehandel mellom Tore Reg og Essediri?

attach wrote:
Jeg mener faktisk at B/T kan være en grei kar det, og at han kan skrive gode innlegg,

Takk, jeg også mener du er en strålende kar/kvinne ( Razz )!

tbone wrote:
Det er mulig han er en grei kar, men hans egosentriske og lite ydmyke forumoppførsel har jeg lite til overs for.

Forstår deg ikke helt her tbone, jeg mener selv jeg er en av de mest uegosentriske brukerne her inne. "Og lite ydmykende forumoppførsel", nei helt uenig med deg her. Vil gjerne se eksempler...

tbone wrote:
BT, om du kunne tenke deg å fjerne den avataren din, så hadde en del vært gjort, tror jeg. Dette er min mening, og jeg synes den er utrolig stygg. Fargejævlig og glorete (Jeg har ikke noe i mot Manchester United som fotballklubb, de har et meget godt lag). Du som er så glad i RBK, hadde det ikke vært allright å ha en RBK-logo i stedet? Det er sikkert noen IT/design-guruer på forumet her som kan hjelpe til med å lage en ekstra pen RBK-avatar.


Tviler på at jeg hadde fått mer respekt for innleggene mine hvis jeg hadde et RBK-avtar. Men hvis kun et RBK-avtar hadde gjordt at jeg hadde fått mer respekt her inne så synes jeg det er merkelig og latterlig, slik respekt trenger jeg ikke.

attach wrote:
Jeg er enig i at han oppfører seg egoistisk og lite ærbødig. Det er som om han kommer i en fremmeds hus og bare tar seg til rette, legger føttene på bordet osv.

Dette er vrøvl attach! Kom med eksempler!

Manus wrote:
ooog at husverten ikke har kastet ham ut enda...

Kan ikke se at jeg har gjordt noe som kvalifiserer til det.
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 20.12.2006 19:17    Post subject: Reply with quote

Jeg finner 4023grunner.
http://www.rbkweb.no/foru...shah%2FTab
edit: vips 4024...
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 20.12.2006 19:21    Post subject: Reply with quote

Bra argument! Tommel'n opp!
Gå med den der til 2mas, så får du se hva du får for svar.
Gjerne offentliggjør svaret!
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 20.12.2006 19:34    Post subject: Reply with quote

Jeg kan skrive her hva problemet mitt er. Jeg har vært medlem her på rbkweb lenge, jeg leste forumet lenge før jeg registrerte meg. Ser ikke på meg selv som en aktiv poster, om jeg skrev hver gang jeg hadde noe å skrive om, ville jeg sikkert hatt tusen poster (postcount kan gjerne fjernes for min del). Uansett har jeg alltid irritert meg over deg, jeg er en person som lett blir irritert over ting, men jeg har ikke gjort noe særlig med det. I det siste derimot, har jeg blitt mildt sagt lei. Jeg er lei av å høre din ukentlige "Jeg synes", enten det er Savolainen og ti millioner for Tore Reginiusen, ditt lag foran en kamp eller dine meninger. Du har en forferdelig uvane om å skrive "bra innlegg", "enig", "artig brady" eller andre intentsigende poster. Vi gjør det alle sammen, jeg er ingen engel og gjør det til tider jeg også. Problemet er at du gjør det så ofte, at flere brukere har blitt irritert. Ikke bare meg, men flere andre brukere. Du må jo se på reaksjonene du skaper. Håper du kan gjøre noe med dette, fjerne avataren din (jeg skaffer meg adblock til firefox, og vil dermed slippe å se den igjen), roe ned postinga og heller lese mer forum. Ta til deg feedbacken fra andre, hadde du gjort dette for lenge siden ville vi sluppet denne idiotiske kranglingen. Vær så snill, start til etter nyttår og bli en bedre bruker. Jeg forsvinner hjem for julen i morgen, og blir nok ikke noe spess på internett før neste år. Håper å se en "ny og forbedret" deg til da.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 20.12.2006 19:37    Post subject: Reply with quote

Manus wrote:
Jeg finner 4023grunner.
http://www.rbkweb.no/foru...shah%2FTab
edit: vips 4024...


Slik holdning er i mine øyne mye verre enn å ha et Manchester United bilde som avatar. Herregud så barnslig.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 20.12.2006 19:39    Post subject: Reply with quote

Manus wrote:
Uansett har jeg alltid irritert meg over deg, jeg er en person som lett blir irritert over ting


Det er vel kanskje ditt problem?
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 20.12.2006 19:43    Post subject: Reply with quote

Ikke når det ikke kun er Manus som bliver lei. Da er det B/T sit problem.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 20.12.2006 19:45    Post subject: Reply with quote

Bra innlegg, litt vennlig faktisk! Tommel'n opp!
Jeg tar det til etterretning, for øveig prøver jeg alltid å "forbedre" meg ingenting man ikke kan forbedre.
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 20.12.2006 19:47    Post subject: Reply with quote

Man skal ikke trenge å bøye seg for andres meninger.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
simonfcb
Proff


Joined: 03 Aug 2006
Posts: 362
Location: Trondheim

PostPosted: 20.12.2006 19:47    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ har ikke jeg lest mange innlegg av B/T, men sett utifra de andre brukerne her, virker det ikke som det er kun Manus som klager..
_________________
Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 20.12.2006 19:48    Post subject: Reply with quote

Hvis folk bliver trøtte af at læse dette forumet pga. B/T, så jo, det skal man gaMble.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 20.12.2006 19:49    Post subject: Reply with quote

B/T står vel tvilsomt bak deg med en pisk, og tvinger deg til å lese innleggene hans? Smile
Det virker også som at det er innleggene hans som plager deg mest, og ikke avataren?
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 20.12.2006 19:53    Post subject: Reply with quote

Lidt svært ikke at lægge mærke til hans indlæg når han har skrevet i 10 tråde i streg. Specielt om natten, når man vågner næste dag har han skrevet side og side ned. Går du ikke i skole/arbejder Baadshah?
Desuden har det der intet med problemet at gøre.

EDIT: Det er en kombination. Det er muligt at edite dine tidligere indlæg, gør det fremover.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477


Last edited by Harald on 20.12.2006 19:55; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 20.12.2006 19:54    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Ikke når det ikke kun er Manus som bliver lei. Da er det B/T sit problem.


Litt for enkel argumentasjon kanskje?

NÃ¥r det er ca 10 brukere av 2063 som klager?
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 20.12.2006 19:55    Post subject: Reply with quote

Når det er 10 meget aktive brukere, er det langt fra enkelt argumentation. Vi har ikk 2063 meget aktive brukere på rbkweb.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Makkverk
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 2133
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.12.2006 19:55    Post subject: Reply with quote

Jeg tør vedde på at det er veldig mange flere som kunne klagd, men ikke gidder å gjøre det ennå, deriblandt meg.
_________________
kentosd wrote:
Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 4 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb