English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
1%
 1%  [ 1 ]
Reitan
3%
 3%  [ 3 ]
Serbecic
4%
 4%  [ 4 ]
Hovland
4%
 4%  [ 4 ]
Andersson
1%
 1%  [ 1 ]
Hoff
4%
 4%  [ 4 ]
Skjelbred
1%
 1%  [ 1 ]
Tagseth
2%
 2%  [ 2 ]
Holse
68%
 68%  [ 60 ]
Molins
4%
 4%  [ 4 ]
Zachariassen
4%
 4%  [ 4 ]
Total Votes : 88

Author Message
WT62
Veteran

PostPosted: 24.05.2021 21:58    Post subject: Reply with quote

F... i h.....! Noe så ufortjent, vi kjørte over Molde i hele andre omgang.
Der vi svikter er at vi faller alt for dypt not eget mål bår ballen er langt nede mot dødlinja og plukker ikke opp den spilleren som står på 7-8 meter.
Cornermålet er slikt som skjer, men utrolig svakt av Hansen å vokse den foregående til ny corner da.
Tap for første gang siden 2014, denne svir.
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran

machiavelli wrote:
Tagseth helt borte på begge scoringene til Molde.

Løper vekk fra mann på #1 og blir stående som en saltstøtte på #2. Mannen er liten og veik.

Ciljan gir bort ett mål, han får spille seg i form på andrelaget.

Holse er knall, Zachariassen er helt fantastisk og Dino kommer aldri på banen igjen med Molins uskadet.

Tagseth og Ciljan samtidig på midtbanen blir veldig puslete og for lite trøkk. Den ene er juniorspiller og den andre virker å være godt på vei ned fra toppen...
Back to top
Hulken
Rutinert

Neste 20 skal være 60 poeng. RBK
Back to top
machiavelli
Veteran

senador wrote:
Sløvsekken wrote:
senador wrote:
Vi ble satt på plass av Norges lokomotiv Molde i dag dessverre. Vi er langt bak med tanke på å opptre som en toppklubb. Det gjør vi ikke på banen og da taper man.

Når man slapp inn 2-2 så skjønte jeg at Molde ville få 3poeng. Vi detter sammen som et korthus. Hadde kampen vart i 10min til ville Molde putta enda en.

Må du faen meg slutte med dette pisspratet ditt. Makan til klovn. Vi var best i 87 minutter og får en hodemist på slutten og gir vekk denne seieren.

Vi detter sammen som et korthus! Det er andre gang dette skjer i sesongen! Vi opptrådte ikke som en toppklubb og Molde slår enkelt tilbake.

Og Molde kasta bort 3-1-ledelse mot TROMSØ.

Så rull inn
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 24.05.2021 21:59    Post subject: Reply with quote

JER wrote:
senador wrote:
sukram wrote:
Dette er ikke MFK som er gode, dette er utelukkende svake, avgjørende situasjoner på slutten, fra vår side.

Jepp, men Molde detter ikke sammen som et korthus. Det gjør RBK veldig ofte. Gullet går til Molde og rbk kan se langt etter det. Vi er ikke i nærheten når vi leder.

Slutt å skriv «vi» med den innstillinga di, gå å grav deg et hull og hold kjeft.

Hva så du på slutten? Så du et lag som valset over Molde på 2-1? Nei! Det var juniorspillere mot erfarne menn. Dessverre. Man må innse sannheten her!
Back to top
Pappelg
Veteran

senador wrote:
Vi ble satt på plass av Norges lokomotiv Molde i dag dessverre. Vi er langt bak med tanke på å opptre som en toppklubb. Det gjør vi ikke på banen og da taper man.

Når man slapp inn 2-2 så skjønte jeg at Molde ville få 3poeng. Vi detter sammen som et korthus. Hadde kampen vart i 10min til ville Molde putta enda en.

Flakslokomotivet Molde? gi f.. i å skryte av de.. vi var mye bedre enn de i dag og det vet du! Noen ganger er fotballen sånn, det er mange slitne bein etter et tett program og lite spillere å bytte inn.
Back to top
sukram
Veteran

senador wrote:
sukram wrote:
Dette er ikke MFK som er gode, dette er utelukkende svake, avgjørende situasjoner på slutten, fra vår side.

Jepp, men Molde detter ikke sammen som et korthus. Det gjør RBK veldig ofte. Gullet går til Molde og rbk kan se langt etter det. Vi er ikke i nærheten når vi leder.

Da skal de vise noe de ikke har vist til nå i år. Foreløpig er BG vel så langt fremme. MFK trumfer videre på bred stall og innarbeidede mønstre. Burde vært bedre, de kan tuktes av oss, BG og VIF, hvis Dønnum slutter å dytte folk, men heller spiller ball.
Back to top
ODN
Proff

Selvsagt tungt, men dette var godt gjennomført. Når vi spiller mot gode fotballag, så blir vi straffet på feilene våre. Det første målet deres skal selvsagt aldri komme, og derifra er det kun ett lag på banen. Hjerneblødningen på slutten er totalt unødvendig, men sett bort ifra den - så ser jeg ekstremt mye positivt. Vi fikk ikke tre poeng idag, men spiller vi som idag - så vil resultatene komme.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 24.05.2021 22:00    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:

Løper vekk fra mann på #1 og blir stående som en saltstøtte på #2. Mannen er liten og veik.

Holse er knall, Zachariassen er helt fantastisk og Dino kommer aldri på banen igjen med Molins uskadet.

Tror ikke vi skal slakte Tagseth for dette her. Han plukka "nesten" ballen på 2-2 og selvfølgelig kunne han vært bedre orientert over innløpet og på 2-3 er han nok ikke høyden hans til fordel da han neppe ser ballen komme på tvers før det er for sent. Molins kunne og burde nok også vært på Bjørbakk.

Av det jeg så synes jeg vi var gode, men tilfeldigheter og kanskje faktum at vi sliter med å ha spillere fit på benken som kan utgjøre en forskjell.

Tagseth hadde neppe fullført 90min om Konradsen var frisk og rask, det samme med Molins og Andersson.

Vi ser tilløp til meget bra kombinasjonsspill, særlig der vi kontrer og Holse viffer den alt for høyt for molins på tvers og den der Zac hopper over ballen.
Marginer og litt udyktighet.
Neeskens
Veteran

Tagseth og holse på midten blir for tynt og puslete defensivt.
Serbecic kan vi selge...
Andersson likeså.
Så håper jeg dette er siste gang vi slutter å spille når vi bare leder med 1 mål.
Bart1
Veteran

Tror vi kan trøste oss med at Molde tar ikke gull med dette spillet. Glimt vinner nok i år igjen. Tror også at vi har stor sjans til å ta sølvet før dette Moldelaget. Det de presterte i dag var noe av det svakeste jeg har sett av Molde på lang tid. Vi var det beste laget
Back to top
Svovel
Proff

PostPosted: 24.05.2021 22:01    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
sukram wrote:

Altså jeg skjønner at du koser deg nå, men faen det du sier henger jo ikke på greip. Vi rundspilte dette "lokomotivet" i hele andre, inkludert etter 2-3. Vi falt ikke sammen, men vi ble straffet hardt på tabber, og DET må det jobbes med.

Fy faan så surt. Men vi fikk tilbakebetalt de poengene vi rana til oss med renter.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

senador wrote:
Sløvsekken wrote:
senador wrote:

Må du faen meg slutte med dette pisspratet ditt. Makan til klovn. Vi var best i 87 minutter og får en hodemist på slutten og gir vekk denne seieren.

Vi detter sammen som et korthus! Det er andre gang dette skjer i sesongen! Vi opptrådte ikke som en toppklubb og Molde slår enkelt tilbake.

Du får melde deg inn i Tornekrattet og henge på forumet dems sammen de 3 andre medlemmene da. Du er jo opplagt stor tilhenger av dem. Kan i allefall umulig være RBK tilhenger som du holder på.
6Strand
Proff

Legg skuffelsen fra å gi fra oss 3 unødvendige poeng mot slutten av en kamp hvor vi bør cruise inn poengene, så synes jeg ikke dette tapet var det tyngste å svelge. Molde vinner pga vår udyktighet og flaks. I mine øyne hadde det vært mye tyngre om vi tapte fortjent. I retrospektiv ville jeg tatt ut tagseth etter 2-1 og satt inn ceide. Bakromstrussel og hilse ned på midten for å få inn kjente relasjoner de siste 10.

Jaja. Water under the bridge.
Back to top
Jitta138
Proff

Why the f... Hovland headed the ball to a Molde player while there were two RBK shorts ten meters each side of that player? Ffs

Despite the loss we looked like we could win against any team in the league with comfort (between 35th-85th minutes)
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 24.05.2021 22:02    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
senador wrote:
Sløvsekken wrote:
senador wrote:

Så rull inn

Molde gjør ikke dette i annenhver kamp som rbk. Man må jo innse hvordan dette skjedde. Vi tapte og datt sammen som en korthus! Vi har spillere som ikke ønsker å vinne kampen nok. Det hadde Molde. Synd og trist!
Back to top
DonQuiote
Rutinert

Skjerp deg Senador.
Vi er ikke dårlige i forsvar i denne kampen, men vi har muligens ikke trent og avtalt godt nok på å forsvare på corner. Hoff er det vel som ikke følger mann på 2-2 og Reitan er borte på 2-3. Rettelse, det var Molins.
Vi hadde så fortjent alle poengene her.
Får vel ta med at vi har flakset med oss poeng mot BG.

Last edited by DonQuiote on 24.05.2021 22:06; edited 1 time in total
Back to top
tigerbart
Proff

machiavelli wrote:

Synes at Tagseth og Ciljan framstår som svake, ja. Så har vi tydeligvis store skadeproblemer igjen - med mange av de nye spillerne ute med skade. Det bekymrer meg veldig. Gjøres det god nok research på spillere vi henter inn mtp. skadehistorikk?
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 24.05.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
machiavelli wrote:
senador wrote:
Sløvsekken wrote:
senador wrote:

Så rull inn

Molde gjør ikke dette i annenhver kamp som rbk. Man må jo innse hvordan dette skjedde. Vi tapte og datt sammen som en korthus! Vi har spillere som ikke ønsker å vinne kampen nok. Det hadde Molde. Synd og trist!

Hvilke ANNENHVER kamp er det du snakker om? Tvert om SNUDDE VI 1-2 til 3-2 mot Brann forrige kamp. Skylappene dine er jo så ekstreme at du velger bort halvparten av ting som skjer med RBK.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 24.05.2021 22:03    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Selvsagt tungt, men dette var godt gjennomført. Når vi spiller mot gode fotballag, så blir vi straffet på feilene våre. Det første målet deres skal selvsagt aldri komme, og derifra er det kun ett lag på banen. Hjerneblødningen på slutten er totalt unødvendig, men sett bort ifra den - så ser jeg ekstremt mye positivt. Vi fikk ikke tre poeng idag, men spiller vi som idag - så vil resultatene komme.

Vi har spilt langt svakere enn dette i år og vunnet poeng. Dette er første kampen dommerne ikke har dømt konsekvent mot oss, og første kampen foruten Viking der vi har fått ufortjent poengfangst.

Dette er etter mitt syn en av de beste kampene dette året - men, samtidig den kampen vi har fått minst betalt.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 24.05.2021 22:04    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
senador wrote:
Sløvsekken wrote:
senador wrote:

Du får melde deg inn i Tornekrattet og henge på forumet dems sammen de 3 andre medlemmene da. Du er jo opplagt stor tilhenger av dem. Kan i allefall umulig være RBK tilhenger som du holder på.

Nå må du roe ned. Se alt på nytt etter 2-1. Hva GJØR rbk da? Målene renner inn bak rbk. Tull og tøys kaller man det.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 24.05.2021 22:04    Post subject: Reply with quote

Tagseth direkte involvert i begge baklengs dessverre.
ODN
Proff

PostPosted: 24.05.2021 22:05    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Tagseth og holse på midten blir for tynt og puslete defensivt.
Serbecic kan vi selge...
Andersson likeså.
Så håper jeg dette er siste gang vi slutter å spille når vi bare leder med 1 mål.

Du forstår vell at det fortsatt er to lag på banen, selv om vi leder? Du har nok sett feil kamp, dersom du mener at vi la oss bakpå etter målet. Slikt press må vi nesten regne med, og skal selvfølgelig ryddes unna.

Har vært veldig kritisk til Tagseth, men idag var det ikke noe å ta han på. Holse var muligens banens beste, og var dessuten ikke på midtbanen. Lurer også litt på hvordan du klarer å kritisere Serbecic, for idag var han ekstremt god.
Back to top
Aristoteles
Veteran

Vi spilte en veldig god kamp og var soleklart best Tommel'n opp!
Back to top
machiavelli
Veteran

tigerbart wrote:
machiavelli wrote:

Synes at Tagseth og Ciljan framstår som svake, ja. Så har vi tydeligvis store skadeproblemer igjen - med mange av de nye spillerne ute med skade. Det bekymrer meg veldig. Gjøres det god nok research på spillere vi henter inn mtp. skadehistorikk?

Vi henter jo avdanka oldinger uten kampform med RBK-historikk og like lang skadehistorikk. Så er ikke overraskende.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next
Page 19 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb