English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2023
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2023
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 03.12.2022 19:26    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Og han vil knebles av Rekdal fordi??

Er ikke det åpenbart? Rekdal vil aldri tillate at keeperen spiller med så stor risiko som Knutsen gjør.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 03.12.2022 22:32    Post subject: Reply with quote

Mulig det, men det kan man også kalle utvikling. Mindre risiko, men like ballspillene. Høres ut som en bedre utgave i min bok!
Back to top
View user's profile Send private message
RekeNebb
Rutinert

PostPosted: 04.12.2022 13:10    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Ny trollekonto?

Meg du sikter til tipper jeg?
Hansen er ikke god nok til å distribuere ballen, har hatt økning i grove feil de to siste årene, de syke redningene han hadde tidligere har vært fraværende et par sesonger og kurven har generelt pekt nedover noen år nå.
Han er god verbalt og til å kontrollere forsvaret (eller, vi var stort sett overalt i forsvar i år).

Så som alle andre sitter ikke jeg på fasit, men kommer med mine syn som man skal i et forum som dette.

Tåpelig å kaste ut "troll" med engang noen har andre meninger enn deg, en uting i nett-samfunn generelt for å prøve å diskreditere uten å diskutere.
Hold deg for god til dette.
siggen1
Junior

PostPosted: 04.12.2022 20:05    Post subject: Reply with quote

Helt enig angående Hansen. Skulle vært solgt i sommer når VIF lå på knærne etter han.Nå blir det vel utgående kontrakt på han og ingen penger inn.
Tangvik bør og skal satses på.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 05.12.2022 00:08    Post subject: Reply with quote

Morsomt at det snakkes om at Hansen er for dårlig og at Tangvik burde spile istede når alt av statistikk og fornuft tilsier at der er feil.

Hansen var ES beste keeper i fjor ifølge flere parametere.
Haikin, for eksempel er kanskje mere modig i igangsetting, men også en mye mere agressiv keeper i spillestilen, ikke nødvendigvis en bedre keeper.

Tangvik har muligheten til å bli kanongod, men i Rosenborg er man gammel nok når man er god nok, det er Nypan prakteksempelet på, og jeg tror nok spillere som Tangvik og Røsten primært hadde hatt godt av en sesong på lån der de spiller fast istede for å bli kastet til ulvene.

Min mening er at Tangvik ikke er god nok ENDA og har hatt godt av å spille et år fast i OBOS/ES.Tangvik fylte nettopp 20 år, det er meget ung alder for en keeper, og klubben kommer til å satse på ham, men jeg mener det er for tidlig og at Hansen et år til er fornuftig!

Last edited by moomoo on 05.12.2022 16:26; edited 1 time in total
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 05.12.2022 01:41    Post subject: Reply with quote

Tar gjerne Hansen i mål de neste 4-5 årene jeg.
Back to top
siggen1
Junior

PostPosted: 05.12.2022 15:09    Post subject: Reply with quote

Jeg tror egentlig ikke Hansen er for gammel,eller at han er blitt dårligere av den grunn.
Det må være noe feil i keepertrenigsbiten,denne sesongen har han slengt seg som en potetsekk og sluppet inn mål han aldri gjorde før.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.12.2022 15:13    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Hansen var ES beste keeper i fjor ifølge flere parametere.

Hvilke? Hver gang jeg så statistikk på keepere sist sesong, var Hansen på nedre halvdel. Lavt antall redninger og lav redningsprosent sammenlignet med flere andre.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
moomoo
Veteran

PostPosted: 05.12.2022 19:56    Post subject: Reply with quote

Innså at det var en gammel statistikk jeg så på for Sosha på MIF var der også Hedon xD
Jeg fant ingen fra i år, men mener uansett at Hansen er en god keeper og at Tangvik har fior lite erfaring og kvalitet til å vokte buret hos oss pr.dags dato!
27Sapara
Proff

PostPosted: 06.12.2022 14:42    Post subject: Reply with quote

Burde vi prøvd oss på Kolskogen som backup for Reitan, så kan kan Røsten lånes ut til en OBOS-klubb. Kolskogen passer bedre som høyre-stopper i en tre-backslinje enn som en av to stoppere. Veldig rask og fremdeles ung.
Back to top
Meme_Dream
Rutinert

PostPosted: 06.12.2022 16:21    Post subject: Reply with quote

Med tanke på både økonomi og spillerutvikling så tenker jeg det fort blir Røsten som backup. Billig i drift, ung og trøndersk. Han er vel også venstrefota, så da har man både Yttergård Jenssen og Røsten som kan bekle den venstre stopperplassen. Henrix i midten, Reitan/Rogers på høyre. Børkeeiet også mulig hvis det blir nødvendig. Tror ikke det er noe stort behov for flere stoppere.
Back to top
Bonnien
Senior

PostPosted: 06.12.2022 17:26    Post subject: Reply with quote

Vent vent vent!!! Nå må vi trekke i bremsene her. Kolskogen? Han er ikke i nærheten av å være god nok. Det er en grunn til at Brann i OBOS slapp han til Jerv, som muligens er blant de dårligste lagene som noensinne har spilt i Eliteserien. Og når Brann rykker opp så vil de ikke ha han med videre fordi de har Pallesen, Kristiansen og Skovgaard. Det sier alt når du ikke er verdig en plass blant de tre...Jeg bor i Bergen og har god kontroll over SKB. Jeg misliker de mest av alle i Norge og ser de fleste av kampene deres med et mål for øyet og det er at jeg håper de taper. Kolskogen er rask, men det er faktisk bare det. Han har store mangler med ball, posisjonering, duellspill og fotballforståelse. Ja, han spiller på U21, men det stopper der. Jeg har en kompis som er raskere enn Kolskogen, men jeg vil aldri noensinne se kompisen min i en RBK-drakt på Lerkendals grønne matte.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 06.12.2022 17:27    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:
Burde vi prøvd oss på Kolskogen som backup for Reitan, så kan kan Røsten lånes ut til en OBOS-klubb. Kolskogen passer bedre som høyre-stopper i en tre-backslinje enn som en av to stoppere. Veldig rask og fremdeles ung.

NEI!

Kolskogen er på Topp 10-lista mi over ufordragelige spillere, og ikke syns jeg han er særlig god heller.
siggen1
Junior

PostPosted: 06.12.2022 18:17    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:

Kolskogen er meget møkk,styr langt unna
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 07.12.2022 13:05    Post subject: Reply with quote

August Mikkelsen er en type jeg håper vi prøver oss på. Så får det bare være om han forsvinner en plass mot større penger enn det vi kan legge på bordet. Viktig med bredde i offensive alternativer. Og mtp at Holse er her på lånt tid og at Vecchia er mer skadet enn ikke, så er det ikke så dumt å ha erstattere klar.
Back to top
Jan Erik
Proff

PostPosted: 08.12.2022 22:23    Post subject: Reply with quote

Flabbergast wrote:
August Mikkelsen er en type jeg håper vi prøver oss på. Så får det bare være om han forsvinner en plass mot større penger enn det vi kan legge på bordet. Viktig med bredde i offensive alternativer. Og mtp at Holse er her på lånt tid og at Vecchia er mer skadet enn ikke, så er det ikke så dumt å ha erstattere klar.

Får vi Mikkelsen så er han også her på lånt tid.
Vegard2711
Legende

PostPosted: 08.12.2022 22:29    Post subject: Reply with quote

Som jo gjelder de fleste andre fotballspillere også Wink
Back to top
tigerbart
Rutinert

PostPosted: 08.12.2022 22:59    Post subject: Reply with quote

Meme_Dream wrote:
Med tanke på både økonomi og spillerutvikling så tenker jeg det fort blir Røsten som backup. Billig i drift, ung og trøndersk. Han er vel også venstrefota, så da har man både Yttergård Jenssen og Røsten som kan bekle den venstre stopperplassen. Henrix i midten, Reitan/Rogers på høyre. Børkeeiet også mulig hvis det blir nødvendig. Tror ikke det er noe stort behov for flere stoppere.

Ja, hvis disse unggutta kan være framtida. Per nå ser jeg ikke hvordan et midtforsvar med Reitan/Rogers kan at oss til et seriegull. Men om noen av de yngste tar steg kan vi nok kjempe om gullet om to-tre år fra nå. Henrix hadde en god sesong, men han er ingen fullblods forsvarsspiller, og trenger noen sånne typer rundt seg som kan utfylle hans kvaliteter.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 09.12.2022 09:00    Post subject: Reply with quote

Jeg antar at Tromsø priser Mikkelsen ut av vår rekkevidde, hvis ikke så er det et spennende prospekt, så er det ikke krise om han drar videre etter en sesong eller to for enda mere penger, da får vi satse på at vi kan gjenta historien.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 09.12.2022 09:24    Post subject: Reply with quote

Hadde kanskje vært en mer realistisk signering om Holse ikke hadde blitt skada før sesongslutt? Er i utgangspunktet en type spiller vi burde være ute etter, selv om dagens internasjonale marked gjør det vanskeligere.
Ståle
Rutinert

PostPosted: 09.12.2022 10:47    Post subject: Reply with quote

Vi er nok minst et år for sent ute til å hente Mikkelsen. Han går ut av landet i vinter. Sikkert Belgia eller Nederland.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 09.12.2022 12:55    Post subject: Reply with quote

Et år for sent å hente Mikkelsen. Han blir solgt for mer enn Holse.
Back to top
skien88
Rutinert

PostPosted: 09.12.2022 13:59    Post subject: Reply with quote

Vi bør hente Zafeires fra Haugesund. Han blir god. Send Skarsem motsatt vei
Back to top
siggen1
Junior

PostPosted: 09.12.2022 14:44    Post subject: Reply with quote

Helt enig .Her er det kjempespeller på gang. passer utmerket til vår profil
Back to top
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 09.12.2022 17:47    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Jeg antar at Tromsø priser Mikkelsen ut av vår rekkevidde, hvis ikke så er det et spennende prospekt, så er det ikke krise om han drar videre etter en sesong eller to for enda mere penger, da får vi satse på at vi kan gjenta historien.

Tromsø priser han så høyt at han går ut kontraktstiden, og går gratis til utlandet. Du hørte det her først Razz
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Next
Page 10 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2023 RBKweb