English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
1%
 1%  [ 1 ]
Henriksen
2%
 2%  [ 2 ]
Rogers
0%
 0%  [ 0 ]
Cornic
1%
 1%  [ 1 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Børkeeiet
0%
 0%  [ 0 ]
Holse
74%
 74%  [ 67 ]
Tagseth
5%
 5%  [ 5 ]
Sæter
0%
 0%  [ 0 ]
Tengstedt
4%
 4%  [ 4 ]
Skjelbred
11%
 11%  [ 10 ]
Vecchia
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 90

Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.10.2022 18:05    Post subject: Reply with quote

Sæter er tilbake i normal trening fra torsdag.

(...)

Med returen til treningsfeltet, kan Sæter begynne å se fram mot oppgjøret på søndag. Og det er liten tvil om at spissen gleder seg til matchen.

– Enkelte kamper vil man ikke miste. Det er sinnsykt at det kan bli fullt på Lerkendal. Blir en rå ramme, og det er godt å se at vi kan fylle Lerkendal. Det er rått at vi har solgt 18.000 billetter fem dager før match, og så håper jeg vi kan passere 21.000. Det hadde vært sykt stort.

Les mer: RBK-spissen med gladmelding

Med over 20.000 solgte billetter til kampen, ser Kjetil Rekdal fram til nok en kamp foran fulle tribuner.

– Nå var vi akkurat i Molde og spilte for fulle tribuner, og det er fantastisk for norsk fotball at vi får sånne kamper. Molde har vel ligget på 2-3 tusen og kjempet om gull. Bodø/Glimt gjorde vel det samme for noen år tilbake, så det er utrolig viktig at vi klarer å lage interessante kamper med litt rivalitet og mye folk på tribunene. Det er jo det som er best for alle uansett om du er hjemme- eller bortelag.

Torsdag kveld spiller Glimt borte mot Zürich i Europaligaen. Kjetil Rekdal er usikker på hvordan det vil påvirke Glimt på søndag.

– Glimt er vant til det her, de har gjort dette lenge. De har slitt noen ganger etter at de har spilt i Europa, mens andre ganger har de vært veldig god. De virker å være på en oppadgående kurve. Jeg så kampen mot Kristiansund, og at de ikke scoret mål mot Glimt er nesten sykt. Det var masse sjanser den veien og, så vi får bare vente og se hva de kommer med, forteller Rosenborg-treneren.

Les mer: RBK-profilen fyrer før toppkampen: – Han kan bli litt grinete

Mot Sandefjord 16. mai i år var 20 149 billetter solgt. Det tallet passeres til Glimt-kampen. Dermed må vi tilbake til før koronapandemien slo ut for å finne et høyere tall.

Mot Ranheim i mai 2018 var tallet 21 201 tilskuere. Det er å regne som fullt på Lerkendal.

Les mer: Har solgt over 20 000 billetter: – Ser ut som det blir bortimot fullt

Avisa Nordland forteller at Glimt reiser rett hit fra Zürich i morra. Så det blir storbyweekend på dem. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2052
Location: Østlandet

PostPosted: 27.10.2022 18:29    Post subject: Reply with quote

Knutsen står i intervju nå og sier Berg aldri var aktuell for kampen i dag og godt mulig han minster kampen i helgen også. Lov å håpe Razz Så får Selnæs gi Saltnes et lite kakk så han mister neste kamp også Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1177
Location: Trondheim

PostPosted: 27.10.2022 19:04    Post subject: Reply with quote

Da er det bare å finne ut hvilket hotell de bor på og stille opp med tromme/bilhorn og andre bråkete greier klokka 03.00 natt til lørdag og søndag
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 27.10.2022 20:26    Post subject: Reply with quote

Brede Moe ut med skade mot Zürich.
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 28.10.2022 10:50    Post subject: Reply with quote

Håper ikke Ole S. tar en Espen Johnsen og spiller selv om han egentlig ikke bør.
Back to top
View user's profile Send private message
Aspmyra
Proff


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 325

PostPosted: 28.10.2022 15:35    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:


– Nå var vi akkurat i Molde og spilte for fulle tribuner, og det er fantastisk for norsk fotball at vi får sånne kamper. Molde har vel ligget på 2-3 tusen og kjempet om gull. Bodø/Glimt gjorde vel det samme for noen år tilbake, så det er utrolig viktig at vi klarer å lage interessante kamper med litt rivalitet og mye folk på tribunene. Det er jo det som er best for alle uansett om du er hjemme- eller bortelag.


Noen år tilbake lå vel Glimt på et snitt på nøyaktig 200, om jeg ikke husker helt feil. Confused
_________________
Bodø/Glimt førr evig!
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 28.10.2022 18:15    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Håper ikke Ole S. tar en Espen Johnsen og spiller selv om han egentlig ikke bør.


Isåfall håper jeg han tar en Matti Vilhjalmsson.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.10.2022 22:08    Post subject: Reply with quote

– Patrick fikk seg en skikkelig Donald-kul i forrige hjemmekamp, og har siden da tatt det med ro. Han er i gang med enkel trening, men det er altfor tidlig å si om han er tilbake allerede på søndag. Han må ta dag for dag, og vi følger med, sier Glimt-lege Morten Sørgård til Discovery.

Glimt-kapteinen er derimot ikke det eneste usikre kortet i Knutsens bunke før kampen mot Rosenborg.

Også midtstopper Brede Moe – og tidligere RBK-spiller – kjemper en kamp mot klokka, etter at han tråkket over mot sveitserne i midtuken.

– Det var veldig vondt i ett minutt, men så gikk det over. Legen tror jeg har hatt flaks, sier stopperen til Avisa Nordland, før trønderen får spørsmål om han vet hvor lenge han er ute.

– Det har jeg ikke fått beskjed om, så det vet jeg ikke. Jeg har aldri tråkka over før, så jeg kan ikke si så mye om det, legger Moe til.

Les mer: Usikre Glimt-kort før storkampen: – For tidlig å si om han blir klar

Henriksen:

– Et fullsatt Lerkendal er noe helt spesielt. Jeg har spilt på mange fullsatte arenaer, men det blir ikke helt det samme. Jeg husker at jeg fikk ekstra hjemlengsel da jeg så kampene mot Ajax og Zagreb på TV. De første minuttene av de matchene hadde jeg rett og slett ståpels av stemningen på Lerkendal. Ingenting hadde gledet meg mer enn om vi får til flere slike kvelder. Herregud, så artig. Veien er lang, men jeg har kjempetro på at vi skal få til dette, sier han.

Les mer: RBK-kapteinen: – Det har vært større utfordringer her enn jeg trodde

– Det ser ut som at Ole er tilgjengelig, så det betyr at vi kan velge litt bredere. Han trente i går, i dag og han har ingen problemer nå. Vi får se hvordan han responderer på det, men hvis han spiller, så må han bare gi full gass så lenge han orker, forteller Rekdal.

– Nærmer Stefano Vecchia seg en startplass igjen?

– Han har ikke 90 minutter i seg enda, men han kan legge på noen minutter, så kanskje blir det litt deling av spilletid på dem, jeg vet ikke, vi får se, sier Rekdal.

Les mer: Kommer med stikk før toppkampen: – Vi er klar over at om det er noe vi er uenig i, så er jo Molde og Glimt enig i det

Laget under formasjonstreninga var likt som mot Godset:

André Hansen

Erlend Reitan - Markus Henriksen - Sam Rogers

Leo Cornic - Victor Jensen - Tobias Børkeeiet - Carlo Holse - Edvard Tagseth

Ole Sæter - Casper Tengstedt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
andham93
Senior


Joined: 11 Aug 2016
Posts: 195

PostPosted: 29.10.2022 11:23    Post subject: Reply with quote

Utsolgt straks ja 😃
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 29.10.2022 11:51    Post subject: Reply with quote

Har Rekdal fått sparken? Leste ett sted at det aldri kom til å bli fullt på Lerkendal så lenge han er trener!
Back to top
View user's profile Send private message
batigol
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2155
Location: Askim

PostPosted: 29.10.2022 12:44    Post subject: Reply with quote

Da er kampen utsolgt og det blir en utrolig spennende kamp.
_________________
You`ll never walk alone!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 29.10.2022 13:20    Post subject: Reply with quote

Merkelig å melde når det beviselig er ca 30 billetter til salgs på TicketCo.
Skulle tro at man var interessert i å selge disse også.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3204
Location: Oslo

PostPosted: 29.10.2022 14:20    Post subject: Reply with quote

Fulle hus og fullt utslag på Rekeball må muligens bety at kontrakten med Reka må forlenges? Very Happy
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.10.2022 14:33    Post subject: Reply with quote

Ifølge RBKs nettsider er kapasiteten på Lerkendal 21 423 seter. Berdal forklarer at hva som regnes som full stadion varierer. Søndag er kapasiteten nærmere 21 275 billetter.

– Ganske mange seter ved borteseksjonen er blokkert. Vi har også seter ellers på stadion som ikke er i bruk, blant annet for å gjøre plass til handikapplasser.

Les mer: RBKs toppkamp er utsolgt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nidarosballklubb
Rutinert


Joined: 15 Apr 2019
Posts: 648
Location: Norge

PostPosted: 29.10.2022 15:00    Post subject: Reply with quote

Har en dårlig følelse for kampen i morgen. Tror fullt hus og presset om å levere blir for stort og at Glimt som undedogs vinner 3-0.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 940

PostPosted: 29.10.2022 16:41    Post subject: Reply with quote

Vil ikke si at Glimt er underdogs uansett. De siste to års seriemester, fire poeng foran på tabellen, gode e-cup-resultater siste to år. Vi har navnet og historien, og i ferd med å rette opp skuta. Vil si Glimt er og bør være klare favoritter. På sitt beste er de bedre enn oss, men de er ustabile, og det kan skje at vi tar dem.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 29.10.2022 16:48    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:
Fulle hus og fullt utslag på Rekeball må muligens bety at kontrakten med Reka må forlenges? Very Happy


Høres ut som en idiotisk idé.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 29.10.2022 17:37    Post subject: Reply with quote

Om du liker rekaball: Hva med å spare lønna og bare sette opp et skilt med "slå mot tengstedt'ish" og bruke pengene på akademiet?
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3338
Location: Sandnes

PostPosted: 29.10.2022 19:01    Post subject: Reply with quote

Da er det kun ett enslig sete igjen å fylle - så er det helt utsolgt...
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 29.10.2022 19:18    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Om du liker rekaball: Hva med å spare lønna og bare sette opp et skilt med "slå mot tengstedt'ish" og bruke pengene på akademiet?

Dette blir for dumt. Det er selvsagt lov å være uenig i spillestil, men spar oss for tåpelige slåser. Du vet selv at dette er bare noe vås.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 29.10.2022 20:26    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Har en dårlig følelse for kampen i morgen. Tror fullt hus og presset om å levere blir for stort og at Glimt som undedogs vinner 3-0.

Med andre ord litt som vanlig når vi fyller (og nesten fyller) Lerkendal Sad
Men moro at det kommer mye folk på kamp da RBK Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
E.C. Dahls
Junior


Joined: 28 Nov 2015
Posts: 73

PostPosted: 29.10.2022 22:12    Post subject: Reply with quote

RS wrote:
Vil ikke si at Glimt er underdogs uansett. De siste to års seriemester, fire poeng foran på tabellen, gode e-cup-resultater siste to år. Vi har navnet og historien, og i ferd med å rette opp skuta. Vil si Glimt er og bør være klare favoritter. På sitt beste er de bedre enn oss, men de er ustabile, og det kan skje at vi tar dem.


Godt sagt! Helt enig i dette.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 30.10.2022 09:32    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det store spørgsmål bliver om vores defensiv kan spille op til deres bedste. Det bliver afgørende. Vi skal nok få scoret. Ingen personlige fejl og så skal Andre også tage fra idag. Jeg tror på en 2-1 sejr.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 30.10.2022 11:05    Post subject: Reply with quote

⏳🫠
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 30.10.2022 11:15    Post subject: Reply with quote

Er på reise ( dårlig timing ) og får ikke sett kampen, men følger med på nett adressa løpende og rbkweb selvsagt.
Årets viktigste kamp og det eneste som ligger der er ett to dager gammelt intervju med Jensen? Løfaldli kan sutre så mye han vil, men hans egen avis sin dekning av kampen er elendig. Toppsaken i dag er drittlukt fra Bjørndalen, litt symptomatisk med hva det som kommer fra sporten i Adressa kanskje…?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Next
Page 3 of 14

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb