English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 114, 115, 116  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 16.09.2021 22:47    Post subject: Reply with quote

Glimt er tross alt kun med i confrence League!! En tulle turnering som ikke betyr noe egentlig. Med budsjettene til RBK kan Knudsen bygge et lag god nok for CL. Det kan ALDRI glimt være i stand til.
Knudsen er klar for RBK.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 949
Location: Trønderlainne

PostPosted: 16.09.2021 22:51    Post subject: Reply with quote

KNUTSEN!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 16.09.2021 23:00    Post subject: Reply with quote

Jeg håper også Ketil Knudsen blir vår neste trener. Tør ikke ta det for gitt helt ennå.
Back to top
View user's profile Send private message
Svovel
Proff


Joined: 25 Mar 2012
Posts: 318

PostPosted: 16.09.2021 23:08    Post subject: Reply with quote

Egentlig håper jeg han forlenger med Glimt og ser hvor langt de kan nå, ene og alene fordi jeg ikke unner styre og ledelse i RBK å nok en gang slippe å gjøre en grundig jobb. Så er det selvfølgelig et relativt sterkt poeng at de nok ikke er i stand til å gjøre nevnte jobb uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6249
Location: Skottland

PostPosted: 16.09.2021 23:09    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Jeg håper også Ketil Knudsen blir vår neste trener. Tør ikke ta det for gitt helt ennå.


Det ville vært litt typisk at man leter gjennom telefonkatalogen for Bodø og ender opp med feil Ketil.

Spesielt om ryktene er riktige - at Neeskens er Rune Bratseth.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 16.09.2021 23:11    Post subject: Reply with quote

Glimt kommer aldri de neste 15 årene å bil seriemester. De vinner ikke i år og de vinner heller ikke de neste 14 år
RBK vil minst vinne 50% av de neste 15.
Knutsen kommer komner fra januar 22.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 16.09.2021 23:14    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
6Strand wrote:
Jeg håper også Ketil Knudsen blir vår neste trener. Tør ikke ta det for gitt helt ennå.


Det ville vært litt typisk at man leter gjennom telefonkatalogen for Bodø og ender opp med feil Ketil.

Spesielt om ryktene er riktige - at Neeskens er Rune Bratseth.


😂

Får håpe de får med seg en Roar Strann og en Jøran Berg da.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 16.09.2021 23:18    Post subject: Reply with quote

Svovel wrote:
Egentlig håper jeg han forlenger med Glimt og ser hvor langt de kan nå, ene og alene fordi jeg ikke unner styre og ledelse i RBK å nok en gang slippe å gjøre en grundig jobb. Så er det selvfølgelig et relativt sterkt poeng at de nok ikke er i stand til å gjøre nevnte jobb uansett.


Hva mener du? At du ønsker at RBK gjør en grundig jobb, og deretter ender opp med en kopi av Kjetil Knutsen?
Back to top
View user's profile Send private message
Svovel
Proff


Joined: 25 Mar 2012
Posts: 318

PostPosted: 17.09.2021 00:23    Post subject: Reply with quote

Mener det jeg skrev. At jeg ikke har særlig tillit til klubbens oversikt over kandidater utover de mest selvsagte, og at det at Kjetil Knutsen eksisterer og snart er ledig på markedet er mer gullhår i rævva enn de fortjener.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 17.09.2021 08:50    Post subject: Reply with quote

At de prøver på Knutsen er jo bra. Så blir det feil at vi skal kritisere dem uansett. Ja da, vi alle vet at prosessen er elendig og at reserveløsningen er Maalen. Når Knutsen sier nei kan vi kritisere.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2547

PostPosted: 17.09.2021 09:15    Post subject: Reply with quote

Vil heller tro en svenske som "absolutt" ikke er Hamren er andrevalg. I tråd med overgangstaktikken.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3251

PostPosted: 17.09.2021 09:34    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Nagelsmann er da ganske ekstremt da, er antakelig gått litt for lenge, tror at vi ville vært attraktive nok da vi ansatte Hamrèn til at vi ville vært interessante for en Nederlender på samme hylle som attityd-mannen.

Pilene har ikke peket i rett retning i ettertid, *kanskje* vi kunne satt Coolen som sportsjef og kunne smi på Ajax-kampene for å få lokket til oss noen derifra, men neppe noen meritterte.


Det siste punktet er jeg enig i at kunne vært en inngang til det nederlandske trenermarkedet. Hadde vi beholdt Coolen og resten av gjengen ville vi i det minste hatt folk som var lojale mot klubben som hadde kunnskap om hva som rører seg under Æresdivisjon-nivået i Nederland.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 17.09.2021 09:40    Post subject: Reply with quote

Når det gjelder Holland så er det vel spiller utviklingen vi har mye å lære av . Hvordan får det "lille" landet frem så mange flotte spillere. Er usikker på om jeg har noen tro på denne Vikvang og hans ukjente lokale trenere.
Hvilken type spillere er det de skal utvikle. Så er det vel etter mitt syn dødsdømte da de kun skal ha lokale spillere. RBK er en sterk merkevare som burde blitt brukt også i det å få de beste unge talentene i Norge til akademiet. Hvorfor skal de gå til Stabekk og VIF osv. Denne ensidige lokale rettingen er dødfødt.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8922
Location: Rosenborg

PostPosted: 17.09.2021 11:16    Post subject: Reply with quote

Det er jo en av utfordringen vi får da, når vi bare rekrutterer internt i trøndelag/RBK. At vi har en masse folk som har veldig begrenset kunnskap om det som rører seg utenfor Norge/Skandinavia, og de mangler kontaktnettverk.

Coolen & co som vi hadde på akademiet hadde jo sannsynligvis stålkontroll på hva som rører seg i Nederland, og sikkert også kontakter. Den type ansettelser er jo ting som bidrar til at klubben potensielt kan utvide horisonten litt. Ikke at det behøver å være akkurat Nederland, men så lenge vi bare skal begrense oss til Norge og Sverige, og betale overpris for spillere, så kommer ikke denne klubben vidre.
Back to top
View user's profile Send private message
Svovel
Proff


Joined: 25 Mar 2012
Posts: 318

PostPosted: 17.09.2021 13:33    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
At de prøver på Knutsen er jo bra. Så blir det feil at vi skal kritisere dem uansett. Ja da, vi alle vet at prosessen er elendig og at reserveløsningen er Maalen. Når Knutsen sier nei kan vi kritisere.

Da er vi enig da. Min kritikk og skepsis er basert på bevis fra relativt ny historie, og ikke et fiktivt fremtidsscenario. Å ikke prøve seg på Knutsen ville vært grov tjenesteforsømmelse.

Man trenger ikke å tolke mitt første innlegg særlig bokstavelig, da jeg ikke faktisk ønsker at Knutsen skal velge oss bort. Hadde jeg ønsket klubben vondt hadde jeg nok ikke giddet å henge på et supporterforum. Men en og annen sleivete kommentar rundt tingenes tilstand koster jeg alltids på meg. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 17.09.2021 18:12    Post subject: Reply with quote

Hvor ble det av alt snakket om han derre Knudsen? Ingen som vil ha han noe lengre?
Back to top
View user's profile Send private message
Aspmyra
Proff


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 324

PostPosted: 17.09.2021 18:27    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Glimt er tross alt kun med i confrence League!! En tulle turnering som ikke betyr noe egentlig. Med budsjettene til RBK kan Knudsen bygge et lag god nok for CL. Det kan ALDRI glimt være i stand til.
Knudsen er klar for RBK.


Her var det så mye feil at det blir for mye å kommentere det.

Kjetil Knutsen er nok interessert, men det på tross av veldig mye, som har vært nevnt til det kjedsommelige.

Jeg tror fortsatt at KK ikke er fasiten på Glimts gode sesonger. Vi ser flere svakheter hos treneren når det gjelder kampledelse. F.eks. det at vi ikke greier å bryte ned et lavtliggende Odd som vi for lengst visste kom til å møte opp slik på Aspmyra. Men ja, det positive veier tyngre om dagen.
_________________
Bodø/Glimt førr evig!
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 17.09.2021 19:22    Post subject: Reply with quote

Kampledelsen er i alle fall ikke noe verre enn den er her. Her satses det jo på bytte av formasjoner og lagoppstillinger til enhver kamp, mens dere i BG har faste rollespillere og samme innøving i grunnspillet til enhver tid. Alle vet hva de skal gjøre, de blir ikke flytta rundt fra kamp til kamp.

Jeg tror nå selv i alle fall at Knutsen er en god trener og har mye å tilby RBK. Men han vil så klart behøve de rette folka rundt seg, det gjelder jo for alle trenere i alle klubber.

Men tiden vil vise. Jeg tar det her helt chill og tar ingenting på forskudd selv. Går BG videre fra gruppa så blir det ikke noe før til våren/sommeren uansett.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 17.09.2021 19:29    Post subject: Reply with quote

ASpmyra, må ikke glemme Nils Arne også sleit mot lavtliggende lag i enkeltkamper, me nat ofte var det individuelle ferdigheter som ble tunga på vektskåla.
Vil nok tro at om Zinkernagel fremdeles var der ville det vært et mindre problem.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 17.09.2021 21:29    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Hvor ble det av alt snakket om han derre Knudsen? Ingen som vil ha han noe lengre?


Du ble litt bekymret da det nærmet seg fem timer pÃ¥ dagtid uten action i trÃ¥den? 🙂
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 17.09.2021 21:46    Post subject: Reply with quote

Aspmyra
Hva var det som var feil i mitt innlegg sånn spesifikt ?.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 17.09.2021 22:06    Post subject: Reply with quote

Om Conference League er en tulleturnering… hvorfor var vi med i Europa League tidligere da🧐
Fortsatt like gode penger i Conference nå som i Europa League da…
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 17.09.2021 22:36    Post subject: Reply with quote

Thulian.
Her er du ikke pålest.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Novi
Junior


Joined: 18 May 2005
Posts: 66
Location: Texas

PostPosted: 17.09.2021 22:52    Post subject: Reply with quote

Det er ikke Champions League, nei. Nå var ikke jeg ring-side i går, men har sett RBK møte Olympiakos og Real Madrid på Lerkendal, og det var nok hakket over.

Likevel - CL er mer elite i dag enn da, og Conf. League er fortsatt 35 mill på bok allerede, og 5 mill i premie bare for seieren i går. Sett opp mot hvilke overgangssummer som Glimt stort sett opererer med så er det jo flere års med oveergangsbudsjett allerede - i tillegg til at verdien på egen stall øker med gode prestasjoner i Europa. Så da kan man kose seg med det, selv om det er "tulleliga-Conf.League"...
_________________
Bodø/Glimt førr evig!!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 17.09.2021 23:02    Post subject: Reply with quote

Det handler om å stikke fingeren i jorda å se på hvilken hylle man er. Rett og slett justere forventningene etter virkeligheten.

CL er blitt et ekstremt trangt nåløye, og det er en dårlig skjult hemmelighet at UEFA og storklubbene ikke vil ha klubber som Glimt (og Rosenborg, for den saks skyld) der; hele strukturen er rigget for å sørge for at færrest mulig utenfor den økonomiske eliten skal få innpass. Europa League har også blitt vanskeligere, da vi ikke lenger har noen direkte rute inn dit; eneste veien inn slik jeg har forstått det er å ryke ut seint nok i CL-kvalik.

Så er det selvsagt litt annerledes med Glimt som har sitt første gruppespill i Europa noensinne - med et lag Knutsen selv tok opp fra nivå to i Norge, og oss som har flust med deltagelser i både Champions og Europa League.

Glimt har ikke merittene våre og timinga gjorde det slik at de ikke hadde mulighet for Europa League på "autopilot" slik vi gjorde for noen år siden, og da gleder man seg selvfølgelig over deltagelse i Europa uansett navn på turneringa.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 114, 115, 116  Next
Page 22 of 116

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb