English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Casper Tengstedt
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 05.09.2022 01:59    Post subject: Reply with quote

Det ene målet han gjør i dag er jo hans og hans alene. Starter med ballen langt ute og langt bort, nede ved linja og sirkler seg framover og innover. Ingen dårlige touch, stressing eller show-off finter, bare fullfører jobben med en avslutning av høy klasse etter et ganske langt raid. Like før hadde han en kald lobb i stanga. Han imponerer med vurderingsevnen. Jeg har fulgt Rosenborg i mange tiår og kan rekne på ei hand de spissene som er så mobile samtidig som de har kyl og dødelighet inn mot det avgjørende - å konvertere situasjoner og sjanser til tellende valuta som jo er MÅL. Han lobber, han triller, han dundrer og brenner til, men velger stort sett alltid det beste alternativet.

Og ved sin side har han Sæter, som også er på full vei mot noen av de beste tallene man har sett av en spiss hos oss på år og dag, ut fra spilletid. Det lukter mål av begge to hele veien.

Og på sånne kvelder som dette bare nyter jeg å være i det. Kjenne på hvor deilig det er å ha følelsen av ingenting kan bli en farlighet, og at målsjanser blir mål. For det skal Gud vite; hvordan vi har lidd så lenge at vi nesten har glemt hvordan dette kjennes. Vi har sett en stiv og tung Søderlund 2.0 sabotere alt kombinasjonsspill og brenne hundreprosentere, vi har sittet og lagt håpene våre i hendene på Dino Islamovic (en spiller som scorer ca hver fjerde kamp og som ingen egentlig likte) og vi har vært vitne til at Holm løper og bryter og kjemper men går av banen uten skudd på mål. Eller MOT mål for den del. Eller å ha fått rettvendt seg ordentlig i løpet av hele matchen. Dette har vært våre main men på topp de siste fem årene, post Kåre.

Nå, når jeg ser kampen mot Viking så er det første gang på mange år at jeg sitter på kanten av setet omtrent hver gang Rosenborg vinner ballen på Vikings halvdel, og det skjedde ofte. Deilig følelse. Nå kan det komme noe, for det oser mål av disse spillerne om dagen. Litt som i riktig gamle dager. Da du visste at Brattbakk kommer til å score. Sikkert Rushfeldt og. Kanskje to eller tre. Plutselig leder du med tre-fire og kan se kampen med avslappet "indre glede" som Bjørn Hansen kalte det. For du vet at korthuset ikke rakner om Mai Traore treffer heldig på slutten. Alt står ikke og faller på det. At vi har en dyrebar ettmålsledelse som på død og liv skal roes i brottsjø inn til havna, men så kommer et skjær og så blir det 1-1 og helvete.

Bare det at vi har disse spisstypene som er målscorere er et godt steg i retning nærmere et RBK-lag som samsvarer med ideen vår om vår klubbs identitet. Jeg har aldri følt meg så "alienated" som det heter på engelsk (fremmedgjort?) som i fjor da Dino var spissen vår og vi spilte med to holding midfielders fordi vi var livredde for risiko og skulle forsvare inn seier etter seier - noe vi aldri behersket. Så er det kamp etter kamp, år etter år med denne baktunge fotballen som er uvillig til å score 2-0 og 3-0. Og hvis, Gud forby, vi får en i sekken så er det spisser som enten aldri kommer til målsjanser eller som trenger fire av de for å sette en kasse... Måtte dagen aldri komme igjen!

Jeg mener ikke at Rekdal er noen ufeilbarlig trener. Langt derifra. Kanskje heller ikke engang riktig trener for RBK på sikt, men for meg er det hevet over enhver tvil at det laget han har nå er flere hakk hvassere enn 2019-, 2020- OG 2021-årgangene. Dødelige og stabile målscorere. Det viktigste i fotball. Score mål. Rekdal (og Frigård og Dorsin) skal ha rettmessig honnør for at de har fått form på det og gjort en del klokt underveis i inneværende sesong. Det var jammen tenners gnissel og dårlige utsikter gjennom vinterens oppkjøring, treningskamper og seriestarten. Og det har vært kamper etter det også som har vært elendige og møkkakjedelig. Men vi virker som et så mye farligere og skummelt lag offensivt nå mot da.

Sannheten er at jeg føler bittelitt engasjement og glød rundt å se RBK i kamp nå. Det var stein dødt gjennom hele fjoråret og stort sett hele 2019 og 2020. Nå har jeg mancrush på både Tengstedt og Sæter. Å erstatte Dino med typer som dette gir meg troen tilbake på menneskeheten og fremtiden. Deilig.

Så er det bare å håpe at Wyscout har nedetid i Gent og Genk og ellers rundt om i Europa.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 904
Location: Norway

PostPosted: 05.09.2022 06:51    Post subject: Reply with quote

Love
_________________
"Avløsning, Ernst! Avløsning!"
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2582
Location: Heimdal

PostPosted: 05.09.2022 06:53    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! Tommel'n opp! Tommel'n opp!
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2657
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 05.09.2022 11:32    Post subject: Reply with quote

Bra innlegg!

Å namedroppe Brattbakk når du snakker om Tengstedt er veldig passende, for de har en del likhetspunkter. Ikke noen fakter eller tusen overstegsfinter, de kommer seg forbi oppdekkeren på raskeste og mest effektive måte, og velger stort sett alltid "riktig" avslutning alt etter situasjonen - eller spiller til bedre plassert spiller. Veldig fotballsmarte spillere, begge to.

Oppmannen wrote:
Nå har jeg mancrush på både Tengstedt og Sæter.

Ut fra fellesintervjuet med dem rett etter kampen ser de også ut til å ha en solid mancrush på hverandre. De sto der etter tur og overøste den andre med komplimenter så rødmen skvatt fram i fjeset. Herlig å se. Very Happy

Jeg kjenner at jeg gleder meg mer til kamp nå enn jeg kan huske å ha gjort de siste 2-3 sesongene.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 05.09.2022 11:36    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner å frykte at han kan bli solgt allerede i vinter, samtidig vil jo det bety at vi får en vanvittig pris så man skal vel ikke frykte det.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 05.09.2022 13:31    Post subject: Reply with quote

Mener vi alltid skal være en selgende klubb, og dersom vi har skutt gull-fuglen i Tengstedt så betyr det at vi kan selge han for svært mye, og igjen bør vi allerede ha planer klare for hvem som potensielt kan erstatte han. Får vi 40-50 mill for Tengsted betyr det at vi kan bruke 30-40 mill på en ny tilsvarende ung og sulten spiller.
Har i mange år savnet en type som Sæter. Han er ikke den som har best tekniske ferdigheter, men han har den pondusen og ureddheten for å spille direkte mot mål. Fyrer av skudd i hytt og pine (ofte ganske gode og riktige forsøk), meget smart og god lagspiller, og at han gjør noen snedige valg tåler vi i norsk standard. Likevel har de dårlige valgene blitt færre jo mer han har spilt. At vi har fått to spillere med en pondus der fremme er nærmest ellevilt.
I tillegg har vi Vecchia i bakhånd som er teknisk begavet og enorme basisferdigheter (norsk standard) som gjelder blikk og skudd. Håper han blir godt rehabilitert nå og forblir skadefri så blir det her bra.
Det eneste jeg savner er en stjerne på sentral midt, selv om Børkeiet var ganske god i går så tror jeg han faller i gjennom mot de beste lagene, og senere europa-kvalikker, men han utvikles han og, ser det ut til.
Back to top
View user's profile Send private message
Driblevækk
Veteran


Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1468
Location: Drammen

PostPosted: 05.09.2022 13:37    Post subject: Reply with quote

På en annen side synes jeg vi skal gjøre mer for å holde på de gode spillerne så vi slipper å starte på 0 med hver erstatter som kommer inn. Å avslå bud på 50 mill f.eks er noe vi burde kunne, det viser jo at han kan bli enda mer verdt senere.
_________________
Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS)
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 05.09.2022 13:51    Post subject: Reply with quote

Selger vi Tengstedt i vinter skal vi ha mer enn 50 millioner. Basta. Vi får nesten det samme for Holm, som tross alt ikke har vist noe i nærheten av det Tengstedt har.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 05.09.2022 13:55    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Mener vi alltid skal være en selgende klubb, og dersom vi har skutt gull-fuglen i Tengstedt så betyr det at vi kan selge han for svært mye, og igjen bør vi allerede ha planer klare for hvem som potensielt kan erstatte han. Får vi 40-50 mill for Tengsted betyr det at vi kan bruke 30-40 mill på en ny tilsvarende ung og sulten spiller.

Vi får ikke en spiller på Tengstedt sitt nivå for 30 millioner. Vi kan prøve ja, men tenker sjansen for at han er på det nivået er under 50%. Nesten uansett hvor godt man scouter. Spillere som er på Tengstedt sitt nivå drar ikke til Rosenborg, fordi de kan levere i mye bedre ligaer.

Enormt godt jobbet å plukke opp Casper før han rakk å bevise dette i Danmark. Sikkert litt flaks og tilfeldigheter inn i bildet også, men slike ting skjer veldig sjelden.

Fortsetter han som han har startet og det dukker opp noen i vinter som er interessert, vil jeg nesten hevde at det bør være uaktuelt å selge for under 100 millioner. Det er slike summer han ville gått for etter tilsvarende prestasjoner i Danmark og Sverige.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 05.09.2022 14:00    Post subject: Reply with quote

Det er helt utrolig at vi ikke fikk mer kamp om å få Casper. Er danskene blinde? Jeg ser at han også ville hit da vi kom på banen. Skyldes det Holse og Jensen?
Vedrørende pris- Botheim er ingen ting sammenlignet og får vi nesten 50 for Holm er Casper verdt det dobbelte.

Edit Hedon kom meg i forkjøpet.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 05.09.2022 14:49    Post subject: Reply with quote

Fantastisk køb af Rosenborg og klart at Tengstedt, hvis han fortsætter med at holde nivået, kan blive solgt for store summer.

Er danskerne blinde? Nej, Tengstedt har kun præsteret godt på nivå 2, hvilket nok har gjort de større klubber i Danmark usikre på, hvordan han vil præsentere på nivå 1. Top 3 i Danmark er så tilpas langt foran resten af Superligaen økonomisk at de enten køber etablerede Superliga-spillere eller kigger til udlandet. Samtidig er Horsens jo en lille klub, der sælger til meget lavere priser end de større klubber, så forklaringen på det gode købspris kan også findes her.

Har jo ligeledes været kendt, at Holse og fx Grønbæk er talentfulde spillere, som har manglet den rette klub og spilkoncept for at blive forløst i Superligaen.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 05.09.2022 15:13    Post subject: Reply with quote

50 millioner vil jo være for lavt ut fra hva han gjør på banen nå. Han har vært sjokkerende, nesten naturstridig god i sine første kamper her. Og akkurat fylt 22 år som er en perfekt alder. Gammel nok til å spilt en del seniorfotball på brukbart nivå og ung nok til å ha maaange år foran seg. Og denne typen spisser vokser såvisst ikke på trær. Ut fra hva andre spillere eksporteres for fra Danmark og Norge burde jo verdien akkurat nå være nærmere 100 mill.

Men det hadde jo vært sabla moro å ha ham hele 2023 og få et seriegull og et "varv" i E-cup før han dro over alle hauger. Vanskelig å se for seg at noe annet enn alvorlige skader kan stoppe Casper. Han har sulten, ferdighetene og hodet til å nå veldig langt. Selvfølgelig vil både RBK og alle andre i Norge alltid være selgende klubber. Har ikke noe valg. Man er tvingende nødt å tjene penger og få til gode salg helst hvert år. Og her ligger jo det triste i å være supporter av norske klubber. Du kan ta gift på at det allerede sitter folk i Østerrike, Nederland, Tyrkia osv. og kikker på det Casper driver med. Samme med Sahraoui i Vålerenga. Dersom det stemmer at Cambuur (nr. 13 i Eresdivisie) prøvde seg med 15 mill er det jo et skambud. Likevel er det sånne klubber som bare kommer og plukker de beste profilene fra Norge selv om de neppe er noe særlig bedre enn Vålerenga. Deprimerende at det er sånn. At spillerne våre reiser til sånne steder og femdobler lønna. Jeg har blitt mer og mer som Nils Arne på det der. Kjenner et sig av sinna hver gang jeg leser "klar for Gent" eller "på vei til tysk fotball" og så er det Eintracht Braunschweig el.l.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
skien88
Rutinert


Joined: 06 Feb 2019
Posts: 862

PostPosted: 05.09.2022 15:16    Post subject: Reply with quote

Ikke glem at Horsens har garantert sikkert seg en feit % av neste salg.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 05.09.2022 15:44    Post subject: Reply with quote

Et fint eksempel er jo at AGF lige har købt Haugen for 15 mio. kr. i Aalesund, mens Tengstedt kunne købes i Horsens for mindre end det…
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 05.09.2022 16:03    Post subject: Reply with quote

[quote="Hedon"]
enojado wrote:

Vi får ikke en spiller på Tengstedt sitt nivå for 30 millioner. Vi kan prøve ja, men tenker sjansen for at han er på det nivået er under 50%. Nesten uansett hvor godt man scouter. Spillere som er på Tengstedt sitt nivå drar ikke til Rosenborg, fordi de kan levere i mye bedre ligaer.


Det var et dårlig eksempel fra meg, og det er nok mye flaks som spiller inn, spesielt til 10 mill. Har ikke sett en spiller i tippeligaen på mange år som har parkert en forsvarer slik Tengstedt gjorde i går. Kanskje Hauge i Glimt, mulig Adegbendro har vært på den hylla.

Vi kan fort få tak i spillere til rundt 30 mill i en klubb i nederland, belgia østrerrike e.l. dersom karrieren har gått litt skeis og har blitt sittende på benken. Så frem til at RBK er i europa så kan det være en fin restart for unge sultne spillere som har vært for aggressive tidlig i karrieren. Det handler om å finne spillere med bl.a. GRIT profilen. Hvorfor får studenter bare 6-ere på vgs? Og de har visstnok ikke særlig høyere iq enn andre elever.. Det er visstnok en blanding av psykologiske egenskaper som interesse, konkurranseinnstinkt (altså ikke konkurranse mot andre, men å vise andre at en duger, og hele tiden et ønske om forbedre seg for å imponere omgivelsene), villig til å gi "alt", og være bevisst på kvalitet uavhengig om det er på løkka eller organisert trening (hjemme eller på skolen). Det skal visstnok være ganske mange toppidrettsutøvere som havner i "den" profilkategorien. Mourinho innrømte glatt at de så på feil egenskaper hos spillere i Chelsea da de bl.a. slapp Salah til Roma.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13675
Location: Namsos

PostPosted: 05.09.2022 16:50    Post subject: Reply with quote

Når man klarer få 50 for Holm som endte på 4 ligascoringer, så må man klare å få en del mer for Tengstedt.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1210
Location: Oslo

PostPosted: 05.09.2022 17:10    Post subject: Reply with quote

Tengstedt har så langt vist seg å ha mer eller mindre alt vi kan forvente av en spillende spisstype. Han har fart, balanse, teknikk, avslutninger, pasninger og dessuten en god fotballforståelse. Han har ikke vist noen tydelige svakheter så langt, og han produserer mål og skaper store sjanser for medspillere. I noen av kampene så langt burde han hatt to-tre assists, dersom medspillerne hadde gjort jobben. Det er lenge siden jeg har sett en lignende spiller, med slike egenskaper og en såpass lav pris. At Tengstedt må selges for godt over 50 millioner, kanskje opp mot 100, er helt åpenbart. Vi kommer neppe til å finne noen tilsvarende de neste årene.

Det er også gledelig at han framstår som en hyggelig og jordnær type med humør og lagmoral. Hvis han og Sæter fortsetter å klikke kan det bli en svært god høst. Som noen er inne på, er dette en hinsides oppgradering fra Dino (og Søder 2.0) De tåler ikke sammenligning. Så KAN det jo hende at Tengstedt plutselig slutter å prestere og får en lang down-periode, men per nå tyder ingenting på at det vil skje, så nå kan vi gå med forventning til hver kamp!
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 05.09.2022 18:32    Post subject: Reply with quote

tigerbart wrote:
Så KAN det jo hende at Tengstedt plutselig slutter å prestere og får en lang down-periode


Såklart masse x-faktorer i bildet. Fotballen er uforutsigbar. Men han virker jo ustoppelig, Casper. Kan ikke forstå at noe annet enn lange og alvorlige skader skal kunne ødelegge for han. Jeg tror imidlertid (og håper han også synes selv) at det er smart å være en tid i Rosenborg før neste steg. Hvis det glir godt sportslig og han trives, så vil også det kunne være en faktor. Trygghet, trivsel og flytsone er veldig viktig for en spiss. Og så, når du har rundet det gamle Mario-spillet kan du begynne på neste. Men kult å kunne få "Eliteserien Winner" og "Eliteserien Top Scorer" for 2023 addet under Honours på Wikipedia før du kaster loss og drar til Cluj da.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1208

PostPosted: 05.09.2022 18:35    Post subject: Reply with quote

Spørs vel om han i det hele tatt spiller for RBK i 2023. Jeg har mine tvil.
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Senior


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 160

PostPosted: 05.09.2022 19:43    Post subject: Reply with quote

gucci wrote:
Spørs vel om han i det hele tatt spiller for RBK i 2023. Jeg har mine tvil.




Tviler på at han spiller for oss når 100 millioners budene kommer i vinter.Det er han også verdt,ikke en krone mindre.Elsker den spissduoen med Sæter.Tenk når Veccia kommer tilbake snart og de får enda bedre arbeidsvilkår.
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 1124
Location: Oslo

PostPosted: 05.09.2022 19:56    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Det er helt utrolig at vi ikke fikk mer kamp om å få Casper. Er danskene blinde?

Tengstedt hadde vel omtrent samme stats for Horsens som det Sæter hadde for Ranheim? Det var nå voldsomt med slakting av Dorsin her inne da vi hentet ham. Riktignok 5 år forskjell i alder, men prestasjonsmessig likt.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 05.09.2022 19:57    Post subject: Reply with quote

Edit Siggen1

Luksusproblem, samtidig et reelt problem. Ingen av de tre kan på benken.
Kristall er veldig ung og vil få sine sjanser.

Hvordan blir midtbanen med Vecchia som 10er?
Kan vi tillate oss så lette spillere som Holse og Jensen bak Vecchia?
Samtidig blir det vel den mest tekniske og velspillende formasjon på lang tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 05.09.2022 20:13    Post subject: Reply with quote

Jeg ville sagt ja, dersom vi hadde denne slaktersønnen av en def.midt som jeg har skrevet om tidligere. Med den stallen vi har i dag frykter jeg i likhet med deg at det kan bli litt spedt og spinkelt. Men Holse og Vecchia er altfor gode spillere til å benkes, og Jensen har vist seg viktig i overgangsspillet når vi omstiller fra forsvar til angrep.

Av de gjenværende spillerne er det da dessverre (mtp. alder) muligens Skjelbred som er det beste alternativet som sistemann. På bekostning av Tagseth og Skarsem. Bisarr ting å si, sett i lys av vårsesongen, men det blir et slags luksusproblem som melder seg når/hvis Vecchia blir kampklar. Men vi kan potensielt mønstre en djevelsk "ballflink" gjeng der snart.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 05.09.2022 22:48    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Vecchia kan ha godt av å være superinnbytter jeg da.

Kan eventuelt ta plassen til Skarsem, Vecchia og Holse er begge pliktoppfyllende nok bakover til å være indreløpere, spørs om han har motoren da.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2760

PostPosted: 05.09.2022 22:58    Post subject: Reply with quote

Jeg ønsker Vecchia som høyreving/back.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Next
Page 11 of 28

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb