English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Carlo Holse
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 04.11.2022 13:35    Post subject: Reply with quote

Synd, men god sannynlighet for at han har blitt taklet i stykker av jerv-spillerne allikevel. Får håpe at det ikke er noe alvorlig og at han er tilbake i god tid før oppkjøringen starter.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 04.11.2022 15:15    Post subject: Reply with quote

Som utgjort. Operasjon er vel ensbetydende med alvorlig.
Kynisk sett får vi beholde han lenger.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 04.11.2022 15:26    Post subject: Reply with quote

Er forhåpentligvis ikke den mest alvorlige kneskaden om de forventer at det skal gå fint til seriestart. Holder det han ute i 3-4 måneder så blir det ikke overgang i vinter i hvert fall. Da får vi kanskje beholdt begge super danskene til sommeren.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2511

PostPosted: 04.11.2022 15:43    Post subject: Reply with quote

Skader ødelegger karrierer. Håper han er kjappest mulig tilbake, uavhengig av salg/ikke salg.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.11.2022 22:31    Post subject: Reply with quote

– Det var en smell på trening. Jeg skulle vende meg og fikk en liten dytt, og så satt foten fast i bakken. Jeg merket med en gang at det var noe ille, at det ikke var som det skulle være, sier Carlo Holse til Adresseavisen.

(...)

Målet er å være tilbake når Rosenborg starter 2023-oppkjøringen på Gran Canaria i januar.

– Jeg ønsker å komme tilbake fortest mulig og sterkere enn det jeg har vært nå. Jeg kan ikke trene så mye på banen, men jeg kan gjøre en hel del andre ting - som gjør at jeg kan komme tilbake i en bedre versjon, sier han.

Les mer: Sesongen over: – Merket med en gang at det var noe ille

Må si at jeg er veldig usikker på om Adressa har forstått det riktig. Men forhåpentligvis er han i vanlig trening igjen om to måneder. Hadde vært dumt om han mister mye av forsesongen.

Så er det naturligvis spørsmålet hva som feiler ham. Sidebånd?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1198
Location: Oslo

PostPosted: 04.11.2022 22:37    Post subject: Reply with quote

Skade-eksperten RBK tilbake på full guffe. Tengstedt har vel ikke pådratt seg noe enda? Bør han prøve å bli solgt før det er for sent?
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 05.11.2022 00:31    Post subject: Reply with quote

Nå har jo Carlo unngått skade i 3 sesonger så han har vært litt på overtid når man tenker på behandlinga han til tider har fått. Greit at det skjer på trening sånn sett så det er mer kontrollert enn at han blir sparka ned av en motspiller.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 05.11.2022 11:32    Post subject: Reply with quote

tigerbart wrote:
Skade-eksperten RBK tilbake på full guffe. Tengstedt har vel ikke pådratt seg noe enda? Bør han prøve å bli solgt før det er for sent?


Idiotkommentar Mad
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 05.11.2022 13:01    Post subject: Reply with quote

Holse har vært helt avgjørende for oss i år.
Kan virke som Strand har fått litt ansvar for indreløperen og det har gitt resultater for Holse sin del. Ikke lett å finne så mye bedre spillere enn ham med vår økonomi .
Får håpe han ikke blir solgt nå i vinter vinduet
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 06.11.2022 15:33    Post subject: Reply with quote

Dersom det hadde vært en leddbåndskade så hadde han brukt større kneskinne, og det er noe som går seg til uten operasjon. Hadde det vært korsbånd så hadde klubben sagt det med en gang. Da klubben sier at han er tilbake til sesongoppkjøringen starter så vi jeg anta det er menisken som har fått en støt og mulig en operasjon for en liten ruptur. Og det stemmer nok bra med forventet tid i skadeavbrekket. Da er det normalt sett og heldigvis ikke så alvorlig...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.11.2022 22:37    Post subject: Reply with quote

Interessant spekulasjon rundt diagnose! Jeg rakk ikke å spørre i Grimstad. Skal forhøre meg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.11.2022 22:23    Post subject: Reply with quote

Blir operasjon først denne uka. Og mistanken min stemmer: Det er nok langt fra sikkert at han er tilbake i normal trening allerede i begynnelsen av januar.

RBK vil likevel ikke gi prognose før etter operasjonen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
IDKFA
Junior


Joined: 04 Oct 2020
Posts: 85

PostPosted: 15.11.2022 10:35    Post subject: Reply with quote

Tror denne skaden gjør at vi kan få beholde Holse. Så hell i uhell.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 15.11.2022 19:29    Post subject: Reply with quote

Er nok bra for oss ja. Vil være fantastisk om man har både Holse og Tengstedt til E-cup kvalik. Fortsetter de som i år kan det være helt avgjørende.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 15.11.2022 21:03    Post subject: Reply with quote

Det er selvfølgelig ikke bra at spillere er skadet.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.11.2022 21:43    Post subject: Reply with quote

Operasjonen i dag var vellykket, skriver hovedpersonen på Instagram.

- Han er klar til neste sesong i alle fall. Så får vi se når han begynner å trene igjen, kommenterer Kjetil Rekdal til rbkweb.no.

Les mer: Vellykket kneoperasjon for Holse

Kirurgen fant ingenting uventet, så alt positivt. Men altså ikke sånn at han er bekreftet klar for trening 4. januar, sånn som Adressa hevdet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.12.2022 19:39    Post subject: Reply with quote

Han er på ferie i Dubai, og kommer tilbake denne helga. Der har han drevet opptrening i et treningsstudio.

- Jeg går fortsatt med krykker, men om alt går etter planen ryker de i neste uke. Jeg rekker kanskje ikke fellestreninger på Gran Canaria, men cupkampen skulle ikke være i fare. Så planen er å spille der, sier han.

Dette er for øvrig første gang Holse er ute i lengre tid med skade:

– Ja, dette er nytt for meg. Og det er slitsomt som f..., fordi jeg vil tilbake på banen så fort som mulig. Jeg må nok han noen uker med laget før jeg kan få innhopp i kamp igjen, men jeg trener på Marbella, melder Holse - og tenker på treningsleiren i Spania i midten av februar.

Les mer: Skadd RBK-stjerne på ferie i Dubai: Trener hardt for å rekke én spesiell dato

Målet er altså at han er tilbake mot Viking 12. mars etter én måned med fellestreninger.

Beklager at jeg lot meg lure av Adressa 4. november.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.01.2023 21:48    Post subject: Reply with quote

Da leiekontrakten med hans forrige leilighet gikk ut ved nyttår, fikk Holse flytte inn med sin ettertraktede bestekompis på Lademoen etter jul.

Dermed rakk han å bli samboer med et av norsk fotballs største salg noensinne.

(...)

Nå overtar altså Holse leiligheten Tengstedt har hatt på Lademoen denne superhøsten. Det er mulig Tengstedt må betale oppsigelsesdelen selv. For som Holse sier:

– Han har nok penger nå, sier Holse og ler høyt.

– Nei da, det blir fint. Jeg har alle tingene mine der og det er en fin leilighet. Jeg har tidligere bodd på Nidarvoll og Sverresborg, i Fridtjof Nansens vei. Det blir fint å komme tettere på byen, sier Holse.

Humøret hans erkjenner han at er opp og ned, som følge av kneskaden som man håper slipper tak i tide til årets første tellende kamp, bortemøtet med Viking i cupen 12. mars.

– Jeg er selvfølgelig lei av ikke å trene med de andre. Når man er med laget på treningsleir og må dra på gym mens resten får trene ute i solen og bare god stemning ... Da blir man litt irritert, men det er en fase man må gjennom der humøret er opp og ned. Det gjelder å komme seg gjennom dette raskest mulig, sier den sympatiske dansken.

Les mer: Flyttet inn med bestevennen. Så begynte telefonen å ringe: – Selvfølgelig er jeg misunnelig

Litt rart at ikke Holse har kjøpt seg bopel?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.02.2023 19:55    Post subject: Reply with quote

Carlo Holse vet ennå ikke når han er tilbake i kamp for Rosenborg.

- Det er vanskelig å si. Det er den første kneskaden som jeg har hatt, så jeg er ikke vant til det. Det medisinske teamet får bestemme, uttaler Holse til rbkweb.no.

Den eneste gjenværende dansken i Rosenborg ødela et sidebånd i høyrekneet på trening 2. november. Operasjonen to uker senere var vellykket. Prognosen etterpå tilsa at han skulle rekke cupkampen mot Viking 12. mars, men Kjetil Rekdal innrømmer at dette nå er usikkert:

- Jeg tør ikke begynne å gi noen dato, men det har blitt sagt at han skal være klar til seriestart. Så får vi se. Svaret får vi når han begynner å trene.

Les mer: - Første kneskaden som jeg har hatt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 09.03.2023 09:38    Post subject: Reply with quote

Noe nytt om skadesituasjonen til Holse? Merkelig stille i media om det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.03.2023 18:28    Post subject: Reply with quote

- Vi tenker mer inn mot seriestart for Carlo, bekrefter legen.

Les mer: - Ser lovende ut

Viktig å følge med på forsida. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.03.2023 10:25    Post subject: Reply with quote

For plutselig sa det stopp for det danske stortalentet.

– Det var ikke en skade, men en sykdom som gjorde at jeg ikke kunne trene. Jeg kunne ikke få høy puls. Jeg var ute i seks-syv måneder. Det var verre enn det jeg har nå.

Det verste var at ingen skjønte hva som var galt med den 17-år gamle Holse. For å finne ut av det ventet kreftprøver, frykten for blodforgiftning og fryktet for livet selv for en unge fotballspilleren.

– Jeg tror det gikk tre uker før de fant ut hvilken sykdom det var. Da var både jeg og familien redd.

Men heldigvis var det «gode nyheter» som ventet Holse. Dansken hadde pådratt seg en giktsykdom, noe som gir smerter og stivhet i skjelett og muskelsystemet.

Holse gikk opp over tolv kilo i løpet av de 6-7 månedene han var på sidelinjen, men heldigvis var ikke sykdommen av det kroniske slaget og dansken understreker selv at det ikke er mulig med et tilbakefall.

Les mer: Mystisk sykdom fikk RBK-profilen til å frykte det verste
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.04.2023 22:22    Post subject: Reply with quote

- Og om jeg ikke er helt 100 prosent ennå, er jeg i hvert fall så bra at jeg kan spille. Forhåpentlig holder jeg 60 minutter i noenlunde tempo. En av mine store styrker i fjor var at jeg klarte å spille i høyt tempo kampen gjennom. Der er jeg ikke ennå, sier Holse - og legger kjapt til:

– Altså, det er ingen krise. Jeg holder samme tekniske nivå og spilleforståelse som før, og kan bidra. Men det blir enda bedre når jeg har fått noen kamper på meg!

Les mer: Har mistet «drengene»: RBK-stjernen tror en ny spiss vil skinne
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.04.2023 20:07    Post subject: Reply with quote

Holse forteller at han har vært godt vant med flere dansker i klubben i hans tid i Rosenborg, men nå er han altså den eneste som er igjen i klubben etter at lånet til Victor Jensen ble avsluttet og Tengstedts rekordovergang til Portugal.

– Det er litt kjipt at de ikke er her nå, men jeg startet her alene og det var ingen andre dansker i min første periode i klubben, sier Holse til Nettavisen.

Dansken forteller om en følelse av misunnelse da kompisen fikk drømmen oppfylt og reiste nærmest på dagen til Lisboa. Men for han er det viktig å påpeke at det er en positiv ting og at det for han ikke er noen nedtur å fortsatt spille i svart og hvitt på Lerkendal.

– Nå har jeg min kjæreste her, men det er klart hverdagen er litt annerledes. Vi hadde våre vanlige rutiner hvor vi spiste etter treninger og så på fotball sammen. Det har jeg ikke her lenger, men til syvende og sist er det fotballen vi er her for, sier Holse om sin «nye» hverdag.

Les mer: Overrasket over det han opplevde: – Tøft og vanskelig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
katalogen
Senior


Joined: 02 Apr 2022
Posts: 167

PostPosted: 30.04.2023 22:56    Post subject: Reply with quote

Synd at Holse ikke har kommet seg til rette enda denne sesongen, nesten blodkopi fra fjorårets start. Trenger at Holse finner sin rolle i laget og finner formen fra i høst.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Next
Page 26 of 41

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb