English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 501, 502, 503 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 10.11.2021 12:50    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Det gikk 24 timer fra vi fristilte ham til han sto og gliste i Bodø-drakt.


Det sier seg jo selv at man aldri hadde fristilt om man ante selv et hint av interesse nordfra. Ingen - absolutt ingen - river i filler kontrakta til en spiller det er (antatt) mulig å få penger og videresalgsprosenter for.

Så får man velge hvilken innersving man tror Solbakken har foretatt her; enten visste han om interessen og holdt kjeft, eller så hadde han ikke lagt to pinner i kryss før terminering, for så å hive seg på telefonen så fort makuleringsmaskina var slått av. Uansett er Jim Jim.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 10.11.2021 14:50    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Dømmer fra det han gjorde i RBK når jeg bedømmer vurderingen av å gi han bort, ja.

At han har vært OK på flere områder nå i høst er jo fint det, men det hadde neppe skjedd i Rosenborg - og noe Serie A-nivå ser jeg ikke at han har inne. I RBK ble konkurransen for tøff og han taklet det ikke mentalt, hvordan i alle dager skal han klare seg i Roma?


Serie A-nivå har han definitivt ikke inne, men utvikler han seg like mye neste år som han har gjort i år skal man aldri si aldri - han er tross alt bare 21 (snart 22).

Ellers er jeg enig med deg at det var riktig av RBK å fristille ham, og også at han ikke ville hatt samme utvikling om han hadde blitt værende i RBK. Det jeg reagerte på var egentlig beskrivelsen "hans tapins og den helt øredøvende mangelen på bidrag utover noen scoringer" - en beskrivelse som passet bra ifjor, men ikke i år
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 10.11.2021 21:38    Post subject: Reply with quote

Har han egentlig utviklet seg så mye da ? Eller er det bare et resultat av han har fått fått spille spiss (uten konkurranse) på laget som skaper klart flest sjanser ?

Jeg tipper det siste. Botheim falt igjennom i RBK, han falt igjennom i Stabæk, han faller garantert igjennom i Serie A. Hvor mange hadde f.eks Holm scoret på det Glimt-laget ? Botheims 13 mål på 26 kamper er ikke veldig imponerende når man tenker på hvor mye bedre Glimt er enn de fleste lagene i Eliteserien. Kasper Junker scoret 27 på 25 kamper i det laget, og han har aldri scoret over 10 mål i noen annen klubb i karrieren.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 10.11.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Rett og slett magisk. Han slutter aldri å levere.


"Ingen klubbledere har peiling på fotball; derfor får jeg sparken."
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 11.11.2021 09:02    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:

Kunne RBK vært smartere? Absolutt.


Enig. Må klare å håndtere sånne som Krim Jim i dette gamet. Går ikke an å syte om å ha blitt lurt, alle vet at Krimjim er kjeltring.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 11.11.2021 09:37    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Har han egentlig utviklet seg så mye da ? Eller er det bare et resultat av han har fått fått spille spiss (uten konkurranse) på laget som skaper klart flest sjanser ?

Jeg tipper det siste. Botheim falt igjennom i RBK, han falt igjennom i Stabæk, han faller garantert igjennom i Serie A. Hvor mange hadde f.eks Holm scoret på det Glimt-laget ? Botheims 13 mål på 26 kamper er ikke veldig imponerende når man tenker på hvor mye bedre Glimt er enn de fleste lagene i Eliteserien. Kasper Junker scoret 27 på 25 kamper i det laget, og han har aldri scoret over 10 mål i noen annen klubb i karrieren.


Da har du misforstått meg. Jeg snakker ikke først og fremst om målene til Botheim, men om all-round spillet hans. Han har faktisk scoret mindre i høst enn han gjorde på våren, men har vært mye bedre i det oppbyggende spillet - noe som var totalt fraværende i RBK og Stabæk. Det vil jeg kalle utvikling.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 11.11.2021 12:02    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Zorac wrote:
Rett og slett magisk. Han slutter aldri å levere.


"Ingen klubbledere har peiling på fotball; derfor får jeg sparken."


Kåre nærmer seg meme status. Komiske ali får knallhard konkurranse.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 1993

PostPosted: 13.11.2021 10:24    Post subject: Reply with quote

Leo Hjelde debuterte på U21-Landslaget. Bra utvikling etter han forlot RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 13.11.2021 12:11    Post subject: Reply with quote

Har stor tro på ham. Han var jo med på benken her om dagen for Leeds i PL også så jeg. Blir spennende å se om han får spilletid der etter hvert også, men er vel for tidlig i år sikkert. Han fikk 45 minutter i Ligacupen dog.
Back to top
View user's profile Send private message
Buss
Senior


Joined: 16 May 2019
Posts: 189

PostPosted: 14.11.2021 18:08    Post subject: Reply with quote

Leo Hjelde med debut for U21-laget til Norge i helga.
Hva var det Celtic så i Hjelde som ikke RBK så ?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 14.11.2021 19:36    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er vel heller hva Hjelde så i Celtic som han ikke så i Rosenborg, men svaret på det er nok dessverre åpenbart.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.11.2021 19:53    Post subject: Reply with quote

Nicki Bille straffes med betinget fængsel i 60 dage.

Dommen er netop afsagt i Københavns Byret, hvor han torsdag sad tiltalt for i alt 13 forhold - med en trafikulykke fra 2019 som det mest alvorlige forhold.

Den betingede dom betyder, at Nicki Bille kun skal afsone straffen, hvis han begår lignende kriminalitet inden for en afgrænset periode.

Den tidligere landsholdsspiller har desuden fået en bøde på 5000 kroner, ligesom han skal udføre 80 timers samfundstjeneste samt betale sagens omkostninger.

Læs mere: Nicki Bille idømt 60 dages betinget fængsel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.11.2021 18:35    Post subject: Reply with quote

Denne ukens Spillerrådet er en special edition - for første og eneste (?) gang har vi med en spiller fra den kinesiske ligaen som gjest. Ole Selnæs er hjemme i Trondheim på ferie og er sammen med Pål André Helland ukens gjesteduo.

Les mer: Spillerrådet: Trenerrespekt, sluttspillslakt og måltidsplanlegging
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 23.11.2021 00:58    Post subject: Reply with quote

Adegbenro med nytt mål i dag, Levi med ny assist
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Per
Proff


Joined: 12 May 2008
Posts: 323

PostPosted: 23.11.2021 12:14    Post subject: Reply with quote

Rosenborg G19 2016. Hvor er de nå?

Julian Faye Lund er andrekeeper i Rosenborg
Einar Bergquist spiller på SK Freidig
Sondre Granås spiller på Nardo 2
Jacob Hattrem spiller på SK Freidig
Lars Vatten spiller på IL Trond
Robin Lorentzen spiller på Harstad IL
Torbjørn Heggem spiller på Sandnes Ulf
Glenn Walker spilte på Ranheim men har vært klubbløs siden 2019
Robert Williams spiller på Ranheim
Erlend Dahl Reitan spiller på førstelaget til Rosenborg
Jørgen Lie spiller på Nardo
Simen Nordskag spiller på Byåsen
Jakob Tromsdal spiller på Ranheim
Fredrik Vinje spiller på Stjørdals Blink
Olaus Skarsem spiller på førstelaget til Rosenborg
Tobias Bjørnebye spiller på Sogndal
Sivert Solli spiller på Ranheim
Erik Nordengen spiller på Fram Larvik
Patrik Strand spiller på Strindheim
Vegard Erlien spiller på Ranheim
Teodor Berg Haltvik spiller på Raufoss
Ola Solbakken spiller på Bodø/Glimt (gikk gratis til Ranheim fra RBK)
Filip Brattbakk spiller på Ranheim (lånt ut fra Rosenborg)
Erik Botheim spiller på Bodø/Glimt (gikk gratis)
Tobias Gran spiller på Tønsberg


Botheim og Solbakken anses vel per i dag til å være de største stjernene.

I følge transfermarkt har spillerne følgende verdi:

Botheim: 6 millioner kroner (ikke oppdatert siden juli)
Solbakken: 4 millioner kroner (ikke oppdatert siden juli)
Reitan: 4 millioner kroner
Skarsem: 4 millioner kroner
Faye Lund: 3 millioner kroner

Utenom Solbakken og Botheim er de største "stjernene" fortsatt en del av Rosenborg. Ingen av juniorspillerne fra den årgangen har tatt steget videre til en større klubb.

Kun Reitan endte opp som en del av førstelaget. Skarsem og Faye reserver og Brattbakk som ..nødbackup?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.11.2021 20:41    Post subject: Reply with quote

For Paal Alsaker (48) gikk både 20- og 30-årene med på å trene for å bli en best mulig fotballspiller. Det er likevel i dag, ti år etter fotballkarrieren at han er i sitt livs beste form. Den tidligere SIF-spilleren trener systematisk, og gjerne to ganger om dagen når han får tid.

– Jeg er vel nesten mer seriøs nå enn da jeg var aktiv, smiler Alsaker, som også har tatt grep om kostholdet for å kunne få mest mulig ut av treningen.

Til tross for at han alltid har fokusert på idretten, har Alsaker også en yrkeskarriere han bruker mye tid på. I fjor ble han ferdig utdannet helsefagarbeider, etter å jobbet på Dikemark sykehus i mange år. Han jobber med psykiatri og stortrives med det.

– Jeg har alltid tenkt at det kommer en tid etter fotballen og tenkt mye på den jobb-delen. Det var et fokus jeg hadde hele veien, det at jeg skulle gli inn i noe annet når jeg ga meg som spiller.

Les mer: Paal (48) var profesjonell fotballspiller – ti år senere er han i bedre form enn noen gang
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 24.11.2021 09:09    Post subject: Reply with quote

Per wrote:
Rosenborg G19 2016. Hvor er de nå?


Dette viser jo veldig tydelig hvorfor klubben gjorde grepet med å bygge akademiet på nytt og nederlandsk vis på det tidspunktet, eller altså rett etter dette. Vi hadde noen år der vi ikke bare brukte juniorene lite, men også slet med å produsere essene. Nå skal det for ordens skyld anføres at flere av de som lå lengst framme, som for eksempel Solbakken og Helmersen, var ekstremt skadeplaget i juniortiden sin, og derfor brukte lenger tid på å slå gjennom.

Men bedringen sånn statistisk er jo påfallende etter to år med gjenoppbygging. Nederlendernes siste G19-startoppstilling:

Rasmus Sandberg - Blink i OBOS
Robin Lorentzen - fortsatt Harstad
Sondre Skogen - Feyenoord U
Torbjørn Heggem - Sandnes/Ulf i OBOS
Robert Williams - fortsatt Ranheim
Joachim Solem - Strindheim
Igoh Ogbu - Lillestrøm
Mikael Tørset Johnsen - Feyenoord U
Filip Brattbakk - Ranheim (på lån)
Erik Botheim - fortsatt Glimt
Emil Konradsen Ceide - Rosenborg

I tillegg noen høydepunkter fra stallen:

Warren Kamanzi - Ranheim (på lån)
Mikkel Konradsen Ceïde - Ranheim (på lån)
Franklin Nyenetue - Sandefjord
Sander Tangvik - Rosenborg
Iver Westerlund - Blink
Teodor Haltvik - Raufoss

og ytterligere fire spillere som har gått til PostNord-klubber.

Transfermarkt gir følgende:

Ogbu 5 M
Ceide 4 M
Botheim 4 M
Daddy's Boy 2 M

Ikke så stor forskjell i verdi altså, men dette er jo i snitt 3 år yngre spillere, så det er jo egentlig 2024-verdien som er sammenlignbar. Forskjellen på de beste spillerne er (foreløpig) ikke så stor, sett bort i fra at vi fikk fram Emil Ceïde som har blitt fast på A-laget vårt uten omveier, men vi ser at vi har en god del spillere som enten har gått til U-lagene til Feyenoord eller til god matching i OBOS eller andre Eliteserielag, enten på lån eller overgang. Altså mange kandidater til en Midtsjø- eller Skarsem-historie hvis de plutselig tar store steg, som jo noen gjør. Faktisk har 60% av RBK-utviklede spillere født 1999 eller senere kamphverdag på OBOS-nivå eller høyere - 30% på Eliteserie eller høyere.

Det er altså vanskelig å si at ikke akademisatsningen gav resultater, både sammenlignet med årene før og målt på prestasjonskriteriene for nåværende administrasjon (1-3 'Ceïde' per 3 år). Matcher vi det med nåværende generasjon?
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.11.2021 12:12    Post subject: Reply with quote

Jan Halvor Halvorsen (58) har levd et omflakkende yrkesliv. I sin nye jobb får han både i pose og i sekk.

(...)

Onsdag annonserte den gamle storheten Lyn at bamblingen blir deres neste trener. 1. januar 2022 går 58-åringen på sin tiende trenerjobb.

(...) han har aldri bodd i Oslo før.

– Det blir gøy å prøve, både for meg og kona. I tillegg bor datteren min Kathrine i byen, noe som gjør at jeg får se henne og barnebarna mine oftere enn det jeg har gjort. Jeg har bodd mange forskjellige steder i jobben min, og hatt lite fri. Å komme nærmere dem nå blir veldig hyggelig, sier han som også har tre sønner.

Les mer: Jan Halvor (58) har bodd «overalt» – nå er han klar for sin tiende jobb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 30.11.2021 18:03    Post subject: Reply with quote

- Jeg blir veldig glad i mennesker og får et godt forhold til de aller fleste, også trenerne. Det flotteste mennesket jeg har møtt, er Eirik Horneland. Han er en fantastisk og dedikert person. Han dro ikke hjem da vi var i lockdown. Selv om han ikke kunne være til stede på feltet, fulgte han med på at spillerne trente - tre og tre - fra vinduet i andre etasje på Brakka. Eirik ringte rundt til alt fra kaptein til materialforvalter og lurte på hvordan folk hadde det. Kort og godt – mennesket Eirik Horneland blir man bare glad i. Han bød på seg selv overfor meg også, så da blir det til at man får et tettere forhold. Jeg tar fortsatt en telefon innimellom for å høre hvordan det går med han, sier Due
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 01.12.2021 22:04    Post subject: Reply with quote

Helt i tråd med det inntrykket jeg har av Horneland.
Han svarte på mail, var enig i supporternes synspunkter men hadde desverre aldri sjangsen til å få ting til å fungere all den tid Emberland motarbeidet ham (ifølge ryktene) og at han ikke hadde erfaring/ekspertise/respekt nok i spillergruppa til å få ting ofensivt nok.

Hornmeland tror jeg er enhver managers drøm på treningsfeltet, 100% dedikert til enhver tid og han gjør alltid ALT innefor egen ressurs for å oppnå målene til klubben han jobber i.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 01.12.2021 22:08    Post subject: Reply with quote

Dessverre er Horneland så jovial at han tar jobber han ikke vil ha.

Sjøl har jeg heller ikke et vondt ord om haugalendingen; han ble beklageligvis "presset" inn i en rolle han ikke ønsket, og forsøkte tilogmed å avslutte forholdet flere ganger. Han bør kanskje rett og slett bli litt flinkere på å tenke på seg selv.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 01.12.2021 23:03    Post subject: Reply with quote

Også tror jeg egentlig han blir glad i spillergruppa si også, også skjønner han at hvis han ikke skal være hovedtrener så må han forlate klubben(e). Det blir for komplisert for alle parter hvis han skal "steppe ned" tilbake til assistent etter han har hatt hovedansvaret, selv om jeg ikke tviler et sekund på at han hadde vært 100% lojal. Kombiner dette med at klubbene ofte ønsker han sterkt selv om han forsøker å takke nei, så klarer han til slutt ikke å motstå mulighetene. Fordi han ønsker så inderlig å lykkes.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.12.2021 20:57    Post subject: Reply with quote

Solli har nettopp kommet hjem fra nok en tur til Las Vegas, der han igjen spilte på nattklubben Omnia på Caesars Palace.

Etter flere år i bransjen, og mange jobber på verdens hotteste steder, er det ingen tvil om at Solli vet hva han driver med.

– Å trykke play på Omnia, på verdens dyreste klubb, og gjøre det gang etter gang, blir på en måte min selvtillit, sier Solli.

(...)

25. november ble den siste låten hans, «Remember me», sluppet. Vokalen står Kurt Nilsen bak.

– Det er en milepæl å få lage en låt med selveste Kurt Nilsen, en av mine favorittartister, smiler Solli, som forteller at Nilsen gjorde en egen vri for å løfte låten ytterligere.

– Kurt likte den godt, men sang inn refrenget på nytt. Han har sikkert nok å gjøre, men tok seg tid i studio til å resynge refrenget. Han la den én oktav høyere for å få bedre flyt. Så proff er han. Så fikk jeg fila sendt tilbake. Det var stas, sier han.

Les mer: Røper spektakulære planer i Skien: – Vil at alle skal føle seg litt spesielle

Zachen:

– You haven't lived anywhere else other than Norway. Did you have a hard time moving to Hungary?

– It was a big change in my life. I changed not only a club and a city but a country. Suddenly, everyone around me started speaking English, there was a lot of culture mixing in the dressing room. It's interesting to experience that. As we prepare for training, they speak French in one corner, Serbian in the other, and German in the third.

– And Norwegian in the fourth, right?

– Tokmac Nguen and I really do speak in our native language, and Franck Boli understands everything in Norwegian, but I mostly speak English to the others. Luckily, I settled in quickly, the teammates accepted me, and we became more and more fond of Budapest; it is a beautiful city.

– Is your family also having a good time?

– Our daughter was born a few months ago back home in Norway. She came to Budapest when she was three weeks old, and says everything is beautiful here... Joking aside, my wife is also having fun in Hungary.

– Do you enjoy being a father?

– Very much so. My life has changed a lot in this. As my wife put it, the video game era is over... I enjoy every moment of my time with my little girl.

Read more: Kristoffer Zachariassen wasn’t interested in crab fishing

25 år etter målet i Milano er faktisk RBK-ikonet student på heltid! I disse dager pendler Heggem til Ås, der den gamle landbrukshøgskolen ligger.

Nå heter det Norges miljø- og biovitenskapelige universitet, der Heggem går mastergrad i naturbasert reiseliv.

– Det er mye der som jeg interesserer meg for og har erfaring fra. Interessante fag. Jeg merker det krever litt fotarbeid å komme seg gjennom et heltidsstudium, sier Heggem.

Samme kveld som vi møtte fotballhelten, tok han nattoget ned til Østlandet. Ofte er han borte i tre netter av gangen.

Les mer: For 25 år siden ble han Champions League-helt for RBK. Nå er Vegard Heggem student på heltid
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 12.12.2021 13:00    Post subject: Reply with quote

[...] men advent kan også være hyggelige, gode tradisjoner. Fra barndommen så minnes Ola By Rise dette med å lage marsipan til jul. Det skjedde på juleverkstedet hos mormora.

Samtale med Ola By Rise på NRK P1+ "God Helg" i morrest.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.12.2021 22:26    Post subject: Reply with quote

Emberland bekrefter overfor Haugesunds Avis at Åkra har tatt kontakt og ønsker hans tjenester i trenerteamet rundt A-laget kommende sesong.

– Jeg har tatt en kaffekopp med ledelsen i Åkra. Og etterpå har vi pratet litt på telefon. De har presentert hva de tenker om hva jeg kan bidra med sammen med Geir Egil (Høvring). Så må jeg tenke og kjenne litt på det. Jeg hadde mer eller mindre bestemt meg for å slutte som fotballtrener. Men jeg har et ømt punkt for Åkra. Jeg liker både klubben og stedet, sier Emberland.

Han har trent Åkras A-lag i to perioder tidligere. Senest i 2017. Han jobbet også flere år som lærer ved Åkra ungdomsskole.

Les mer: Karl Oskar Emberland i dialog med lokal klubb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 501, 502, 503 ... 536, 537, 538  Next
Page 502 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb