English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjernen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 77, 78, 79  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3879
Location: Levanger

PostPosted: 24.10.2021 13:52    Post subject: Reply with quote

Selv brant jeg hull på ryggen av en skalljakke som kostet en halv månedslønn mot Molde for en tre-fire år siden. Forsikringsagenten i Gjensidige var forståelsesfull og spanderte på meg ny jakke.

PÃ¥ den andre siden: Leit med fysiske skader.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 24.10.2021 17:04    Post subject: Reply with quote

Quote:
Andrea og Ann-Helen Skogly synes det er rart politiet som var på plass på Lerkendal ikke tok grep og stoppet bruken.

– Supporterne holdt på i flere runder. Er du politi og ser at de holder på, hvorfor ikke prøve å stoppe dem?


Kjempeplan, det gjør det jo som regel mye tryggere Rolling Eyes
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.10.2022 13:59    Post subject: Reply with quote

Ulseth roser:

Verdien åpenhet står sterkt bare på papiret i dagens Rosenborg, ikke i Kjernen. Der krangler de gjerne for åpne dører. Du kan ane at supporterne vet hvorfor de finnes til. Det er mer tvil om selve klubben. Er den til bare for å vinne kamper mot Strømsgodset og Stabæk? I så fall er det smått.

Mange supporterklubber definerer seg selv som å eksistere bare for å rope heia, og å juble når eget lag scorer mål. Det er en gammeldags oppfatning som for eksempel sånne som jeg har hatt en tendens til å holde oss til. Men vi fikk opp øynene litt da særlig supporterne i England stoppet superligaen, i hvert fall i første omgang.

Så må vi – og Kjernen – også innrømme at det kan være en utfordring å holde orden på hattene: Når er du heiagjeng, når er du medlem/«aksjonær/eier»?

Jeg foreslår at de som ser kampene fra Øvre Øst (eller som det egentlig heter; «Klokkesvingen», der Ivers scoret mot Rapid Wien) bevilger seg noen runder øl for å diskutere det.

Les mer: Der Kjernen har ropt høyt, har Tornekrattet vært stille
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 22.10.2022 16:45    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det er utfordrende når Kjernen, som Kjernen, inntar for eksempel årsmøtet. Det vil være lettere om de kommer hver for seg, som ansvarlige medlemmer.


Kjernen opptrår da vel ikke som en enhet på årsmøte og slikt?
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.10.2022 23:01    Post subject: Reply with quote

Naturligvis ikke. Men jeg skal gi Ulseth et poeng i at mange av de yngre, aktive RBK-medlemmene "tilfeldigvis" også er Kjernen-medlemmer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 23.10.2022 11:04    Post subject: Reply with quote

Rotete og springende tekst av Ulseth, hva slags hatteproblem er det han insinuerer egentlig? I den grad Kjernens medlemmer stemmer likt så er det vel fordi man deler oppfatninger? Sier mye om hans innsikt og interesse i fotballkulturen at han oppdaget supportermakt først når engelske fans opponerte mot Superligaen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.02.2023 23:16    Post subject: Reply with quote

Han tok over stafettpinnen etter Kenneth Kjelsnes før 2015-sesongen.

Etter åtte sesonger som talsmann for RBKs supportergruppe, Kjernen, har valgkomiteen innstilt ny leder til å ta over etter Espen Viken.

– Espen sa etter forrige årsmøte at det er greit med fornyelse innimellom, og at det uansett var hans siste periode. Valgkomiteen har derfor lett etter noen som kan ta over stafettpinnen. Det er ingen dramatikk rundt det. Ingen er kastet, understreker Øystein Fossum, på vegne av valgkomiteen i Kjernen.

Les mer: Har vært Kjernen-leder i åtte år. Nå er ny mann innstilt: – Greit med fornyelse innimellom

Årsmøtet er tirsdag 7. mars.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.03.2023 18:14    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ er det klart hvem som er innstilt.

Bjørn Skar (37) er navnet. Om Kjernen-årsmøtet velger ham, så vil han bli valgt som leder for ett år, den gjenstående perioden for Espen Viken.

Inge Braa er innstilt som nestleder.

– Bakgrunnen er at det har vært et ønske om et lederskifte, også fra Espen (Viken). Det er ingen dramatikk bak dette, sier Gisle Selnes på vegne av valgkomiteen.

– Vi har også vært i dialog med han tidligere i forhold til verv i organisasjonen.

Les mer: Han er innstilt som ny Kjernen-leder
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.03.2023 19:33    Post subject: Reply with quote

– Det kjennes bra å få være leder for Norges beste syngende tribune, sier Skar.

Hans første tanke om den nye rollen er likevel noe annerledes.

– Det er ingen barndomsdrøm. Jeg har blitt spurt om dette ved flere anledninger, men jeg har alltid klart å finne en unnskyldning for å si nei. Denne gangen tenkte jeg det kanskje var min tur til å påta meg litt ansvar, ler han.

Les mer: Han er ny Kjernen-leder: – Alltid klart å finne en unnskyldning
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Adde
Rutinert


Joined: 12 Sep 2011
Posts: 603
Location: Trondheim

PostPosted: 01.06.2023 10:28    Post subject: Kjernen lar seg styre av følelser - leserinnlegg Reply with quote

Rosenborg led et nytt tap i sin fjerde eliteserie-kamp på fem forsøk. Med hjemmetapet mot Brann den 3. mai, etterfulgt av nok et tap hjemme mot Vålerenga den 6. mai, og deretter et bortetap på 2-3 mot Bodø-Glimt for to uker siden, har frustrasjonen begynt å spre seg i laget. Mandag led de enda et bortetap, 1-3 mot Brann. Mediekildene utnytter denne frustrasjonen, og overskriftene florerer med clickbait-titler som "Kjetil Rekdal må bli gal" og "Krise i Rosenborg."

Det er viktig å skifte fokus fra resultatene og heller rette oppmerksomheten mot prosessen og læringen når man ønsker å skape en vinnerkultur, spesielt innenfor idretten, som for eksempel et fotballag. La oss se nærmere på hvorfor dette er viktig.

Brann, laget som nå er i fokus, har en imponerende historie som eksemplifiserer betydningen av å være fokusert på prosessen. Etter å ha rykket ned til Obos-ligaen i november 2021, var de preget av mediaomtale og skandaler. Likevel, drøye atten måneder senere, dominerer de norsk fotball. Hvordan har de oppnådd dette?

I kontrast til Rosenborg, som befinner seg i en omstillingsfase, tør jeg minne alle som lar seg frustrere av manglende resultater om hvem det var som ledet Brann ned. Rosenborg har i flere år vært nødt til å rydde opp i rotet som ble skapt av en kruttsterk, hofteskytende Cowboy. Spillere ble hentet inn uten en langsiktig plan, med mange av dem i slutten av tyveårene og allerede forbi sitt beste nivå. Dagens spillerstall er derimot ung, og spillere blir hentet inn med tanke på en langsiktig strategi. Ungdommene får tid til å tilpasse seg, til å bli kjent med klubben og byen, utvikle seg og deretter bli solgt til utlandet.

Det er ikke spillerne som må rette seg selv – det er Kjernen og alle som lar seg styre av sin egen frustrasjon og manipuleres av PR-sultne personligheter i media som skriker høyest. Kjernen blir drevet av følelser og lengter etter de "gode gamle" dagene. Men la meg minne alle som bryr seg om Rosenborg om at det var Kjernen som mistet troen på Eirik Horneland, og det var Eirik Horneland som måtte ta konsekvensene. Bergen kan nå høste fruktene av dette i mange år fremover, ettersom Eirik Horneland fikk fred og ro til å bygge opp samhold og en kultur som verdsetter hverandre. De fokuserte på prosessen og ikke kun på resultatene, og så lenger enn sin egen nesetipp. Dette bør være en tankevekker.
_________________
Push it to the limit
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 01.06.2023 11:21    Post subject: Re: Kjernen lar seg styre av følelser - leserinnlegg Reply with quote

Billig retorikk å bruke Horneland som eksempel på at Rekdal er riktig for Rosenborg. Problemet er ikke Kjernens utålmodighet. Problemet er at RBK har ansatt helt feil trener. Dette sa svært mange av oss supportere ifm ansettelsen, og jeg ser lite ved de siste 1.5 årene som endrer dette.
_________________
Rekdal ut!
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.06.2023 11:25    Post subject: Reply with quote

Så du gjengir alle unnskyldningene til Rekdal omtrent ord for ord, men det er de som er uenig med deg som er påvirket av andre ? Wink

Faktum er at denne RBK-stallen er bedre enn de fleste andre lagene i Eliteserien spiller for spiller. Jeg våger å påstå at kun Glimt og Molde har bedre spillerstaller. Likevel presterer vi på et nivå som tilsier nedrykk. Og det er etter at Rekdal har vært her over ett år uten at det finnes det minste tegn til forbedring i det kollektive spillet. Vi fikk en opptur på høsten i fjord pga Tengstedt, men det RBK har prestert så langt i 2023 er vesentlig svakere enn det laget presterte våren 2022, altså før Tengstedt, før Sæter fikk gjennombrudd, og mens Holse satt på benken fordi han ikke presterte. Så i realiteten har vi faktisk blitt dårligere kollektivt det siste året.

Argumentasjonen om at alt tar så lang tid er også svada. Når Eggen tok over i 2010 så opplevde man en umiddelbar forskjell etter 1 treningsuke. Når Kåre tok over høsten 2014 så man umiddelbart endring og hva de prøvde på. Når Klopp tok over Liverpool så man umiddelbar endring. Når Rekdal tok over RBK så er eneste forskjell at vi er elendige offensivt og legger opp alt etter motstander.

Ingen forventer at RBK skal bli et gullag igjen over natta. Men det må være en gradvis progresjon der man ser konturene av hva det er man prøver på. At ikke alt lykkes med engang er helt uproblematisk. Til og med forventet. Men når en trener har vært her i over ett år, så er et absolutt minimum at man i allefall ser tegn til progresjon. I dagens RBK-lag ser man ikke det. Det er et lag i full oppløsning, som strever med å score selv mot 4.divisjonslag, fordi det ikke eksisterer noe kollektivt angrepsspill. Kanskje har Rekdal en plan for det, kanskje ikke, men det vises i allefall ikke på banen, og da er det uansett ikke holdbart. Det hjelper ikke å repetere at vi er så gode på trening når det er fullt sammenbrudd i hver bidige kamp.

Denne aksepten for middelmådighet er døden for RBK. Hvor er de hårete målene ? Hvor er offensiviteten ? Hvor er ambisjonene ? Hvorfor skal klubben med de desidert beste forutsetningene i Eliteserien være fornøyd med å være en middelmådig Eliteserieklubb ?

Sløvsekken wrote:
Kontinuitet er noe man etterstreber når ting gjøres bra. Når man har noe man ønsker å bevare. Kontinuitet for kontinuitetens skyld drar bare klubben lenger ned i gjørma. Feilen har aldri vært å sparke trenere som ikke leverer. Feilen var å ansette dem. Derfor er Nils Arne Eggens byggverk fullstendig rasert. Og raseringen tar tydeligvis ikke slutt før vi er redusert til et Obos-lag. Alt fordi man plutselig skal ha kontinuitet, selv om det man desperat klinger til er middelmådighet og defensiv tankegang. Ingen ambisjon. Bare aksept for det middelmådige.

R.I.P RBK 1917-2023. Lenge leve Rekdal Breddeklubb.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 01.06.2023 12:02    Post subject: Reply with quote

Hva skal til formelt sett til å få til et ekstraordinært årsmøte? Kan det også være et visst antall (i %) underskrifter fra medlemmer som skal til?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.06.2023 12:10    Post subject: Reply with quote

Trenger underskrift fra 50 medlemmer for å innkalle til ekstraordinært årsmøte, foruten at styret kan innkalle til det da. Det må være minst 2 ukers frist.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 01.06.2023 12:23    Post subject: Reply with quote

Ok. Det betyr i praksis at viss de svake resultatene og prestasjonene fortsetter utover sommeren, og viss styret ikke reagerer da, vil det bli et ekstraordinært årsmøte initiert av ivrige medlemmer som vil at det skal gjøres noe mer drastisk. Da kan vel også styret kastes/endres i ytterste konsekvens?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.06.2023 12:26    Post subject: Reply with quote

Såvidt jeg vet er det ikke noe spesifikt i loven til RBK om at det ikke kan fremmes forslag om avsetting av hovedtrener, så i praksis kan vel medlemmene fremme forslag om det, og tvinge styret til å gjennomføre dersom det går gjennom voteringen.

Evt. kan man fremme mistillit mot styret da.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 01.06.2023 12:30    Post subject: Reply with quote

Ok. Spennende og krevende tider nå for oss som er glad i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.06.2023 12:34    Post subject: Reply with quote

Tror jeg dette løser seg i løpet av sommeren uansett. Det virker usannsynlig at Rekdal er i stand til å komme tilbake fra dette, så det blir fort uansett et spørsmål om tid. Da må han i såfall begynne å stabilisere en 11'er med de tekniske og kreative spillerne på banen og i riktig posisjon, så man får et angrepsspill basert på individuelle ferdigheter igjen (som i fjor), for at han plutselig skulle få til et fungerende offensivt kollektiv etter over et år virker ekstremt usannsynlig i mine øyne. Dessverre valgte jo da styret å forlenge seigpiningen en stund til.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 01.06.2023 12:37    Post subject: Reply with quote

Om medlemmene innkaller til ekstraordinært årsmøte hvor agendaen er sparking av Rekdal enten ved mistillit til sittende styre og valg av nytt styre under forutsetningen om at Rekdal fjernes, eller at man voterer over en slik sak så tror jeg hele styret trekker seg på dagen og det blir vanskelig å rekruttere nye styremedlemmer med tilstrekkelig kompetanse. Trolig vil Rekdal trekke seg hvis det går så langt også selvsagt, han orker ikke å bli ydmyket av et slikt amatør-opplegg vil jeg tro.

Hvis det skjer så kommer denne klubben til å få tidenes klovne-stempel på seg. Man kan være så uenige man bare vil, men jeg mener grensen går ved at medlemmene direkte eller indirekte stemmer over hvem som skal være hovedtrener. Det synes jeg blir litt for useriøst skal jeg være ærlig. Hvis man frykter for attraktiviteten til klubben, så lurer jeg på hvilken seriøs trener vil takke ja til en jobb hvor medlemmene (ikke styret) kan finne på å kalle inn til ekstraordinært årsmøte for å få treneren fjernet.

Rekdal er ikke riktig mann for jobben, jeg er ingen forsvarer av at han må få fortsette tvert imot mener jeg han bør få sparken ganske snart. Men la oss gjøre det på en skikkelig måte da. Hvor mange her inne har ikke etterlyst gode og grundige prosesser i forbindelse med ansettelse av ny trener? La oss ha gode og grundige prosesser når vi avsetter trenere også tenker jeg!
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.06.2023 12:55    Post subject: Reply with quote

Det var da heller ingen plan om å gjennomføre, men et svar på et spørsmål om hvordan medlemsklubben fungerer og hva som teoretisk sett er mulig. Det vil jo i praksis aldri (håper jeg) komme til et punkt hvor det kommer x hundre supportere på et ekstraordinært årsmøte og krever den ene og andre fjernet uten å ha et alternativt opplegg klart.

I forhold til mistillit mot styret, så er det jo utvilsomt grunnlag for å promotere utskiftninger, men det må jo da primært gjøres i kraft av benkeforslag på årsmøtet, og på den måten påvirke.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 01.06.2023 13:44    Post subject: Reply with quote

Mitt innlegg var mer en reaksjon på hva Josinho skrev, enn hva du svarte Smile

Josinho wrote:
Ok. Det betyr i praksis at viss de svake resultatene og prestasjonene fortsetter utover sommeren, og viss styret ikke reagerer da, vil det bli et ekstraordinært årsmøte initiert av ivrige medlemmer som vil at det skal gjøres noe mer drastisk. Da kan vel også styret kastes/endres i ytterste konsekvens?


Samt at jeg føler mange overreagerer på at Rekdal ikke ble sparket i går. Jeg tror han ikke ble sparket i går fordi det var et planlagt styremøte hvor trenerne var innkallt på et tidligere tidspunkt, samt at det var kvelden før kampdag. Hadde sparking vært aktuelt hadde møtet blitt avholdt på tirsdag vil jeg tro.

Så tror jeg at det er slik at styret nå ønsker å gjennomføre en god og grundig prosess når de skal avsette trenerne, samt ha en plan på veien videre når (om) de velger å gjøre dette. Derfor vil det trolig ta litt lengre tid enn det man optimalt sett skulle ønske. De ønsker å vise at de ikke haster seg frem til en avgjørelse, at de er villig til å gi trenerne tid til å snu det etter at de har gitt tilbakemelding om at ting må bli bedre osv. så når de tar avgjørelsen faktisk kan si at de forsøkte og håpet at det skulle snu og bli bedre, men når man har spilt ca halve sesongen uten ønsket prestasjon, utvikling eller resultat så har styret landet på at de ikke lengre har tillit til at trenerteamet kan snu situasjonen. Ryddig og enkelt, ingen kan klage på selve prosessen men Rekdal kommer nok til å være snurt og skylde på omstendighetene enn å innrømme egne feil og mangler for årsaken til at det ikke fungerte samt være overbevist om at med mer tid (og penger) hadde han lyktes, at forventingene ikke sto i samsvar med realiteten osv.

Jeg tipper Rekdal er ferdig i løpet av den neste måneden, men man vet aldri i fotball.

At det bør gjøres endringer i styret kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men å stille mistillitsforslag kontra benkeforslag mener jeg er et veldig sterkt grep som ikke bør misbrukes. Mistillitsforslaget mot Bratseth kom vel av at han ikke var på gjenvalg, og det kan forstås (selv om det aldri ble noe av i realiteten).
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 01.06.2023 14:57    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Om medlemmene innkaller til ekstraordinært årsmøte hvor agendaen er sparking av Rekdal enten ved mistillit til sittende styre og valg av nytt styre under forutsetningen om at Rekdal fjernes, eller at man voterer over en slik sak så tror jeg hele styret trekker seg på dagen og det blir vanskelig å rekruttere nye styremedlemmer med tilstrekkelig kompetanse.


Niks, det vil tvertimot medføre at Styret fremskynder sin egen beslutning om å sparke Rekdal, sånn at det ikke kommer til avstemming. Rekdal-ansettelsen er ikke dette styrets prosjekt, de kommer ikke til å binde seg til masten på denne synkende skuta.
_________________
Rekdal ut!
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 01.06.2023 15:17    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
waterfalls wrote:
Om medlemmene innkaller til ekstraordinært årsmøte hvor agendaen er sparking av Rekdal enten ved mistillit til sittende styre og valg av nytt styre under forutsetningen om at Rekdal fjernes, eller at man voterer over en slik sak så tror jeg hele styret trekker seg på dagen og det blir vanskelig å rekruttere nye styremedlemmer med tilstrekkelig kompetanse.


Niks, det vil tvertimot medføre at Styret fremskynder sin egen beslutning om å sparke Rekdal, sånn at det ikke kommer til avstemming. Rekdal-ansettelsen er ikke dette styrets prosjekt, de kommer ikke til å binde seg til masten på denne synkende skuta.


Om det blir innkalt til ekstraordinært årsmøte så tror jeg som sagt Rekdal selv trekker seg, han gidder ikke ydmykelsen av å bli sparket av et årsmøte. Grunnen til at jeg tror styret trekker seg hvis dette skjer handler ikke om at de støtter Rekdal såpass sterkt eller tenker seg binde seg til masta på en synkende skute. De gidder ikke å sitte i et styre som blir såpass "detaljstyrt" av medlemmene at de begynner å skal bestemme hvem som skal være hovedtrener eller ikke osv.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 01.06.2023 16:26    Post subject: Re: Kjernen lar seg styre av følelser - leserinnlegg Reply with quote

puckno wrote:
Billig retorikk å bruke Horneland som eksempel på at Rekdal er riktig for Rosenborg. Problemet er ikke Kjernens utålmodighet. Problemet er at RBK har ansatt helt feil trener. Dette sa svært mange av oss supportere ifm ansettelsen, og jeg ser lite ved de siste 1.5 årene som endrer dette.


Det er jo et fryktelig merkelig eksempel uansett hvordan man vrir og vender på det. De fleste bergenserne jeg kjenner er jo enstemt enige om at nedturen stoppet og oppturen startet da man sparket Kåre Ingebrigtsen . Ett og et halv år senere ser Brann ut som et helt annet lag.

Ett og et halvt år etter Rekdal ble ansatt ser også Rosenborg ut som et helt annet lag, men med negativt fortegn.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.06.2023 16:39    Post subject: Reply with quote

Jeg flyttet en del innlegg hit, da jeg tolket "leserbrevet" dithen at det gikk på framtredenen til Kjernen. Vennligst diskutér dette og ikke prestasjonene til Rekdal i denne tråden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 77, 78, 79  Next
Page 78 of 79

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb